Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2022, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un tècnic o una tècnica superiors de documentació sanitària en la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana. Referència 65/2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9359 de 10.06.2022
Número identificador:  2022/5090
Referència Base de Dades:  005162/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2022, per la qual s'acorda donar publicitat a les bases de la convocatòria pública d'ocupació per a la contractació d'un tècnic o una tècnica superiors de documentació sanitària en la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana. Referència 65/2022. [2022/5090]





L'Institut d'Investigació Sanitària La Fe «Fundació per a la investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana» (d'ara en avant, IIS La Fe), fundació pertanyent al Sector Públic Instrumental de la Generalitat, entitat sense ànim de lucre, amb personalitat jurídica pròpia, i plena capacitat d'obrar i sota la tutela del Protectorat que exerceix la Generalitat Valenciana i l'objecte fundacional de la qual és la generació i difusió del coneixement i el foment de la investigació sanitària i biomèdica en la Comunitat Valenciana, sobre la base de la motivació de necessitat que s'exposa en el següent paràgraf, resol:

Convocar un procés de selecció per a la contractació d'un/a tècnic superior de Documentació Sanitària en l'Àrea d'Investigació Clínica del IIS La Fe, (RLT núm. 41), en règim de concurrència competitiva, de la Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana, mitjançant un sistema de concurs de mèrits i, si escau, entrevista, segons el que es preveu en les presents bases.

El sistema de selecció respectarà els principis de publicitat, mèrit, capacitat i lliure concurrència de les persones candidates, així com els principis de celeritat i eficàcia, i garantirà, en tot moment, la transparència del procés de selecció.



I. Descripció del lloc i condicions del contracte de treball

– Règim jurídic: Contractació en règim de dret laboral per a substitució de persona treballadora (RLT núm. 41)

– Duració inicialment prevista: fins a la reincorporació de la persona treballadora

– Període de prova: segons conveni col·lectiu d'aplicació

– Jornada: completa

– Retribució bruta anual jornada completa: 18.202,83 €

– Lloc de treball: IIS La Fe, València.

– Procés selectiu: concurs de mèrits conforme a la valoració d'aquests que es detallen en l'apartat corresponent, i, si escau, entrevista.



II. Principals funcions del lloc

Funcions del lloc:

Durant la vigència del projecte, es desenvoluparan les següents funcions:

– Gestionar administrativament el contracte i les addendes dels assajos clínics promoguts per la indústria farmacèutica.

– Interlocutor/a amb els promotors dels assajos.

– Revisar totes les dades administratives del contracte/esmena: títol assaig, dades de l'investigador/a principal, serveis hospitalaris implicats, formes de pagament, clàusules addicionals; dates d'aprovació de l'assaig, versió del protocol i del full d'informació al pacient presentades al Comité Ètic d'Investigació amb Medicaments (CEIm).



– Revisió dels percentatges de col·laboració dels serveis hospitalaris implicats.

– Coordinar la revisió del contracte/esmena per part del centre, assessor jurídic, àrea econòmica, indústria, investigador/a.

– Alta en Fundanet dels estudis clínics segons procediment intern.



– Registrar en Fundanet tot el procés de negociació, canvis i signatura del contracte/esmena.

– Coordinar les signatures necessàries del contracte/esmena.

– Vigilar els terminis de posada en marxa dels estudis (revisió i signatura dels contractes). Seguiment dels contractes iniciats.

– Cerques i emplenament d'indicadors en Fundanet.

– Gestió de la documentació necessària per a la realització de l'assaig en el centre (documentació local, Idoneïtat de les instal·lacions, conformitat del centre).

– Suport en l'elaboració i seguiment de pressupostos econòmics relacionats amb els Estudis Clínics en Fundanet.

– Seguiment i actualització en Fundanet de les altes i baixes de nous investigadors/ col·laboradors d'assajos clínics.

– Suport al mòdul de gestió d'assajos clínics en Mizar.

– Suport en la gestió de la custòdia externa dels arxius d'assajos clínics.

