Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2020, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoquen concursos d'accés a places de cossos de funcionaris docents universitaris pel sistema de promoció interna.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8833 de 12.06.2020
Número identificador:  2020/4210
Referència Base de Dades:  004374/2020
 



RESOLUCIÓ de 2 de juny de 2020, de la Universitat d'Alacant, per la qual es convoquen concursos d'accés a places de cossos de funcionaris docents universitaris pel sistema de promoció interna. [2020/4210]

Segons s'estableix en l'article 141 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i en la base 3 de la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris; aquest rectorat, en compliment de l'article 19.U.3.I) de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018, obtinguda la corresponent autorització de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, i en execució de l'oferta d'ocupació pública per a l'any 2018, aprovada per Acord del Consell de Govern de 22 de març de 2018 (DOGV 18 de maig), ha resolt convocar a concurs d'accés, pel sistema de promoció interna, les places que es relacionen en l'Annex I de la present resolució, d'acord amb les bases següents:





1a. Règim jurídic

Aquest concurs d'accés es regirà per les bases d'aquesta convocatòria, pel que s'estableix en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'Universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris; l'Estatut de la Universitat d'Alacant, aprovat per Decret 25/2012, de 3 de febrer, del Consell (DOGV 09.02.2012); l'Acord de Consell de Govern de 27 de febrer de 2009, pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris i, mentre duri la situació de no presencialitat motivada per la situació, evolució i perspectives de la Covid-19, i així ho estableixin les comissions de selecció, per l'Acord de Consell de Govern de 28 de maig de 2020 pel qual s'aprova la normativa de la Universitat d'Alacant per a la regulació dels concursos d'accés als cossos docents universitaris en modalitat no presencial (BOUA de 28.05.2020); i altra normativa de general aplicació.



De conformitat amb el que és preveu en l'Acord de Consell de Govern de la Universitat d'Alacant, de 17 de desembre de 2013 pel qual s'aprova el II Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens de la Universitat d'Alacant, es fa constar que:

– Existeix infrarepresentació de les dones en la categoria de catedràtic o catedràtica d'universitat en totes les àrees convocades.

La Universitat d'Alacant, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i hòmens, anima especialment al col·lectiu infrarepresentat en les diferents àrees a concursar a les places d'aquesta convocatòria on existeix aquesta infrarepresentació.

Als efectes del còmput de terminis arreplegats en aquesta convocatòria, el mes d'agost de 2020 es considerarà inhàbil.



2a. Requisits de les candidates o candidats

Per a ser admeses o admesos a aquest concurs d'accés s'hauran de reunir els següents requisits, el compliment dels quals ha d'estar referit a la data d'expiració del termini fixat per a la presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la presa de possessió:

2.1. Requisits generals:

2.1.1. Els recollits en l'article 56 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic:

a) Nacionalitat. Tindre la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l'article 57 de l'esmentat reial decret.

b) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.



c) Tindre complits setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.

d) No haver sigut separada o separat, mitjà expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a què exercien en el cas del personal laboral, en el qual s'hagués produït la separació o inhabilitació. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmesa o sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.

2.1.2. Les o els aspirants que no siguen de nacionalitat espanyola hauran d'acreditar un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seues funcions.

2.1.3. Les o els aspirants que sol·liciten plaça en la qual s'establisca un requisit lingüístic, hauran d'acreditar el nivell del mateix establit per a cada plaça.

2.2. Requisit específic:

2.2.1. Estar en possessió de l'acreditació per al cos de Catedràtic o catedràtica d'universitat d'acord amb el que s'estableix en el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'establix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris, modificat pel Reial decret 415/2015, de 29 de maig.

2.2.2. Pertànyer al cos de professores o professors titulars d'universitat, o a l'escala d'investigadores o investigadors científics d'organismes públics d'investigació. En ambdós casos amb una antiguitat de, almenys, dos anys de servei actiu en el lloc.



