Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d'investigació.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9353 de 02.06.2022
Número identificador:  2022/4665
Referència Base de Dades:  004788/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2022, de la Universitat de València, per la qual es realitza l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes d'investigació. [2022/4665]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec de diversos projectes de recerca, segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per a projectes de recerca mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és:

i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts almenys 16 anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

2.3. Posseir una de les titulacions acadèmiques de les que figuren en l'annex corresponent a la convocatòria que es vulga sol·licitar, o estar en condicions d'obtenir el títol corresponent en la data en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Tots aquests requisits s'han de reunir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.

4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir el currículum en un document PDF, o un ZIP. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj.

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.



Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 19 de maig de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 11.04.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: «Apoyo al diseño y montaje de sistemas electrónicos relacionados con el PCM de varias misiones espaciales. CPI-22-190».



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 30 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Suport al desenvolupament dels models de PCM de l'instrument PMI (Vigil).

– Suport a la definició del PCM de Haydn.

– Muntatge del model d'enginyeria del PCM de PMI (Vigil).

– Preparació d'equip de test del PCM de PMI (Vigil).

– Desenvolupament de les proves de posada en marxa del PCM, tant de vol com del BB, de PMI (Vigil).

– Administració del servidor web del grup de recerca.

– Organització de reunions del grup de treball.

– Elaboració de documentació tècnico-científica en anglès.

– Divulgació de projectes i resultats científics del grup de treball.



– Assistència a reunions.

1.4. Objecte i Període: preparació dels sistemes de test automatitzats per a aplicacions aeroespacials i suport al desenvolupament de fonts de potència per a aplicacions aeroespacials.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Premis extraordinaris de grau i/o màster.

– Experiència en projectes internacionals.

– Experiència en disseny d'elements magnètics.

– Experiència en sistemes electrònics per a aplicacions espacials.

– Experiència en disseny electrònic minimitzant problemes d'EMC.



– Coneixement en programari de càlcul i programació (Mathematica, AutoCad).



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

President: Vicente Gonzalez Millan, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 1: Esteban Sanchis Kilders, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Asuncion Edith Navarro Anton, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Silvia Casans Berga, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Juan Bautista Ejea Marti, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica..

Vocal 1: Julia Carmen Amoros López, professora del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 2: Jaume Segura Garcia, professor del Departament d'Informàtica.

Vocal 3: Agustin Ferreres Sabater, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Secretària: Enrique Maset Sancho, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Enginyeria Electrònica, Escola Tècnica Superior d'Enginyeria, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: «Óxidos avanzados para la plasmónica: aplicaciones en fotodetección en el infrarrojo medio. CPI-22-199». Programa Prometeu per a grups d'investigació d'Excel·lència de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital. (GVPROMETEO2021-066), ajudes convocades per Resolució de 20 de novembre de 2020.



Oferta pública d'un lloc de treball d'investigador/a en formació.





1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A, subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda. Segons el que estableix l'apartat Primer 6.a) de l'annex XI de la Resolució de 20 de novembre de 2020, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, per la qual es convoquen per a l'exercici 2021, subvencions de el Programa per a la promoció de la investigació científica, el desenvolupament tecnològic i la innovació a la Comunitat Valenciana (DOGV 8959/24.11.2020).



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Col·laborar en el creixement cristal·lí d'òxids metàl·lics mitjançant diferents tècniques entre elles CVD i Espray Piròlisi.

– Realització de les experiències d'optimització del creixement cristal·lí d'aquests compostos.

– Caracterització estructural i morfològica dels materials obtinguts.



– Anàlisi dels resultats i presentació d'aquests a revistes i congressos.

1.5. Objecte i Període: creixement cristal·lí d'òxids metàl·lics i caracterització de materials funcionals obtinguts.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Grau en Física, o Grau en Química, o Grau en Enginyeria Industrial, o titulació equivalent.

Segons l'article 9 del Reglament del personal investigador de la Universitat de València, l'obtenció del títol de doctor determina l'extinció del contracte en el termini de 30 dies des de la data d'obtenció de l'esmentat títol

1.6.2 Màster en Física, o Màster en Química, o Màster en Enginyeria Industrial, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Mèrits preferents:

2.1.1 Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb el Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del primer i del segon cicle.



2.1.2 Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

2.1.3 Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster. Per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assigna un únic valor de 0,25 punts.

2.1.4 Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 1,70 punts):

2.1.4.1 Per cada publicació en una revista relacionada a l'Index Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la Comissió d'Investigació: 0,5 punts.



2.1.4.2 Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en les llistes esmentades en el punt anterior: 0,25 punts.

2.1.4.3 Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

2.2. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins un màxim de 3 punts).

– Coneixement en el creixement cristal·lí, especialment a partir dels mètodes CVD i Espray Piròlisi.

– Coneixements de Física i/o Química de la matèria condensada.

– Coneixement de les tècniques de difracció de raigs X, microscòpia electrònica d'escombrada i microscòpia òptica.

– Experiència en el treball de laboratori i l'anàlisi de dades experimentals.

– Capacitat de gestió d'inventari.

– Bon domini d'anglès parlat i escrit.