– Suport en el desenvolupament i actualització dels PNTS de l'àrea.

– Suport administratiu en altres tasques de l'Àrea d'Investigació Clínica.

La persona seleccionada quedarà vinculada mitjançant un contracte laboral temporal amb la Fundació per a la investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la Comunitat Valenciana (IIS La Fe) pel període legal màxim que estableix la normativa vigent per a aquest tipus de contracte.



III. Requisits de les persones candidates

Per a poder participar en el procés de selecció, les persones candidates hauran de reunir els següents requisits en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de formalització del contracte, els següents requisits:



III.1. Requisits generals

a) Tindre nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de persones treballadores en els termes en què aquesta es troba definida en el Tractat constitutiu de la Unió Europea, o ostentar aquest dret conforme al que es preveu en el Reial decret 543/2001, de 18 de maig, o en defecte d'això, estar en possessió del permís de treball corresponent en cas de pertànyer a un estat no membre de la Unió Europea.

b) Tindre compliments 16 anys i no excedir, en el seu cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir per llei.



c) Tindre la capacitat funcional necessària per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents al lloc objecte de la convocatòria.

d) No haver vist finalitzada una relació laboral en IIS La Fe per desistiment de l'empresa durant el període de prova en la mateixa mena de lloc al qual s'aspira en aquesta convocatòria.

e) No haver sigut separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, ni trobar-se inhabilitat/a amb caràcter ferm per a l'exercici de funcions públiques ni, en el seu cas, per a la corresponent professió. En el cas de ser nacional d'un altre Estat no trobar-se inhabilitat/a o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés/a a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, en els mateixos termes l'accés a la funció pública.



III.2. Requisits necessaris:

Titulació oficial requerida. S'exigeix Cicle Formatiu de Grau Superior (nivell MECES 1 o nivell 4-5 EQF) en alguna de les següents disciplines:

· Cicle formatiu de grau superior en Documentació i Administració Sanitàries

· Cicle formatiu de grau superior en Administració i Finances

Les persones candidates amb titulacions obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent credencial d'homologació o, en el seu cas, del corresponent certificat d'equivalència.

Per a ser admesos/as a la selecció, serà necessari que les persones candidates reunisquen tots els requisits indispensables (generals i necessaris) a la data de terminació del termini de presentació de sol·licituds. El no compliment dels esmentats requisits suposarà l'exclusió del participant.





IV. Presentació de sol·licituds

Les persones aspirants hauran d'inscriure's en línia seguint els passos que s'indiquen en la web del IIS La F e (www.iislafe.es), havent d'aportar la documentació acreditativa dels requisits i dels mèrits que al·leguen:

– Còpia del DNI o NIE (totes dues cares).

– Documentació acreditativa que es posseeix la titulació exigida en l'apartat Tercer de les presents bases (totes dues cares del títol).

– Expedient acadèmic.

– Curriculum vitae de la persona aspirant.

– Informe de vida laboral expedit per la Seguretat Social, així com els contractes on figure el lloc desenvolupat o, en defecte d'això, certificat de funcions de l'empresa que acredite l'experiència professional mínima requerida, així com aquella que serà objecte de valoració com a mèrits addicionals (incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres Mèrits»).

– Documentació acreditativa dels mèrits que les persones candidates desitgen que se'ls valore, atesos els mèrits que es recullen en l'apartat VI de les bases (incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres mèrits»).

– En el seu cas, documentació oficial acreditativa de la diversitat funcional igual o superior a 33 %.

– Es valorarà positivament l'aportació de cartes de recomanació o de contactes professionals de referència (incloure aquesta documentació en l'apartat «Altres Mèrits»).

Els mèrits al·legats hauran de posseir-se a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i hauran d'estar oportunament documentats per a poder ser valorats. No es podrà valorar cap mèrit que no s'haja acreditat amb l'aportació de la documentació corresponent dins del termini de presentació de sol·licituds.

