Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ 536 de 3 de juliol de 2020, del director gerent del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló per la qual s'ordena la publicació del Reglament Intern de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Bases Generals de Borses de Treball.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8862 de 21.07.2020
Número identificador:  2020/5486
Referència Base de Dades:  005613/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Consorci Hospitalari Provincial de Castelló
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball



RESOLUCIÓ 536 de 3 de juliol de 2020, del director gerent del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló per la qual s'ordena la publicació del Reglament Intern de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Bases Generals de Borses de Treball. [2020/5486]

La Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Bases Generals de Borses de Treball del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló en sessió ordinària de data 26 de febrer de 2016 va aprovar per majoria dels seus membres, un Reglament intern, que es va sotmetre a la signatura en data 29 de setembre de 2016.

Després de la celebració d'eleccions sindicals el 27 de febrer de 2019 la Comissió reunida en sessió de data 4 d'octubre de 2019 procedeix a la renovació de la seua composició resultant procedent la modificació de l'article 3 del Reglament que regula la seua composició.

En la convocatòria ordinària de la Comissió, de data 31 de gener de 2020, per acord de la majoria dels seus membres, queda aprovada la modificació de la redacció de l'article 3, procedint-se en la següent reunió de 3 de juliol de 2020, a la signatura del Reglament per part de l'Administració i els sindicats UGT, SATSE, CSI.F i CESM-SAE, de la part de representació social, i a excepció del sindicat CC.OO.

En aquesta reunió, s'acorda la remissió del Reglament aprovat i signat per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

En virtut del que es disposa per la Comissió, es procedeix a la publicació en el DOGV.

El director Gerent del Consorci, en qualitat de president de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Base Generals de Borses de Treball del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, i segons es disposa en l'Acord del Consell de Govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, de data 14 de març de 2016, de Delegació d'Atribucions, disposa:



Fer públic en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana el Reglament Intern de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Bases Generals de Borses de Treball del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.



Castelló, 3 de juliol de 2020.– El director Gerent: Joaquín Sanchís García.







Reglament intern de la Comissió de Seguiment

de Borses de Treball



PREÀMBUL



Les Bases Generals de Borses per a la provisió temporal de personal per necessitats urgents en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, aprovades pel Consell de Govern del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló, reunit en sessió ordinària celebrada el dia 30 de gener de 2006, i publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Castelló núm. 16 de data 7 de febrer de 2006, disposen que es constituirà una Comissió de Seguiment i Desenvolupament d'aquestes.

En emplene d'aquestes Bases Generals es va constituir la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Borses sent convenient impulsar i potenciar el desenvolupament de la citada Comissió, dotant-li d'unes normes d'organització interna que reglamenten, no sols els aspectes orgànics del seu funcionament, sinó el seu concepte, competències i facultats.



TÍTOL PRELIMINAR



Article 1. Concepte

La Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Borses de Treball, és l'òrgan col·legiat de treball, de suport i assessorament de la Direcció del Centre, encarregat de vetlar pel compliment de les Bases Generals, i en el seu cas, específiques, que regisquen en la contractació temporal de personal, per a cobrir necessitats que sorgisquen en el Consorci Hospitalari Provincial de Castelló

Correspon a la Direcció Gerent efectuar les convocatòries de constitució de les bosses, la gestió, el control i el seguiment d'aquestes, així com quantes actuacions es requerisquen per a la provisió temporal de places i les contractacions de personal, en l'actuació del qual comptarà amb la col·laboració de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament, en aquelles matèries que no estant regulades expressament en les Bases de Borses, resulte competència de la Comissió decidir o establir criteris sobre aquest tema.

Tot això tenint en compte el que dispose a cada moment la legislació de funció pública, legislació sanitària, i la normativa pressupostària en relació a les contractacions temporals



TÍTOL I

Competències



Article 2. Competències

Són competències de la Comissió

1. Aprovar i modificar el seu reglamente intern de funcionament.

2. Decidir sobre les qüestions i dubtes que es plantegen i no estiguen reflectides expressament en les presents bases, comunicant-los per escrit al Servei de Recursos Humans.

3. Establir els criteris necessaris per a poder dur a terme acords en els temes no inclosos expressament, comunicant-los per escrit al Servei de Recursos Humans.

4. Proposar les modificacions de les bases pactades, quan es considere oportú per a un millor funcionament del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló i el seu ambient laboral.

5. Resoldre les possibles reclamacions presentades i comunicar-les, per escrit, al Servei de Recursos Humans.

6. Conéixer les incidències que es plantegen en relació al funcionament de les bosses i no estiguen expressament previstes en les Bases, afecten aquestes al règim d'actuacions i al personal integrant d'aquesta.



7. Col·laborar amb la Direcció en el control i seguiment de bosses.

8. Estendre acta del decidit en aquesta Comissió de Seguiment, aprovar les mateixes, i donar trasllat al Servei de Recursos Humans.

9. Qualssevol altres que li assigne la legislació vigent, i en general tindre la informació que siga precisa per al correcte, àgil i eficaç desenvolupament de la seua activitat de seguiment de la contractació tenint sempre en compte el servei públic que es tracta de cobrir mitjançant el seu funcionament.



