Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'11 de juny de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència: 00788/2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8839 de 19.06.2020
Número identificador:  2020/4429
Referència Base de Dades:  004635/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández d'Elx
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'11 de juny de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència: 00788/2020. [2020/4429]

Per Resolució del rector, amb data d'11 de juny de 2020, s'ha disposat el següent:



«De conformitat amb el que estableixen la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa de general aplicació; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als següents punts:





Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que hauran de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

d) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Necessàriament, s'haurà de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la següent documentació:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



D) Fotocòpia de la certificació acadèmica oficial (expedient acadèmic) en la qual consten les qualificacions de les assignatures cursades en cada titulació.

E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquest efecte, el Currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

F) Resguard que justifique el pagament de 30 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent «Concursos i oposicions» de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent-hi de fer constar: nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, tipus Oposicions i concursos, subtipus Concurs Docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual s'efectua, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a la categoria a continuació indicada, a més:

G.1 Places de professorat associat:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la següent documentació:

a) Fotocòpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleades o empleats públics (personal funcionari o laboral) fotocòpia del Certificat de serveis prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits establits en l'annex II.

H) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a la plaça corresponent a l'àrea de coneixement d'Escultura hauran de presentar, juntament amb la documentació abans requerida, un dossier d'obra artística, així com el dossier justificatiu dels seus respectius mèrits. Ambdós es presentaran preferentment en suport digital.

3.3. La documentació abans referida es presentarà, preferentment, a través de la Seu electrònica de la universitat (https://sede.umh.es/), mitjançant el model d'instància general a la qual s'adjuntaran els fitxers en format PDF de la documentació relacionada en el punt 3.2. i en l'ordre que s'hi estableix. També podrà presentar-se en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'aquest, o per qualsevol dels sistemes que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. 



En aplicació de les mesures que estableix pel Pla de continuïtat de la UMH davant de la situació d'emergència per la COVID-19, l'atenció al públic presencial de l'oficina de Registre General i de les oficines de registre auxiliars es realitza mitjançant cita prèvia. L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'Av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos hauran de contindre's en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal de Correos, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.

3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 10 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

Es donarà per desistides les persones que figuren en la llista d'exclosos, per no haver esmenat dins del termini concedit a aquest efecte els defectes formals que contenien les seues sol·licituds inicials, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta Universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.



Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats cal adreçar-se per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les dades i a utilitzar-los de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'entre aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima que s'ha d'obtindre pels candidats i candidates.

6.2. Cadascuna de les persones aspirants podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació que s'haja de dur a terme.

6.3. Els 7 punts que s'atorguen per mèrits aportats seran concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els següents criteris generals:

6.3.1. Per a places de professorat associat

a) Valoració de les activitats professionals extra-universitàries, o, si escau, obra artística. Màxim 5 punts

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.4. Els 3 punts que s'atorguen per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació que s'haja de realitzar, seran concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat o candidata i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president o presidenta procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president o presidenta procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als i les concursants admesos.

En el termini màxim de 3 dies hàbils des de la finalització dels treballs de la comissió, es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/ la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no siga necessari, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.

La comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, tres dels seus membres.

7.2. Segona prova.

Si escau, amb la publicació de la valoració dels i les aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova, no podrà ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la comissió debatrà amb el o la concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió de contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.



Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir els 3 mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat o la candidata proposada per a la seua contractació.

En els concursos en els quals no siga necessari passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els i les aspirants superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, 3 dels membres de la comissió. En cas d'empat, el president o presidenta de la comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els i les concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places de professorat associat i ajudant, l'ordre de puntuació dels i les aspirants establit en la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.



En cap cas, es podran realitzar més proposades de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la comissió, el secretari o la secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els següents documents:



a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels i les concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació, i en procedirà a la destrucció.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans citarà el candidat proposat o a la candidata proposada perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest servei a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalització de la seua contractació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà a citar la següent i, si escau, successives.