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze (15) dies naturals, a comptar de l'endemà de la publicació de la convocatòria en la web del IIS La Fe (https://www.iislafe.es/es/empleo/). Pot publicar-se també en el Portal d'Ocupació Pública de la Generalitat Valenciana (Guia Prop).

La inscripció en el present procés de selecció implica l'acceptació de les presents bases per la persona candidata.

La persona candidata queda vinculada a les dades que faça constar en la seua sol·licitud, reconeixent la veracitat i exactitud de la documentació aportada. La consignació de dades falses en la sol·licitud d'aquesta convocatòria o la falsedat en la documentació aportada comportarà l'expulsió automàtica del procés de selecció.



V. Tribunal de selecció

El tribunal de selecció del present procés selectiu és el que figura a continuació:

– Directora gerent de l'IIS La Fe: Sra. Sonia Galdón Tornero o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

– Subdirectora econòmica de Personal de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe: Sra. Fina Vidal Santandreu o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

– Director científic de l'IIS La Fe: Dr– Sr. Guillermo Sanz Santillana o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

– Subdirectora científica, Sra. Ainhoa Genovés Martínez, o, si escau, persona que designe per a la seua substitució.

Correspondrà al tribunal de selecció la consideració, verificació i apreciació de les incidències que pogueren sorgir en el desenvolupament del procés de selecció, adoptant sobre aquest tema les decisions motivades que estime pertinents.

El tribunal de selecció podrà recaptar la col·laboració i assessorament de persones expertes en la matèria objecte del lloc oferit, que col·laboraran amb el tribunal i tindran veu, però no vot.

El tribunal de selecció pot declarar, previ informe motivat, la convocatòria deserta per la no adequació de les persones candidates o per raons d'interés per a l'entitat.



VI. Descripció del procés selectiu

Concurs de mèrits

El procés selectiu consistirà en un concurs de mèrits en el qual es valoraran, fins a un màxim de 10 punts, els mèrits que es detallen a continuació, que hauran d'aquestar relacionats amb les funcions i tasques a exercir en el lloc de treball convocat i que hauran de posseir-se a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.



BAREMACIÓ DE MÈRITS I FASE D'ENTREVISTA

1. MÈRITS PROFESSIONALS RELACIONATS AMB L'ACTIVITAT/FUNCIONS A DESENVOLUPAR (7 punts) Puntuació màxima per apartat

• Experiència laboral o a través de beques, pràctiques de màster, pràcticum i/o extracurriculars, en tasques administratives en centres o entitats d'investigació sanitària, a raó de 2 punts per cada any de treball, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet. Màxim 4 punts.

• Experiència laboral en tasques administratives o a través de beques, pràctiques de màster, pràcticum i/o extracurriculars en el sector públic o privat, a raó d'1,5 punt per cada 6 mesos, o la part proporcional en mesos si no es compleix l'any complet, màxim 3 punts.











4 punts









3 punts



1. MÈRITS FORMATIUS (2 punts) Puntuació màxima per apartat

• Coneixement acreditat en el maneig d'Excel

• Formació acreditada com Clinical Trial Assistant (CTA)

• Formació acreditada en Fundanet 1 punt



0.50 punts

0,50 punts

2. ALTRES MÈRITS (1 punts) Puntuació màxima per apartat

• Coneixement acreditat d'idioma anglés (0,5 punts nivell B2; 0,9 punt nivell C1 o C2) 0,9 punts

Puntuació màxima per apartat

Diversitat Funcional igual o superior a 33 % 0,1 punts

TOTAL PUNTUACIÓ 10 punts







La valoració d'un mateix període d'experiència professional no podrà computar-se en més d'un dels apartats indicats en els mèrits professionals.

Únicament es tindran en compte aquells mèrits que hagen sigut degudament acreditats en el termini i forma especificats en les presents bases.

La valoració de l'experiència professional es reduirà, de manera proporcional, en aquells serveis prestats a temps parcial.



