Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9361 de 14.06.2022
Número identificador:  2022/5427
Referència Base de Dades:  005256/2022
 



RESOLUCIÓ de 8 de juny de 2022, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral. [2022/5427]

Per Resolució del rector amb data de 8 de juny de 2022, s'ha disposat el següent:

«De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i altra normativa d'aplicació general; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als aspectes següents:





Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els setze anys i no haver complit l'edat de jubilació.

b) Les persones estrangeres no comunitàries i les que no puguen ser incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, han de disposar del permís de residència i treball abans de la formalització dels contractes corresponents.

c) No haver patit la separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola han d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

e) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors ha d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Les sol·licituds s'han d'emplenar i presentar exclusivament per via electrònica, accedint al formulari «Selecció PDI-Laboral Temporal», disponible en la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, dins del catàleg de procediments i serveis de recursos humans, en l'adreça web següent https://sede.umh.es/procedimientos/seleccion-pdi-laboral-temporal/, clicant el botó «Tramitar» i seleccionant la referència de la convocatòria i la plaça oferida en què estiga interessat. Per a l'accés a aquest procediment es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, per a això cal disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica, entre els quals es troben: DNI electrònic, Cl@ve – Identificació, certificat electrònic (FNMT, ACCV…) o compte d'usuari UMH.



En el supòsit de presentació de sol·licitud presencial es requerirà la persona interessada perquè l'esmene a través de la presentació electrònica. A aquest efecte, es considera com a data de presentació de la sol·licitud aquella en la qual haja sigut realitzada l'esmena.

Necessàriament, han de presentar-se tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Una vegada accedisca a aquest procediment pot emplenar la sol·licitud per a participar en concursos públics a places de professorat en la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i cal adjuntar en fitxers digitals (format PDF) la documentació següent:

A) Còpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

B) Còpia dels títols acadèmics o resguards d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, han d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



C) Còpia de la certificació acadèmica oficial (expedient acadèmic) en la qual consten les qualificacions de les assignatures cursades en cada titulació.

D) Curriculum vitae signat, segons model d'aquesta universitat, disponible en la pàgina web de la UMH (https://servicioprofesorado.umh.es/formularios). També és vàlid, a aquest efecte, el currículum signat en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

E) Justificant d'estar exempt, totalment o parcialment, del pagament.

Les persones que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 1a o general han d'abonar el cinquanta per cent de la totalitat de les taxes.

Estan exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al trenta-tres per cent, mitjançant la certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.



L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comporta el dret a la devolució de les taxes.

F) Per a les categories a continuació indicades, a més:

F.1. Places d'ajudant:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

F.2. Places de professorat ajudant doctor:

a) Acreditació requisits específics establits en l'annex II.

b) Còpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

G) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement d'Estètica i Teoria de les Arts i Pintura hauran de presentar, juntament amb la documentació abans requerida, un dossier d'obra artística, així com el dossier justificatiu dels seus respectius mèrits. Ambdós s'adjuntaran en fitxers digitals (format PDF).

3.3. La documentació referida adés s'ha de presentar a través de la Seu Electrònica de la Universitat Miguel Hernández d'Elx tal com indica el punt 3.2, la qual s'ha d'adreçar automàticament al Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social com a unitat tramitadora. La documentació s'ha d'adjuntar en fitxers format PDF i en l'ordre establit en aquest punt, i es pot adjuntar fins a un màxim de 10 arxius que no poden superar en el seu conjunt els 12 Mb. Després pot clicar el botó «Presentar en Registre» i el sistema el portarà directament al pagament telemàtic de 30 euros en concepte de drets de participació, o de 15 euros en cas de les exempcions parcials indicades en el punt 3.2.E. Una vegada conclosa aquesta acció, el sistema li mostrarà el número de registre generat. Els documents de l'expedient relacionats amb aquesta sol·licitud els tindrà disponibles en l'apartat «Els meus expedients» de la Seu Electrònica. En el cas d'exempció total de pagament, aquest número de registre apareixerà després de clicar el botó «Presentar en Registre».

3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).



A través de l'opció «Esmenar/Altres tràmits» de l'expedient de la plaça a la qual s'opta, disponible en «Els meus expedients» de la Seu Electrònica, les persones interessades que ho entenguen necessari, poden formular reclamacions adreçades al responsable del Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social en un termini de 10 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).

Es consideraran desistides les persones que figuren en la llista d'exclosos, per no haver esmenat dins del termini concedit a aquest efecte els defectes formals que contenien les seues sol·licituds inicials, de conformitat amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Quarta. Protecció de dades personals

D'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, així com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa els interessats que les dades de caràcter personal aportades són tractades per la Universitat de Miguel Hernández d'Elx com a responsable del tractament, sobre la base de l'interés públic amb la finalitat de tramitar i gestionar la seua sol·licitud. Les dades de caràcter personal aportades només es conserven durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual s'han demanat i per a determinar les possibles responsabilitats que es puguen derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. És aplicable la normativa d'arxius i patrimoni documental espanyol. Així mateix, s'informa l'interessat que no es comuniquen les dades a tercers, excepte obligació legal.