3a. Sol·licituds

Es presentaran a través del Registre Electrònic de la Universitat d'Alacant, mitjançant el procediment de «Instància Genèrica», disponible en la seu electrònica de la Universitat d'Alacant: https://seuelectronica.ua.es/es/registro-electronico.html, en el termini de 20 dies hàbils, a comptar des del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.

El nombre màxim de documents que es poden adjuntar a la instància genèrica són 10 i la grandària màxima de tot el conjunt de documents és de 10 Mb.

S'emplenarà una instància genèrica per cada plaça sol·licitada i s'indicarà Accés PDI com a unitat destinatària.

Documentació a adjuntar a la instància genèrica:

a) Sol·licitud d'admissió, que s'ajustarà al model que s'acompanya en l'annex II d'aquesta convocatòria, degudament emplenada

b) Còpia del document nacional d'identitat o en cas de persones estrangeres, del document que acredite la seva identitat, nacionalitat i data de naixement.

c) Còpia del document justificatiu de l'acreditació, d'acord amb el que s'estableix en la base 2.2.1.

d) Full de serveis o document que acredite el compliment del requisit establit en la base 2.2.2.

e) Per a l'acreditació del requisit recollit en la base 2.1.2, haurà d'aportar còpia del document que acredite un coneixement adequat de qualsevol de les llengües oficials de la Comunitat Valenciana per al desenvolupament de les seves funcions. En defecte d'això, l'acreditació d'aquest coneixement es determinarà per la comissió en el desenvolupament de la prova contemplada en la base 8.3.

f) Els qui sol·liciten plaça en la qual s'establisca com a requisit específic un perfil lingüístic, hauran d'aportar còpia del document que acredite el nivell de coneixement de la llengua corresponent.

Per a les places en les quals s'establisca l'ensenyament en llengua valenciana, s'aportarà còpia del certificat de Capacitació Docent en Valencià de la Conselleria amb competències en matèria d'Educació; certificat de nivell C1, nivell mitjà o el seu equivalent homologat dels cursos de valencià de la Universitat d'Alacant, o document equivalent expedit per qualsevol altra de les universitats de l'àmbit lingüístic català, certificat de Grau Mitjà de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o document equivalent expedit per la Generalitat de Catalunya o pel Govern de les Illes Balears.

Per a les places en les quals s'establisca com a requisit lingüístic el coneixement d'una determinada llengua estrangera, hauran d'aportar còpia del document que acredite el nivell del Marc Comú Europeu de referència (MCER) establert per a cada plaça, segons la taula d'equivalències de certificats de llengües estrangeres de la Universitat d'Alacant que es pot consultar en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació en la següent adreça: https://s.ua.es/B~NR

En el cas de cursos realitzats pel Centre Superior d'Idiomes de la Universitat d'Alacant s'haurà d'acreditar l'equivalència dels mateixos amb el nivell del MCER. Per a això s'ha d'adjuntar còpia del títol amb el revers del mateix on conste tal circumstància o el certificat electrònic disponible en UACloud /eAdministración /Tràmits laborals/ Certificat de Formació, on s'especifica aquesta equivalència.



Les persones nacionals de països on la llengua oficial siga la requerida per a l'accés a la plaça, podran certificar el nivell d'idioma requerit amb els següents títols acadèmics, cursats en la llengua estrangera corresponent en centres que no depenguen del sistema educatiu espanyol:

Secundària: B2

Batxiller: C1

Aquesta documentació serà remesa des del Servei de Selecció al Servei de Llengües per a realitzar la consulta de la seua validesa a aquests efectes.

Es podrà sol·licitar a l'interessat la traducció del títol en els casos en què a causa de l'idioma siga necessari, així com un informe de l'organisme competent que acrediti la llengua vehicular del mateix, sempre que de la documentació presentada no es desprenga aquesta circumstància.

g) Resguard que justifique el pagament de 27,40 euros en concepte de drets d'examen, que s'ingressaran, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el Banc SabadellCAM en el compte núm. ES89 0081-3191-42-0001027605, juntament amb el nom i els cognoms, caldrà indicar-hi el nombre de la plaça.

