Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 3 de juny de 2022, de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoquen concursos d'accés a places de cossos docents universitaris.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9363 de 16.06.2022
Número identificador:  2022/5322
Referència Base de Dades:  005372/2022
 



RESOLUCIÓ de 3 de juny de 2022, de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoquen concursos d'accés a places de cossos docents universitaris. [2022/5322]

El 28 d'abril de 2022 es va publicar en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la Resolució de 25 d'abril de 2022, del Rectorat de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es fa pública l'oferta d'ocupació pública del personal docent i investigador de la Universitat Jaume I per a l'any 2022, relativa a places dels cossos docents universitaris i de professorat contractat doctor.

De conformitat amb el que disposa l'article 62 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril (d'ara en avant, LOU); el Reial decret 1313/2007, de 5 d'octubre, pel qual es regula el règim dels concursos d'accés a cossos docents universitaris (d'ara en avant, RDCA); l'article 100 dels Estatuts de la Universitat Jaume I, aprovats pel Decret 95/2021, de 9 de juliol, del Consell (d'ara en avant, Estatuts), i el Reglament per al desenvolupament dels concursos d'accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat contractat doctor de la Universitat Jaume I, aprovat pel Consell de Govern núm. 5, de 14 de maig de 2020 (d'ara en avant, RCAUJI).



Aquest Rectorat, d'acord amb el que estableix el paràgraf segon de l'article 62.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, ha resolt convocar un concurs d'accés a les places que es detallen en l'annex i d'aquesta resolució, dotades en l'estat de despeses del pressupost de la Universitat Jaume I, d'acord amb les següents





Bases



Primera. Normes generals

En aquests concursos són aplicables la LOU; la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (d'ara en avant, LPAC); el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic (d'ara en avant, TREBEP); el Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre; l'RDCA; els Estatuts; l'RCAUJI; aquestes bases de convocatòria; les normes de general aplicació, i, per al que aquestes no preveuen, les disposicions estatals que regulen el règim general d'ingrés en les administracions públiques.





Segona. Requisits

Les persones que desitgen participar en aquesta convocatòria han de complir els requisits següents:

2.1. Generals

a) Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats en què, en virtut de tractats internacionals signats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores.



Sempre que no estiguen separats de dret, poden participar-hi els cònjuges de les persones amb nacionalitat espanyola o d'altres estats membres de la Unió Europea. Amb les mateixes condicions, poden participar-hi els descendents menors de vint-i-un anys o majors d'edat en situació de dependència. Així mateix, poden participar-hi les persones aspirants de nacionalitat estrangera quan en l'Estat de què són nacionals es reconega a les persones amb nacionalitat espanyola aptitud legal per a ocupar en la docència universitària posicions anàlogues a les del funcionariat dels cossos docents universitaris espanyols. A aquest efecte, el Consell d'Universitats sol·licitarà un informe dels ministeris d'Afers Exteriors i d'Administracions Públiques.

b) Haver complit els setze anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

d) No haver sigut separada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitada per a l'exercici de les funcions públiques per sentència judicial ferma. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola han d'acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública.

2.2. Específics

2.2.1 Places de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat

Poden presentar-se als concursos d'accés les persones que hagen sigut acreditades al cos de Catedràtic o Catedràtica d'Universitat, d'acord amb el que s'estableix en els articles 12 i 13 i disposicions addicionals primera, segona, tercera i quarta del Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris.

2.2.2 Places de titular d'universitat

Poden presentar-se als concursos d'accés les persones que hagen sigut acreditades al cos de Titular d'Universitat, d'acord amb el que s'estableix en els articles 12 i 13 i disposicions addicionals primera, segona, tercera i quarta del Reial decret 1312/2007, de 5 d'octubre, pel qual s'estableix l'acreditació nacional per a l'accés als cossos docents universitaris.

2.3. Els requisits establits en aquesta base s'han de complir en el moment de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir fins al moment de la presa de possessió com a funcionari o funcionària de carrera.



Tercera. Presentació de sol·licituds

3.1. El termini de presentació de sol·licituds per a participar en aquest procés selectiu és de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el BOE.

