Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ 483/2022, de 2 de juny, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca el concurs específic per a la provisió dels llocs de treball número 21, 22, 48 i 49, subgrup professional A1/A2, i el lloc número 47, subgrup professional A1, d'aquesta agència, oberts a personal funcionari de totes les administracions públiques.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9358 de 09.06.2022
Número identificador:  2022/5140
Referència Base de Dades:  005103/2022
 



RESOLUCIÓ 483/2022, de 2 de juny, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca el concurs específic per a la provisió dels llocs de treball número 21, 22, 48 i 49, subgrup professional A1/A2, i el lloc número 47, subgrup professional A1, d'aquesta agència, oberts a personal funcionari de totes les administracions públiques. [2022/5140]

Incoat l'expedient número 2022/C07_01/000003, relatiu a la convocatòria de concurs específic per a proveir els llocs de treball vacants números 21, 22, 48, 49 i 47, de la relació de llocs de treball vigent de l'Agència, són de rellevància els antecedents següents en relació amb la provisió dels llocs de treball a través del sistema de concurs específic:





Antecedents



I. En virtut de la Resolució núm. 565/2021, de 29 de juliol, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, Agència), prèvia la negociació sindical corresponent, s'aproven les bases generals per a proveir els llocs de treball de l'Agència, que tenen com a sistema de provisió el concurs específic i el barem de mèrits.

Les dites bases generals es van publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9147, de 10 d'agost de 2021, i n'hi hagué una modificació puntual que, prèvia la negociació sindical corresponent, es va aprovar mitjançant la Resolució núm. 733/2021, de 20 d'octubre, del director de l'Agència, i que es va publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9207, de 3 de novembre de 2021.



II. En la relació de llocs de treball vigent de l'Agència, aprovada per mitjà de la Resolució núm. 336/2022, de 26 d'abril, del director de l'Agència, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana núm. 9329, de 2 de maig de 2022, consten inclosos els llocs de treball números 21, 22, 48, 49 i 47. Els referits llocs es troben vacants i és preceptiu convocar-los amb la finalitat de proveir-los amb caràcter definitiu mitjançant concurs específic.

III. Els llocs de treball que s'han de proveir tenen cobertura pressupostària, hi ha crèdit adequat i suficient per a afrontar les obligacions econòmiques derivada de proveir-los.



Fonaments de dret



Primer. D'acord amb el que estableix l'article 78 del text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (d'ara en avant, TREBEP), en relació amb l'article 110 de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana (d'ara en avant, LFPV), la provisió de llocs de treball s'ha de dur a terme mitjançant procediments de concurs i de lliure designació amb convocatòria pública, d'acord amb el que figure en la relació de llocs de treball, i amb respecte als principis d'igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.

Segon. Segons que disposa l'article 79.1 del TREBEP, el concurs, com a procediment normal de provisió de llocs de treball, consisteix a valorar els mèrits i les capacitats i, si escau, les aptituds dels candidats per part d'òrgans col·legiats de caràcter tècnic. La composició dels dits òrgans ha de respondre al principi de professionalitat i especialització dels membres i s'ha d'adequar al criteri de paritat entre dona i home i ha de funcionar de manera ajustada a les regles d'imparcialitat i objectivitat.

D'altra banda, l'LFPV, en l'article 113, preveu aplicar el sistema de concurs específic quan així estiga establit en la relació de llocs de treball, que consisteix a valorar en dos fases diferenciades: d'una banda, els mèrits establits en l'apartat 2 de l'article 111, i de l'altra, altres coneixements, capacitats i aptituds relacionats amb les funcions específiques assignades als llocs de treball objecte de convocatòria.



Tercer. S'estableix en l'article 29 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat) així com en l'article 61 del Reglament de funcionament i règim intern de 27 de juny de 2019, de l'Agència (DOGV 8582, 2.7.2019), que la provisió dels llocs de treball de l'Agència s'ha de dur a terme mitjançant els sistemes de provisió que preveu l'LFPV.

Quart. La relació de llocs de treball vigent aprovada per la Resolució núm. 336/2022, de 26 d'abril, del director de l'Agència (DOGV 9329, 02.05.2022), estableix el sistema de provisió dels llocs de treball que la integren, i assenyala per als llocs de treball que es convoquen el concurs específic.



Per tot això, d'acord amb el que estableix la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, i en virtut de les funcions incloses en l'article 13.1.d del Reglament de funcionament i règim intern de 27 de juny de 2019, de l'Agència (DOGV 8582, 2.7.2019), resolc:



Primer

Convocar el concurs específic per a proveir de manera definitiva, per part de personal funcionari d'altres administracions públiques, els llocs de treball 21, 22, 48 i 49, del subgrup professional A1/A2 i el lloc de treball número 47, del subgrup professional A1, inclosos en la relació de llocs de treball de l'Agència.

Els llocs de treball convocats estan relacionats i descrits en la base primera de les que regeixen la present convocatòria, que són objecte, així mateix, d'aprovació.



Segon

Aprovar les bases específiques que han de regir la convocatòria i els annexos que hi ha adjunts a la present resolució.



Tercer

Designar, a l'efecte de conformar l'òrgan tècnic de provisió, amb criteris de paritat, el personal funcionari que hi ha a continuació:



Titulars:

Presidència:

Gustavo A. Segura Huerta, funcionari de carrera, subgrup A1, de l'Agència

Vocalies:

Miguel A. Furió Ferri, funcionari de carrera, subgrup A1, de l'Agència

Itziar Cristina Martínez Mares, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agencia

José Javier Cuenca Cervera, funcionari de carrera de l'Administració local, subgrup A1

Secretaria: Vanesa Aguilar Raimundo, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agència



Suplents:

Presidència:

Amparo Pilar Martí Puertes, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agència

Vocalies: 

Pilar Morant López, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agència

María José Moragues Faus, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agència

Francisco Javier Biosca López, funcionari d'administració local amb habilitació de caràcter nacional, subgrup A1.

Secretaria: M. Isabel Climent Monzó, funcionària de carrera, subgrup A1, de l'Agència



Tots els membres de l'òrgan tècnic de provisió, titulars i suplents, tenen veu i vot.

Les vocalies suplents substitueixen les titulars per l'ordre que són relacionades.

Quart

Ordenar la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i, de manera prèvia o simultània, en el Boletín Oficial del Estado i en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes, i també en el tauler d'anuncis i en el Portal de Transparència de l'Agència. La resolució definitiva del concurs es publicarà en els mateixos mitjans.

