Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es reobri el termini de presentació d'instàncies, amb caràcter d'urgència, per a la constitució de borses de treball de l'Escola d'Estiu per a l'edició d'enguany, 2022, als campus d'Alcoi, Gandia i València.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9366 de 21.06.2022
Número identificador:  2022/5682
Referència Base de Dades:  005550/2022
 



RESOLUCIÓ de 15 de juny de 2022, del rector de la Universitat Politècnica de València, per la qual es reobri el termini de presentació d'instàncies, amb caràcter d'urgència, per a la constitució de borses de treball de l'Escola d'Estiu per a l'edició d'enguany, 2022, als campus d'Alcoi, Gandia i València. [2022/5682]

D'acord amb el que es disposa en la Resolució de data 8 d'abril de 2019 (DOGV data 19 d'abril de 2019) i en la Resolució de data 14 de març del 2022 (DOGV 9304, de data 23 de març del 2022) per la qual s'obri termini de presentació d'instàncies per a la constitució de borses de treball de l'Escola d'Estiu per a l'edició d'enguany, 2022, als campus d'Alcoi, Gandia i València, i per necessitats de personal, es considera oportú obrir un nou termini de presentació de sol·licituds per al nomenament de personal funcionari interí en les categories següents:

– Borsa E6: monitor/a de natació

– Borsa E8: monitor/a d'etapa València

– Borsa E20: monitor/a d'activitats per a joves

– Borsa E21: monitor/a de campament



Primer. Sol·licituds

1.1. Poden participar en el procés de selecció les persones interessades que reunisquen els requisits generals assenyalats en el punt primer i els requisits específics assenyalats en els annexos de la convocatòria de l'Escola d'Estiu 2019 (Resolució de 8 d'abril de 2019), presentant una sol·licitud per cadascuna de les categories anteriorment citades en les quals desitgen participar.

1.2. Termini de presentació: el termini de presentació de noves sol·licituds és de cinc dies hàbils. El termini s'obri l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en la microweb del Servei de Gestió de Personal.

1.3. Per a ser admeses i, si s'escau, prendre part en el procés de selecció, les persones aspirants han de firmar la declaració responsable, que figura en la instància segons el model oficial, en la qual manifesten que tenen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds.



1.4. Les sol·licituds s'emplenen exclusivament per via electrònica, accedint al formulari Sol·licitud d'admissió a proves selectives a la Universitat Politècnica de València (PAS), disponible en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, en l'adreça web següent https://sede.upv.es (sol·licitud electrònica). Per a l'accés a aquest formulari es requereix la identificació electrònica de la persona interessada, d'acord amb el que s'estableix en l'article 14 del Decret 3/2017; amb aquesta finalitat, és necessari disposar d'algun dels sistemes d'identificació electrònica descrits en l'annex II de la present resolució.



Per a completar correctament el procés de sol·licitud, cal realitzar els passos següents dins del termini estipulat:

a) Identificar-se electrònicament en la seu electrònica.

b) Accedir i emplenar el formulari electrònic de sol·licitud.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, segons la situació personal), bé per mitjans electrònics o mitjançant rebut bancari.

d) Registrar electrònicament la sol·licitud.

No seran admeses i, consegüentment, quedaran excloses del procés selectiu, aquelles persones que, havent abonat la taxa, no hagen registrat la sol·licitud electrònicament, sense perjudici del que s'indica en l'apartat següent.

Excepcionalitat tècnica

Quan per motius tècnics excepcionals atribuïbles a l'administració, no siga possible completar els passos anteriors per mitjans electrònics durant un període prolongat dins del termini estipulat, les persones interessades podran presentar la sol·licitud per mitjans no electrònics.



Per a completar correctament el procés de sol·licitud en circumstàncies d'excepcionalitat tècnica, cal realitzar els passos següents dins del termini estipulat:

a) Descarregar i imprimir un model de sol·licitud en blanc accessible en l'adreça web següent

(http://www.upv.es/entidades/srh/pas/u0903712.doc)

b) Emplenar aquest model i incloure una signatura manuscrita.

c) Pagar la taxa corresponent (si escau, segons la situació personal), mitjançant rebut bancari.

d) Registrar presencialment la sol·licitud i el rebut bancari validat a través de certificació mecànica per part d'entitat bancària, en qualsevol de les oficines de registre que figuren en l'annex III d'aquesta convocatòria.

No seran admeses i, consegüentment, quedaran excloses del procés selectiu, aquelles persones que, sense concórrer circumstàncies d'excepcionalitat tècnica demostrables, hagen registrat presencialment la sol·licitud mitjançant el procés abans descrit.

Cada instància té assignat un número de referència identificador que és diferent per a cadascuna. Aquest número es pot utilitzar per a oferir serveis de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la sol·licitud.



A les dependències de l'oficina del Registre General a València i a les oficines dels registres dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posaran a la disposició de les persones interessades que així ho requerisquen recursos informàtics suficients per a accedir a aquesta pàgina web i així poder tramitar la instància.