Les sol·licituds han de presentar-se per mitjans electrònics. El tractament de la informació per mitjans electrònics tindrà en compte el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i altres disposicions que li siguen aplicables. Per a presentar la sol·licitud per mitjans electrònics és necessari posseir un certificat digital de signatura electrònica, el DNI electrònic o el sistema d'identificació Cl@ve.

Quan s'utilitze l'opció de «Registrar compte d'usuari» s'ha d'adjuntar una còpia del DNI. La sol·licitud s'ha de formalitzar en línia a través del Registre Electrònic de la Universitat Jaume I, mitjançant el Tauler d'Anuncis Oficial (TAO-UJI): https://bit.ly/3uwMeqO.



Juntament amb la sol·licitud, que s'adjunta en l'annex ii, s'ha de lliurar la documentació següent en format PDF:

a) Fotocòpia del document nacional d'identitat vigent. En el cas de les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola, s'ha de presentar una fotocòpia del document acreditatiu de la nacionalitat, targeta d'identitat o una fotocòpia del passaport.

b) Certificacions que acrediten el compliment dels requisits específics que assenyala la base segona per a participar en el concurs d'accés.

3.2. Drets d'examen i forma de pagament

L'import de la taxa per drets d'examen és de 30 euros.

3.2.1. Bonificacions

Els membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general gaudeixen d'una bonificació del 50 % de la quota íntegra, és a dir, l'import és de 15 euros.



3.2.2. Exempcions

Estan exemptes del pagament de la taxa:

a) Les persones que formen part d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial.

b) Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

c) Les persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.

d) Les persones que estiguen en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.

3.2.3. Forma de pagament

El pagament de la taxa s'efectua mitjançant targeta de crèdit o dèbit, a través de l'enllaç previst en la corresponent convocatòria publicada en el TAO-UJI. En el cas que es tinga dret, es pot optar per la bonificació de la taxa.

La sol·licitud s'ha d'acompanyar d'un certificat acreditatiu de la bonificació o exempció del pagament de la taxa.

L'abonament dels drets d'examen o, si escau, la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquests ha de fer-se dins de termini de presentació de sol·licituds. En cas contrari, s'exclourà la persona sol·licitant del procediment. En cap cas el pagament de la taxa dels drets d'examen o la justificació de la concurrència d'alguna de les causes d'exempció total o parcial d'aquest suposa la substitució del tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaients, de la sol·licitud de participació en el procés selectiu.



3.3. La devolució de les taxes per drets d'examen és procedent en els supòsits i a través dels procediments previstos en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.





Quarta. Admissió de les persones aspirants

4.1. Una vegada finalitzat el període de presentació de sol·licituds, si totes les sol·licituds presentades s'ajusten a la convocatòria, el Rectorat de la Universitat Jaume I dictarà, en el termini màxim de vint dies hàbils, una resolució en què elevarà a definitiva la llista de persones aspirants admeses. En cas contrari, i en el mateix termini, el Rectorat dictarà una resolució en què es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, i s'indicarà, respecte a aquestes últimes, la causa d'exclusió. S'indicarà a les persones interessades que, si no l'esmenen en el termini improrrogable de deu dies hàbils, perdran el dret. En finalitzar aquest termini, s'elevarà a definitiva la llista provisional amb les modificacions que corresponguen.

4.2. Aquestes resolucions es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficials (TAO-UJI): http://www.uji.es/seu/info-adm/tao/.

4.3. Contra la resolució que aprova la llista definitiva de persones admeses, les persones que hagen resultat excloses poden interposar un recurs en els termes previstos en els articles 123 i següents de la LPAC.





Cinquena. Protecció de dades personals

5.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, el responsable del tractament de les dades tractades amb objecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Jaume I.

5.2. La base legal per al tractament de les dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.

5.3. No s'han previst cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.

5.4. La Universitat Jaume I informa sobre la possibilitat d'exercir els drets d'accés, de rectificació, de cancel·lació i, si escau, d'oposició, que preveu l'article 5 de l'esmentada Llei 3/2018. Aquests drets s'exerciran per escrit, davant de la Secretaria General de la Universitat: https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica.