Forma d'acreditació:

· L'acreditació del temps de servei efectiu treballat es realitzarà mitjançant la presentació d'un certificat de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social. Per a saber si els serveis s'han prestat en llocs amb les mateixes funcions o similars s'haurà d'aportar certificat de funcions o tasques desenvolupades emés per l'empresa o contracte/s de treball que contemple el temps treballat, la categoria /o grup professional i una descripció de les funcions desenvolupades.



· L'acreditació de les pràctiques es realitzarà mitjançant el certificat de la institució formativa reglada corresponent que indique clarament el nombre d'hores realitzades o ben certificat de l'empresa on van ser realitzades o document oficial i formal que acredite les mateixa.



· Les titulacions universitàries (grau, llicenciatura, màster o doctorat) s'acreditaran mitjançant la presentació del títol oficial corresponent.



· L'acreditació de la realització de qualsevol curs es farà mitjançant la presentació del diploma o certificació de l'entitat que l'ha impartit, on figure el nombre d'hores lectives. En cas contrari, no es tindrà en consideració el curs que es pretenga puntuar. No es tindrà en consideració com a curs les matèries que en aquest mateix sentit s'hagen pogut realitzar amb els estudis de la titulació que es pretén tant per a ser admés/a a el procés com per titulació superior a l'exigiua.

· La valoració de l'idioma anglés es realitzarà mitjançant l'acreditació de certificats expedits per organismes reconeguts per a concedir un títol oficial. Només es puntuarà el nivell màxim.

· L'acreditació del coneixement o experiència en el maneig de programes informàtics o altres mèrits indicats en la present convocatòria es realitzarà mitjançant la presentació de certificats expedits per l'empresa o entitat en la qual s'haja adquirit aquest coneixement o experiència, o, en el seu cas, per l'entitat que ha impartit la formació.



· Documentació acreditativa de la diversitat funcional igual o superior a 33 % oficialment reconeguda.



VII. Procés de selecció

El procés de selecció consistirà en:

Una primera fase, en la qual es valoraran els mèrits acreditats per les persones candidates, tal com s'expressa en el punt VI.

La suma de les diferents puntuacions aconseguides en els mèrits acreditats donarà un resultat que suposarà la puntuació aconseguida, obtenint, amb això, el llistat de puntuacions que el tribunal de selecció publicarà en la web del IIS La Fe, disposant les persones interessades d'un termini de tres (3) dies hàbils, a comptar des de l'endemà a la publicació, per a la presentació d'al·legacions.

Aquestes al·legacions es realitzaran mitjançant escrit presentat en el registre d'entrada del IIS La Fe, situat en av. Fernando Abril Martorell 106 (València), torre A, planta 7a, indicant-se el número de convocatòria i el motiu de la reclamació.

Una segona fase en el cas que la diferència entre les persones candidates siga igual o inferior a dos punts, la qual consistirà en la realització d'una entrevista.

El tribunal de selecció podrà preguntar a les persones aspirants sobre les competències pròpies del lloc de treball, així com sobre la seua experiència laboral en llocs de categoria similar. Igualment, podran realitzar les proves que consideren pertinents, sempre que no representen discriminació o restringisquen injustificadament la concurrència.

En cas de produir-se un empat entre les persones candidates, es dirimirà per l'ordre establit a continuació:

En primer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en l'apartat de mèrits professionals.

En segon lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en l'apartat mèrits formatius.

En tercer lloc, a favor de la persona aspirant que haja obtingut una major puntuació en l'apartat d'altres mèrits.



VIII. Resolució de la convocatòria i publicació:

Finalitzat el procés de selecció, el tribunal de selecció elevarà a l'òrgan convocant la relació de la persona seleccionada i d'els/les suplents per ordre de prelació conforme a les puntuacions finals obtingudes, qui dictarà la corresponent resolució adjudicant el lloc, la qual es publicarà en la pàgina web del IIS La Fe.

La persona seleccionada per al lloc disposarà d'un termini de tres (3) dies hàbils comptats a partir del següent dia hàbil al de la data de publicació de la resolució per a acceptar o rebutjar aquesta concessió.



