Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per al personal laboral del grup C per a cobrir 3 llocs de treball de responsable de manteniment d'àrea d'aquesta universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8561 de 03.06.2019
Número identificador:  2019/5467
Referència Base de Dades:  005215/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, C/C1



RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per al personal laboral del grup C per a cobrir 3 llocs de treball de responsable de manteniment d'àrea d'aquesta universitat. [2019/5467]

Vacants 3 llocs de treball dotats pressupostàriament, la provisió dels quals s'estima convenient per consideració a les necessitats del servei, aquesta universitat, d'acord amb l'article 191.1 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, el conveni col·lectiu per al personal laboral de les universitats públiques de la Comunitat Valenciana, la Llei 10/2010, de 9 de juliol de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció i provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de mèrits per al personal laboral del grup C del Servei de Manteniment, per proveir els llocs de treball que s'assenyalen en l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.





Bases de la convocatòria



Primera. Participants

Es podrà presentar el personal laboral fix del grup C del Servei de Manteniment, que preste serveis en aquesta universitat en qualsevol de les següents categories, recollides al Conveni col·lectiu vigent (tècnic especialista d'oficis i oficial de manteniment). Així mateix, es podrà presentar el personal laboral fix, excedent, del mateix grup.



Segona. Vacants

Es convoquen a concurs de mèrits els llocs vacants que figuren a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1. Les persones interessades han de presentar la sol·licitud amb el model que figura en l'annex II i l'ordre de prioritats segons el model que figura a l'annex III, els quals es troben a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: https//www.uv.es/pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia acarada dels mèrits al·legats.

3.2. La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.

3.3. Els cursos de formació i perfeccionament d'empleats públics caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4. Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que dispose aquesta universitat, ho haurà de sol·licitar expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba i haurà d'estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1. Les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es pot fer al Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibáñez, 13 – 46010 de València), mitjançant qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única del la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2. S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores. (No obstant això, durant els mesos de juny i juliol, el Registre General només romandrà obert de 09.00 a 14.00 hores).



Cinquena. Resolució del concurs

El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora que realitzarà la selecció dels llocs de treball convocats a concurs ha de tenir la composició que figura en el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix el Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoracions, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix en l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en el III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2. Els noms de les persones que formaran part de la comissió avaluadora es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1. Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2. Les destinacions adjudicades seran irrenunciables, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.





Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1. La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el Tauler Oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, en el seu cas, pels aspirants.

10.2. Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



10.3. Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

10.4. La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjudici del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes, comptat des de l'endemà a la seua publicació, davant el mateix òrgan que va dictar la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos, comptats des del dia següent a la seua publicació, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 24 de maig de 2019.– La rectora p. d. (DOGV 09.07.2018), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I

Característiques dels llocs de treball oferts

segons la relació de llocs de treball



1) Denominació del lloc: responsable de manteniment d'àrea.

Núm. lloc: 2515.

Classificació: C18 E024.

Requisit de formació específica: 3.

Mèrits preferents: 11.

Localització del lloc de treball: Servei de Manteniment.



2) Denominació del lloc: responsable de manteniment d'àrea.

Núm. lloc: 2514.

Classificació: C18 E024.

Requisit de formació específica: 3.

Mèrits preferents: 11.

Localització del lloc de treball: Servei de Manteniment.



3) Denominació del lloc: responsable de manteniment d'àrea.

Núm. lloc: 2513.

Classificació: C18 E024.

Requisit de formació específica: 3.

Mèrits preferents: 11.

Localització del lloc de treball: Servei de Manteniment.



Requisit de formació específica:

3. Coneixement del valencià a nivell elemental, o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Política Lingüística).



Mèrits Preferents:

11. Coneixements d'oficis addicionals.







Barem per puntuar els mèrits:

El Barem aprovat per Junta de Govern de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de Junta de govern del 21 de juliol de 1998.



Puntuació mínima per a l'adjudicació de les vacants:

La puntuació mínima que cal obtenir es de 6 punts, (segons estableix la disposició quarta del barem).





ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom:

Segon cognom: Nom:



DNI:

Grup a què pertanyeu:

Data de naixement:

Adreça:

Localitat/Província: Telèfon:







DADES PROFESSIONALS

Destinació:

Tel. oficial:



Denominació del lloc de treball del qual és titular:

Classificació:



Adreça electrònica:









DEMANE:

L'admissió en el concurs de mèrits del grup C de personal laboral, convocat per la Resolució de 24 de maig de 2019, per proveir els llocs de treball que s'indiquen a l'annex I acompanyat de l'annex III «ordre de prioritats».



(signatura)



València ... d ... de 2019



La persona signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que es pogueren derivar de les inexactituds que hi consten



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA







ANNEX III

Ordre de prioritats del concurs



Núm. d'ordre Núm. del lloc de treball Denominació del lloc de treball sol·licitat Destinació

1

2

3

Mapa web