Les persones interessades poden exercitar els seus drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament, així com a no ser objecte de decisions basades únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Els drets poden ser exercitats de la forma següent: per Seu Electrònica (sede.umh.es), per escrit a la Universitat Miguel Hernández d'Elx, a l'atenció de la delegada de protecció de dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat, s/n, 03202, Elx-Alacant. Així mateix, l'interessat té dret a presentar una reclamació davant de l'Autoritat de control (www.aepd.es) si considera que el tractament no s'ajusta a la normativa vigent. Per a més informació l'interessat es pot adreçar a dpd@umh.es.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estan formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la comissió d'entre aquests. La resta de membres són nomenats pel rector, oït el departament que no té caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits i la puntuació mínima que han d'obtindre els candidats.

6.2. Cadascuna de les persones aspirants pot obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 corresponen als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació a realitzar.



6.3. Els 7 punts que s'atorguen per mèrits aportats seran concedits per la comissió de contractació, d'acord amb els criteris generals següents:

6.3.1. Per a places de professorat ajudant

a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt.

b) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts.

c) Publicacions, projectes, patents o, si escau, obra artística. Màxim 1,5 punts.

d) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts.

6.3.2. Per a places de professorat ajudant doctor

a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts.

b) Activitat investigadora. Màxim 2 punts.

c) Activitat docent. Màxim 1 punt.

d) Altres mèrits. Màxim 1 punt.

6.4. Els 3 punts que s'atorguen per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la comissió de contractació en atenció a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació i, si la comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs la comissió de contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la comissió dels mèrits del candidat i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president procedirà a la constitució de la comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que han de conformar el que s'estableix, amb caràcter general, en la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/).

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president procedirà a obrir la documentació i a aplicar els criteris als concursants admesos.

En el termini màxim de tres dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (https://servicioprofesorado.umh.es/) la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en el cas que no calga, segons el parer de la comissió, passar a la segona prova.

La Comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable d'almenys tres dels seus membres.

7.2. Segona prova.

Si escau, amb la publicació de la valoració dels aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a fer la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova no pot ser inferior a tres dies hàbils, ni superior a deu dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova, que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la comissió debatrà amb el concursant, durant un temps màxim de tres hores, sobre els documents presentats en la primera prova i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova la comissió de contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa.

Finalitzada la segona prova, i en el termini màxim de tres dies hàbils, la comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.



Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no pot excedir de tres mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat per a contractar-lo.

En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació sempre que els aspirants superen el mínim quantitatiu establit en els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable d'almenys tres dels membres de la comissió. En cas d'empat el president de la comissió tindrà vot de qualitat.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement, i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat perquè procedisquen a triar vacant.



En cap cas es poden realitzar més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos poden resoldre's amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no poden al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la comissió, el secretari d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que ha d'incorporar els documents següents:

a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la comissió respecte de la segona prova per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que escaiga, per ordre de preferència per a contractar-les.

f) Documentació presentada pels concursants, així com qualsevol altra que la comissió haja tingut en compte en el seu treball.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Servei de Professorat, Nòmina i Seguretat Social citarà el candidat proposat perquè, en un termini màxim de tres dies hàbils, es persone en aquest servei a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a formalitzar-ne la contractació. Transcorregut aquest termini sense haver-s'hi personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà a citar la següent i, si escau, successives.

En el cas de renúncia explícita d'un candidat, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.



Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es pot interposar un recurs d'alçada, previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es pot interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2 del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzen per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals són les que estableix l'annex III.



En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, activitats que s'han d'exercir i duració del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I està vinculada a la signatura d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici. En cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

AYU: Professorat ajudant

AYUDOC: Professorat ajudant doctor

C08 (TC): Dedicació a temps complet (37,5 h/setmana)

DFC: Des de la signatura de contracte



Dotzena. Referència al gènere

En aplicació de la Llei 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, així com la Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat entre dones i homes, tota referència a persones, col·lectius o càrrecs acadèmics, el gènere dels quals siga masculí, està fent referència al gènere gramatical neutre; i inclou, per tant, la possibilitat de referir-se tant a dones com homes.



Tretzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, poden ser impugnats en els casos i en la forma establits per la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en Butlletí Oficial de la UMH (BOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web (https://servicioprofesorado.umh.es/).»



Elx, 8 de juny de 2022.– El vicerector de Professorat p. d. (RR. 00278/2021, de 12.02.2021; DOGV 9024 de 19.02.2021): José Carlos Espigares Huete.





