Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen a concurs públic diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat. Referència 01455/2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9361 de 14.06.2022
Número identificador:  2022/5428
Referència Base de Dades:  005253/2022
 



RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen a concurs públic diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat. Referència 01455/2022. [2022/5428]

Per Resolució del rector amb data de 8 de juny de 2022, s'ha disposat el següent:

«De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, així com el que estableix la seua disposició addicional primera respecte als contractes laborals d'interinitat, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat per Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa de general aplicació; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH), ateses les necessitats docents i investigadores, convoca: concurs públic per a la provisió de diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat, conforme als següents punts:





Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de professorat contractat doctor que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits de les persones aspirants

Els requisits que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els especificats a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, han de disposar del permís de residència i treball abans de la formalització dels contractes corresponents

c) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a la plaça convocada.

e) Estar en possessió del títol de doctor o doctora.

f) Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva per a la contractació com a professorat contractat doctor.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Les sol·licituds s'emplenaran i presentaran exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Selecció PDI-Laboral Temporal», disponible en la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, dins del Catàleg de procediments i serveis de Recursos humans, en la següent adreça web (https://sede.umh.es/procedimientos/seleccion-pdi-laboral-temporal/), prement el botó «Tramitar» i seleccionant la referència de la convocatòria i la plaça oferida en què estiga interessat. Per a l'accés a aquest procediment es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, per a això cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica, entre els quals es troben: DNI electrònic, Cl@ve – Identificació, certificat electrònic (FNMT, ACCV…) o compte d'usuari UMH.



En el supòsit de presentació de sol·licitud presencial es requerirà la persona interessada perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.

Necessàriament, hauran de presentar-se tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Una vegada accedisca a aquest procediment podrà emplenar la sol·licitud per a participar en concursos públics a places de professorat en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i cal adjuntar en fitxers digitals (format PDF) la següent documentació:

A) Còpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

A) Còpia del títol acadèmic de doctor, o resguard d'haver abonat els drets d'expedició del títol de doctor. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

B) Còpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva per a la contractació com a professorat contractat doctor.



C) Curriculum vitae signat, segons model d'aquesta Universitat, disponible en la pàgina web de la UMH (https://servicioprofesorado.umh.es/formularios). També serà vàlid, a aquest efecte, el Currículum signat en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

D) Còpia de les Titulacions Acadèmiques Oficials d'Educació Superior consignades en el curriculum vitae o resguards d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

E) Còpia de la certificació acadèmica oficial (expedient acadèmic) en la qual consten les qualificacions de les assignatures cursades en cada titulació.

F) Justificant d'estar exempt, totalment o parcialment, del pagament

Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el cinquanta per cent de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al trenta tres per cent, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.



G) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a la plaça corresponent a l'àrea de coneixement d'Escultura han de presentar, junt amb la documentació requerida adés, un dossier d'obra artística, així com el dossier justificatiu dels seus respectius mèrits. Ambdós s'han d'adjuntar en fitxers digitals (format PDF).

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

3.3. La documentació abans referida, es presentarà a través de la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx tal com s'indica en el punt 3.2, la qual serà dirigida automàticament al Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social com a unitat tramitadora. La documentació s'adjuntarà en fitxers format PDF i en l'ordre establit en aquest punt, podent adjuntar fins a un màxim de 10 arxius que no podran superar en el seu conjunt els 12 Mb. Després podrà prémer el botó «Presentar en Registre» i el sistema li portarà directament al pagament telemàtic de 30 euros en concepte de drets de participació, o de 15 euros en cas de les exempcions parcials indicades en el punt 3.2.E. Una vegada conclosa aquesta acció, el sistema li mostrarà el número de registre generat. Els documents de l'expedient relacionats amb aquesta sol·licitud els tindrà disponibles en l'apartat «Els meus expedients» de la Seu Electrònica. En el cas d'exempció total de pagament, aquest número de registre apareixerà després de prémer el botó «Presentar en Registre».