5.5. En el cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.

5.6. Les dades es conservaran en virtut de la legislació aplicable a aquest tractament.



Sisena. Comissions dels concursos d'accés, desenvolupament del concurs, proposta de provisió i Comissió de Reclamacions

6.1. La composició de les comissions, que figuren a l'annex i d'aquesta convocatòria, el règim de substitucions dels membres, la constitució, el desenvolupament del concurs i la proposta de provisió, s'efectuaran d'acord amb l'article 101 del Decret 95/2021, de 9 de juliol, del Consell, d'aprovació dels Estatuts de la Universitat Jaume I de Castelló, i els articles 5 al 9 de l'RCAUJI.

6.2. En l'annex iii figuren els criteris generals d'aplicació per a les comissions.

6.3. Contra la proposta de la comissió dels concursos d'accés, les persones que concursen poden presentar reclamació davant del Rectorat en el termini màxim de deu dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació.



Setena. Proposta de provisió de places i nomenaments

7.1. En vista de la puntuació atorgada a les persones aspirants en la prova, la comissió formularà la proposta de la candidatura per a ocupar la plaça tenint en compte que en cap cas pot proposar que han superat el procés selectiu un nombre superior de persones aspirants que el nombre de places convocades. Qualsevol proposta de persones aprovades que contravinga el que s'estableix serà nul·la de ple dret.

7.2. El concurs pot concloure amb la proposta de la comissió de no provisió de plaça, tenint en compte el que disposa la normativa d'aplicació.

7.3. La proposta motivada de provisió es farà pública en el termini màxim de cinc dies naturals comptadors des de l'endemà de la finalització de la prova, en el lloc de celebració del concurs i en el tauler d'anuncis del departament a què s'adscriga la plaça. La proposta de provisió indicarà els possibles mitjans d'impugnació que poden emprar les persones interessades, i estarà exposada almenys fins a la finalització del termini d'interposició de recurs administratiu.

7.4. El president o presidenta de la comissió, una vegada efectuada i publicada la proposta de provisió, remetrà al Rectorat, en un termini màxim de cinc dies naturals, un exemplar de totes les actes i informes, juntament amb una certificació del secretari o secretària de la comissió sobre l'inici del període d'exposició pública de la proposta de provisió.



7.5. El candidat o candidata proposat presentarà, en el termini màxim dels vint dies hàbils següents des de la finalització de l'actuació de la comissió, en el Registre General de la Universitat o per qualsevol dels procediments assenyalats en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques:

– La documentació acreditativa del compliment dels requisits que s'estableixen en la convocatòria.

– Els requisits generals per a l'accés a la funció pública:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat o, si no es té la nacionalitat espanyola, del document oficial equivalent que acredite la seua nacionalitat en vigor.

b) Certificat de posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques, expedit per la Unitat de Prevenció i Gestió Mediambiental de l'UJI.

c) Una declaració jurada de no haver estat separat o separada per resolució ferma d'expedient disciplinari del servei de cap administració pública (de l'Estat, autonòmica, local o institucional), ni estar inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques.

d) Si es tracta de persones nacionals de la resta d'estats membres de la Unió Europea o d'algun estat en què, en virtut dels tractats internacionals formalitzats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, aquestes han d'acreditar mitjançant declaració jurada o promesa que no es troben sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu Estat, l'accés a la funció pública, de conformitat amb el que estableix l'article 7.2 del Reial decret 543/2001, de 18 de maig.

e) La documentació acreditativa de reunir els requisits que estableix l'article 4 de l'RDCA.

f) Les persones que tinguen la condició de funcionaris o funcionàries de carrera en actiu estan exemptes de justificar la documentació i els requisits, però han de presentar un certificat del ministeri o l'organisme de què depenen per a acreditar aquesta condició i les circumstàncies que consten en el seu full de serveis.

7.6. El Rectorat, en un termini màxim de trenta dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la proposta de provisió, nomenarà la persona proposada. El nomenament, que s'inscriurà en el corresponent registre de personal i especificarà la denominació de la plaça, el cos i l'àrea de coneixement, el centre a què s'adscriu, i també el número corresponent en la relació de llocs de treball, es publicarà en el BOE i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, com també en el Tauler d'Anuncis Oficials de la Universitat Jaume I (TAO-UJI), i es comunicarà als registres corresponents i al Consell d'Universitats.



7.7. En el termini màxim de vint dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació del nomenament en el BOE, el candidat o candidata proposat prendrà possessió de la plaça. En aquest moment, adquirirà la condició de funcionari o funcionària del cos docent universitari de què es tracte, amb els drets i els deures que li són propis.