ANNEX I



Núm. de plaça: DC3293

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: AGROQUÍMICA I MEDI AMBIENT

Àrea de coneixement: Geodinàmica Externa

Perfil: Docència i investigació en Hidrogeologia i Geologia.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3299

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ART

Àrea de coneixement: Estètica i Teoria de les Arts

Perfil: Docència i investigació en Estètica i Teoria de les Arts.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3301

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ART

Àrea de coneixement: Pintura

Perfil: Docència i investigació en Pintura i nous mitjans de la imatge



Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3303

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: BIOLOGIA APLICADA

Àrea de coneixement: Fisiologia Vegetal

Perfil: Docència i investigació en Fisiologia

Vegetal. Docència en Fisiologia Vegetal.

Investigació en Fisiologia Vegetal: Nutrició mineral i fisiologia del fruit.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3307

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: BIOLOGIA APLICADA

Àrea de coneixement: Nutrició i Bromatologia

Perfil: Docència i investigació en Nutrició i

Bromatologia. Docència en Dietètica.

Investigació en Composició nutricional d'aliments i alimentació humana.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3308

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: BIOLOGIA APLICADA

Àrea de coneixement: Toxicologia

Perfil: Docència i investigació en Toxicologia.

Docència en Toxicologia. Investigació en

Toxicologia reguladora i avaluació de riscos.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3311

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIA JURIDICA

Àrea de coneixement: Dret Civil

Perfil: Docència i investigació en Dret Civil.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3312

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret del Treball i de la Seguretat Social



Perfil: Docència i investigació en Dret del

Treball i de la Seguretat Social. Per a cursar estudis de Doctorat.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3153

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIA JURÍDICA

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència en Dret Penal. Investigació en Dret Penal des d'una perspectiva empírica.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2023



Núm. de plaça: DC3320

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Infermeria

Perfil: Docència i investigació en Podologia.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024

Núm. de plaça: DC3321

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES DEL COMPORTAMENT I SALUT

Àrea de coneixement: Psicologia Social

Perfil: Docència i Investigació en Psicologia Social. Docència en Psicologia Social i Salut: Psicologia de la Rehabilitació i Educació per a la Salut. Investigació en Dona i Salut i Prevenció de Violència contra les Dones.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3326

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: CIÈNCIES SOCIALS I HUMANES

Àrea de coneixement: Periodisme

Perfil: Docència i Investigació en Periodisme.

Projectes Periodístics Especialitzats.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3328

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ECONOMIA AGROAMBIENTAL, ENGINYERIA CARTOGRAFICA I EXPRESSIÓ GRÀFICA EN L'ENGINYERIA

Àrea de coneixement: Expressió Gràfica en l'Enginyeria

Perfil: Docència i investigació en Enginyeria

Agronòmica.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3338

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: FARMACOLOGIA PEDIATRIA I QUÍMICA ORGÀNICA

Àrea de coneixement: Química Inorgànica

Perfil: Docència i investigació en Química

Inorgànica.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3345

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: HISTOLOGIA I ANATOMIA

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Perfil: Docència i investigació en Anatomia i

Embriologia Humana. Investigació en

morfologia i desenvolupament embrionari

del sistema nerviós.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3351

Categoria: AYU

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ENGINYERIA DE COMPUTADORS

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Perfil: Docència i investigació en Arquitectura i

Tecnologia de Computadors.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3352

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: ENGINYERIA DE COMUNICACIONS

Àrea de coneixement: Electrònica

Perfil: Docència i investigació en Electrònica.

Investigació en Electrònica Orgànica i

Híbrida.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3398

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència i investigació en Radiologia i

Medicina Física. Teràpia Ocupacional.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3407

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: PRODUCCIÓ VEGETAL I MICROBIOLOGIA

Àrea de coneixement: Microbiologia

Perfil: Docència i investigació en Microbiologia.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3409

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: PSICOLOGIA DE LA SALUT

Àrea de coneixement: Personalitat, Avaluació i Tractament

Psicològic

Perfil: Docència en Personalitat, Avaluació i

Tractament Psicològic.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3411

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: SALUT PUBLICA, HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I GINECOLOGIA

Àrea de coneixement: Història de la Ciència

Perfil: Docència i investigació en Història de la

Ciència.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024



Núm. de plaça: DC3412

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08 (TC)

Departament: SALUT PÚBLICA, HISTÒRIA DE LA CIÈNCIA I GINECOLOGIA

Àrea de coneixement: Medicina Preventiva i Salut Pública

Perfil: Docència i investigació en Medicina

Preventiva i Salut Pública.

Duració del contracte: DFC FINS AL 30.09.2024





ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos

docents a places de contractació



AJUDANT

Estar admés o estar en condicions de ser admés en els estudis de doctorat.



PROFESSORAT AJUDANT DOCTOR

– Ser doctor.

– Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agencia Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

Mapa web