1.5. Sol·licituds per a participar en aquesta reobertura de l'Escola d'Estiu 2022: cal seleccionar en la sol·licitud electrònica la convocatòria (2022/P/FI/ACON/12) Reobertura Escola d'Estiu 22.

1.6. La taxa d'admissió per a les sol·licituds de nova incorporació en la borsa és de cinc euros per a cadascuna de les sol·licituds. El pagament d'aquesta taxa pot realitzar-se mitjançant rebut bancari o amb targeta de crèdit. En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés s'efectua mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies en l'adreça d'internet citada en el punt 1.4.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es realitza en el moment d'emplenar la instància a través de l'aplicació esmentada.

1.7. La falta d'abonament de la taxa d'admissió per a les sol·licituds de nou ingrés a aquest procés selectiu determina l'exclusió de la persona aspirant, llevat que hi concórrega una de les circumstàncies d'exempció següents i s'hi faça constar en la sol·licitud de participació:

1.7.1. Membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Amb aquesta finalitat, han de senyalar amb una ics (X) l'apartat d'exempcions <família nombrosa especial> de la sol·licitud.

1.7.2. Víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de senyalar amb una ics (X) l'apartat <altres> de la sol·licitud.

1.7.3. Persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de senyalar amb una ics (X) l'apartat d'exempcions <diversitat funcional> de la sol·licitud.

1.7.4. Persones que estan en situació d'exclusió social i aquesta queda acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de senyalar amb una ics (X) l'apartat <altres> de la sol·licitud.

Les persones admeses en el procés de selecció que han sol·licitat una de les exempcions establides en aquesta convocatòria han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció. En el cas que no ho acrediten, no podran formalitzar un contracte de duració determinada ni ser nomenades personal funcionari interí a la Universitat Politècnica de València, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació –dins del termini i en la forma escaient– de la sol·licitud.

Tan sols pertoca la devolució de taxes per causes imputables a l'administració.

1.8. Llistes de persones admeses i excloses. Una vegada finalitzat el termini de presentació d'instàncies, s'exposa en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat d'anuncis) i en la microweb del Servei de Gestió de Personal, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (selecció i provisió), una relació provisional de persones admeses i excloses, amb la valoració provisional dels mèrits aportats per les persones aspirants per cadascuna de les categories. Es concedeix un termini de cinc dies hàbils per a l'esmena d'errors, comptadors des de l'endemà de la publicació.

Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposa en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis) i en la microweb del Servei de Gestió de Personal, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (selecció i provisió), la relació definitiva de persones admeses i excloses, per cadascuna de les categories, i el tribunal procedeix a la valoració dels mèrits presentats per la persona aspirant admesa.

La publicació d'aquestes relacions en la microweb del Servei de Gestió de Personal és la que es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis, i aquesta exposició, en la data en què s'inicie, és suficient com a notificació amb caràcter general.



2. Documentació que cal presentar

2.1. Juntament amb les sol·licituds per a la reobertura de l'Escola d'Estiu 2022: addicionalment a la sol·licitud electrònica, com a part imprescindible del procés i, per tant, per a poder ser admeses, les persones aspirants de nou ingrés han d'enviar un únic correu electrònic indicant tots els codis de les diferents borses de treball a les quals es presenten, dins del termini de presentació d'instàncies, a l'Escola d'Estiu (escoladestiu@upv.es) amb la documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats. La documentació presentada ha de proporcionar-se en un únic document PDF, que tindrà per nom Cognom1Cognom²Nom.pdf de la interessada o l'interessat, i que ha de seguir per ordre estricte l'índex que es reflecteix en l'annex I.

2.2. En qualsevol cas, el tribunal no valora aquells mèrits que no estan prou acreditats documentalment i els presentats fora de termini.



Únicament es considera acreditada l'experiència professional que no s'haja desenvolupat en aquesta Universitat Politècnica de València si s'aporta certificat oficial dels períodes de cotització en el règim general de la Seguretat Social o en algun dels règims especials; així mateix, han de presentar el nomenament com a personal becari, que no s'haja desenvolupat en aquesta Universitat Politècnica de València, i/o certificat on conste l'activitat desenvolupada i el període de prestació de serveis, expedits per les entitats oficials o reconegudes per l'IVAJ, juntament amb els contractes de treball, nomenaments de personal funcionari interí o nòmines que acrediten la relació contractual i la categoria professional.

Recursos

Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



Contra els actes del tribunal de selecció, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 15 de juny de 2022.– El gerent de la Universitat Politècnica de València (p. d. del rector de 01.06.2021): Jesús Marí Farinós.





ANNEX I



S'ha de presentar documentació acreditativa de tots els mèrits al·legats. La documentació presentada s'ha de proporcionar mitjançant un correu electrònic per persona, dirigit a l'Escola d'Estiu (escoladestiu@upv.es), en un únic document PDF que ha de dur per nom Cognom1Cognomn2Nom.pdf de la persona interessada i que ha de seguir estrictament l'índex següent:



1. Experiència professional

a) Experiència en l'exercici de funcions similars (contracte o beca).

b) Experiència en l'exercici de funcions similars (voluntariat en entitats oficials o reconegudes per l'IVAJ).

c) Experiència en l'exercici de funcions com a monitora o monitor d'Escola d'Estiu (contracte o beca).



