RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 9351 de 31.05.2022 | |
Número identificador: | 2022/4507 | |
Referència Base de Dades: | 004680/2022 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 31.05.2022 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Universitat de Valencia Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau
RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior d'assessorament lingüístic, d'aquesta universitat, convocades per la Resolució de 23 de febrer de 2022. [2022/4507]
Aquest rectorat, fent ús de les atribucions que li confereix la legislació vigent, i una vegada acabats els terminis legals establerts en la convocatòria de les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior d'assessorament lingüístic, fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses (annex I).
Es prega a les persones opositores que verifiquen no sols estar-hi admeses, sinó que les dades personals que hi figuren (cognoms, nom, DNI) siguen correctes.
Les reclamacions sobre les llistes publicades es podran presentar dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/M6a9eb9.
Dins l'apartat anomenat «Els meus tràmits» haurà d'adjuntar-se la documentació requerida per a esmenar la sol·licitud, triant, dins del desplegable «Accions», l'opció «Annexar».
Si degut a una incidència tècnica relacionada amb la tramitació electrònica, que no haja estat solucionada mitjançant ajuda tècnica dirigida al correu institucional entreu@uv.es, i la presentació telemàtica no fora possible, les reclamacions es podran presentar excepcionalment a través del formulari electrònic de la instancia general, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U adreçada a la unitat: «Serveis Universitaris, generals i centrals» i a l'òrgan «Servei de Recursos Humans PAS».
València, 19 de maig de 2022 La rectora, p. d. (resolució de 04.04.2022), el gerent, Juan Vicente Climent Espí.
ANNEX I
Llista provisional de persones admeses
NIF COGNOMS NOM
****290** ALBERO MARTÍNEZ DAVID
****024** CANALES SICHET VICTORIA
****918** LLUCH ALMENAR DAVID
****176** LUZÓN DÍAZ RUBÉN
****366** MARTÍNEZ DOMINGO CARLOS JOSÉ
****543** PLANELLS FERRER PILAR CATALINA
Llista provisional de persones excloses
NIF COGNOMS NOM MOTIU D'EXCLUSIÓ
****812** ALEIXANDRE BECERRA JOSÉ PEDRO 2
****725** CAPDEVILA FERNÁNDEZ JESSICA 2
****577** VARGAS PAREDERO ALEJANDRA 2
Motius d'exclusió:
2. No tindre la titulació exigida en la convocatòria.