Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'11 de juny de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència: 00789/2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8839 de 19.06.2020
Número identificador:  2020/4430
Referència Base de Dades:  004636/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández d'Elx
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ d'11 de juny de 2020, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Referència: 00789/2020. [2020/4430]

Per Resolució del rector, amb data d'11 de juny de 2020, s'ha disposat el següent:

«De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa d'aplicació general; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als aspectes següents:





Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola han d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

d) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Necessàriament, s'han de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria han de presentar la documentació següent:

A) Instància segons el model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que es facilita en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que n'acredite la identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, han d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



D) Fotocòpia de la certificació acadèmica oficial (expedient acadèmic) en la qual consten les qualificacions de les assignatures cursades en cada titulació.

E) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, que es facilita en el Registre General o en els centres de gestió de campus i està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També és vàlid, a aquest efecte, el currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

F) Resguard que justifique el pagament de 30 euros en concepte de drets de participació que s'han d'ingressar en el compte corrent <Concursos i oposicions> de l'entitat bancària següent:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justifica amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets de participació, en què cal constar: el nom i els cognoms, el número de carnet d'identitat i la indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa es pot fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, tipus Oposicions i concursos, subtipus Concurs Docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament s'ha de fer presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual s'efectua, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà la substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

És motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a presentar les sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories a continuació indicades, a més:

G.1. Places d'ajudant:

a) Acreditació requisits específics que estableix l'annex II.

G.2. Places de professorat ajudant doctor:

a) Acreditació requisits específics que estableix l'annex II.

b) Cal aportar fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

3.3. La documentació referida adés s'ha de presentar, preferentment, a través de la Seu electrònica de la universitat (https://sede.umh.es/), mitjançant el model d'instància general a la qual s'han d'adjuntar els fitxers en format PDF de la documentació que especifica el punt 3.2 i en l'ordre que s'hi estableix. També es pot presentar en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'aquest, o per qualsevol dels sistemes que preveu l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



En aplicació de les mesures establides pel Pla de continuïtat de la UMH davant de la situació d'emergència per la COVID-19, l'atenció al públic presencial de l'oficina de Registre General i de les oficines de registre auxiliars es du a terme mitjançant cita prèvia. L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández està situada en l'av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos s'han de contindre en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal de Correos, abans de la seua certificació, i cal que hi figure clarament el número de l'oficina i la data.

3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari poden formular reclamacions adreçades al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 10 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

Es tindran per desistides les persones que figuren en la llista d'exclosos, per no haver esmenat dins del termini concedit a aquest efecte els defectes formals que contenien les seues sol·licituds inicials, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants són tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.



Les dades de caràcter personal aportades només es conserven durant el temps necessari per a les finalitats del tractament per les quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats cal adreçar-se per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estan formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'entre aquests. La resta de membres són nomenats pel rector, oït el departament que no té caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es fa pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent ha de fixar i fer públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a valorar-ne els mèrits i la puntuació mínima que hi poden obtindre els candidats i les candidates.

6.2. Cadascuna de les persones aspirants pot obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 corresponen als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació que ha de realitzar.

6.3. Els 7 punts per a atorgar per mèrits aportats són concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els criteris generals següents:



6.3.1. Per a places d'ajudant.

a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt

b) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts

c) Publicacions, projectes, patents o, si escau, obra artística. Màxim 1,5 punts

d) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts

6.3.2. Per a places de professorat ajudant doctor

a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts.

b) Activitat investigadora. Màxim 2 punts

c) Activitat docent. Màxim 1 punt

d) Altres mèrits. Màxim 1 punt

6.4. Els 3 punts per a atorgar per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació que ha de realitzar, són concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la comissió de contractació pot sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Primera prova.

La primera prova consisteix en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat o la candidata i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president o la presidenta procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que han de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. De tot això es fa publicitat en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president o la presidenta procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als i les concursants admesos.

En el termini màxim de 3 dies hàbils des que finalitzen els treballs de la comissió, es fa pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/ la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en cas que no calga, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.



La comissió pot fer la segona prova quan, finalitzada la primera, hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, tres dels seus membres.

7.2. Segona prova.

Si escau, amb la publicació de la valoració dels i les aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a fer la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a dur a terme la segona prova no pot ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.



La segona prova, que és pública, consisteix en una entrevista en la qual la comissió debat amb el o la concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la comissió de contractació ha de publicar, en el lloc de realització, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la comissió fa públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.



Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no pot excedir de 3 mesos.

Les comissions de contractació han de proposar al rector la relació del candidat proposat o la candidata proposada per a la seua contractació.

En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordena de major a menor puntuació, sempre que els i les aspirants superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, 3 dels membres de la comissió. En cas d'empat, el president o la presidenta de la comissió té vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els i les concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places de professorat associat i ajudant, l'ordre de puntuació dels i les aspirants establit en la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.



En cap cas, es poden realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos es poden resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no poden al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la comissió, el secretari o la secretària d'aquesta ha d'entregar en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorpora els documents següents:



a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels i les concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, poden retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposa d'aquesta documentació, i procedeix a destruir-la.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho entén oportú, el rector determina l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunica la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans citarà el candidat proposat o la candidata proposada perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest servei a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits que estableix la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a formalitzar-ne la contractació. Transcorregut aquest termini sense haver-s'hi personat, la persona candidata en perd el dret, i es procedeix a citar-ne la següent i, si escau, successives.

En cas de renúncia explícita d'un candidat o candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.







Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de las comissions de contractació es pot interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2 del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral s'han de formalitzar per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions íntegres mensuals són les que estableix l'annex III.



L'annex I especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, les activitats que s'han d'exercir i la duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I aquesta vinculada a la signatura d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

AYU: ajudant

AYUDOC: professorat ajudant doctor

C08 (TC): Dedicació a temps complet (37,5 h/setmana)

DFC: des de la signatura de contracte



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven poden ser impugnats en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.



Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.»





Elx, 11 de juny de 2020.– El vicerrector de Professorat (p. d. R 1145/19 de 04.06.2019; DOGV 8569, 13.06.2019): José Carlos Espigares Huete.





ANNEX I



Núm. de plaça: DC3033

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: BIOQUÍMICA I BIOLOGIA MOLECULAR

Àrea de coneixement: Bioquímica i Biologia Molecular

Perfil: Docència i investigació en Bioquímica i

Biologia Molecular.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3037

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència i investigació en Dret Penal.

Investigació en Criminologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3043

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Infermeria

Perfil: Docència i investigació en Podologia.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3044

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Social

Perfil: Docència i investigació en Psicologia Social.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3045

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Social

Perfil: Docència i investigació en Psicologia Social.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3048

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Ciència Política i de l'Administració

Perfil: Docència i investigació en Ciència Política i de l'Administració.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3050

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat

Perfil: Docència i investigació en Comunicació Audiovisual i Publicitat. Narrativa cinematogràfica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3051

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de Coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat

Perfil: Docència i investigació en Comunicació Audiovisual i Publicitat. Expressió fotogràfica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3055

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Estadística i Investigació Operativa

Perfil: Docència i investigació en Estadística i Investigació Operativa. Estadística.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC2958

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Aplicada

Perfil: Docència i investigació en Economia Aplicada

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3058

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Perfil: Docència i investigació en Economia Financera i Comptabilitat. Direcció Financera i Matemàtica Financera.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3059

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Organització d'Empreses

Perfil: Docència i investigació en Organització de Empreses.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC2633

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Perfil: Docència i investigació en Anatomia i Embriologia Humana

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3063

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement: Biologia Cel·lular

Perfil: Docència i investigació en Biologia Cel·lular.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3067

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ENGINYERIA MECÀNICA I ENERGIA

Àrea de coneixement: Enginyeria Mecànica

Perfil: Docència i investigació en Enginyeria Mecànica.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3068

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ENGINYERIA MECÀNICA I ENERGIA

Àrea de Coneixement: Màquines i Motors Tèrmics

Perfil: Docència i investigació en Màquines i Motors Tèrmics.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3075

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència i Investigació en Teràpia Ocupacional.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022



Núm. de plaça: DC3077

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: PSICOLOGIA DE LA SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Evolutiva i de l'Educació

Perfil: Docència i investigació en Psicologia Evolutiva i de l'Educació. Neuropsicologia i Vellesa.

Duració del contracte: DFC fins al 31.08.2022





ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents a places de contractació



AJUDANT

Estar admés o estar en condicions de ser admés en els estudis de doctorat.



PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR

– Ser doctor.

– Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.





ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador contractat laboral (*)



AJUDANT



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 943,91 € 215,35 € 1.159,26 €





PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 943,91 € 734,59 € 1.678,50 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web