Estaran exempts del pagament de la taxa:

a) Les o els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Hauran de presentar certificació de la Conselleria corresponent o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial i els membres de famílies monoparentals de categoria especial (Llei 20/2017 de la Generalitat de taxes). Els membres de famílies nombroses de categoria general i els membres de famílies monoparentals de categoria general gaudiran d'una bonificació del 50 %. En ambdós casos hauran de presentar còpia del títol oficial de família nombrosa o títol oficial de família monoparental.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició per mitjà de qualsevol dels mitjans de prova prevists en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que figuren com a demandants d'ocupació amb una antiguitat de, almenys, 3 mesos amb anterioritat a la data de la convocatòria. Per al gaudi de l'exempció seran requisits que no hagueren rebutjat, en el termini de què es tracte, oferta d'ocupació adequada ni s'hagueren negat a participar, excepte causa justificada, en accions de promoció, formació o reconversió professionals i que, així mateix, no tinguen rendes superiors, en còmput mensual, al salari mínim interprofessional. L'acreditació relativa a la condició de demandant d'ocupació, amb els requisits previstos en la llei, se sol·licitarà en la corresponent oficina del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE). Quant a l'acreditació de les rendes es realitzarà mitjançant una declaració escrita del sol·licitant. Ambdós documents hauran d'adjuntar-se a la sol·licitud.





4a. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal que consten en la sol·licitud seran tractats per la Universitat d'Alacant, en el seu caràcter de responsable i incorporats a l'activitat de tractament «109 –Convocatòries de concurs per a la provisió de places de cossos docents universitaris». La finalitat del dit tractament de dades personals serà la gestió i resolució de la convocatòria.

La legitimació d'aquest tractament es basa en el compliment d'una missió d'interès públic i en el consentiment de l'interessat.

En el marc dels tractaments mencionats, les seues dades no se cediran a tercers excepte obligació legal.

Pot exercitar els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les seues dades, de limitació i oposició al seu tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades, quan procedisquen, davant la Gerència de la Universitat en el Registre General de la Universitat d'Alacant, o bé a través de la seua Seu Electrònica (https://seuelectronica.ua.es).



5a. Informació i notificacions del procediment

5.1. D'acord amb el que preveu en l'art. 45.1.b) de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, les publicacions detallades en les bases següents, així com la informació d'altres actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació, inclosos els recursos en via administrativa, substituiran la notificació personal a les persones interessades i produiran els mateixos efectes.

5.2. En el cas d'haver-se fer alguna notificació personal a la interessada o interessat a la seua adreça postal, es considerarà com vàlida la indicada en la seua instància, de manera que, si en el desenvolupament del procediment s'hi produeix cap canvi en aquesta, serà la seua responsabilitat comunicar-ho.

5.3. La informació referent a aquesta convocatòria pot consultar-se en la pàgina Web de la Universitat d'Alacant, a través de la següent adreça https://cutt.ly/syC4wxh



6a. Relació d'aspirants admesos i exclosos

6.1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el rector de la Universitat d'Alacant, dictarà resolució que es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació, en la qual constarà la relació provisional d'aspirants admesos i exclosos, indicant-se en aquest cas les causes d'exclusió.

Contra aquesta resolució les i els interessats podran presentar reclamació o esmena a través del mateix procediment pel qual es va presentar la sol·licitud, en el termini de cinc dies hàbils, a comptar des del següent al de la seua publicació.