3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat

(https://servicioprofesorado.umh.es/).

A través de l'opció «Esmenar/Altres tràmits» de l'expedient de la plaça a què s'opta, disponible en «Els meus expedients» de la Seu Electrònica, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social en un termini de 10 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).

Es donarà per desistides les persones que figuren en la llista d'exclosos, per no haver esmenat dins del termini concedit a aquest efecte els defectes formals que contenien les seues sol·licituds inicials, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





Quarta. Protecció de dades personals

D'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa els interessats que les dades de caràcter personal aportades seran tractades per la Universitat de Miguel Hernández d'Elx com a responsable del tractament, sobre la base de l'interés públic amb la finalitat de tramitar i gestionar la seua sol·licitud. Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual s'ha recaptat i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable la normativa d'arxius i patrimoni documental espanyol. Així mateix, s'informa l'interessat que no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.



Les persones interessades podran exercitar els seus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament, així com, a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Els drets podran ser exercitats de la següent forma: per Seu Electrònica (sede.umh.es), per escrit a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a l'atenció de la delegada de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. Així mateix, l'interessat té dret a presentar una reclamació davant de l'autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent. Per a més informació l'interessat es podrà dirigir a dpd@umh.es.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i li correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'entre aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.



5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).



Sisena. Procés de selecció

6.1. El procés de selecció constarà de dues fases:

a) Concurs de mèrits, en el qual es valoraran els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants en els seus curricula vitae, conforme als criteris específics aprovats per la Comissió que, en tot cas, hauran de respectar els criteris generals establits en la present convocatòria.



Un concursant haurà superat la fase de concurs de mèrits quan obtinga el mínim exigit en els criteris específics de valoració i obtinga el vot favorable de, com a mínim, tres dels membres de la Comissió.



b) Entrevista. Als candidats que superen la fase de concurs de mèrits, la Comissió els citarà a una entrevista personal. Es tractarà d'un acte de caràcter públic per a valorar la seua adequació a l'activitat docent i investigadora que es desenvoluparà en les places convocades i versarà sobre els seus mèrits, historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la Comissió considere rellevants relacionats amb els perfils de les places.

Un concursant haurà superat aquesta fase del concurs quan obtinga el mínim exigit en els criteris de valoració i obtinguen el vot favorable de, com a mínim, tres membres de la Comissió.

6.2. La valoració global de cada candidat en aquests concursos s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació obtinguda en la primera fase del procés des elecció, en la qual es valorarà els mèrits acreditats en el seu curriculum vitae i de la puntuació de la segona fase, entrevista personal, assignant un pes del setanta per cent a la primera fase i un pes del trenta per cent a la segona.

6.3. En el transcurs dels seus treballs, la Comissió de Contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.



Setena. Criteris de valoració de la Comissió de Contractació

7.1. Per a la valoració dels mèrits aportats per les persones aspirants en el concurs per a la provisió de les places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat, la Comissió fixarà uns criteris específics adequats al perfil de les places que, en tot cas, seran conformes amb els següents criteris generals:

a) Experiència investigadora. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 35 i 45 punts.

b) Experiència docent. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 30 i 40 punts.

c) Formació acadèmica i experiència professional en l'àmbit universitari. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 10 i 20 punts.

d) Gestió i vida universitària i altres mèrits. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 5 i 15 punts.



La suma de les puntuacions màximes dels quatre criteris generals ha de ser 100 punts.

7.2. Per a la valoració de la segona fase del procés de selecció, la Comissió, una vegada finalitzada aquesta, elaborarà, de manera col·lectiva, o individualment cada membre d'aquesta, un informe raonat sobre cada candidat ajustat als criteris de valoració qualitativa de l'entrevista, consignant la seua puntuació numèrica de 0 a 10. En el segon supòsit, la valoració final de la segona fase del procés de selecció s'obtindrà calculant la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cadascun dels membres de la Comissió.



