Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, convocatòria 76/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2017 per a personal de l'Administració de la Generalitat.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8832 de 11.06.2020 | |
Número identificador: | 2020/3982 | |
Referència Base de Dades: | 004340/2020 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 12.06.2020 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, personal de la Generalitat, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau
RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió de tributs de l'Administració de la Generalitat, A2-30, sector administració especial, convocatòria 76/18, torn de promoció interna, pel sistema de concurs oposició corresponent a l'oferta d'ocupació pública ordinària de 2017 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/3982]
D'acord amb el que estableix l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 79/2019, de 27 de desembre, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment citada (DOGV 8712, 8.1.2020), resolc:
Únic
Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.
Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar errades o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Al tràmit esmentat anteriorment es podrà accedir a través de l'enllaç <https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp> o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública <http://www.justicia.gva.es/va/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones-> i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si pertoca, annexar-hi els documents pertinents. No serà vàlida cap altra forma de presentació.
València, 1 de juny de 2020. El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.