6.2. Finalitzat aquest termini, es publicarà en el mateix lloc resolució en la qual, a més de declarar aprovada la relació definitiva de persones admeses i excloses s'arreplegarà la data, hora i lloc (físic o virtual, segons el desenvolupament del concurs siga presencial o no presencial, respectivament) de l'acte de presentació referit en la base 8. La convocatòria per a l'acte de presentació haurà d'indicar, si escau, si el desenvolupament del concurs s'ha establit en forma no presencial, la forma en què podran seguir-se de forma no presencial les sessions públiques i la manera en el qual les persones aspirants han de fer arribar la documentació referida en la base 8 als membres de la comissió.

6.3. En el cas en què expirat el termini de presentació d'instàncies, totes les sol·licituds presentades complisquen els requisits establits en la convocatòria per a cada plaça, es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació resolució rectoral que contindrà la relació definitiva de persones admeses i la data, hora i lloc (físic o virtual, segons el desenvolupament del concurs sigui presencial o no presencial, respectivament) de celebració de l'acte de presentació referit en la base 8. La convocatòria per a l'acte de presentació haurà d'indicar, en el seu cas, si el desenvolupament del concurs s'ha establert en forma no presencial, la forma en què podran seguir-se de forma no presencial les sessions públiques i la manera en el qual les persones aspirants han de fer arribar la documentació referida en la base 8 als membres de la comissió.



Contra la resolució per la qual es publica la relació definitiva d'aspirants, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes o, directament, recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà de la publicació de la citada resolució, conforme a l'art. 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

6.4. No procedirà cap devolució dels drets d'admissió a proves en els supòsits d'exclusió per causa imputable a la persona interessada.





7a. Comissions del concurs d'accés

7.1. La composició de la comissió jutjadora corresponent a cada concurs, nomenada per Resolució de la Universitat d'Alacant de 2 de juny de 2020 figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

7.2. Els currículums dels membres titulars es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

7.3. Les comissions jutjadores hauran de constituir-se en el termini màxim de 3 mesos a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria del concurs d'accés i hauran d'ajustar-se en el seu funcionament a allò que s'estableix en la base 6 i següents de la normativa de desenvolupament d'aquesta universitat.



8a. Desenvolupament del concurs

8.1. Acte de constitució. Es podrà fer de manera presencial o no presencial i la comissió de selecció fixarà els criteris específics de valoració, que hauran d'ajustar-se als criteris bàsics establerts en l'art. 142.2 de l'Estatut de la Universitat d'Alacant i als criteris generals recollits en la base 7 de la normativa de desenvolupament d'aquesta universitat. Es publicaran en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació i en el tauler d'anuncis dels locals on s'haja constituït i desenvolupe les seues actuacions la comissió, si la constitució ha sigut de manera presencial, amb antelació a l'acte de presentació.

8.2. Presentació. En l'acte de presentació, que serà públic, les o els concursants entregaran a la presidència de la comissió el seu historial acadèmic, docent i investigador per quintuplicat, juntament amb un exemplar de les publicacions i documents acreditatius dels mèrits adduïts i, també per quintuplicat, el projecte docent i investigador. El currículum haurà d'ajustar-se al model que figura en l'annex III de la present convocatòria o al curriculum vitae Normalitzat (CVN).



En cas que la comissió haja establit que el desenvolupament del concurs siga en manera no presencial, el personal aspirant haurà d'aportar en la manera que s'hagués indicat en la convocatòria a l'acte de presentació, en qualsevol dels formats JPG, PDF, DOC o DOCX, la següent documentació:

– Còpia digital del Curriculum vitae, d'acord amb el model que s'inclou en la convocatòria (ANNEX III) o al Curriculum vitae Normalitzat (CVN).

– Còpia digital de la documentació que acredite fefaentment els mèrits al·legats en ell. Només es valoraran els mèrits complerts en la data en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

– Còpia digital del projecte docent i investigador.

La universitat podrà requerir en qualsevol moment els originals dels documents acreditatius del compliment dels requisits ja presentats o dels mèrits al·legats en el currículum.