La resta de publicacions es fa com indiquen les bases que regeixen la present convocatòria.



València, 2 de juny de 2022.– El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.







Bases per les quals es regeix el concurs específic, obert a funcionaris i funcionàries de totes les administracions públiques, per a proveir els llocs de treball de naturalesa funcionarial números 21, 22, 48 i 49, subgrup professional A1/A2, i el lloc número 47, subgrup professional a1, de la relació de llocs de treball de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana



Primera. Objecte de la convocatòria

És objecte de la present convocatòria la provisió definitiva, mitjançant concurs específic, dels llocs de treball de naturalesa funcionarial següents:



Llocs de treball números 21, 22, 48 i 49

– Denominació: 21 cap de secció d'Investigació I

22 cap de secció d'Investigació II

48 cap de secció d'Investigació III

49 cap de secció d'Investigació IV

– Localitat: València

– Règim jurídic: funcionarial

– Subgrup professional: A1/A2

– Nivell complement destinació: 24

– Nivell complement específic: 48

– Forma de provisió: concurs específic obert a altres administracions públiques

– Requisits:

• Formació i experiència de més de dos anys en el sector públic duent a terme funcions d'investigació o inspecció, o de gestió i control de procediments administratius i econòmics

– Mèrits:

Coneixements en:

• Tècniques d'investigació i emissió d'informes tècnics i pericials derivats de les tècniques d'investigació

• Maneig de sistemes d'informació i fonts obertes

• Contractació

• Funció pública

• Patrimoni, urbanisme i disciplina urbanística

• Subvencions públiques



Coneixements de valencià



– Funcions:

a) Rebre i analitzar les sol·licituds, les denúncies i les comunicacions que presenten persones físiques i jurídiques, públiques o privades, òrgans o institucions de caràcter públic.

b) Efectuar, coordinar i supervisar el tractament i l'anàlisi de la informació de la qual es tinga coneixement que és susceptible de donar lloc a actuacions d'investigació.

c) Proposar l'arxiu, la inadmissió, la iniciació d'actuacions d'investigació, la interrupció, la remissió a l'òrgan competent o l'arxiu respecte a les seues pròpies investigacions, i sotmetre-les a l'aprovació del servei corresponent.

d) Proposar al servei corresponent activitats d'investigació i inspecció.

e) Fer les visites d'inspecció i entrevistes personals oportunes.

f) Assessorar el servei corresponent en la conclusió o la reobertura dels expedients d'investigació, i fer el seguiment de les actuacions i recomanacions adoptades.

g) Les altres tasques que li encomane el director o directora d'Anàlisi i Investigació o la Direcció de l'Agència.

Lloc de treball número 47

– Denominació: tècnic/a de gestió econòmica i contractació

– Localitat: València

– Règim jurídic: funcionarial

– Subgrup professional: A1

– Nivell complement destinació: 24

– Nivell complement específic: 48

– Forma de provisió: concurs específic obert a altres administracions públiques

– Requisits:

• Experiència de com a mínim quatre anys en l'àmbit general de les funcions del lloc

– Mèrits:

Coneixements en:

• Contractació pública

• Gestió pressupostària

• Transparència del sector públic

Coneixements de valencià

– Funcions:

Sota la direcció del cap de l'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica, li correspon dur a terme les funcions següents:

a) Col·laborar en l'execució i el control de la gestió econòmica-financera i pressupostària, de comptabilitat i tresoreria, amb implicació especial en les funcions següents:

• Proposar i elaborar les instruccions i circulars internes que procedisquen i afecten la gestió pressupostària de l'Agència.

• Dur la comptabilitat pressupostària i patrimonial de l'Agència, i elaborar la informació o documentació que es requerisca.

• Gestionar el registre comptable de factures i fer-ne el seguiment.

• Preparar la documentació que exigisquen els òrgans de control externs.

• Qualsevol altra tasca de gestió econòmica-pressupostària i de comptabilitat afí, que se li puga encomanar per raó de les competències que té assignades.

b) Executar les activitats necessàries per a implementar el Pla Anual de Contractació, i preparar les licitacions corresponents.



c) Fer el seguiment de la contractació, ús de plataformes electròniques, gestió de les publicacions en els diaris oficials i vetlar pel compliment de les obligacions de rendició de l'activitat de contractació a través del Registre Oficial de Contractes de la Generalitat Valenciana, òrgans de control extern i portal de transparència.

d) Les altres tasques que li encomane el cap d'Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica o la Direcció de l'Agència.





Els llocs de treball relacionats estan adscrits a les unitats administratives o àrea següents:



Unitat administrativa o àrea Llocs de treball adscrits

Direcció d'Anàlisi i Investigació Número 21 cap de secció d'Investigació I

Número 22 cap de secció d'Investigació II

Número 48 cap de secció d'Investigació III

Número 49 cap de secció d'Investigació IV

Àrea d'Administració, Recursos Humans i Gestió Econòmica Número 47 tècnic/a de gestió econòmica i contractació







Segona. Normativa reguladora del procediment de provisió

El procediment de provisió es regula per les presents bases específiques i hi són aplicables les normes següents:

– Text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, aprovat per Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre (TREBEP)



– Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana (LFPV)

– Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP)

– Llei 40/2015, d'1 d'octubre, del règim jurídic del sector públic (LRJSP)

– Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració Pública

– Llei 11/2016, de 28 de novembre, de la Generalitat, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana

– Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019, de l'Agència (DOGV 8582, 2.7.2019)

– Bases generals per a proveir llocs de treball de l'Agència, amb el concurs específic com a sistema de provisió, aprovades per Resolució núm. 565/2021, de 29 de juliol, i modificades puntualment mitjançant la Resolució núm. 733/2021, de 20 d'octubre, del director de l'Agència (DOGV 9147 i núm. 9207, de 10.8.2021 i 03.11.2021, respectivament).





Tercera. Participants

1. Pot participar en el concurs específic el personal funcionari de carrera de les diferents administracions públiques, institucions i entitats públiques, qualsevol que siga la seua situació administrativa, excepte el personal separat del servei, inhabilitat per sentència ferma o suspés en ferm mentre dura la suspensió.

2. Les persones que participen en la present convocatòria han de pertànyer al subgrup professional dels llocs de treball als quals participe, i disposar dels requisits que per als diferents llocs de treball objecte de convocatòria s'exigeixen en la base primera.

