Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 7 de maig de 2020, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica especialistes de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Vigilancia epidemiológica de la Covid-19 en aguas residuales. CPI-20-133».



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8808 de 11.05.2020
Número identificador:  2020/3298
Referència Base de Dades:  003512/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Títol universitari de grau



RESOLUCIÓ de 7 de maig de 2020, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça de tècnic o tècnica especialistes de suport a la investigació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Vigilancia epidemiológica de la Covid-19 en aguas residuales. CPI-20-133». [2020/3298]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:

Fer l'oferta pública d'una plaça de tècnic/a especialista de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels i de les aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir la titulació acadèmica que figura en l'annex I .

Quan la categoria que se sol·licite siga la de Doctor, en el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació, de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o del certificat d'equivalència al nivell acadèmic de Doctor expedit per la Universitat que l'atorgue. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les Disposicions de Dret Comunitari



Quan la categoria que se sol·licite siga la de Titulat Superior, en el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les Disposicions de Dret Comunitari.



En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel de acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan la mateixa es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es complisquen.



1.4. Quan en l'Annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la Taula d'Equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern del 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018).

1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.

Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, deuran enviar la sol·licitud, junt amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats en un únic document pdf a la direcció de correu electrònica convocatoriaCovid@uv.es .

2.1.1. Com a sol·licitud, s'utilitzarà el modelo que es facilita junt a la publicació de la convocatòria, disponible a la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest, en l'apartat Tècnic Especialista de suport a la Investigació, CPI- 20-133.

2.1.2 El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils, comptats a partir del dia següent a la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). No resulta aplicable la suspensió dels terminis administratius prevista en la Disposició Addicional 3ª del Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es declara l‘estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, a l'emmarcar-se esta contractació en el supòsit recollit en l'apartat 4 de la mateixa, açò es referir-se a situacions estretament vinculades als fets justificatius de l'estat d'alarma.



Al trobar-se tancats la majoria dels registres administratius, les sol·licituds es presentaran únicament de manera telemàtica.

2.2 Al realitzar la sol·licitud, les persones interessades deuran adjuntar la següent documentació:

2.2.1. Document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquest procés selectiu, han de presentar el NIE o document que acredite la seua nacionalitat.

2.2.2. Títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, serà necessari acreditar l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per a la mateixa.

2.2.3. Currículum vítae, que acredite els mèrits, incloent els documents acreditatius dels mateixos. No es necessària la compulsa dels documents, sense perjudici de que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants per que acrediten la veracitat de les circumstancies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.

Si tenen problema per a presentar la sol·licitud, deuran dirigir-se al correu: convocatoriaCovid@uv.es i als següents telèfons 660 91 71 23 i 608 46 06 77.



Tercera. Sistema selectiu

3.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex III, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex II. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

3.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.



3.3. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

3.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

3.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.







Quarta. Comissió avaluadora

4.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

4.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

4.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



4.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic

4.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes de la Universitat de València.



Cinquena. Informació respecte de les dades recollides

5.1 Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb allò establert en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, de Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

5.2 El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València. Delegat Acadèmic de la Rectora per a la Protecció de Dades en la Universitat de València (Ed. Rectorat, Av. Blasco Ibañez, 13, València 46010, lopd@uv.es)

5.3 Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/da:

Publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest

5.4 Les dades es conservaran i seran en el seu cas cancel·lades d'acord amb els següents criteris:

- les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

5.5 Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i , en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat al Delegat Acadèmic del Rector per a la Protecció de Dades en la Universitat de València.

5.6 L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agencia Española de Protección de Datos, Carrer Jorge Juan, 6 (28001-Madrid).



Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

5.7 Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat a

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Sisena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins el termini d'un mes, comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 7 de maig de 2020.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.2019), el vicegerent de Recursos Humans i Organització Administrativa (en absència del gerent): José Ramírez Martínez.





ANNEX I

Condicions generals del lloc de treball ofert



1. Projecte: «Vigilancia epidemiològica del COVID-19 en aguas residuales. CPI-20-133».

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a especialista de suport a la investigació.

Grup: B.

Complement de destinació:17.

Complement específic: E015.

3. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

4. Objecte i període:

Anàlisi de la presencia de SARS-CoV-2 en aigües residuals.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

5. Requisits:

Titulació: cicle formatiu de grau superior en l'àrea de Ciències de la Vida, o titulació equivalent.

6. Mèrits preferents:

Experiència en RT-qPCR.

Experiència en virologia general i virologia ambiental.

Coneixements de seguretat biològica.

Coneixements de biologia molecular i microbiologia





ANNEX II

Barem



1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.

2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

3. Mèrits preferents relacionats en el punt 6 de l'Annex I, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

4. Entrevista: fins a 2 punt.





ANNEX III



Comissió avaluadora titular

President: Juli Pereto Magraner, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Rafael Sanjuan Verdeguer, professor del Departament de Genètica.

Vocal 2: Salvador Herrero Sendra, professor del Departament de Genètica.

Vocal 3: Pilar Domingo Calap, investigadora de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes.

Secretària: Mireia Coscolla Devis, investigadora de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes.



Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Mª Jose Martinez Sebastian, professora del Departament de Genètica.

Vocal 1: Ron Geller, investigador de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes.

Vocal 2: Rosario Gil Garcia, professora del Departament de Genètica.

Vocal 3: Desamparados Latorre Castillo, professora del Departament de Genètica.

Secretari: Jose Manuel Cuevas Torrijos, investigador de l'Institut de Biologia Integrativa de Sistemes.

Mapa web