Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 21 d'abril de 2020, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València, per la qual es modifica la composició de la comissió de selecció d'auxiliar administratiu o administrativa



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8807 de 08.05.2020
Número identificador:  2020/3171
Referència Base de Dades:  003490/2020
 



RESOLUCIÓ de 21 d'abril de 2020, de la Presidència del Consorci Hospital General Universitari de València, per la qual es modifica la composició de la comissió de selecció d'auxiliar administratiu o administrativa (CO/34/17), inclosa en l'oferta d'ocupació pública de 2017. [2020/3171]

De conformitat amb la base 11a de les generals que regulen els processos selectius d'ingrés o accés de personal al Consorci Hospital General Universitari de València, aprovades amb data de 23 de maig de 2013, mitjançant la Resolució de 8 d'octubre de 2018, d'aquest mateix òrgan, modificada mitjançant la Resolució de 28 de gener de 2019 (DOGV 8421, 12 de novembre de 2018, i núm. 8480, de 6 de febrer de 2019 respectivament), es van nomenar les persones integrants de la comissió de selecció de la convocatòria d'auxiliar administratiu (CO/3 4/17), inclosa en l'oferta d'ocupació pública de 2017 del CHGUV, que es troba en execució.

L'apartat 2 de la base 11a estableix que les comissions estaran integrades per un president o presidenta, un secretari o secretària i un nombre de vocals que garantisca una composició imparella del ple d'òrgan; així com per altres persones suplents de les anteriors.

La persona inicialment designada com a president suplent ha passat a la situació de jubilació, per la qual cosa ha de fer-se'n la substitució.



En exercici de les atribucions conferides en l'apartat u, punt tercer, de l'Acord de 12 de desembre de 2003, del Consell de Govern i del president del Consell, pel qual es deleguen atribucions en matèria de personal, de contractació administrativa i gestió econòmica en diversos òrgans del CHGUV, resolc:

Modificar la composició nominal de la comissió de selecció de la convocatòria d'auxiliar administratiu/a (CO/34/17), i designar com a presidenta suplent Pilar Gallego Brosel.



Contra aquesta resolució, les persones interessades poden interposar, potestativament, un recurs de reposició davant de la Presidència del CHGUV, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), i acabarà el mateix dia del mes següent d'aquell en què s'haja publicat; o, directament, un recurs contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació, davant dels jutjats contenciosos administratius de la ciutat de València, d'acord amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de la interposició de qualsevol altre recurs que s'estime convenient.





València, 21 d'abril de 2020.– La presidenta del CHGUV i consellera de Sanitat Universal i Salut Pública: Ana M. Barceló Chico.

Mapa web