Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Ref.: 01457/2022



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9361 de 14.06.2022
Número identificador:  2022/5426
Referència Base de Dades:  005255/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández d'Elx
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. Ref.: 01457/2022 [2022/5426]

Per Resolució del rector amb data de 8 de juny de 2022, s'ha disposat el següent:



«De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa general aplicable; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als punts següents:





Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que s'especifiquen en l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, han de disposar del permís de residència i treball abans de la formalització dels contractes corresponents.

c) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola han d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

e) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Selecció PDI-Laboral Temporal», disponible en la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, dins del Catàleg de procediments i serveis de recursos humans, en l'adreça web següent (https://sede.umh.es/procedimientos/seleccion-pdi-laboral-temporal/), clicant el botó «Tramitar» i seleccionant la referència de la convocatòria i la plaça ofertada en què estiga interessat. Per a l'accés a aquest procediment es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, per a això cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica, entre els quals es troben: DNI electrònic, Cl@ve – Identificació, certificat electrònic (FNMT, ACCV…) o compte d'usuari UMH.



En el supòsit de presentació de sol·licitud presencial es requereix la persona interessada perquè l'esmene a través de la seua presentació electrònica. A aquest efecte, es considerarà com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.

Necessàriament, s'hi han de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Una vegada accedisca a aquest procediment pot emplenar la sol·licitud per a participar en concursos públics a places de professorat en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i ha d'adjuntar en fitxers digitals (format PDF) la documentació següent:

A) Còpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que n'acredite la identitat i data de naixement.

B) Còpia dels títols acadèmics o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, ha d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



C) Còpia de la certificació acadèmica oficial (expedient acadèmic) en la qual consten les qualificacions de les assignatures cursades en cada titulació.

D) Curriculum vitae signat, segons el model d'aquesta universitat, disponible en la pàgina web de la UMH (https://servicioprofesorado.umh.es/formularios). També és vàlid, a aquest efecte, el currículum signat en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

E) Justificant d'estar exempt, totalment o parcialment, del pagament.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 1a o general han d'abonar el cinquanta per cent de la totalitat de les taxes.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al trenta-tres per cent, mitjançant la certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.



L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

F) Per a la categoria a continuació indicada, a més:

F.1 Places de professorat associat:

S'ha d'acreditar l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la documentació següent:

a) Còpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleades o empleats públics (personal funcionari o laboral) còpia del certificat de serveis prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits establits en l'annex II.

G) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement d'Escultura i Estètica i Teoria de les Arts hauran de presentar, juntament amb la documentació abans requerida, un dossier d'obra artística, així com el dossier justificatiu dels seus respectius mèrits. Ambdós s'adjuntaran en fitxers digitals (format PDF).

3.3. La documentació referida adés, s'ha de presentar a través de la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx tal com indica el punt 3.2, la qual s'ha d'adreçar automàticament al Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social com a unitat tramitadora. La documentació s'ha d'adjuntar en fitxers format PDF i en l'ordre establit en aquest punt, i es pot adjuntar fins a un màxim de 10 arxius que no poden superar en el seu conjunt els 12 Mb. Després pot clicar el botó «Presentar en Registre» i el sistema el portarà directament al pagament telemàtic de 30 euros en concepte de drets de participació, o de 15 euros en cas de les exempcions parcials indicades en el punt 3.2.E. Una vegada conclosa aquesta acció, el sistema li mostrarà el número de registre generat. Els documents de l'expedient relacionats amb aquesta sol·licitud els tindrà disponibles en l'apartat «Els meus expedients» de la Seu Electrònica. En el cas d'exempció total de pagament, aquest número de registre apareixerà després de clicar el botó «Presentar en Registre».



3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).



A través de l'opció «Esmenar/Altres tràmits» de l'expedient de la plaça a la qual s'opta, disponible en «Els meus expedients» de la Seu Electrònica, les persones interessades que ho entenguen necessari poden formular reclamacions adreçades al responsable del Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social en un termini de deu dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).

Desistiran les persones que figuren en la llista d'exclosos, per no haver esmenat dins del termini concedit a aquest efecte els defectes formals que contenien les seues sol·licituds inicials, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.





Quarta. Protecció de dades personals.

D'acord amb el que disposen el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa els interessats que les dades de caràcter personal aportades seran tractades per la Universitat de Miguel Hernández d'Elx com a responsable del tractament, sobre la base de l'interés públic amb la finalitat de tramitar i gestionar la seua sol·licitud. Les dades de caràcter personal aportades només conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual s'han recaptat i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable la normativa d'arxius i patrimoni documental espanyol. Així mateix, s'informa l'interessat que no es comunicaran les dades a tercers, excepte obligació legal.



Les persones interessades poden exercitar els seus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Els drets poden ser exercitats de la forma següent: per Seu Electrònica (sede.umh.es), per escrit a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a l'atenció de la delegada de protecció de dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. Així mateix, l'interessat té dret a presentar una reclamació davant de l'autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent. Per a més informació l'interessat es pot adreçar a dpd@umh.es.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació.

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'entre aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).





Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació.

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtindre pels candidats.



6.2. Cadascuna de les persones aspirants podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació a realitzar.

6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la Comissió de Contractació, d'acord amb els criteris generals següents:



6.3.1. Per a places de professorat associat

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries o, si escau, obra artística. Màxim 5 punts

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.4. Els 3 punts a atorgar per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la Comissió de Contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves.

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació i, si la Comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs la Comissió de Contractació pot sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la Comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la Comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que s'estableix, amb caràcter general, en la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als concursants admesos.

En el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/), la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en cas que no calga, segons el parer de la Comissió, passar a la segona prova.

La Comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable d'almenys tres dels seus membres.

7.2. Segona prova.

Si s'escau, amb la publicació de la valoració dels aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova no podrà ser inferior a tres dies hàbils, ni superior a deu dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la Comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en la primera prova i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova la Comissió de Contractació publicarà, en el lloc de realització, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova, i en el termini màxim de tres dies hàbils, la Comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.

Huitena. De la proposta de provisió.

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir els tres mesos.

Les Comissions de Contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat per a contractar-lo.

En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els aspirants superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable d'almenys tres dels membres de la Comissió. En cas d'empat, el president de la Comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement, i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En cap cas es podran realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos podran resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre les places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el seu secretari entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que ha d'incorporar els documents següents:

a) Acta de constitució de la Comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la Comissió respecte de la segona prova per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, aporte la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalitzar-ne la contractació. Transcorregut aquest termini sense haver-s'hi personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà a citar la següent i, si escau, successives.



En cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es pot interposar un recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions íntegres mensuals seran les establides en l'annex III.

En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement al qual s'adscriu la plaça, les activitats que s'han d'exercir i la duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la seua signatura amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici. En cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

ASO: Professorat associat

P03 (3+3): Dedicació a temps parcial (3 h lectives + 3 h tutories/setm.)

P04 (4+4): Dedicació a temps parcial (4 h lectives + 4 h tutories/setm.)

P06 (6+6): Dedicació a temps parcial (3 h lectives + 3 h tutories/setm.)

DFC: Des de la signatura de contracte



Dotzena. Referència al gènere

En aplicació de la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, tota referència a persones, col·lectius o càrrecs acadèmics, el gènere dels quals siga masculí, estarà fent referència al gènere gramatical neutre; incloent-hi, per tant, la possibilitat de referir-se tant a dones com a homes.



Tretzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, poden ser impugnades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web (https://servicioprofesorado.umh.es/).»



Elx, 8 de juny de 2022.– El vicerector de Professorat p. d. (RR. 00278/2021, de 12.02.2021; DOGV 9024 de 19.02.2021): José Carlos Espigares Huete.







ANNEX I



Núm. de plaça: DC3031

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ART

Àrea de coneixement: Escultura

Perfil: Docència en Escultura. Procediments escultòrics.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC2539

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ART

Àrea de coneixement: Estètica i Teoria de les Arts

Perfil: Docència en Il·lustració i Animació

Audiovisual.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC1283

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: BIOQUÍMICA I BIOLOGIA MOLECULAR

Àrea de coneixement: Bioquímica i Biologia Molecular

Perfil: Docència en Bioquímica i Biologia

Molecular.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC2070

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA JURIDICA

Àrea de coneixement: Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals

Perfil: Docència en Dret Internacional Públic

i Relacions Internacionals.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC1746

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3315

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3317

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Processal

Perfil: Docència en Dret Processal.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC1904

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Història del Dret i de les Institucions

Perfil: Docència en Història del Dret i de les Institucions.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3319

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Història del Dret i de les Institucions

Perfil: Docència en Història del Dret i de les Institucions.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3327

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Periodisme

Perfil: Docència en Periodisme. Ètica i Deontologia Professional.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC1429

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMATICA

Àrea de coneixement: Llenguatges i Sistemes Informàtics

Perfil: Docència en Llenguatge i Sistemes Informàtics.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC253

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMATICA

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Perfil: Docència en Matemàtica Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC2957

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTADÍSTICA, MATEMÀTIQUES I INFORMÀTICA

Àrea de coneixement: Matemàtica Aplicada

Perfil: Docència en Matemàtica Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC2613

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Dret Financer i Tributari

Perfil: Docència en Dret Financer i Tributari.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3332

Categoria: ASO

Dedicació: P04 (4+4)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat

Perfil: Docència en Economia Financera i Comptabilitat.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3334

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ESTUDIS ECONÒMICS I FINANCERS

Àrea de coneixement: Organització d'Empreses

Perfil: Docència en Organització d'Empreses.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3341

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: FÍSICA APLICADA

Àrea de coneixement: Física Aplicada

Perfil: Docència en Física Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3342

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: FÍSICA APLICADA

Àrea de coneixement: Física Aplicada

Perfil: Docència en Física Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3343

Categoria: ASO

Dedicació: P06 (6+6)

Departament: FÍSICA APLICADA

Àrea de coneixement: Física Aplicada

Perfil: Docència en Física Aplicada.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023







Núm. de plaça: DC2509

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: FISIOLOGIA

Àrea de coneixement: Fisiologia

Perfil: Docència en Fisiologia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3350

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: ENGINYERIA

Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Perfil: Docència en Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3364

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: MEDICINA CLINICA

Àrea de coneixement: Medicina

Perfil: Docència en Medicina. Màster de Investigació en Atenció Primària.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3371

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: MEDICINA CLINICA

Àrea de coneixement: Medicina

Perfil: Docència en Medicina. Màster d'Investigació en Atenció Primària.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC1482

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3009

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3389

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en Fisioteràpia.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023



Núm. de plaça: DC2979

Categoria: ASO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: PSICOLOGIA DE LA SALUT

Àrea de coneixement: Metodologia de les Ciències del

Comportament

Perfil: Docència en Metodologia de les Ciències del Comportament.

Duració del contracte: DFC fins al 30.09.2023













ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents a places de contractació



PROFESSORAT ASSOCIAT

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari.







ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador contractat laboral (*)



PROFESSORAT ASSOCIAT



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 180,76 € 103,97 € 284,73 €

Temps parcial P04 (4+4) 241,03 € 138,62 € 379,64 €

Temps parcial P06 (6+6) 361,55 € 207,93 € 569,48 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web