Ficha disposicion

Ficha disposicion





Presidència de la Generalitat. RESOLUCIÓ de 18 de març de 2018, de la Direcció General d''Administració Local, per la qual es dóna publicitat a la convocatòria i a les bases per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de tresoreria de l'Ajuntament d'Alacant.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8284 de 30.04.2018
Número identificador:  2018/4002
Referència Base de Dades:  004239/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Presidència de la Generalitat
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1



RESOLUCIÓ de 18 de març de 2018, de la Direcció General d''Administració Local, per la qual es dóna publicitat a la convocatòria i a les bases per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de tresoreria de l'Ajuntament d'Alacant. [2018/4002]

Efectuada per la junta de govern local de l'Ajuntament d'Alacant, en sessió de data 27 de febrer de 2018, la convocatòria per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de tresoreria de la corporació esmentada, i aprovades les seus bases, de conformitat amb el que estableix la disposició transitòria cinquena del Reial decret 128/2018, de 16 de març, pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, que estableix: «als concursos de provisió de llocs de treball reservats als funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, que es convoquen amb anterioritat a l'entrada en vigor d'aquest Reial decret, i de l'ordre del seu desplegament, els serà aplicable el Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, i l'Ordre de 10 d'agost de 1994, per la qual es dicten normes sobre concursos de provisió de llocs reservats a funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional»; l'article 92.6 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases de Règim Local, en la seua redacció donada per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local; i l'article 28 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball a funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, resolc:





Primer

Donar publicitat a la convocatòria per a la provisió pel sistema de lliure designació del lloc de tresoreria de l'Ajuntament d'Alacant, i a les bases que l'han de regir, que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.



Segon

La convocatòria i les seus bases a què es refereix aquesta resolució, podran ser impugnades a partir de la publicació del seu extracte en el Boletín Oficial del Estado, segons el que disposa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, així com el que disposa la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 18 de març de 2018.– El director general d'Administració Local: Antoni Such Botella.







ANNEX

Bases que han de regir la convocatòria per a la provisió reglamentària del lloc de treball de tresoreria entre funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, subescala d'intervenció tresoreria



Primera. Objecte i característiques del lloc

Les presents bases tenen per objecte regir la convocatòria efectuada per la junta de govern local de l'ajuntament, per a cobrir pel sistema de convocatòria pública i lliure designació previst en l'article 92 bis de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les Bases del Règim Local, introduït per la Llei 27/2013, de 27 de desembre, de racionalització i sostenibilitat de l'Administració local, i els articles 27 i següents del Reial decret 1.32/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball dels funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, del següent lloc de treball reservat a funcionari d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional, les dades del qual s'expressen a continuació:

Corporació: Ajuntament d'Alacant.

Denominació del lloc: tresoreria.

Nivell del complement de destinació: 30.

Complement específic anual: 31.080,56 euros anuals, inclou factor de responsabilitat i especial dificultat tècnica, factor d'especial dedicació per disponibilitat en excés de 2 hores i 30 minuts setmanals de mitjana i factor d'incompatibilitat.

Sistema de provisió: lliure designació

Per Ordre de 23 de juliol de 1997, de la Conselleria de Presidència, es va aprovar classificar el lloc de tresoreria de l'Ajuntament d'Alacant per a la seua provisió pel sistema de lliure designació, entre funcionaris amb habilitació de caràcter nacional pertanyents a la subescala i categoria corresponent (DOGV 3077, 12.09.1997).

El lloc es troba inclòs en la relació de llocs de treball de l'Ajuntament d'Alacant amb el mateix sistema de provisió per lliure designació entre funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.





Segona

Serà requisit per a concórrer a la convocatòria i poder exercir el lloc, cas de ser nomenat, estar integrat/da en l'escala d'habilitació de caràcter nacional, en la subescala d'intervenció tresoreria, sense distinció de classes.

No podran concórrer a aquesta convocatòria el personal funcionari que es trobe comprés en qualsevol dels supòsits que assenyala l'article 18.3 del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d'Administració local amb habilitació de caràcter nacional.



Tercera. Convocatòria

La convocatòria i les seues bases seran aprovades per la junta de govern local i remesa a la Direcció General d'Administració Local de la Presidència de la Generalitat qui disposarà la seua íntegra publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i remissió al Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, per a la publicació en extracte en el Boletín Oficial del Estado.



Quarta. Sol·licituds

Les sol·licituds es dirigiran a l'Alcaldia-Presidència de l'Ajuntament d'Alacant dins dels quinze dies naturals següents a la data de la publicació en el Boletín Oficial del Estado.

A més del contingut mínim previst en l'article 66.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en la sol·licitud haurà d'indicar-se el número de registre personal, la situació administrativa en què es trobe el sol·licitant, així com la seua destinació.

Junt amb les sol·licituds, els aspirants acompanyaran els requisits a què es refereix la base II, degudament acreditats, així com curriculum vitae, on es detallaran els anys de servei, els llocs de treball exercits en l'Administració, els títols acadèmics que posseïsquen, els cursos realitzats i quantes circumstàncies es crega oportú posar de manifest, amb vista a demostrar-ne la idoneïtat per a ocupar el lloc convocat. Tots els mèrits al·legats hauran d'acreditar-se documentalment.



La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les presents bases i la forma de provisió i procediment.



Cinquena. Nomenament

Conclòs el termini de presentació de sol·licituds, l'òrgan competent, si és el cas, i prèvia constatació de la concurrència dels requisits exigits en la convocatòria, dictarà la resolució corresponent en el termini d'un mes.

De la referida resolució, se'n donarà trasllat a la Direcció General de la Funció Pública del Ministeri d'Hisenda i Funció Pública, i a la Direcció General d'Administració Local de Presidència de la Generalitat, per a la seua anotació i publicació en el Boletín Oficial del Estado.





Sisena. Presa de possessió

El termini possessori serà l'establit en l'article 23 del Reial decret 1.732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d'administració local amb habilitació de caràcter nacional.



Setena. Normativa supletòria

En allò no previst per les presents bases, serà aplicable el capítol V del Reial decret 1732/1994, de 29 de juliol, i les prescripcions corresponents del Reglament General d'Ingrés del Personal al Servei de l'Administració General de l'Estat, i de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris civils de l'Administració General de l'Estat, aprovat per Reial decret 364/1995, de 10 de març.





Setena. Impugnació

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, de conformitat amb el que estableix l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú i de les administracions públiques, les persones interessades podran interposar els recursos següents:

a) Directament, recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València o davant el jutjat contenciós administratiu en la circumscripció del qual tinga la persona demandant el seu domicili, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la publicació en extracte en el BOE, de conformitat amb el que disposen els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

b) Potestativament, recurs de reposició davant el mateix òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació en extracte en el BOE, de conformitat amb el que estableixen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú i de les administracions públiques, tenint en compte que no és possible simultaniejar el recurs contenciós administratiu i el potestatiu de reposició.

c) En el cas que la persona interessada siga una Administració Pública, no es pot interposar recurs en via administrativa, i això sense perjuí de la possibilitat d'efectuar el requeriment a què es refereix l'article 44 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació de la present resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Mapa web