Els requisits de participació s'han de reunir en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i tindre'ls durant tot el procediment de provisió fins al moment de la presa de possessió.





Quarta. Termini i forma de presentació de sol·licituds

1. El termini de presentació de sol·licituds és de quinze dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de publicar-se la convocatòria del concurs específic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



2. La sol·licitud de participació, en la qual s'han d'indicar els llocs de treball convocats als quals es concorre per ordre de preferència, s'ha de presentar a través del tràmit que hi ha en la seu electrònica de l'Agència (https:\\sede.antifraucv.es), dins de l'àrea «Processos de provisió», i denominat «CONCURS ESPECÍFIC PER A LA PROVISIÓ DELS LLOCS DE TREBALL NÚMEROS 21, 22, 48, 49 i 47». Al tràmit s'han d'annexar els documents indicats en el punt 4, les plantilles dels quals es troben accessibles en el dit tràmit.

3. Si durant el termini de presentació de sol·licituds es presenta més d'una instància, només s'atén la presentada en últim lloc, i queden anul·lades les anteriors amb la documentació adjunta.

4. La participació en el concurs requereix presentar els documents següents:

a) Annex I: «Declaració responsable de complir els requisits i de mèrits de formació i de perfeccionament», que s'ha d'adjuntar firmada electrònicament.

A la vista dels llocs convocats, s'ha d'omplir un únic annex I per als llocs amb característiques idèntiques, que són els identificats amb els números 21, 22, 48 i 49, i un annex I diferent per al lloc número 47.



b) Certificat de serveis o informe acreditatiu de l'experiència com a requisit (model annex II o document equivalent)

c) Certificat d'altres mèrits (model annex III o document o documents equivalents)

d) Memòria

Pel que fa als annexos II i III o documents equivalents, es poden aportar fora del termini de presentació d'instàncies, tot i que sempre dins dels deu dies següents a la data en què finalitze, en el cas que, en haver-los sol·licitat dins del dit termini de presentació d'instàncies, i així s'acredite adjuntant el justificant de la sol·licitud, no es tinguen per causa que no resulte imputable. En tot cas, els annexos II i III, o documents equivalents, s'han de presentar degudament firmats, electrònicament o amb el codi segur de verificació (CSV) per l'administració o organisme públic on hagen prestat serveis les persones aspirants.



S'ha de presentar una memòria per cada lloc sol·licitat, excepte quan es tracte de llocs amb característiques idèntiques, cas en el qual n'hi ha prou amb una única memòria per a tots. Així mateix, les memòries han d'anar sense firmar i sense cap identificació de la persona interessada.

Els annexos del concurs s'han de completar d'acord amb les instruccions que contenen.

5. Amb la relació numerada de requisits de formació, quan així es configure per al lloc de treball corresponent, i dels mèrits de formació que s'assenyalen en l'annex I, subscrit per la persona participant, s'ha d'aportar còpia de la documentació justificativa dels al·legats.



D'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els candidats es responsabilitzen dels documents que presenten. No obstant això, quan la rellevància del document ho exigisca o hi haja dubtes derivats de la qualitat de la còpia, es pot sol·licitar que es mostre la informació original d'acord amb l'article 27 de la dita llei.



Quan la formació està configurada com a requisit, s'ha de concretar en l'annex I la relació de cursos que s'al·leguen com a requisits de formació, sense perjuí que siguen també al·legats com a mèrits de formació.

No es té en compte la presentació de documentació acreditativa de requisits o mèrits que no haja al·legat el personal concursant en l'annex I.

6. Qui concurse a dos o més llocs:

• Ha d'indicar en la sol·licitud de participació l'ordre de prelació, que ha de ser únic i comprensiu dels llocs de treball que se sol·liciten.



• Ha de presentar i omplir un únic annex I per a un o diversos dels llocs núm. 21, 22, 48 i 49, i presentar i omplir un annex I per al lloc núm. 47. Cas en el qual és objecte d'una única presentació la documentació dels requisits i mèrits que es relacionen en els annexos I, sobre la base dels llocs de treball als quals es participe.





Cinquena. Publicitat

La publicitat dels actes i acords que es dicten en el desenvolupament de la present convocatòria s'ha de fer mitjançant la inserció en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència.

A través del dit mitjà es faran públiques les valoracions provisionals i definitives de les persones candidates, així com, si és el cas, les causes d'exclusió, amb indicació dels terminis per a presentar reclamacions o al·legacions.



Sisena. L'òrgan tècnic de provisió

1. L'òrgan tècnic de provisió (d'ara en avant, OTP) es conforma ajustat als principis de professionalitat i especialització dels membres i s'adequa al criteri de paritat entre home i dona. El funcionament s'ha d'ajustar als principis d'imparcialitat i objectivitat.



S'ha de garantir la participació de les organitzacions sindicals d'acord amb el que disposa l'article 111.4 de l'LFPV. A tal fi, les organitzacions sindicals que formen part de la mesa de negociació de l'Agència han de rebre informació sobre el desenvolupament del present procediment de provisió i poden participar, com a observadors, un representant de cada una en les diferents fases i actes que integren el present procediment.

No s'ha de vulnerar el principi d'igualtat de dones i hòmens en la valoració del concurs, ni s'hi ha d'incórrer en discriminació directa ni indirecta.

L'integren cinc funcionaris o funcionàries de carrera, quatre de l'Agència i un d'una altra administració pública, dels quals, un membre ha d'exercir la presidència i un altre, la secretaria.



Tots els membres de l'OTP, titulars i suplents, tenen veu i vot.

Qui fa de suplent substitueix amb veu i amb vot el titular, en cas d'absència justificada.

La classificació professional dels qui formen part de l'OTP ha de ser igual o superior a la del subgrup professional del lloc de treball objecte de la convocatòria i, almenys, més de la mitat dels membres ha de tindre una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida en la convocatòria.

L'OTP pot sol·licitar de l'òrgan convocant la designació de persones expertes que com a assessores actuen amb veu, però sense vot. Tant la sol·licitud com la designació ha de constar per escrit en l'expedient.



En tot cas, l'Agència ha de facilitar les tasques de l'OTP, li proporcionarà tot el suport administratiu que precise per a resoldre el concurs.



