Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 19 de marc de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball vacants del grup A/C, subgrup A2/C1, administració general, complement de destinació 22, complement específic E032 amb destinació en el Servei de Gestió d'Estudis. Referència 2022/59350.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9354 de 03.06.2022
Número identificador:  2022/4513
Referència Base de Dades:  004844/2022
 



RESOLUCIÓ de 19 de marc de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoca concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball vacants del grup A/C, subgrup A2/C1, administració general, complement de destinació 22, complement específic E032 amb destinació en el Servei de Gestió d'Estudis. Referència 2022/59350. [2022/4513]

Trobant-se vacants els llocs de treball de naturalesa funcionarial que indica l'annex I, dotats pressupostàriament, i inclosos en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx;

D'acord amb el que estableix la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana, i altres articles i normes concordants.

Vist el I Pla d'igualtat entre dones i homes 2017-2020 de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, prorrogat pel Consell de Govern amb data de 26 de gener de 2022, es fa constar que la distribució percentual de personal en el lloc de tècnic/a mitjà/ana d'administració és de: 28,21 % homes i 71, 79 % dones i que existeix infrarepresentació d'homes en els llocs de tècnic mitjà d'administració, per la qual cosa la Universitat Miguel Hernández d'Elx, compromesa amb el principi d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, anima especialment el col·lectiu d'homes a participar en aquesta convocatòria.



D'acord amb el que estableix l'article 66 dels Estatuts d'aquesta universitat i en virtut de l'Acord d'aprovació del barem que ha de regir en convocatòries de concurs de mèrits, del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern amb data de 14 de desembre de 2016.

Vist l'acord del Consell de Govern amb data de 23 de febrer de 2022;

Aquest rectorat resol convocar un concurs específic de mèrits per a proveir el lloc de treball que especifica l'annex I, d'acord amb les següents



Bases de la convocatòria



1. Requisits dels i les aspirants

1.1. Poden prendre part en el present concurs els funcionaris de carrera de la Universitat Miguel Hernández, sempre que complisquen els requisits que s'indiquen en l'annex I en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació, qualsevol que siga la seua situació administrativa, excepte el suspens en ferm, mentre dure la suspensió, i l'excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

1.2. El personal funcionari ha de romandre un mínim de dos anys en el lloc de treball obtingut amb destinació definitiva per a poder participar en els concursos de provisió de llocs de treball, excepte en els supòsits següents:

a) Quan el seu lloc de treball haja sigut amortitzat o obtingut a conseqüència d'un pla d'ordenació de recursos humans.

b) Quan n'haja sigut remogut o cessat per alguna de les causes previstes en la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la funció pública valenciana.



c) Quan es tracte de la primera destinació definitiva obtinguda després de la superació d'un procediment d'accés.

1.3. Les condicions a què es refereixen els apartats anteriors s'han de reunir en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-les durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.



2. Vacants

El lloc vacant que es convoca per a concurs de mèrits, i les seues característiques, és el que s'especifica en l'annex I de la present convocatòria.



3. Sol·licituds

3.1. Els qui desitgen prendre part en el concurs ho han de fer constar en la instància, facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat, que s'ha d'adreçar al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i presentar en el Registre General de la Universitat o en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de 15 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es poden emprar les vies que estableix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies presentades en les oficines de Correos s'han de presentar en sobre obert perquè l'empleat estampe el segell de dates en la part superior esquerra d'aquestes, en les quals ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i s'han de remetre a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici de Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx, Alacant.



3.2. A la sol·licitud s'ha d'unir la documentació següent, dins del termini de presentació d'instàncies:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Documentació fefaent acreditativa dels mèrits que al·lega cadascun dels aspirants.

c) Resguard d'haver abonat els drets de participació en la convocatòria.

3.3. La justificació de les circumstàncies personals i administratives del concursant, així com la seua situació i antiguitat, s'ha d'efectuar mitjançant les certificacions, que han de ser expedides per la unitat a la qual corresponga la gestió del personal de la universitat o administració en què preste o haja prestat els seus serveis el funcionari, i presentades per les persones interessades dins del termini de presentació d'instàncies.

Les titulacions acadèmiques s'han de justificar mitjançant els títols originals o certificats expedits, bé pels centres oficials on s'hagen superat els corresponents estudis, bé pels propis òrgans gestors de personal a què al·ludeix l'apartat anterior, i han de ser presentades per les persones interessades dins del termini de presentació d'instàncies.