7.8. La plaça obtinguda després del concurs d'accés s'ha d'ocupar almenys durant dos anys abans de poder participar en un nou concurs per a obtenir plaça en una altra universitat.



Huitena. Reclamacions

8.1. Contra la proposta de la comissió pot presentar-se reclamació davant del Rectorat en el termini màxim de deu dies hàbils. Una vegada admesa a tràmit la reclamació, se suspendran els nomenaments fins a la publicació de la resolució definitiva.

8.2. La proposta de resolució al Rectorat d'aquestes reclamacions correspon a la comissió de reclamacions prevista en l'article 66.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i en l'article 103 dels Estatuts.

8.3. Aquesta comissió estarà formada per set catedràtics i catedràtiques d'universitat de diferents àrees de coneixement i amb una àmplia experiència docent i investigadora, triats pel Claustre per majoria absoluta dels seus membres per a un període de quatre anys. A l'efecte d'aquesta elecció és admissible el vot anticipat. La renovació es fa a parts iguals cada dos anys. Serà presidida pel catedràtic o catedràtica d'universitat de més antiguitat i exercirà les funcions de la secretaria el catedràtic o catedràtica d'universitat amb menor antiguitat.



8.4. La Comissió examinarà l'expedient relatiu al concurs per a vetlar pel compliment de les garanties establides en l'apartat 1 de l'article 64 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, i ratificarà o no la proposta reclamada en el termini màxim de tres mesos. En aquest últim cas, l'expedient es retrotraurà fins al moment en què es va produir el vici, i la comissió del concurs haurà de formular nova proposta.



La Comissió de Reclamacions valorarà els aspectes purament procedimentals i verificarà el respecte efectiu, per part de la comissió del concurs, de la igualtat de condicions i dels principis de mèrit i capacitat de les persones aspirants en el procediment del concurs d'accés.



8.5. En el cas de reclamació contra la resolució de la comissió, la Comissió de Reclamacions oirà els membres de la comissió i les persones participants. Així mateix, pot sol·licitar informes d'especialistes de reconegut prestigi.

8.6. La resolució del Rectorat, amb la proposta prèvia vinculant de la Comissió de Reclamacions, posa fi a la via administrativa i és impugnable davant de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, pot interposar-se, amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció d'aquesta notificació. També pot interposar-se directament recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la recepció de la notificació.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.



Castelló de la Plana, 3 de juny de 2022.– El vicerector d'Ordenació Acadèmica i Professorat (p. d. R 24.05.2022, (DOGV 27.05.2022): Joaquín Beltrán Arandes.









ANNEX I



Cos: catedràtics i catedràtiques d'universitat

Classe de convocatòria: concurs per a l'accés

al cos de catedràtics i catedràtiques d'universitat



1. Àrea de coneixement: Economia Aplicada

Nombre de places: 1

Plaça número: 19917

Departament: Economia

Perfil docent: Migracions i Globalització en el grau en Administració d'Empreses i grau en Finances i Comptabilitat i Macroeconomia Internacional en el grau en Economia

Perfil investigador: 5310.91 Economia Internacional: Àrea Europea, 5312.03 Construcció, 5305.03 Sistemes Econòmics Comparats



Comissió titular

President: Celestino Suárez Burguet. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1a: Inmaculada Martínez Zarzoso. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2n: Salvador Gil Pareja. CU. Universitat de València



Comissió suplent

President: Javier Ordóñez Monfort. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1a: Carmen Díaz Mora. CU. Universitat de Castella-la Manxa



Vocal 2n: Francisco Requena Silvente. CU. Universitat de València





2. Àrea de coneixement: Fonaments de l'Anàlisi Econòmica

Nombre de places: 1

Plaça número: 19918

Departament: Economia

Perfil docent: Introducció a la Macroeconomia i Teoria Macroeconòmica en el grau en Economia

Perfil investigador: 5307.18 Teories de l'estabilització, 5307.06 Fluctuacions Econòmiques, 5304.06 Diners i Operacions Bancàries



Comissió titular

Presidenta: Aurora García Gallego. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1a: Maite Alguacil Marí. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2a: Ana Isabel Moro Egido. CU. Universitat de Granada



Comissió suplent

President: Nikolaos Georgantzis. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1r: Vicente Orts Ríos. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2a: Socorro Puy Segura. CU. Universitat de Màlaga





Cos: professorat titular d'universitat

Classe de convocatòria: concurs per a l'accés

al cos de professorat titular d'universitat



3. Àrea de coneixement: Didàctica de la Matemàtica

Nombre de places: 1

Plaça número: 19927

Departament: Educació i Didàctiques Específiques

Perfil docent: Desenvolupament del Pensament Matemàtic i la seua Didàctica en el grau en Mestre o Mestra en Educació Infantil.