L'OTP no es pot constituir ni actuar sense l'assistència de com a mínim la mitat dels components, i han de ser presents necessàriament les persones que ocupen la presidència i la secretaria, o qui els substituïsquen. L'OTP ha de resoldre, per majoria dels vots de les persones integrants presents, tots els dubtes que sorgisquen derivats de l'aplicació de les normes contingudes en les presents bases, i ha de determinar l'actuació procedent en els casos no previstos.

En cada reunió de l'OTP pot participar a qui s'haja designat com a titulars, i en la seua absència, els suplents, però no es poden substituir entre si en una mateixa reunió. Si una vegada constituït l'OTP i començada la reunió s'absenta la persona que ostenta la presidència, ha de designar, d'entre qui tenen càrrec de vocal i es troben presents en la sessió, la persona que l'ha de substituir durant la dita absència.



Les persones que formen part de l'OTP, a l'efecte de gratificacions i indemnitzacions, es regeixen pel que es disposa en el Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell de la Generalitat Valenciana i les modificacions posteriors.

2. Correspon a l'OTP, acabat el termini de presentació de sol·licituds de participació:

2.1. Comprovar el compliment dels requisits exigits en la convocatòria per part dels participants respecte de cada un dels llocs de treball a què es referisca la sol·licitud de participació.

Al dit efecte, són corregibles els errors de fet o formals assenyalats en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, com són les dades personals de la persona candidata, lloc assenyalat a l'efecte de notificacions, data, firma o òrgan al qual es dirigeix.

No és corregible i, per tant, és causa d'exclusió per afectar el contingut essencial de la sol·licitud:

– Presentar la sol·licitud de manera extemporània.

– No presentar qualsevol annex exigit en la present convocatòria a la finalització del termini de presentació de la sol·licitud o, per al cas dels annexos II i III o documents equivalents, en el termini ampliat en l'apartat 4, de la base quarta, sempre que s'haja advertit i s'haja adjuntat el justificant de la seua sol·licitud.

– No presentar la memòria en el termini habilitat per a presentar la sol·licitud.

2.2. La valoració dels mèrits de les dos fases

2.3. Actuacions en la primera fase

Feta la comprovació del compliment dels requisits de participació i la valoració dels mèrits de la primera fase, l'OTP ha de formular, per a cada un dels llocs de treball convocats:

a) Una primera relació comprensiva de la totalitat del personal concursant admés, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de l'obtinguda en els apartats a què fa referència la primera fase, concretant, en el seu cas, els requisits de participació o mèrits al·legats que s'hagen d'acreditar documentalment.

b) Una segona relació de les persones que s'han d'excloure del procediment, amb indicació de la causa que en motive l'exclusió.

Les dites relacions s'han d'exposar al públic en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència.

Les persones que hi concursen disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar les dites relacions, per a formular les al·legacions o reclamacions que consideren oportunes i, si és el cas, justificar el que consideren oportú davant l'OTP.

En acabar el termini de deu dies hàbils, les al·legacions o reclamacions presentades les ha de resoldre l'OTP, i publicar en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència les relacions definitives enumerades en els apartats a) i b) precedents.

2.4. Actuacions en la segona fase

Feta la valoració de la segona fase, l'OTP formula la proposta d'adjudicació provisional a l'òrgan convocant, que ha d'incloure:

a) Respecte de cada un dels llocs convocats, una primera relació comprensiva de la totalitat del personal concursant que haja superat la fase anterior, ordenada de major a menor puntuació total, amb indicació de la puntuació obtinguda per cada participant en els subapartats de la segona fase.

Així mateix, s'identifiquen les persones participants a qui provisionalment s'adjudica un lloc de treball d'entre els convocats, atés l'ordre de prelació formulat pels interessats i la puntuació obtinguda per a cada un dels llocs.

b) Respecte de cada un dels llocs de treball convocats, una segona relació de les persones que s'han d'excloure del procediment, amb indicació de la causa que en motive l'exclusió.

Les dites relacions s'han d'exposar al públic en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència.

Les persones concursants disposen d'un termini de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de publicar-se les dites relacions, per a formular les al·legacions o reclamacions que consideren oportunes i, si és el cas, justificar el que consideren davant l'OTP.



En acabar el termini de deu dies hàbils, les al·legacions i/o reclamacions presentades les ha de resoldre l'OTP, publicar en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència les relacions definitives enumerades en els apartats a) i b) precedents, amb identificació dels participants a qui s'adjudicarien els llocs de treball d'acord amb la valoració definitiva.

2.5. A continuació, correspon a l'OTP elevar la proposta definitiva de resolució del concurs a l'òrgan convocant a fi que, si escau, l'aprove i dicte la resolució definitiva.

Amb caràcter previ a formular la proposta definitiva de resolució del concurs, l'OTP requerirà als aspirants proposats que aporten, si és el cas, en un termini màxim de 10 dies hàbils, la documentació original acreditativa dels requisits i mèrits al·legats.

3. Les puntuacions atorgades i la valoració final s'han de reflectir en les actes que s'han d'alçar al dit efecte.

4. L'OTP pot, en qualsevol moment, recaptar de les persones interessades els aclariments o, si és el cas, la documentació addicional que considere necessària per a comprovar els requisits i mèrits al·legats.



5. L'OTP té consideració d'òrgan col·legiat en les seues actuacions, i li són aplicables els articles corresponents al funcionament dels dits òrgans en la LRJSP. L'abstenció i recusació dels membres de l'OTP es regula pel que disposa la LRJSP en els articles 23 i 24.



Els membres de l'OTP, una vegada tancat el termini de presentació d'instàncies, i tenint en compte la relació dels participants en el procediment, si adverteixen un possible conflicte d'interés, ho han de fer saber mitjançant declaració responsable, i s'han d'activar, si escau, els mecanismes d'abstenció previstos en l'esmentat article 23 de la LRJSP.





Setena. Mèrits computables

1. Es valoren com a mèrits els obtinguts o en condicions d'obtindre's en la data en què finalitza el termini de presentació d'instàncies per a participar en el present concurs específic, i s'han d'al·legar, en tot cas, en els annexos corresponents.

S'entén per mèrits en condicions d'obtindre's, els mèrits dels quals no es disposa del certificat corresponent en trobar-se pendent d'expedició, sempre que la data de reconeixement a la qual es tinga dret siga anterior a la finalització del termini per a presentar la sol·licitud de participació.