També s'han d'acreditar, documentalment, els mèrits que els interessats al·leguen com a determinants de la seua idoneïtat, i han de ser presentats per les persones interessades dins del termini de presentació d'instàncies.

Si els interessats fan ús del dret que els assisteix de no presentar documentació que ja conste en poder de l'administració convocant, han de fer referència expressa de quin expedient i a quina documentació en concret es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

Els qui participen en el concurs i es troben en situació de suspensos, han d'aportar el certificat oficial en què conste la data de compliment de la sanció; i, per al cas de l'excedent voluntari per interés particular, la certificació de les dates per les quals ha sigut sol·licitada aquesta excedència.

Les dades relatives a les circumstàncies personals i administratives dels concursants, així com les concernents als mèrits que al·leguen, s'han d'acreditar degudament i han de ser les que corresponguen efectivament en la data de la terminació de presentació de sol·licituds de participació.

En cas de noves obertures de terminis, els mèrits seran valorats amb els efectes de la primera publicació.

La data indicada servirà de referència per a efectuar els còmputs que s'hagen de fer, però no justificarà, en cap cas, l'adjudicació de les places a qui amb posterioritat a aquesta haguera quedat en situació de suspens o haguera deixat de reunir els requisits exigits, quant a cos o escala, per a accedir al lloc sol·licitat. En aquests casos, els concursants estan obligats a manifestar per escrit els impediments en qüestió.



3.4. Els drets de participació en convocatòria són:

Si el candidat és funcionari de carrera del subgrup C1: 15,00 euros



Si el candidat és funcionari de carrera del subgrup A2: 25,00 euros

El pagament s'ha d'efectuar de forma obligatòria mitjançant el rebut que es genera a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. Per a facilitar aquest tràmit s'habilitaran, a la disposició dels interessats, ordinadors tant en els centres de gestió de campus com en el Registre General de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. En cas que s'utilitze la primera via, l'acreditació del pagament es farà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la convocatòria per la qual es fa. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets d'examen, en què cal fer constar el nom, els cognoms, el concepte i la referència de la convocatòria.

Conforme al que estableix en l'article 18.1-2 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, estan exempts del pagament de la taxa establida en la base 3.2-b:

a) Els aspirants amb una discapacitat igual o superior al 33 %. Per a gaudir d'aquesta exempció s'ha d'adjuntar la certificació de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives o òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %.

b) Els membres de famílies nombroses de categoria especial o de famílies monoparentals de categoria especial. Per al gaudi de l'exempció s'ha d'adjuntar a la sol·licitud la fotocòpia de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

c) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en l'article 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

Així mateix, conforme al que estableix l'article 18.1-6. de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes, gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la taxa, els membres de famílies nombroses de categoria general o de famílies monoparentals de categoria general.

3.5. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu del tràmit de presentació esmentat, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant de l'òrgan convocant, o del justificant en el qual conste el codi de l'autorització.

3.6. Els mers errors de fet de la sol·licitud que es puguen corregir com a tals, es poden esmenar, en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.7. La informació bàsica sobre la protecció de dades és la següent:



Responsable: Universitat Miguel Hernández d'Elx

Finalitat: Gestió de la selecció de personal aspirant a un lloc de treball en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, així com la gestió de la provisió de llocs de treball. Publicació de llistats d'admesos i exclosos, realització de proves selectives, llistat d'aprovats i valoració de mèrits, d'acord amb la normativa aplicable.

Legitimació: exercici de poders públics conferits al responsable del tractament (art. 6.1.e) i obligacions legals (art. 6.1 c) RGPD.

Cessions /transferències internacionals: Publicitat en els processos de selecció en els butlletins oficials oportuns i aquells que siguen obligatoris per ministeri de la Llei. No es preveuen transferències internacionals de dades.

Drets: Accedir, rectificar i suprimir les teues dades personals, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Més informació: https://serviciopas.umh.es/files/2021/07/segunda-capa-procesos-selectivos_v4_bilig%C3%BCe.pdf

3.8. Es declara el mes d'agost inhàbil a l'efecte del còmput dels terminis que s'estableixen per a la resolució del concurs de mèrits convocat.



4. Admissió d'aspirants

4.1. Expirat el termini de presentació d'instàncies, amb la verificació prèvia del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà una resolució que contindrà la relació provisional d'admesos i exclosos. Necessàriament en aquesta relació han de constar els cognoms, el nom i el document nacional d'identitat de tots els aspirants i motius d'exclusió si escau.