Perfil investigador: 2490 Neurociències, 1299 Altres especialitats matemàtiques, 5899 Altres especialitats pedagògiques.



Comissió titular

President: David Arnau Vera. CU. Universitat de València

Vocal 1a: Raquel Fernández Cézar. TU. Universitat de Castella-la Manxa

Vocal 2n: José Antonio González-Calero Somoza. TU. Universitat de Castella-la Manxa

Comissió suplent

President: Ángel Alsina Pastells. CU. Universitat de Girona

Vocal 1a: M. Teresa Sanz García. TU. Universitat de València

Vocal 2n: Juan Gutiérrez Soto. TU. Universitat de València





4. Àrea de coneixement: Mecànica de Fluids

Nombre de places: 1

Plaça número: 19928

Departament: Enginyeria Mecànica i Construcció

Perfil docent: Mecànica de Fluids en el grau en Enginyeria Mecànica, grau en Enginyeria Elèctrica i grau en Enginyeria en Tecnologies Industrials.

Perfil investigador: 2205.04 Mecànica de Fluids, 2205.99 Mecànica. Altres (Experimentació i modelització de fluxos multifàsics), 3311.99 Tecnologia de la instrumentació. Altres (Disseny de sistemes òptics i processat d'imatge i la seua aplicació en fluxos multifàsics).



Comissió titular

President: Sergio Chiva Vicent. CU. Universitat Jaume I de Castelló



Vocal 1a: Leonor Hernández López. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2n: Carlos Martínez Bazán. CU. Universitat de Granada



Comissió suplent

President: Antonio Sánchez Kaiser. CU. Universitat Politècnica de Cartagena

Vocal 1r: Enrique Sanmiguel Rojas. CU. Universitat de Màlaga

Vocal 2a: Rosa Mondragón Cazorla. TU. Universitat Jaume I de Castelló





5. Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana

Nombre de places: 1

Plaça número: 19929

Unitat Predepartamental: Medicina

Perfil docent: Aparell Cardiorespiratori, Aparell Genitourinari i Renal, Aparell Locomotor en el grau en Medicina.

Perfil investigador: 2490.02 Neuroquímica.



Comissió titular

President: Francisco Eliseo Olucha Bordonau. CU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 1a: Alicia Mohedano Moriano. TU. Universitat de Castella-la Manxa

Vocal 2n: Alino Martínez Marco. CU. Universitat de Castella-la Manxa



Comissió suplent

Presidenta: Mar Arroyo Jiménez. CU. Universitat de Castella-la Manxa

Vocal 1a: Ana María Sánchez Pérez. TU. Universitat Jaume I de Castelló

Vocal 2n: Eduardo de Puelles Martínez de la Torre. CU. Universitat Miguel Hernández d'Elx

ANNEX III

Criteris generals d'avaluació aplicables de les comissions

que han de resoldre els concursos d'accés a places

de funcionariat dels cossos docents universitaris



Per a la valoració dels candidats i candidates en els concursos d'accés a places de funcionariat docent, les comissions fixaran uns criteris específics adequats en el perfil de les places que en tot cas s'han d'ajustar als criteris generals següents:



Catedràtics i catedràtiques d'universitat



Criteris generals d'avaluació Percentatge

Activitat i projecte investigador 50

Activitat i projecte docent 30

Coneixement de la llengua pròpia 5

Coneixement de la llengua anglesa 5

Experiència en gestió i administració 10





Professors i professores titulars d'universitat



Criteris generals d'avaluació Percentatge

Activitat i projecte investigador 45

Activitat i projecte docent 35

Formació acadèmica 5

Coneixement de la llengua pròpia 5

Coneixement de la llengua anglesa 5

Experiència en gestió i administració 5

Mapa web