Huitena. Desenvolupament del concurs

8.1. Els concursos per a la provisió de les places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat es desenvoluparan en qualsevol dels campus de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

8.2. La Comissió de Contractació, prèviament a l'examen dels expedients, acordarà i publicarà en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/), els criteris específics per a la valoració del concurs de mèrits, d'acord amb els criteris generals indicats en el punt seté de la present convocatòria, especificant la puntuació que es pot obtindre en cadascun dels quatre criteris generals detallats, dins dels límits estipulats en aquest, i el seu desglossament en cadascun dels aspectes que s'ha d'avaluar que establisca la Comissió en cada criteri general, així com els criteris de valoració qualitativa de l'entrevista que, en tot cas, haurà d'atendre l'adequació de la persona candidata a l'activitat docent i investigadora que s'haja de realitzar, en atenció a les necessitats específiques de la Universitat Miguel Hernández posades de manifest en la present convocatòria.



8.3. La Comissió, una vegada avaluats els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, publicarà en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/), la qualificació obtinguda per cada aspirant en cada apartat dels criteris de valoració i la convocatòria a la sessió pública, segona fase del procés selectiu, a les persones que hagen obtingut el mínim quantitatiu exigit en els criteris específics de valoració per a passar a la segona fase i el vot favorable de, com a mínim, tres dels membres de la Comissió, indicant la data, lloc i hora de celebració d'aquesta.

La data de la sessió pública es publicarà amb una antelació mínima de tres dies hàbils i amb un termini màxim de cinc dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seua publicació.

8.4. Finalitzada la segona fase del procediment selectiu, i en el termini màxim de tres dies hàbils, la Comissió publicarà, en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/), la puntuació atorgada a cada persona aspirant en aquesta fase del procés, la puntuació final obtinguda en el concurs així com la proposta de provisió de les places.





Novena. De la proposta de provisió

9.1. El temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs en cap cas podrà excedir els tres mesos.

La comissions de contractació proposaran al rector la relació de les persones candidates proposades per a la seua contractació.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà les persones concursants proposades per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En cap cas, es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a les places objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

9.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari o la secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o els auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els següents documents:

a) Acta de constitució de la Comissió, que inclourà:

– Criteris específics per a la valoració del concurs de mèrits.

–  Criteris de valoració qualitativa de l'entrevista.

b) Acta en la qual conste la valoració de la primera fase i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada persona concursant.



c) Acta en la qual conste la valoració de la segona fase i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada persona concursant.



d) Acta en la qual conste la valoració final obtinguda en el concurs de les persones concursants que han superat les dues fases.

e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, ordenada per puntuació final obtinguda en el concurs, per a la seua contractació.

f) Documentació presentada per les persones concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball.





Desena. De la contractació

10.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

10.2. Tràmits de la contractació.

El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, es persone en aquest Servei a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalització de la seua contractació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà citar la següent i, si escau, successives.

En cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Onzena. Dels recursos

Contra les resolucions de las comissions de contractació podrà interposar-se recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs podrà interposar-se davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Dotzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals de professorat contractat doctor en règim d'interinitat tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).



Els contractes de professorat contractat doctor en règim d'interinitat es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta Universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals són les que estableix l'annex II.



En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement al qual s'adscriu la plaça, activitats a exercir i el caràcter interí del contracte. La data d'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.

Abreviatures utilitzades:

PCDOC: Professorat contractat doctor

C08 (TC): Dedicació a temps complet (37,5 h/setmana)



Tretzena. Referència al gènere

En aplicació de la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la Igualtat entre Dones i Homes, tota referència a persones, col·lectius o càrrecs acadèmics, el gènere dels quals siga masculí, estarà fent referència al gènere gramatical neutre; incloent, per tant, la possibilitat de referir-se tant a dones com homes.



Catorzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma establits per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web (https://servicioprofesorado.umh.es/).»