4.2. Els aspirants o les aspirants exclosos poden, en el termini de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional d'admesos i exclosos, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes.



4.3. Transcorregut el termini de 10 dies, esmenats els defectes si fora procedent, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva d'admesos i exclosos.

4.4. Són causes d'exclusió, a més de l'incompliment del que estableixen aquestes bases, no abonar, dins del termini, les taxes de participació, així com no presentar la fotocòpia de DNI vigent i ometre la signatura en la sol·licitud.

4.5. Les resolucions referenciades adés es publicaran en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



5. Barem

La valoració dels mèrits per a l'adjudicació de la plaça s'efectuarà d'acord amb el barem que estableix l'annex II d'aquesta convocatòria.



Els supòsits de la prova pràctica escrita que preveu l'annex II versaran sobre el temari que preveu l'annex III d'aquesta convocatòria, vigent a la data final de presentació d'instàncies.



6. Comissió de valoració

Els mèrits seran valorats per una comissió integrada per cinc membres que hauran de pertànyer a cossos o escales de grup de titulació igual o superior al que s'exigeix per als llocs convocats.

Els membres de la comissió de valoració seran nomenats pel rector, atenent el que disposa l'article 79, i concordants, del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, mitjançant una resolució que es farà pública en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El seu funcionament s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Contra els actes de la comissió, els interessats poden interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la seua publicació o la recepció de la notificació, si escau, o de tres mesos si no hi ha acte exprés. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector, com a òrgan competent per a resoldre'l.

La comissió de valoració pot disposar la incorporació als seus treballs d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents, i es limitaran a prestar-ne col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors s'ha de comunicar al rector de la Universitat.

A l'efecte de comunicació i altres incidències la comissió tindrà la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) d'aquesta universitat.



7. Proposta d'adjudicació

La comissió corresponent elevarà al rector la corresponent proposta per a l'adjudicació de la plaça, d'acord amb les avaluacions que consten en l'acta que s'alce a aquest efecte, i aprovada en la mateixa sessió, i en ordre de major a menor puntuació; tot això sense perjudici del que estableixen els apartats següents.

El resultat d'aquesta avaluació i adjudicació provisionals es reflectirà en una relació comprensiva de la totalitat del personal concursant, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació per a cadascun d'ells de l'obtinguda segons el barem que consta en l'annex II, i amb expressió del lloc adjudicat.

En cas que diversos aspirants al mateix lloc de treball tinguen igual puntuació, cal ajustar-se al que disposa l'annex II, «Resolució d'empats».

La comissió podrà declarar vacant el lloc de treball en cas que els aspirants no aconseguiren la puntuació mínima exigida o en cas que els mèrits específics al·legats no determinen la seua idoneïtat per al lloc.



La proposta d'adjudicació serà exposada al públic durant 10 dies hàbils en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, en el termini del qual podran els interessats formular reclamacions.

Transcorregut el referit termini, i resoltes les reclamacions presentades, la comissió formularà la proposta de relació definitiva d'adjudicació de llocs, i la remetrà al rector per a la formulació de la resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



L'adjudicació del lloc que es deriva d'aquesta convocatòria no suposarà, en cap cas, l'increment d'efectius en la unitat administrativa de destinació.

Si aquesta adjudicació suposa un increment d'efectius per a garantir l'eficàcia i l'eficiència del servei públic que s'hi presta, la Gerència de la Universitat efectuarà l'encomanda de funcions que corresponga, entre el personal que ocupe llocs base, amb la finalitat de regularitzar la plantilla, en nombre d'efectius, en aquesta unitat organitzativa, mentre es formalitza la corresponent modificació de la relació de llocs de treball.





8. Irrenunciabilitat de les destinacions

8.1. Els participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i els participants quedaran vinculats al resultat del concurs.

8.2. Les destinacions adjudicades són irrenunciables, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'haurà de comunicar per escrit al gerent.



9. Presa de possessió

En la resolució administrativa resolutòria del concurs s'indicarà la data en què s'ha d'efectuar el cessament en els llocs de treball que estigueren exercint les persones adjudicatàries així com la data de la presa de possessió de les destinacions adjudicades, excepte casos de força major degudament justificats.

El termini de presa de possessió serà com a màxim d'un mes.

El còmput dels terminis possessoris es considerarà de servei actiu amb caràcter general i s'iniciarà quan finalitzen els permisos o les llicències que hagen sigut concedits als interessats, llevat que per causes justificades se n'acorde la suspensió del gaudi.



10. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





11. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats i l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament es pot interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Tot això sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant de les actuacions del tribunal relatives a l'acta de resultat de la fase d'oposició o acta de baremació de mèrits, es pot presentar un escrit de reclamacions i esmenes en el termini de 10 dies davant del tribunal mateix.

Contra la resta de les actuacions del tribunal, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos, es faran, amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.





Elx, 19 de maig de 2022.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.







Annex I

Requisits i característiques del lloc vacant convocat



Núm. del lloc: F55385

Sector: administració general

Grup: A/C Nivell complement destinació: 22

Subgrup A2/C1 Nivell complement específic: E032

Unitat: Servei de Gestió d'Estudis

Àrea funcional assimilada: Acadèmica



Núm. del lloc: F55524

Sector: administració general

Grup: A/C Nivell complement destinació: 22

Subgrup A2/C1 Nivell complement específic: E032

Unitat: Servei de Gestió d'Estudis

Àrea funcional assimilada: Acadèmica



Requisit: ser funcionari de carrera de la Universitat Miguel Hernández d'Elx del grup A subgrup A2 sector administració general, o bé ser funcionari de carrera del grup C, subgrup C1, sector administració general.

Funcions:

Les funcions generals establides per als grups A/C, subgrups A2/C1 (tècnics mitjans), en l'Acord adoptat pel Consell de Govern reunit amb data de 13 de desembre de 2017, pel qual s'aprova la descripció detallada de les funcions corresponents de cada lloc tipus de la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.







Annex II

Barem per als llocs



La puntuació màxima que poden obtindre tots els apartats és de 30 punts, i és requisit per a l'obtenció del lloc haver obtingut un mínim de 10 punts, en la suma dels apartats A, C i D.

A) Antiguitat i grau. La puntuació màxima que es pot obtindre en el present apartat és de 10,5 punts.

1. Antiguitat, i fins a un màxim de 8,5 punts,

– Es valorarà 0,0506 punts per cada mes complet de serveis en actiu en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

– Es valorarà 0,0253 punts per cada mes complet de serveis en actiu en altres administracions públiques diferents a l'anterior, fins a un màxim de 4,25 punts, a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'administració pública.

2. Grau: el grau personal consolidat pels aspirants es valorarà en la forma següent:

a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts



b) Grau consolidat inferior com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1,5 punt

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt

B) Experiència en l'acompliment de llocs d'igual o diferent grup o àrea funcional assimilada. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest apartat és de 7,5 punts distribuïts de la manera que segueix:

Experiència en acompliment de lloc dins de la Universitat Miguel Hernández:

Mesos complets exercint llocs d'igual grup de titulació i en àrea funcional assimilada: 0,0446 punts/mes

Mesos complets exercint llocs d'inferior grup de titulació i en àrea funcional assimilada: 0,0343 punts/mes

Mesos complets exercint llocs d'igual grup de titulació en diferent àrea funcional: 0,0223 punts/mes

Mesos complets exercint llocs d'inferior grup de titulació i en diferent àrea funcional: 0,0194 punts/mes

Experiència en acompliment de lloc en altres universitats/administracions públiques, amb un màxim de 3,75 punts

Mesos complets exercint llocs d'igual grup de titulació en altres universitats i en àrea funcional assimilada: 0,0149 punts/mes



Mesos complets exercint llocs d'igual grup de titulació en altres administracions públiques diferents i en àrea funcional assimilada: 0,0135 punts/mes

Mesos complets exercint llocs d'inferior grup de titulació en altres universitats i en àrea funcional assimilada: 0,0112 punts/mes



Mesos complets exercint llocs d'inferior grup de titulació en altres administracions públiques i en àrea funcional assimilada

0,0104 punts/mes

C) Formació. La puntuació màxima que es pot obtindre en el present apartat és de 9 punts.

1. Cursos de formació i perfeccionament rebuts amb anterioritat a la data de la publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 4,95 punts.



Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca, a 0,0236 punts per hora, amb un mínim de tres hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos específics que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 4,72.

Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,0118 punts per hora, amb un mínim de tres hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat, i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos generals que superen les 200 hores se'ls assignarà la puntuació màxima de 2,36 punts.



En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut dels quals siga específic de la plaça que es convoca.