2. Com a regla general, un mèrit no pot ser puntuat en més d'un apartat o subapartat. S'exceptuen determinats períodes computats en l'apartat «Antiguitat», que s'hagen d'incloure també en els apartats de «Pertinença subgrup de classificació professional» o «Experiència».

3. Només escau valorar els mèrits al·legats de les persones participants quan acrediten el compliment de les condicions configurades com a requisits en la relació de llocs de treball aprovada i publicada en el DOGV.



Huitena. Valoració dels mèrits

1. La puntuació màxima que es pot obtindre en la valoració dels mèrits és de 40 punts, com a suma dels punts atribuïts a les dos fases següents:

– Primera fase: s'hi valoren els mèrits enunciats en els apartats A), B) i C) de la base novena, d'acord amb els criteris que s'hi estableixen.



La puntuació màxima per la primera fase és de 22 punts.

La puntuació mínima exigida és de 8 punts sobre els 22 punts totals que s'assenyalen en els apartats A), B) i C) de la base novena.



No obtindre la dita puntuació mínima impossibilita passar a la fase segona del procediment.

– Segona fase: consisteix a presentar una memòria i exposar-la.



A l'efecte de comprovar els coneixements sobre les característiques i funcions dels llocs convocats, i també les capacitats i les aptituds de les candidatures, hi ha una entrevista.

La puntuació màxima per a la segona fase és de 18 punts, segons la distribució que s'estableix en la base novena.

S'exigeix, en tot cas, que s'obtinguen, almenys, un total de 9 punts sobre els 18 punts assignats, superant o igualant les puntuacions mínimes parcials indicades en la base novena.

Només es pot proposar per a nomenament qui obtinga les puntuacions mínimes.



Novena. Mèrits i criteris de valoració

Es valoren els mèrits que es relacionen tot seguit, d'acord amb els criteris i les puntuacions que es fixen en cada un dels apartats següents:





PRIMERA FASE Puntuació màxima total

22 punts

A) Antiguitat, nivell competencial reconegut i pertinença al subgrup de classificació professional 6,5 punts

B) Formació 8,5 punts

C) Experiència 7 punts



SEGONA FASE Puntuació màxima total

18 punts

Puntuació total màxima Puntuació mínima que s'ha d'obtindre

Memòria i entrevista Memòria 11 6

Entrevista 7 3



TOTAL MÀXIM PUNTUACIÓ PRIMERA I SEGONA FASE 40 punts





PRIMERA FASE

A) Antiguitat, nivell competencial reconegut i pertinença al subgrup de classificació professional

La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat és de 6,5 punts, d'acord amb els criteris i les puntuacions establits en els subapartats següents:



A) Antiguitat, nivell competencial reconegut i pertinença al subgrup de classificació professional Puntuació màxima

1. Antiguitat 2 punts

2. Nivell competencial reconegut 2 punts

3. Pertinença al subgrup de classificació professional 2,5 punts

Total màxim puntuació apartat A) 6,5 punts



No es computen els serveis prestats simultàniament amb uns altres igualment al·legats, sense perjuí del que s'estableix al dit efecte en la base setena.

1. Antiguitat:

Es valora el temps de servei en actiu com a personal funcionari de carrera en qualsevol administració pública. Al dit efecte, també es computen els serveis reconeguts a l'empara del que es disposa en la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública.

L'antiguitat es valora a raó de 0,01 punts per cada mes complet de serveis en actiu, fins a un màxim de 2 punts.

2. Nivell competencial reconegut:

Es valora el nivell competencial reconegut, sempre que es trobe dins de l'interval corresponent al subgrup professional en què estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

El nivell competencial reconegut és equivalent al grau personal consolidat.

La puntuació màxima en el present apartat és de 2 punts d'acord amb la distribució següent:



Nivell competencial reconegut (grau personal consolidat) Punts

Inferior al del lloc 1,5

Igual o superior al del lloc 2





En cas que els participants concursen sense nivell de complement de destí, s'entén que presten servei en un lloc del nivell mínim corresponent al subgrup professional en el qual estiga classificat el lloc de treball objecte de la convocatòria.

Qui tinga reconegut un grau personal consolidat o que puga tindre'l consolidat durant el període de presentació de les sol·licituds, ho ha de reflectir en la sol·licitud de participació. En cas de trobar-se en tramitació el reconeixement del grau, la persona interessada ha d'aportar, amb la sol·licitud, la certificació expedida de l'òrgan competent que ho acredite.



La consideració definitiva dependrà de l'acreditació formal quan se li requerisca, en el supòsit de l'adjudicació del lloc a favor seu.



3. Pertinença al subgrup de classificació professional:

Es valora el temps de servei en actiu prestat, com a personal funcionari, de carrera o interí, en el mateix subgrup de classificació que el lloc de treball convocat.

El temps de servei en actiu prestat es valora a raó de 0,02 punts per mes complet treballat, fins a un màxim de 2,5 punts.



B) Formació

La puntuació màxima possible que es pot obtindre en el present apartat és de 8,5 punts, d'acord amb els criteris i les puntuacions establits en els subapartats següents:



B) Formació Puntuació màxima

1. Titulacions acadèmiques oficials 1,5 punts

2. Cursos de formació i perfeccionament 3 punts

3. Coneixements de valencià 3 punts

4. Coneixements d'idiomes comunitaris 1 punt

Total màxim de puntuació apartat B) 8,5 punts





1. Titulacions acadèmiques oficials adequades respecte als llocs de treball que s'han de proveir. Fins a un màxim d'1,5 punts.

Es valora el fet de tindre titulació acadèmica oficial de nivell superior a la que s'exigeix per a accedir al subgrup professional en què està classificat el lloc objecte de la convocatòria, o més d'una titulació acadèmica del mateix nivell de l'exigida; en tots dos casos que es consideren adequades respecte al lloc de treball que s'ha de proveir; exclosa la que siga necessària per a accedir al subgrup professional corresponent o configurada com a requisit per a accedir al lloc.

Pel fet de trobar-se en alguna de les circumstàncies dites s'assignen els punts que s'establisquen, i la puntuació té el caràcter d'única; es valora la més alta que s'acredite amb independència del nombre de titulacions valorables de què dispose.

Pel present subapartat es pot obtindre la puntuació següent:



Titulacions acadèmiques oficials Màxim 1,5 punts

– Doctorat, màster universitari oficial, llicenciatura o equivalent 1,5 punts

– Grau universitari, diplomatura, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent 1 punt





Són objecte de valoració:

• Les expressament relacionades com a requisits del lloc de treball, exclosa l'al·legada com a requisit.