Elx, 8 de juny de 2022.– El vicerector de Professorat (p. d. RR 00278/2021, 12.02.2021; DOGV 9024, 19.02.2021): Professor José Carlos Espigares Huete.





ANNEX I



Núm. de plaça:. DC3295

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. ART

Àrea de coneixement:. Escultura

Perfil:. Docència i investigació en Escultura.

Tècniques de fosa

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3305

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. BIOLOGIA APLICADA

Àrea de coneixement:. Genètica

Perfil:. Docència i investigació en Genètica. Docència en Genètica. Investigació en Genètica vegetal: Regulació de l'expressió gènica i el desenvolupament.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3310

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. CIÈNCIA DE MATERIALS, ÒPTICA I TECNOLOGIA ELECTRÒNICA

Àrea de coneixement:. Tecnologia Electrònica

Perfil:. Docència i investigació en Tecnologia Electrònica. Electrònica de potència.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3316

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement:. Dret Processal

Perfil:. Docència i investigació en Dret Processal

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3323

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. CIÈNCIES DE L'ESPORT

Àrea de coneixement:. Educació Física i Esportiva

Perfil:. Docència i investigació en Biomecànica del Moviment Humà i Activitat Física en la Naturalesa

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3325

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement:. Comunicació Audiovisual i Publicitat

Perfil:. Docència i investigació en Comunicació Audiovisual i Publicitat. Docència en Direcció i Realització Audiovisual. Investigació en Direcció i Realització del Producte Audiovisual, Immersiu i de Realitat Virtual.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3330

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement:. Llenguatges i Sistemes Informàtics

Perfil:. Docència i Investigació en Llenguatges i Sistemes Informàtics. Docència en bases de

dades. Investigació en computació científica aplicada.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3333

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement:. Economia Financera i Comptabilitat

Perfil:. Docència i Investigació en Planificació

Comptable.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3339

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. FARMACOLOGIA PEDIATRIA I QUÍMICA ORGÀNICA

Àrea de coneixement:. Química Orgànica

Perfil:. Docència i investigació en Química Orgànica. Docència en Tècniques de Laboratori (Farmàcia). Investigació en Química Orgànica.



Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3340

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. FARMACOLOGIA PEDIATRIA I QUÍMICA ORGÀNICA

Àrea de coneixement:. Química Orgànica

Perfil:. Docència i investigació en Química Orgànica. Docència en Química Farmacèutica. Investigació en Química Orgànica

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3344

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. FISIOLOGIA

Àrea de coneixement:. Fisiologia

Perfil:. Docència i investigació en Fisiologia: endocrinologia molecular; metabolisme glucídic i lipídic.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3346

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement:. Anatomia i Embriologia Humana

Perfil:. Docència i investigació en Anatomia i Embriologia Humana. Docència pràctica i dissecció de l'aparell locomotor. Investigació en morfologia i desenvolupament embrionari del sistema nerviós.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3395

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement:. Radiologia i Medicina Física

Perfil:. Docència i investigació en Radiologia i Medicina Física. Teràpia Ocupacional

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3406

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. PRODUCCIÓ VEGETAL I MICROBIOLOGIA

Àrea de coneixement:. Microbiologia

Perfil:. Docència i investigació en Microbiologia. Docència en Microbiologia (Farmàcia i el grau en Ciències Ambientals i Biotecnologia). Investigació en Genòmica i metagenòmica microbiana. Bioinformàtica i seqüenciació de tercera generació.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.



Núm. de plaça:. DC3418

Categoria:. PCDOC

Dedicació:. C08

Departament:. TECNOLOGIA AGROALIMENTÀRIA

Àrea de coneixement:. Tecnologia d'Aliments

Perfil:. Docència i investigació en Tecnologia de Aliments. Docència en Tecnologia de Aliments. Biotecnologia Alimentària. Normalització i Legislació Alimentària Investigació en Qualitat i Seguretat en postrecol·lecció de Fruites i Hortalisses.

Duració del contracte:. Fins que es cobrisca de manera definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

Mapa web