Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública. RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en seguretat i salut en el treball de l'Administració de la Generalitat, A2-05, sector administració especial, convocatòria 77/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8832 de 11.06.2020
Número identificador:  2020/3983
Referència Base de Dades:  004341/2020
 



RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses i excloses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió en seguretat i salut en el treball de l'Administració de la Generalitat, A2-05, sector administració especial, convocatòria 77/18, torn lliure general i persones amb diversitat funcional, pel sistema de concurs oposició i procés d'estabilització d'ocupació, corresponent a les ofertes d'ocupació pública de 2017 i 2018 per a personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/3983]



D'acord amb el que estableix l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 80/2019, de 27 de desembre, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria anteriorment citada (DOGV 8712, 8.1.2020), resolc:



Primer

Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex I de la present resolució.



Segon

Publicar la llista provisional de persones excloses, amb expressió dels motius de la seua exclusió, que s'assenyalen en l'annex II de la present resolució.



Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per a esmenar les errades que hagen motivat la seua no admissió o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Al tràmit esmentat anteriorment es podrà accedir a través de l'enllaç <https://www.gva.es/es/inicio/procedimientos?id_proc=20552&version=amp> o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública <http://www.justicia.gva.es/va/web/recursos-humanos/seleccion-de-personal-oposiciones-> i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si pertoca, annexar-hi els documents pertinents. No serà vàlida cap altra forma de presentació.



València, 1 de juny de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web