• Titulacions acadèmiques oficials amb un pla d'estudis que continga o estiga relacionat amb els àmbits materials dels cursos de formació i perfeccionament definits com a mèrits per a cada lloc de treball convocat, que són objecte d'enumeració en l'apartat 2 següent. Tot això, sense perjuí que per a valorar-les la persona aspirant haja de presentar la prova de l'adequació al lloc de treball convocat, i correspon a l'OTP la decisió sobre la valoració o no.

2. Cursos de formació i perfeccionament adequats respecte dels llocs de treball convocats

Respecte dels llocs de treball que s'indiquen, es consideren adequades les accions formatives, rebudes o impartides, sobre les matèries següents:



Llocs de treball números 21, 22, 48 i 49

– Denominació: 21 cap de secció d'Investigació I

22 cap de secció d'Investigació II

48 cap de secció d'Investigació III

49 cap de secció d'Investigació IV

Tècniques d'investigació i emissió d'informes tècnics i pericials



– Maneig de sistemes d'informació i fonts obertes

• Dret administratiu (general i especial)

• Règim jurídic del sector públic

• Sector públic instrumental

• Auditoria

• Compliance

• Anàlisi de riscos en el sector públic o privat

• Funció pública

• Contractació del sector públic

• Urbanisme i patrimoni

• Subvencions

• Dret penal

• Dret mercantil



Lloc de treball número 47 tècnic/a de gestió econòmica i contractació

• Procediment administratiu i sancionador

• Gestió pressupostària i econòmica

• Comptabilitat pública

• Tresoreria

• Control financer i auditoria

• Gestió patrimonial (règim patrimonial de les administracions públiques i la seua administració)

• Contractació pública

• Transparència del sector públic

• Ofimàtica

Eines específiques:

Plataforma de contractació del sector públic

Aplicacions informàtiques de gestió econòmica-pressupostària



Els cursos sobre els àmbits materials no inclosos en la relació anterior es valoren si estan relacionats directament amb les funcions del lloc de treball, i correspon al participant que els al·legue la prova de la relació del contingut.

Es valoren les accions formatives rebudes o impartides sobre els àmbits materials assenyalats, fins a un màxim de 3 punts, d'acord amb el que hi ha a continuació:

Cursos rebuts o impartits de duració igual o superior a 15 hores, convocats, gestionats o homologats per l'Institut Valencià d'Administració Pública (d'ara en avant, IVAP), per l'Institut Nacional d'Administració Pública (d'ara en avant, INAP), per centres de formació de personal empleat públic o per organitzacions sindicals o altres promotors, dins del marc dels acords de formació per a l'ocupació de les administracions públiques vigents en el moment de fer els cursos.



No puntuen els cursos de valencià, els cursos d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, els cursos de doctorat o els dels diferents instituts de les universitats, quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ordenació de recursos humans o d'adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen, seminaris, simposis, màsters i similars.

Així mateix, i en el supòsit de cursos rebuts o impartits, es valoren una sola vegada, i no són susceptibles de ser valorades successives edicions d'un mateix curs.

Els cursos en la certificació dels quals no aparega la duració no són objecte de valoració.

No es pot acumular la puntuació d'un curs que haja sigut rebut i impartit, cas en el qual s'atorga la puntuació més alta que li puga correspondre.

Es valoren els cursos certificats o en condicions de ser-ho, d'acord amb el que s'indica en la base setena, apartat primer, paràgraf segon, d'acord amb l'escala següent:

I. Cursos, rebuts o impartits, en els deu anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 1 punt

b) De 75 o més hores: 0,750 punts

c) De 50 o més hores: 0,500 punts

d) De 25 o més hores: 0,250 punts

e) De 15 o més hores: 0,150 punts

II. Cursos, rebuts o impartits, que s'hagen fet amb data anterior a més de deu anys a la de la publicació de la convocatòria:

a) De 100 o més hores: 0,500 punts

b) De 75 o més hores: 0,375 punts

c) De 50 o més hores: 0,250 punts

d) De 25 o més hores: 0,125 punts

e) De 15 o més hores: 0,075 punts

III. Altres títols de postgrau expedits per les universitats, sempre que no hagen servit per a accedir al subgrup professional del lloc convocat; s'hi atribueix la puntuació següent:

a) Es valoren els màsters propis d'acord amb l'escala següent:

– Per màster de 90 o més crèdits: 1,250 punts

– Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt

b) Resta de títols universitaris de postgrau:

– De 300 o més hores: 1 punt

– De 200 o més hores: 0,750 punts

– De 100 o més hores: 0,500 punts

3. Coneixements de valencià. Es valora fins a un màxim de 3 punts i s'ha d'acreditar presentant el certificat corresponent expedit, homologat o revalidat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. La valoració dels coneixements de valencià es correspon amb els certificats de nivell que expedeix la Junta o aquell al qual s'homologue o revalide, segons el que es preveu en la normativa sobre certificats oficials administratius de coneixements del valencià en vigor.



La valoració de coneixements de valencià es fa puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut, i sempre que no siga un requisit del lloc que s'ha de proveir, d'acord amb el que es preveu en la relació de llocs de l'Agència; cas en el qual els certificats obtinguts es valoren igualment, però es resta la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge en els mitjans de comunicació i correcció de textos) s'afigen 0,5 punts sense superar el màxim de 3 punts.

La valoració es fa d'acord amb l'escala següent:

Ordre de 16 d'agost de 1994, de la Conselleria d'Educació i Ciència, per la qual s'estableixen els certificats oficials administratius de coneixements de valencià que expedeix la JQCV, i s'homologuen i es revaliden altres títols o certificats Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 7993, 6 de març) Punts per nivell

Oral A2 0,15 punts

Elemental B1 0,5 punts

– B2 1 punt

Mitjà C1 1,5 punts

Superior C2 2,5 punts

Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge en els mitjans de comunicació i correcció de textos) Per cada certificat de capacitació tècnica (llenguatge administratiu, llenguatge en els mitjans de comunicació i correcció de textos) +0,5 punts





Es té en compte el que es disposa en l'Ordre 7/2017, de 2 de març, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual es regulen els certificats oficials administratius de coneixements de valencià de la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, el personal examinador i l'homologació i la validació d'altres títols i certificats o en la normativa que es trobe en vigor a data de la convocatòria corresponent.