2. Formació

2.1. Cursos de formació

a) Cursos de formació en animació sociocultural impartits per institucions oficials o escoles d'animació reconegudes per l'IVAJ.

b) Cursos de formació relacionats amb l'àmbit del lloc sol·licitat impartits per centres oficialment reconeguts.





2.2. Titulacions específiques

a) Titulacions específiques en animació sociocultural diferents de la sol·licitada com a necessària en el codi de la convocatòria.

b) Titulacions específiques relacionades amb l'àmbit del lloc sol·licitat segons barems de les diverses convocatòries.

2.3. Coneixements de valencià

2.4. Coneixements d'idiomes comunitaris





ANNEX II

Sistemes d'identificació i signatura



Per a emplenar la vostra sol·licitud us heu d'identificar electrònicament mitjançant qualsevol dels sistemes d'identificació i signatura acceptats a la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València, que figuren detallats en l'adreça web següent:

https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=es_ES#/tramita/19/186



A continuació, es detallen les característiques principals de cadascun d'aquests sistemes:



Cl@ve-Identificación (sistema recomanat):

És la plataforma comuna del sector públic administratiu estatal per a la identificació i l'autenticació electròniques mitjançant l'ús de claus concertades, oberta a la possibilitat que en facen ús totes les administracions públiques.

Proporciona diversos sistemes d'identificació electrònica, entre els quals hi ha els següents: DNI electrònic, certificats electrònics d'autoritats de certificació reconegudes a Espanya, sistema de clau permanent promogut per la GISS, sistema de clau temporal PIN24H promogut per l'AEAT o node EIDAS (reconeixement de certificats transfronterers emesos per autoritats de certificació d'altres països a l'entorn de la UE).

A causa de la millor usabilitat que presenta, es recomana com a preferent l'ús del sistema de clau permanent promogut per la GISS. Aquest sistema s'orienta a accessos habituals a diversos organismes. Per a usar-lo, sols cal haver obtingut prèviament la credencial electrònica d'identificació mitjançant algun dels procediments previstos. Per a fer-ho us heu de registrar en el sistema bé de forma presencial, en alguna de les oficines de registre adherides al sistema, o bé per internet, si ja disposeu d'un certificat electrònic reconegut vigent. Si sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre de Cl@ve.



Més informació, ací: www.clave.gob.es



Certificats electrònics:

Certificats electrònics per a persona física emesos per diferents autoritats de certificació reconegudes a Espanya. Tots requereixen un procés d'acreditació personal previ en algun dels punts de registre associats a l'autoritat de certificació que els emet (FNMT, ACCV, Camerfirma, etc.).

Si ja sou membre de la comunitat universitària, la Universitat Politècnica de València disposa d'un punt de registre associat a l'ACCV (Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat Valenciana).

Més informació, ací: https://www.accv.es/ciudadanos/



DNI electrònic (DNIe):

Tal com recull la Declaració de pràctiques de certificació del DNI, els certificats electrònics poden usar-se:

Com a mitjà d'autenticació de la identitat, el certificat d'autenticació (‘digital signature') assegura al titular, en la comunicació electrònica, acreditar la seua identitat davant de qui siga.

Com a mitjà de signatura electrònica de documents, mitjançant l'ús del certificat de signatura (‘non-repudiation'), el receptor d'un missatge signat electrònicament pot verificar l'autenticitat d'aquesta signatura, i d'aquesta manera pot demostrar la identitat del signant sense que aquest puga repudiar-lo.

Com a mitjà de certificació d'integritat d'un document, permet comprovar que el document no ha sigut modificat per cap agent extern a la comunicació.

Més informació, ací: https://www.dnielectronico.es/portaldnie/



Compte d'usuari d'UPVNet:

Sistema d'identificació personal basat en una clau concertada (usuari i contrasenya) proporcionada a tots els membres de la comunitat universitària.

Més informació, ací:

https://www.upv.es/entidades/ASIC/catalogo/346935normalc.html







ANNEX III

Oficines de registre de la Universitat Politècnica de València

(Només en cas d'excepcionalitat tècnica)



Registre General de la Universitat Politècnica de València

Universitat Politècnica de València

Edifici 3F

Camí de Vera, s/n

46022 València (València)

Tel. (+34) 96 387 74 05

http://www.upv.es/entidades/SPET/infoweb/ag/info/1003451normalc.html



Registre del campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior de Gandia

Edifici F

C/ Paranimf, 1

46730 Grau de Gandia (València)

Tel. (+34) 96 284 93 02

http://www.upv.es/contenidos/CGANDIA/administracion/939537normalc.html



Registre del campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València

Escola Politècnica Superior d'Alcoi

Plaça Ferrándiz i Carbonell, s/n

03801 Alcoi (Alacant)

Tel. (+34) 96 652 85 10

http://www.epsa.upv.es/alumnado.php

Mapa web