En aquest mateix acte, la comissió establirà:

a) l'ordre d'actuació de les i els aspirants en les proves mitjançant sorteig públic;

b) el calendari de les proves, que tindrà lloc en el termini màxim de 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de l'acte de presentació.



c) el termini fixat perquè qualsevol concursant puga examinar la documentació lliurada per la resta de concursants.

Després de l'acte de presentació, la comissió farà pública en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació i en el tauler d'anuncis dels locals on desenvolupa les seues actuacions, si ha estat de manera presencial una resolució amb els acords adoptats en aquesta sessió.

8.3. Prova.

Totes les proves es realitzaran en sessió pública i tindran caràcter obligatori.

Quan la plaça convocada tingui un perfil lingüístic, el desenvolupament de la prova podrà realitzar-se conforme al mateix. El desenvolupament de les proves podrà realitzar-se en forma no presencial tant dels integrants de la comissió de selecció com de les persones aspirants. En aquest cas, el desenvolupament del procés es realitzarà mitjançant una videoconferència grupal en la qual tots els assistents puguen interactuar, garantint que tant les exposicions orals de totes les persones aspirants, com les preguntes, aclariments i debat que sol·liciti la comissió es puga realitzar.

Els concursos d'accés a places de catedràtic i catedràtica d'universitat constaran d'una prova dividida en dues parts. La primera comprendrà l'exposició oral dels seus mèrits i historial acadèmic, docent i investigador, així com de les directrius fonamentals del seu projecte docent. La segona part consistirà en l'exposició oral d'un projecte d'investigació. Per al desenvolupament de cadascuna de les parts les o els candidats disposaran d'un temps màxim de seixanta minuts. Seguidament, la comissió podrà realitzar preguntes, sol·licitar aclariments i debatre amb la o el concursant tots aquells aspectes que estimi rellevants durant un temps màxim de dues hores.

Finalitzada la prova, la comissió o cada integrant, emetrà una valoració raonada sobre cada concursant, ajustada a cadascun dels criteris generals i específics de valoració prèviament establits, en la qual es valorarà l'historial acadèmic, docent i investigador, el projecte docent i investigador, així com les capacitats per a l'exposició i debat davant la Comissió demostrades en la prova. A la vista dels informes, la Comissió efectuarà una proposta motivada de provisió, que haurà de ser aprovada per, almenys, tres vots a favor.



9a. Proposta de provisió i reclamacions

9.1. La comissió elevarà al rector, motivadament i amb caràcter vinculant, la proposta de provisió de la plaça, que haurà d'incloure l'avaluació de cada concursant desglossada per cadascun dels aspectes avaluats. Aquesta proposta es publicarà en la pàgina web del Servei de Selecció i Formació.

9.2. El procés podrà concloure amb la proposta de la comissió de no proveir la plaça convocada.

9.3. El temps transcorregut entre la publicació de la convocatòria de concurs d'accés i la resolució del mateix no podrà excedir de sis mesos.



9.4. Contra les propostes de les Comissions dels concursos d'accés es podrà presentar reclamació davant el rector en el termini màxim de 10 dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la seva publicació.

9.5. Les o els candidats proposats per a cada plaça, en el termini màxim de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió, hauran d'acreditar el compliment dels requisits establits en la convocatòria mitjançant la presentació de la següent documentació:

a) Còpia compulsada del document nacional d'identitat o document equivalent.

b) Declaració jurada de no haver estat separada o separat de l'Administració de l'Estat, Institucional o Local, ni de les administracions de les comunitats autònomes, en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se en situació d'inhabilitació per a l'exercici de la funció pública. Les i els aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola hauran de presentar declaració jurada o promesa de no estar sotmeses o sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca en el seu Estat l'accés a la funció pública.



10a. Nomenament i presa de possessió

10.1. Una vegada realitzat el tràmit anterior, el rector efectuarà el nomenament de la persona o persones proposades, que serà publicat en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i comunicat als registres oportuns i a la Secretaria General del Consell de Coordinació Universitària, especificant la denominació de la plaça, cos i àrea de coneixement.