4. Coneixements d'idiomes comunitaris. Es valoren fins a un màxim d'1 punt.

Es valora conéixer llengües oficials de la Unió Europea, diferents de la llengua espanyola, segons els nivells especificats, i que s'acrediten documentalment mitjançant títols, diplomes i certificats de les escoles oficials d'idiomes, les universitats de l'Espai Europeu d'Educació Superior que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), i tots els indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les modificacions posteriors per ordre de la Conselleria competent en matèria d'educació.



El coneixement de cada idioma comunitari es valora, puntuant per curs o l'equivalència, si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc europeu comú de referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració de coneixements de qualsevol idioma comunitari es fa puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut per cada idioma, i sempre que no constituïsca un requisit del lloc establit en la convocatòria, d'acord amb el que es preveu en la relació de llocs de l'Agència; cas en el qual els certificats obtinguts es valoren igualment, però es resta la puntuació corresponent al nivell establit com a requisit.



Les equivalències entre els ensenyaments que regula el Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta.



Pla antic RD 967/1998 RD 1629/2006 Certificació

MECR (LO

8/2013) Puntuació

1r curs 1r Cicle elemental 1r Nivell bàsic 1r d'A2 0,10

2n curs 2n Cicle elemental 2n Nivell bàsic Certificat nivell bàsic 2n d'A2 Certificat nivell A2 0,26

– – 1r. Nivell mitjà 1r de B1 0,36

3r curs 3r Cicle elemental Certificat elemental 2n Nivell mitjà Certificat nivell mitjà 2n de B1 Certificat nivell B1 0,53

4t curs 1r Cicle superior 1r Nivell superior 1r de B2 0,66

Revàlida/títol d'idioma 2n Cicle superior Certificat aptitud 2n Nivell superior Certificat nivell superior 2n de B2 Certificat nivell B2 0,83

Certificat nivells C1 i C2 1





C) Experiència

Es valora, fins a un màxim de 7 punts, l'acompliment de llocs de treball del mateix subgrup professional, com a personal funcionari de carrera o interí, d'acord amb els criteris i la valoració següents:



a) Acompliment de llocs de treball amb tasques idèntiques o directament relacionades amb el lloc que s'ha d'ocupar, segons descripció de funcions assignades al lloc convocat.

Al dit efecte s'entén que hi ha acompliment de lloc de treball amb tasques idèntiques o directament relacionades, quan s'acredite l'acompliment de la majoria de les funcions descrites en la relació de llocs de treball.

Es valora el dit acompliment específic d'acord amb les escales següents:

1. Per mes complet treballat des de la data de la publicació de la convocatòria fins a 6 anys complets anteriors: a raó de 0,10 punts per mes.

2. Per mes complet treballat, entre els 6 anys i 1 dia anteriors i els 15 anys anteriors a data de publicació de la convocatòria: a raó de 0,075 punts per mes.

b) Acompliment de llocs de treball amb adscripció a algunes de les àrees funcionals i/o materials sobre la base de les funcions o mèrits del lloc de treball o acompliment de tasques que guarden similitud amb les funcions, contingut tècnic i especialització del lloc de treball.

No es computa el temps d'acompliment de llocs de treball amb anterioritat als 15 anys previs a la data de la convocatòria.

Es valora l'acompliment específic d'acord amb la valoració següent: a raó de 0,075 punts per mes.

El certificat o informe acreditatiu del mèrit, experiència, acreditat d'acord amb algun dels apartats, a) o b), ha de contindre la definició detallada de les funcions o tasques concretes desenvolupades per qui concursa en l'acompliment del lloc o llocs corresponents, o l'adscripció a alguna de les àrees indicades en la convocatòria i el període temporal en el qual s'han exercit.

D'acord amb la descripció dels llocs de treball convocats en la base primera, l'acompliment ha de tindre com a objecte i acreditar-se per a cada lloc de treball en relació amb les seues funcions pròpies o amb referència a l'àmbit material dels mèrits de formació i perfeccionament relacionats en la base novena, primera fase, apartat B), punt 2.





SEGONA FASE

1. Consisteix a presentar una memòria, que s'ha d'exposar, i una entrevista estructurada, a qui obtinga una puntuació en la memòria igual o superior a la mínima exigida, dirigida a comprovar els coneixements que es tenen en relació amb les funcions del lloc de treball i la capacitat i les aptituds per a assumir les responsabilitats pròpies del lloc.





Des de la perspectiva dels diferents llocs de treball convocats, la memòria té com a objecte:



Llocs de treball números 21, 22, 48 i 49

Denominació: 21 cap de secció d'Investigació I

22 cap de secció d'Investigació II

48 cap de secció d'Investigació III

49 cap de secció d'Investigació IV

Les persones participants han de presentar una memòria, que en relació amb el contingut funcional del lloc de treball continga un estudi sobre un o diversos aspectes relacionats amb l'Àrea d'Anàlisi i Investigació:

• Informe de versemblança (article 11 de la Llei 11/2016). Contingut i abast. Metodologia d'anàlisi per a una correcta elaboració de l'informe.

• Investigació documental. Aspectes crítics d'una investigació. Metodologia per al desenvolupament d'una investigació.

• Potestats d'investigació i inspecció (article 6 de la Llei 11/2016). Aspectes que s'han de tindre en compte en dur a terme les activitats d'investigació i inspecció.



Lloc de treball número 47 tècnic/a de gestió econòmica i contractació

Les persones participants han de presentar una memòria que, en relació amb el contingut funcional del lloc de treball, continga un estudi de la contractació pública i les seues fases comptables, d'un organisme de característiques similars a l'Agència, amb les possibles iniciatives pel que fa a planificació i simplificació de tràmits i totes aquelles altres qüestions que, en l'àmbit de la contractació pública, l'aspirant considere d'interés o importància.



Per a fer la memòria, les persones participants poden prendre com a base la informació que hi ha en la pàgina web de l'Agència (https://www.antifraucv.es), especialment en el Portal de Transparència, així com qualsevol altra que es considere remarcable, i s'han de citar expressament les fonts d'informació utilitzades en les referències de la memòria.

2. Format i extensió de la memòria:

– La memòria s'ha de presentar, subscrita electrònicament, en la mateixa data que la sol·licitud d'admissió i la resta d'annexos.



– En cap cas s'admet presentar la memòria amb posterioritat a finalitzar el termini de presentació de sol·licituds de participació en el concurs específic.

