Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2020, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball per a la selecció d'una plaça de personal investigador en formació de caràcter predoctoral vinculada al projecte «Respuestas de los cítricos a estreses complejos derivados del cambio climático». Referència GRISOLIAP/2020/043.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8845 de 29.06.2020
Número identificador:  2020/4827
Referència Base de Dades:  004860/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 22 de juny de 2020, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball per a la selecció d'una plaça de personal investigador en formació de caràcter predoctoral vinculada al projecte «Respuestas de los cítricos a estreses complejos derivados del cambio climático». Referència GRISOLIAP/2020/043. [2020/4827]



El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i període

1.1. Col·laborar en la realització del projecte de recerca «Respuestas de los cítricos a estreses complejos derivados del cambio climático».



1.2. La durada del contracte predoctoral serà de tres anys, llevat que amb anterioritat es procedisca a la lectura i defensa de la tesi doctoral, en aquest cas finalitzarà en aquesta data.

1.3. De la durada màxima del contracte es descomptaran els períodes en què s'haja gaudit d'altres subvencions amb igual finalitat.

1.4. S'estableix un període de prova d'acord amb la legislació laboral en vigor.



Segona. Requisits de les persones aspirants

Generals

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells Estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complits setze anys i no haver arribat a l'edat legal de jubilació el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.



2.3. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.4. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Específics

2.5. Estar en possessió d'una titulació universitària de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat, o la equivalent al seu país, per una institució no espanyola, en l'àmbit científic que corresponga al projecte de recerca a què es vincularà el seu contracte (Ciència i Tecnologia), i haver finalitzat aquests estudis amb posterioritat a l'1 de gener de 2016.

En el cas d'aquelles persones que hagen gaudit de permisos derivats de maternitat o paternitat d'acord amb les situacions protegides que es recullen en el règim general de la Seguretat Social o per l'atenció a persones en situació de dependència -amb acord amb el que disposa la Llei 39/2006, de 14 de desembre-; o per situació d'incapacitat temporal derivada d'una malaltia greu o una situació derivada de violència de gènere, s'ampliarà un any per cada permís de maternitat o paternitat o per una situació de les citades, tinguts amb posterioritat a l'1 de gener de 2016.

Per a aquelles persones que s'hagin dedicat a l'atenció i cura de fills menors de sis anys en els quatre anteriors a l'obtenció de títol, la data de finalització d'estudis s'estendrà fins l'1 de gener de 2013.



2.6. Reunir els requisits acadèmics necessaris per a la seva admissió en un programa de doctorat en el moment de la seva selecció, i estar admès en un programa de doctorat en el moment de la seva contractació. Aquestos requisits acadèmics són:

• Per a titulacions obtingudes en països del Espai Europeu d'Educació Superior, títol universitari de grau i màster o equivalent, amb un mínim de 300 crèdits ECT en el conjunt dels dos ensenyaments.



• Per a titulacions obtingudes en altres països, títol universitari de grau i màster o equivalent amb un escrit expedit per la universitat on es van realitzar els estudis que acredite que la titulació faculta per a l'accés a estudis de doctorat en el país expedidor del títol.



2.7. Posseir un coneixement d'espanyol o anglès, a nivell de conversa, adequat per al desenvolupament del treball d'investigació.

2.8. No estar en possessió del títol de doctor

2.9. No haver gaudit d'una beca o contracte del Programa Santiago Grisolía

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà per defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.





Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre Fisiologia Vegetal, Disseny de noves formulacions per a us agrícola, Bioquímica Vegetal.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valoraran els currículums de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex I. La comissió podrà, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista a les persones aspirants. En el supòsit de fer la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts i caldrà obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.

4.2. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en què cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajusta en la seua totalitat a les necessitats del projecte. També podrà establir una puntuació mínima necessària per constituir la borsa de treball.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.4. Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al professor Aurelio Gomez-Cadenas, adreça electrònica: aurelio.gomez@uji.es.



Sisena. Presentació de sol·licituds

6.1. La sol·licitud per a participar en aquest procediment es pot presentar en el registre electrònic de la Universitat Jaume I de Castelló, en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari tenir un compte d'usuari/a UJI (registrar un compte nou, en cas de no posseir un), un certificat digital de signatura electrònica o DNI electrònic. Les sol·licituds es formalitzaran a través del registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

(buscar codi: 18875)

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

Dades personals.

EXPOSE: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

SOL·LICITE: l'admissió en el procés selectiu per la constitució, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de personal investigador amb un contracte laboral temporal per obra i servei. Codi 18875.

Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar: (un arxiu pdf per cada document)

• Identificación (DNI, NIE, Pasaporte...)

• Requisitos específicos (titulación requerida, certificado de notas con la nota media, idiomas, requisitos de admisión a doctorado…)

• Currículum vitae

• Méritos baremables correctamente acreditados y justificados

6.2. No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat d'aquells, així com les seues dades que figuren en la instància, sense perjuí que en qualsevol moment la Comissió o la Universitat puga requerir els aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.

6.3. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre Estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Setena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

7.1. Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-lo.

7.2. Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficials (TAO) https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Vuitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, podran ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada nor.



Castelló de la Plana, 22 de juny de 2020.– La rectora, p. d. (R 12 juny 2018; DOGV 14 juny), el vicerector d'Investigació i Transferència: Jesús Lancis Sáez.







ANNEX I

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça: fins a 60 punts.

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 30 punts.

A.2) Expedient acadèmic específic referit a les assignatures relacionades amb el perfil objecte del concurs: fins a 20 punts.

A.3) Formació complementària: màxim 10 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria.

B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil del concurs: fins a 10 punts.

Es tindran en compte projectes d'investigació (tesis, TFG, TFM) les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències, beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça. Fins a 5 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats.

D) Altres mèrits: fins a 5 punts.

Els idiomes i els coneixements d'informàtica s'avaluaran segons el nivell amb la següent puntuació: Nivell elemental: 1 punt. Nivell mitjà: 3 punts. Nivell superior: 5 punts.

D.1) Idiomes d'interès científic: anglès, francès, altres...

E) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 20 punts.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça





ANNEX II

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos de la Universitat Jaume I.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web