10.2. Presa de possessió. En el termini màxim 20 dies, a comptar des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, la o el candidat proposat haurà de prendre possessió.

10.3. L'exercici de les places convocades quedarà sotmès a la Llei 53/1984, de 26 de desembre, i a les normes de desenvolupament, en matèria d'incompatibilitats.



11a. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i quants actes administratius es derivin d'aquesta, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu dels d'Alacant que resulte competent, en el termini de dos mesos comptats a partir de l'endemà de la seua publicació, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació de la present, davant del rector, de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.





Alacant, 2 de juny de 2020.– El rector, p. d. (R rectoral 19.05.2016), el vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat: José Penadés Martínez.

ANNEX I



Nombre de plaça: DF00540

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Història Contemporània

Departament: Humanitats Contemporànies

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement



Nombre de plaça: DF00649

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Física

Departament: Química Física

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement



Nombre de plaça: DF02949

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Física

Departament: Química Física

Activitat Docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: Química Física



Nombre de plaça: DF02918

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractament Psicològic

Departament: Psicologia de la Salut

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: psicologia aplicada a la salut, qualitat de vida i comportament humà



Nombre de plaça: DF02919

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Economia Aplicada

Departament: Anàlisi Econòmica Aplicada

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: economia del turisme



Nombre de plaça: DF02920

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Filologia Catalana

Departament: Filologia Catalana

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: literatura catalana medieval

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C2



Nombre de plaça: DF02950

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Filologia Catalana

Departament: Filologia Catalana

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: literatura catalana contemporània

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivel C2



Nombre de plaça: DF02921

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Departament: Matemàtica Aplicada

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: sistèmica, cibernètica i biomatemàtiques



Nombre de plaça: DF00001

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Anàlisi Geogràfica Regional

Departament: Anàlisi Geogràfica Regional i Geografia Física

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: planificació territorial del turisme. Mètodes i tècniques per a la planificació d'àrees i destinacions turístiques

Requisit lingüístic: coneixement de valencià a nivell C1



Nombre de plaça: DF00043

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Sociologia

Departament: Sociologia I

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil Investigador: sociologia ambiental, sociologia del turisme, avaluacions d'impacte social, sociologia del risc, cooperació i desenvolupament, metodologies de participació



Nombre de plaça: DF02922

Cos a què pertany la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Enginyeria de la Construcció

Departament: Enginyeria Civil

Activitat docent: la corresponent a l'àrea de coneixement

Perfil investigador: conglomerants sostenibles i materials cementicis conductors multifuncionals per al seu ús en enginyeria civil.







ANNEX IV



Núm. de plaça: DF00540

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Història Contemporània



Comissió titular

Presidenta/ President: Pilar Toboso Sánchez, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Secretaria/ Secretari: Encarnación Lemus López, catedràtica d'universitat de la Universitat de Huelva

Vocal: Gonzalo Butrón Prida, catedràtic d'universitat de la Universitat de Cadis

Vocal: Susana Sueiro Seoane, catedràtica d'universitat de la UNED

Vocal: Juan Pro Ruiz, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Comissió suplent

Presidenta/ President: Ángeles Barrio Alonso, catedràtica d'universitat de la Universitat de Cantàbria

Secretaria/ Secretari: Ángeles González Fernández, catedràtica d'universitat de la Universitat de Sevilla

Vocal: Mario López Martínez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: M.ª Cruz Romeo Mateo, catedràtica d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Juan Luis Pan-Montojo González, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid





Núm. de plaça: DF00649

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Física



Comissió titular

Presidenta/ President: Vicente Montiel Leguey, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Antonio Rodes García, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Elvira Gómez Valentín, catedràtica d'universitat de la Universitat de Barcelona

Vocal: Edelmira Valero Ruiz, catedràtica d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: María Teresa Pineda Rodríguez, catedràtica d'universitat de la Universitat de Còrdova