– L'extensió de la memòria no pot superar les 20 pàgines, excloses la portada i l'índex, si és el cas. Es pot annexar un nombre màxim de 4 pàgines amb diagrames o gràfics.

– S'ha de fer en grandària DIN-A4, amb tipus i grandària mínima de lletra Arial 11, alineació justificada, espaiat anterior 6 punts, espaiat posterior 6 punts, interlineat senzill i amb marges superior i inferior de 2,5 cm i marges dret i esquerre de 3 cm.

3. La valoració de la segona fase es fa d'acord amb els criteris que fixe l'OTP, que es publiquen en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència perquè els coneguen totes les persones aspirants. Al dit efecte, la publicació dels criteris de valoració de la memòria es fa abans que l'OTP comence a avaluar-les i, quant als criteris de valoració de l'entrevista, s'han de fer públics, amb una antelació mínima de dos dies hàbils a fer la primera.



4. L'OTP convoca les persones participants a fi de fer l'entrevista, la qual ha de tindre una duració que no pot excedir els quaranta-cinc minuts i que té com a objecte exposar i defendre públicament la memòria presentada, així com, si és el cas, verificar, precisar o aclarir sobre qualsevol particular relacionat amb els mèrits al·legats.

L'assistència a l'entrevista és requisit indispensable per a poder superar la segona fase i optar a l'adjudicació del lloc convocat.



S'ha de deixar constància de l'entrevista, en garantia de l'objectivitat i la transparència del procediment i dels drets de les persones interessades, mitjançant enregistrament audiovisual.

Els enregistraments estan sotmesos al que es preveu en la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.

5. La puntuació final de cada aspirant s'obté amb la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cada un dels membres de l'OTP, i s'ha de rebutjar a l'efecte la màxima i la mínima concedides o, si és el cas, una de les que apareguen repetides com a tals.

Cada un dels membres de l'OTP ha de fer un informe en el qual es detalle de manera adequada la valoració de l'entrevista de cada candidat.

Les puntuacions atorgades i la valoració final obtinguda s'han de reflectir en l'acta que s'alça a l'efecte.



Desena. Resolució d'empats

Els empats que es produïsquen s'han de dirimir amb l'adjudicació del lloc de treball atesos els criteris següents amb caràcter successiu:



1r. S'adjudica a qui acredite un grau de discapacitat superior al 33 per cent davant de qui no l'acredite. Si l'empat es produeix entre persones amb diversitat funcional, el lloc de treball s'ha d'adjudicar a qui té un percentatge més alt de discapacitat.



2n. S'adjudica a la persona que haja obtingut una puntuació més alta en algun dels mèrits que s'assenyalen a continuació, segons l'ordre de preferència següent:

a) Formació

b) Pertinença al subgrup de classificació professional

c) Antiguitat

d) Nivell competencial reconegut

3r. Si persisteix l'empat, el lloc de treball s'adjudica per ordre alfabètic entre els cognoms de les persones empatades, i s'inicia l'ordre per la lletra resultant de l'últim sorteig celebrat a l'efecte de la resolució d'empats en els processos selectius del personal de l'Administració de la Generalitat, publicat en el DOGV.



Onzena. Resolució

1. Atesa la proposta definitiva que formule l'OTP, segons el que es disposa en l'apartat 2 de la base sisena, el director de l'Agència dicta la resolució definitiva del concurs, que s'ha de publicar en el tauler d'anuncis de la Seu Electrònica de l'Agència https://sede.antifraucv.es/, sense perjuí de la publicació d'un anunci de la resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts.



2. El termini màxim per a resoldre de manera definitiva el present concurs és de 6 mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. En transcórrer el termini dit, sense que s'haja fet pública la resolució de la convocatòria, les persones interessades que hagen participat en el procediment poden entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu.

3. La publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana de l'anunci indicatiu de la resolució definitiva serveix de notificació a les persones interessades. A partir de la qual comença a comptar el termini possessori a què fa referència la base següent.



Dotzena. Incorporació a l'Agència

1. El termini d'incorporació al lloc de treball de l'Agència és de tres dies hàbils, si no implica canvi de residència, o d'un mes en cas contrari.

El termini d'incorporació comença a partir de l'endemà de publicar-se en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana l'anunci indicatiu de la resolució definitiva del concurs.

2. En cas que la persona designada per a l'adjudicació del concurs es trobe de vacacions o permisos o llicències, el còmput dels terminis per al cessament i la incorporació s'inicia quan finalitzen les vacacions, permisos o llicències concedits. De la mateixa manera, si es troba de baixa per incapacitat temporal en el moment de publicar-se la resolució del concurs, el còmput dels terminis comença quan hi haja l'alta mèdica.





Tretzena. Constitució de borsa

Totes les persones incloses en la relació comprensiva dels concursants admesos, a què fa referència l'apartat 2.3 de la base sisena, que no siguen designades per a la provisió definitiva d'algun dels llocs de treball convocats, passaran a formar part d'una borsa per al cas de provisió temporal i urgent del lloc o dels llocs de treball sol·licitats, si hi ha cap vacant posteriorment o, si escau, de qualsevol altre lloc vacant del mateix subgrup professional, sempre que complisquen els requisits que exigeix la relació vigent de llocs de treball de l'Agència.



L'ordre de crida el determina la suma de les puntuacions totals obtingudes en cada una de les fases del concurs, ordenades de major a menor puntuació i atés l'ordre de preferència que indiquen els participants. En cas d'empat, es dirimeix d'acord amb els criteris establits en la base desena.

La borsa que es constituïsca tindrà una vigència de 3 anys comptadors des de la publicació de la resolució del concurs.



Catorzena. Recursos

La present convocatòria, les bases i els actes administratius que es dicten en el seu desenvolupament, excepte les actuacions de l'òrgan tècnic de provisió, els poden impugnar les persones interessades interposant recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de publicar-se, davant del jutjat contenciós administratiu corresponent. No obstant això, es pot interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que haja dictat l'acte contra el qual es recorre, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de publicar-se, o qualsevol altre recurs que es considere procedent. Tot això d'acord amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Contra les resolucions i actes de l'òrgan tècnic de provisió, així com contra els seus actes de tràmit que decidisquen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment o produïsquen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos, es pot interposar recurs d'alçada davant del director de l'Agència en el termini d'un mes, d'acord amb l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.

Mapa web