En cas de renúncia explícita d'un candidat o candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es pot interposar un recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals seran les establides en l'annex III.

En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement al qual s'adscriu la plaça, activitats a exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la seua signatura amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

ASO: Professorat associat.

P06 (6+6): Dedicació a temps parcial (6 h. Lectives + 6 h. Tutories/sem)

P04 (4+4): Dedicació a temps parcial (4 h. Lectives + 4 h. Tutories/sem)

P03 (3+3): Dedicació a temps parcial (3 h. Lectives + 3 h. Tutories/sem)

DFC: des de la signatura de contracte



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, poden ser impugnades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/. «





Elx, 11 de juny de 2020.– El vicerector de Professorat (p. d. R 1145/19 de 04.06.2019; DOGV 8569, 13.06.2019): José Carlos Espigares Huete.





ANNEX I



Núm. de plaça: DC3031

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ART

Àrea de coneixement: Escultura

Perfil: Docència en Escultura. Procediments escultòrics.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2858

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA DE MATERIALS, ÒPTICA I TECNOLOGIA ELECTRÒNICA

Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica

Perfil: Docència en Tecnologia Electrònica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2673

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Administratiu

Perfil: Docència en Dret Administratiu.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3034

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Constitucional

Perfil: Docència en Dret Constitucional.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1746

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal. Criminologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3038

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal. Criminologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3039

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de Coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal. Criminologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3040

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal. Criminologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3041

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Processal

Perfil: Docència en Dret Processal.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3042

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Infermeria

Perfil: Docència en Podologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1539

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Bàsica

Perfil: Docència en Psicologia Bàsica.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2021



Núm. de plaça: DC2948

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Bàsica

Perfil: Docència en Psicologia Bàsica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2949

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Bàsica

Perfil: Docència en Psicologia Bàsica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3049

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat

Perfil: Docència en Comunicació Audiovisual i Publicitat. Disseny i comunicació visual.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3052

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Periodisme

Perfil: Docència en Periodisme. Reporterisme i Investigació Periodística.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3053

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Periodisme

Perfil: Docència en Periodisme. Redacció Periodística.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1910

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Estadística i Investigació operativa

Perfil: Docència en Estadística i Investigació Operativa.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1177

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMATICA

Àrea de coneixement: Llenguatges i Sistemes Informàtics

Perfil: Docència en Llenguatges i Sistemes Informàtics.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC253

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Perfil: Docència en Matemàtica Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2743

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Perfil: Docència en Matemàtica Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2957

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Perfil: Docència en Matemàtica Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3056

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Aplicada

Perfil: Docència en Economia Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2866

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Perfil: Docència en Economia Financera i Comptabilitat.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3057

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Perfil: Docència en Economia Financera i Comptabilitat. Comptabilitat Financera.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1221

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Perfil: Docència en Anatomia i Embriologia Humana.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC380

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Perfil: Docència en Anatomia i Embriologia Humana

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3064

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ENGINYERIA DE COMPUTADORS

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Perfil: Docència en Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC1323

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: ENGINYERIA DE COMUNICACIONS

Àrea de coneixement: Electrònica

Perfil: Docència en Electrònica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC2974

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: MEDICINA CLÍNICA

Àrea de coneixement: Medicina

Perfil: Docència en Medicina. Màster en Gestió Sanitària.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3073

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3074

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència en Teràpia Ocupacional.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021



Núm. de plaça: DC3079

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: SALUT PÚBLICA HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I GINECOLOGIA

Àrea de coneixement: Història de la Ciència

Perfil: Docència en Història de la Ciència.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2021







ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents a places de contractació



PROFESSORAT ASSOCIAT

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari.







ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador contractat laboral (*)



PROFESSORAT ASSOCIAT



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 172,20 € 99,04 € 271,24 €

Temps parcial P04 (4+4) 229,60 € 132,04 € 361,64 €

Temps parcial P06 (6+6) 344,40 € 198,06 € 542,46 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web