Comissió suplent

Presidenta/ President: Enrique Herrero Rodríguez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Víctor José Climent Payá, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Iluminada Gallardo García, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Barcelona

Vocal: Pilar Ocón Esteban, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: Joaquín González Sánchez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia



Núm. de plaça: DF02949

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Química Física



Comissió titular

Presidenta/ President: Emilio San Fabián Maroto, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Emilia Morallón Núñez, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Juan Carlos Otero Fernández de Molina, catedràtic d'universitat de la Universitat de Màlaga

Vocal: Carmen Reyes Mateo Martínez, catedràtica d'universitat de la Universitat Miguel Hernàndez

Vocal: Francisco Javier Gómez Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat Miguel Hernàndez

Comissió suplent

Presidenta/ President: Toribio Fernández Otero, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Cartagena

Secretaria/ Secretari: Pilar Herrasti González, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Vocal: Juan Soto Martín, catedràtic d'universitat de la Universitat de Màlaga

Vocal: Mercedes Ruiz Montoya, catedràtica d'universitat de la Universitat de Huelva

Vocal: José Albaladejo Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa





Núm. de plaça: DF02918

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractaments Psicològics



Comissió titular

Presidenta/ President: Francisco Cruz Quintana, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Secretaria/ Secretari: María del Carmen Vives Cases, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Miguel Pérez García, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Vocal: Luis Moya Albiol, catedràtic d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Elena María Ronda Pérez, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Comissió suplent

Presidenta/ President: Antonio Fernández Parra, catedràtic d'universitat de la Universitat de Granada

Secretaria/ Secretari: Rosa Esteve Zaragoza, catedràtica d'universitat de la Universitat de Màlaga

Vocal: Gustavo A. Reyes del Paso, catedràtic d'universitat de la Universitat de Jaen

Vocal: Julio Sánchez Meca, catedràtic d'universitat de la Universitat de Múrcia

Vocal: Francisca Expósito Jiménez, catedràtica d'universitat de la Universitat de Granada





Núm. de plaça: DF02919

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Economia Aplicada



Comissió titular

Presidenta/ President: Martín Sevilla Jiménez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: José Manuel Casado Díaz, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Águeda Esteban Talaya, catedràtica d'universitat de la Universitat de Castella-La Manxa

Vocal: Catalina Juaneda Sampol, catedràtica d'universitat de la Universitat de les Illes Balears

Vocal: Paloma Taltavull de la Paz, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Comissió suplent

Presidenta/ President: José Fernando Vera Rebollo, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Hipólito José Simón Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Concepción Román García, catedràtica d'universitat de la Universitat de Les Palmes de Gran Canaria

Vocal: Amparo Sanchís Llopis, catedràtica d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Ángel Sánchez Sánchez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02920

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Filologia Catalana



Comissió titular

Presidenta/ President: Rafael Alemany Ferrer, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Llúcia Martín Pascual, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Lola Badia Pàmies, catedràtica d'universitat de la Universitat de Barcelona

Vocal: Roser Anna Cantavella Chiva, catedràtica d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Tomás Martínez Romero, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Comissió suplent

Presidenta/ President: Vicent Martínez Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: María Manuela García Sempere, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Maria del Carme Oriol Carazo, catedràtica d'universitat de la Universitat Rovira i Virgili

Vocal: Vicent Josep Escartí i Soriano, catedràtic d'universitat de la Universitat de València

Vocal: Jaume Torró Torrent, catedràtic d'universitat de la Universitat de Girona





Núm. de plaça: DF02950

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Filologia Catalana



Comissió titular

Presidenta/ President: Enric Balaguer Pascual, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: María Manuela García Sempere, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Carmen Alemany Bay, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: María del Carmen Oriol Carazo, catedràtica d'universitat de la Universitat Rovira i Virgili

Vocal: Caterina Valriu Llinàs, catedràtica d'universitat de la Universitat de les Illes Balears