2. Valencià

El coneixement del valencià es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, a 0,405 punts cada nivell, fins a un màxim d'1,62 punts:

Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell Oral (A2): 0,405 punts

Nivell Elemental (B1): 0,81 punts

Nivell Mitjà (C1) 1,215 punts

Nivell Superior (C2): 1,62 punts

3. Idiomes comunitaris:

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat a 0,27 punts per cada nivell, amb un màxim d'1,62 punts, d'acord amb l'escala següent. Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,27 punts

Nivell A2: 0,54 punts

Nivell B1: 0,81 punt

Nivell B2: 1,08 punts

Nivell C1: 1,35 punts

Nivell C2: 1,62 punts

Les equivalències d'estudis que s'estableixen d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, són les que publica l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat «Certificats i diplomes», que acredita la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

4. Altres titulacions: 0,81 punts com a màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior al que s'exigeix per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que hi va servir de base, amb un màxim de 0,81 punts. A aquests efectes, es puntuarà únicament una sola titulació, la del nivell més alt de titulació acreditada, entenent que s'hi inclouen aquelles altres titulacions necessàries per obtindre-la.

S'estableix l'escala de puntuació següent:

–  0,27 punts per títol de batxillerat, formació professional de segon grau, tècnic superior d'FP, o equivalent.

– 0,54 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic, o equivalent.



–  0,81 punts per títol de graduat, llicenciat, enginyer, màster oficial, doctor o equivalent.

En aquest apartat solament es puntuaran les titulacions diferents a les requerides per a presentar-se al lloc. En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu. Per a això, el candidat ha d'aportar i acreditar no només el títol que vulga fer valdre en aquest apartat, sinó que també ha d'aportar la titulació que es requereix per a presentar-se al lloc. Això és, ha de presentar i acreditar ambdues titulacions.

D) Prova pràctica

La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest apartat és de 3 punts.

Amb la finalitat de comprovar i valorar els coneixements dels aspirants amb relació al lloc convocat, s'establirà una prova escrita que consistirà en la resolució d'un supòsit pràctic, que s'ha de triar entre dos supòsits, proposats pel tribunal.

El tribunal fixarà amb suficient antelació el nombre de preguntes test per al supòsit pràctic que, en tot cas, seran entre 15 i 30 preguntes. Els errors es penalitzaran segons la fórmula següent:

On:

N= nota resultant

A= nombre d'encerts

E= nombre d'errors

d= nombre d'opcions per a cada pregunta

n= nombre de preguntes

Els supòsits versaran sobre el temari de la convocatòria. Cada supòsit pràctic inclourà tres preguntes addicionals de reserva per a substituir aquelles que pogueren ser objecte d'anul·lació, i segons l'ordre en el qual es presenten en cada supòsit.

La prova tindrà una durada de 90 minuts.

Resolució d'empats:

Els empats es resoldran atenent la puntuació obtinguda en l'apartat «A) Antiguitat i grau». Si persistira l'empat, s'atendrà l'apartat «C) Formació»; si persistira, s'atendrà la puntuació en l'apartat «B) Acompliment de llocs» i finalment, si persistira, es tindria en compte l'apartat de «D) Prova pràctica».







Annex III

Temari llocs núm. F55385 i F55524 amb destinació en el Servei de Gestió d'Estudis



1. Reial decret 822/2021 pel qual s'estableix l'organització dels ensenyaments universitaris i del procediment d'assegurament de la seua qualitat: Disposicions generals. Organització dels ensenyaments universitaris. Organització bàsica dels ensenyaments universitaris oficials de màster universitari. Procediment d'assegurament de la qualitat dels ensenyaments universitaris oficials.

2. Els estudis de màster i doctorat en la UMH. Procediment per a la implantació, modificació i supressió d'estudis de màster i doctorat en la UMH.

3. Preinscripció, admissió i matrícula en els estudis de màster de la UMH.

4. Preinscripció, admissió i matrícula en els estudis de doctorat de la UMH

5. Normatives reguladores dels estudis de doctorat en la UMH







Model de sol·licitud per a participar en la convocatòria de concurs de mèrits de la Universitat Miguel Hernández d'Elx



Dades personals:



Primer cognom Segon cognom Nom

Categoria Grup Titulació acadèmica





EXPOSA:

Que havent-se publicat convocatòria de concurs de mèrits, mitjançant una resolució de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, de referència ..., de data ...



SOL·LICITA:

Participar en la convocatòria per al lloc següent.

Núm. lloc ...

Destí: ...

A aquests efectes, s'adjunta a la present, documentació acreditativa de mèrits segons el barem establert en la convocatòria de referència ...





..., ... de ... de 20...



Signat: ...



EL RECTOR DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ D'ELX

Mapa web