En el cas en què, no es presente l'accepció o renúncia o, no haja sigut possible contactar amb la persona seleccionada, l'òrgan convocant podrà adjudicar el lloc al següent suplent indicat en la resolució, si acredita complir amb els requisits de la convocatòria i amb la normativa aplicable.

Les persones seleccionades queden advertides que la inexactitud o falsedat de les dades i documentació aportada determinarà l'anul·lació de la relació contractual establida amb el IIS La Fe, assumint les conseqüències legals que pogueren derivar-se d'aquesta actuació.

La convocatòria podrà declarar-se deserta si la comissió de valoració considera que cap de les persones aspirants s'adequa als requisits del lloc.

Abans de formalitzar el contracte es revisarà per part de la Fundació que el candidat no haja excedit els límits per a la contractació temporal previstos l'article 15 del Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors



Si una vegada formalitzat el contracte de treball, la persona contractada en virtut d'aquestes bases causara baixa voluntària, no superara el període de prova, es trobara en situació d'incapacitat temporal, excedència o qualsevol situació anàloga, podrà substituirse per el següent suplent de la resolució, per ordre de prelació conforme a la puntuació final obtinguda en la valoració que resulte de la convocatòria, si acredita complir amb els requisits de la convocatòria i compleix amb la normativa aplicable.



IX. Recursos

L'ordre jurisdiccional social és el competent per a resoldre controvèrsies derivades d'aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que es puga interposar un altre recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.



X. Protección de datos personales

La Fundació per a la Investigació de l'Hospital Universitari i Politècnic La Fe de la C.V. (d'ara en avant, IIS La Fe), amb CIF G97067557, en la seua condició de responsable del tractament, informa que les dades personals facilitades a través de la present convocatòria seran tractats de conformitat amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell de 27 d'abril de 2016, i la Llei orgànica 3/2018, de 5 desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals.

La persona candidata que aporta les seues dades personals, en garanteix la veracitat. Així mateix, la persona candidata, amb la finalitat de mantindre les seues dades permanentment actualitzades, en comunicarà a l'IIS La Fe, qualsevol modificació que puga produir-se.

Fi del tractament: gestionar la candidatura, realitzar la tramitació del procés de selecció i provisió del lloc de treball, així com per al compliment de les restants obligacions que es deriven.

Legitimació del tractament: consentiment inequívoc donat per la persona interesseua en inscriure's de manera voluntària en el procés de selecció.

Criteris de conservació de les dades: les dades seran conservades de manera confidencial durant el temps necessari per a complir amb la finalitat amb la qual van ser recaptades i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar.

Actualització de les dades: el domicili, correu electrònic i telèfons de contacte que s'indiquen en la inscripció es consideraran com els únics vàlids a l'efecte de notificacions i per a contactar amb les persones candidates en qualsevol fase del procés de selecció, sent de la seua exclusiva responsabilitat sol·licitant tant els errors en la consignació d'aquestes dades, com no comunicar per escrit a aquesta entitat qualsevol canvi de domicili, correu electrònic i/o telèfon de contacte.



Comunicació de les dades: les dades de caràcter personal podran ser publicades en la pàgina web de l'IIS La Fe amb la finalitat de donar a conéixer els corresponents llistats de puntuacions i resolucions. Les dades i altra documentació facilitada podran ser cedides a entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir-les per a poder gestionar la present convocatòria, així com en els supòsits previstos, segons llei.

Drets que assisteixen a les persones interessades: podrà exercitar els drets de àcces, rectificació, supresió, limitació, portabilitat o, en el seu cas, oposició, mitjançant sol·licitud escrita, acompanyada de la còpia de el DNI o document acreditatiu equivalent, per correu postal a l'adreça av. Fernando Abril Martorell 106, Torre A, planta 7a, 46026 València, o mitjançant correu electrònic a: fundacion_lafe@gva.es, indicant en l'assumpte «Protecció de Dades». Així mateix, en cas de considerar vulnerat el dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).

Dades de contacte del DPD: dpdsectorpublico@gva.es



València, 24 de maig de 2022.– La directora gerent: Maria Sonia Galdón Tornero.

Mapa web