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.



3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Chantal Ferrer Roca, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Abilio Candido Reig Escriva, professor del Departament d'Enginyeria Electrònica.

Vocal 3: Domingo Martinez Garcia, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: Carmen Martinez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidente: Juan Francisco Sánchez Royo, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 1: José Luis Cruz Muñoz, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 2: Pascuala Garcia Martinez, professora del Departament d'Òptica i Optometria i Ciències de la Visió.

Vocal 3: Maria Jesus Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secreària: Nuria Garro Martinez, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme, Facultat de Física, de la Universitat de València.







ANNEX III

Projecte: «Effect of aerosol-cloud interactions on the radiative forcing from ground-based remote sensing Measurements (ACTING). CPI-22-191». (AICO/2021/341). Subvencions a grups de recerca consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 20 de novembre del 2020.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A2.

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E017.

1.2. Jornada de treball: 20 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament i posada a punt d'un sistema LIDAR.

– Desenvolupaments de programació de programari de control d'instruments de mesura.

– Anàlisi de dades.

– Control de qualitat de dades i mesures.

– Viatges a les estacions de mesura del GRSV.

– Viatges a congressos o reunions de posada a punt d'instrumentació en altres universitats o centres de recerca.

1.4. Objecte i Període: desenvolupament i posada a punt d'un sistema LIDAR i programació de control d'instruments de mesura i desenvolupament i posada a punt d'un sistema de tractament d'imatges de núvols.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Enginyeria Tècnica en Telecomunicacions, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Matriculat en Doctorat en Teledetecció.

– Alt nivell de programació en els llenguatges Matlab C, C++, ASP.Net, VB, Java Script, HTML 5, Transact-SQL i Avenue.

– Experiència en sistemes d'adquisició i tractament de senyals en temps real.

– Experiència en Sistemes Opto-electrònics.

– Experiència en Sistemes d'automatització i gestió, relacionats amb la qualitat de l'aigua i l'aire.

– Experiència en el disseny, desenvolupament i fabricació d'equips electrònics, de teledetecció i de telecomunicacions.

– Publicacions relacionades amb la investigació del GRSV.



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Maria del Pilar Utrillas Esteban, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: José Luis Gomez Amo, professor del Departament Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Victor Estelles Leal, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Secretària: Maria Jesus Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Cesar Coll Company, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Roberto Pedros Esteban, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Vicente Muñoz Sanjose, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Vocal 3: Maria Del Carmen Martinez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: Raquel Niclos Corts, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament de Física de la Terra i Termodinàmica, Facultat de Física, de la Universitat de València.







ANNEX IV

Proyecto: «Las escuelas de segunda oportunidad: reacciones en respuesta a las necesidades alteradas por los efectos de la covid-19. CPI-22-198». (AICO/2021/254). Subvencions a grups de recerca consolidats de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital, convocades per Resolució de 20 de novembre del 2020.



Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

Complement de destinació: 20.

Complement específic: E029.

1.2. Jornada de treball: 28 hores setmanals.

1.3. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Participació en el disseny dels instruments de recollida d'informació.

– Estudi de camp per a l'aplicació dels instruments de recollida d'informació.

– Bolcat i anàlisi de dades (qüestionari i documents).

– Participació en la realització d'entrevistes i/o grups de discussió a les escoles de segona oportunitat.

– Anàlisi de dades qualitatives i quantitatives.

– Participació en l'elaboració d'informes parcials.

1.4. Objecte i Període: participació en el disseny dels instruments, en la recollida d'informació i anàlisi de les dades en el context de l'estudi a les escoles de segona oportunitat.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.5. Requisits:

1.5.1 Titulació: Grau en Sociologia, o Llicenciatura en Sociologia, o titulació equivalent.

1.5.2. Català: Certificat nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, l'experiència prèvia i els coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Estudis postgrau en investigació social.

– Formació en investigació qualitativa.

– Contractes investigació predoctoral.

– Experiència laboral en investigació social.

– Experiència laboral en anàlisi de dades.

– Experiència en investigació sobre educació, especialment en transicions educació-treball, itineraris formatius-laborals, formació professional i abandonament educatiu.

– Investigacions prèvies a Escoles de Segona Oportunitat.



La Comissió pot acordar la realització d'una entrevista a fi de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.





3. Comissió avaluadora titular

Presidenta: Davinia Palomares Montero, professora del Departament Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 1: Fernando Marhuenda Fluixa, professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 2: Santiago Mengual Andres, professor del Departament d'Educació Comparada i Història de l'Educació.

Vocal 3: Maria José Chisvert Tarazona, professora del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Secretari: Vicente Gabarda Mendez, professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Alicia Ros Garrido, professora del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Vocal 1: Ana Isabel Cordoba Iñesta, professora del Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació.

Vocal 2: Carmen Peiro Velert, professora del Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.

Vocal 3: Juan Garcia Rubio, professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar.

Secretària: Nerea Hernaiz Agreda, professora del Departament de Didàctica i Organització Escolar.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en el Departament de Didàctica i Organització Escolar, Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació, de la Universitat de València.

Mapa web