Comissió suplent

Presidenta/ President: Gabriel Sansano i Belso, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Josep Martínez Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Brauli Montoya Abat, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Vicent Manuel Salvador Liern, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Vocal: Ferrán Carbó Aguilar, catedràtic d'universitat de la Universitat de València







Núm. de plaça: DF02921

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada



Comissió titular

Presidenta/ President: José Manuel Ferrándiz Leal, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Juan Andrés Montoyo Guijarro, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Sylvia Novo Martín, catedràtica d'universitat de la Universitat de Valladolid

Vocal: Alicia Cordero Barbero, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: José Antonio López Ortí, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló

Comissió suplent

Presidenta/ President: Antonio Vigueras Campuzano, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Cartagena

Secretaria/ Secretari: Rafael Múñoz Guillena, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Carmen Núñez Jiménez, catedràtica d'universitat de la Universitat de Valladolid

Vocal: Sonia Busquier Sáez, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de Cartagena

Vocal: Fernando Casas Pérez, catedràtic d'universitat de la Universitat Jaume I de Castelló





Núm. de plaça: DF00001

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Anàlisi Geogràfica Regional



Comissió titular

Presidenta/ President: Francisco López Palomeque, catedràtic d'universitat de la Universitat de Barcelona

Secretaria/ Secretari: María Hernández Hernández, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: José Fernando Vera Rebollo, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Jorge Olcina Cantos, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Gemma Cànoves Valiente, catedràtica d'universitat de la Universitat Autònoma de Barcelona

Comissió suplent

Presidenta/ President: Antonio Manuel Rico Amorós, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Pilar Paneque Salgado, catedràtica d'universitat de la Universitat Pablo de Olavide

Vocal: M.ª José Viñals Blasco, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Alfonso Fernández Tabales, catedràtic d'universitat de la Universitat de Sevilla

Vocal: Anna Ribas Palom, catedràtica d'universitat de la Universitat de Girona





Núm. de plaça: DF00043

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Sociologia



Comissió titular

Presidenta/ President: Cristóbal Torres Albero, catedràtic d'universitat de la Universitat Autònoma de Madrid

Secretaria/ Secretari: Inmaculada López Ortiz, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: José Antonio Rodríguez Díaz, catedràtic d'universitat de la Universitat de Barcelona

Vocal: Estrella Gualda Caballero, catedràtica d'universitat de la Universitat de Huelva

Vocal: Jorge Olcina Cantos, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant



Comissió suplent

Presidenta/ President: Rodolfo Gutiérrez Palacios, catedràtic d'universitat de la Universitat Complutense de Madrid

Secretaria/ Secretari: Josefa Susana Bautista Aguilar, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Antón Álvarez Sousa, catedràtic d'universitat de la Universitat de La Corunya

Vocal: María Hernández Hernández, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Joaquín Melgarejo Moreno, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant





Núm. de plaça: DF02922

Categoria de la plaça: catedràtic/a d'universitat

Àrea de coneixement: Enginyeria de la Construcció



Comissió titular

Presidenta/ President: M.ª Victoria Borrachero Rosado, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Secretaria/ Secretari: Isidro Sánchez Martín, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Jorge Juan Payá Bernabeu, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Pedro Garcés Terradillos, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Vocal: Eva María García Alcocel, catedràtica d'universitat de la Universitat d'Alacant

Comissió suplent

Presidenta/ President: Miguel Ángel Climent Llorca, catedràtic d'universitat de la Universitat d'Alacant

Secretaria/ Secretari: Jaime Carlos Gálvez Ruiz, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

Vocal: Amparo Moragues Terrades, catedràtica d'universitat de la Universitat Politècnica de Madrid

Vocal: José M.ª Monzó Balbuena, catedràtic d'universitat de la Universitat Politècnica de València

Vocal: Verónica Calderón Carpintero, catedràtica d'universitat de la Universitat de Burgos

Mapa web