TÍTOL II

Composició i funcions dels membres



Article 3. Composició

La Comissió de Contractació i Seguiment de Borses tindrà caràcter paritari, i estarà integrada per set representants de l'Administració i set dels sindicats amb presència en el Comité d'empresa i/o Junta de Personal, en proporció als resultats obtinguts en les últimes eleccions sindicals, assegurant la mínima representació, de tal forma que corresponen.



Així la composició serà:

La representació de la part social haurà de designar nominativament els titulars segons els criteris de proporcionalitat, i els suplents designats per aquests, segons els resultats electorals.

D'altra banda, la representació del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló estarà composta per Direcció Gerent, Direcció Mèdica, Direcció d'Infermeria, el personal que assumisca la màxima responsabilitat en l'àrea Econòmica o Pressupostària, Prefectura de Servei de Recursos Humans, Prefectura de Negociat de Personal, i l'empleat de RH que assumisca la gestió de les borses de treball, i els suplents designats per aquests.



Article 4. Presidència i Secretaria de la Comissió

Els càrrecs de Presidència i Secretaria de la Comissió de Seguiment i Desenvolupament de l'Acord de Borses seran assumits pels membres de la Comissió corresponents a la part de la representació del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló.

Article 5. Funcions del President

Correspon al President:

• Representació de l'òrgan.

• Convocatòria de les sessions ordinàries i extraordinàries; així com la fixació de l'ordre del dia, tenint en compte, en el seu cas, les peticions dels altres membres formulades amb una antelació mínima de set dies naturals.

• Presidir, moderar i suspendre les sessions amb causa justificada.

• Dirimir amb el seu vot els empats.

• Visar les actes i certificacions dels acords adoptats.

• Distribuir el treball entre els membres de la Comissió, així com designar Ponents respecte dels informes, dictàmens o treballs.

• Exercir quantes altres funcions siguen inherents a la seua condició de President de l'òrgan.



Article 6. Funcions del Secretari

Correspon al Secretari:

• Vetlar pel compliment dels acords adoptats per la Comissió.



• Assistir a les sessions amb veu i vot.

• Estendre acta de les sessions.

• Efectuar les convocatòries de les sessions per ordre del President i efectuar les citacions als seus membres.

• Rebre les comunicacions que s'efectuen a la Comissió.

• Expedir certificació de les actes, consultes, dictàmens i qualssevol altres acords adoptats.

• Quantes altres funcions siguen inherents a la seua condició de Secretari.



Article 7. Funcions dels vocals

Correspon als Vocals:

• Assistir a les sessions amb veu i vot.

• Efectuar les propostes que estimen oportunes i hagen de ser considerades per la Comissió

• Rebre amb una antelació mínima de dos dies hàbils les convocatòries contenint l'ordre del dia.

• Formular vot particular, per escrit i motivat, si ho estimen oportú en cas de votar en contra del parer de la majoria, o sol·licitar que conste en Acta el seu vot contrari.

• Presentar a la Secretaria, per escrit, document en el qual conste redactada la seua intervenció en la sessió que es tracte, quan es pretenga una redacció literal de la intervenció efectuada.

• Formular precs i preguntes.

• Sol·licitar i obtindre la informació que estimen oportuna i siga competència de la Comissió.

• Quantes altres funcions siguen inherents a la seua condició.



Article 8. Règim de substitucions

En cas de vacant, absència, malaltia, o una altra causa legal degudament justificada, el President serà substituït pel membre designat com a suplent d'aquest, d'entre els membres de la representació del Consorci que ostenten càrrec directiu.

La substitució temporal del Secretari, en supòsits de vacant, absència o malaltia, es realitzarà a proposta de la presidència, d'entre els membres de la representació del Consorci que no ostenten càrrec directiu, per ordre de major edat.



TÍTOL III

Constitució, sessions, convocatòria i actes



Article 9. Constitució i sessions

Per a la vàlida constitució de la Comissió, a l'efecte de la celebració de sessions, deliberacions i presa d'acords, es requerirà la presència de la meitat més un dels seus membres, inclosos el President i el Secretari, o dels qui en el seu cas els substituïsquen.

A les Sessions de la Comissió podran assistir, amb veu però sense vot, professionals experts en les matèries sotmeses a la seua consideració, a criteri de la Comissió.

Els acords seran adoptats per majoria simple.

No podrà ser objecte de debat i/o deliberació cap assumpte que no es trobe inclòs en l'ordre del dia, llevat que estiguen presents tots els membres de la Comissió, es declare la seua urgència, i així s'acorde per majoria simple.



Article 10. Convocatòries

Amb caràcter ordinari, la Comissió es reunirà amb periodicitat trimestral, l'últim divendres de tercer mes de cada període, llevat que per acord o necessitats sobrevingudes, s'assenyale una altra data, i, amb caràcter extraordinari, prèvia convocatòria del President, per pròpia iniciativa o a proposta d'un terç dels seus membres, sempre que es considere necessari.

La convocatòria haurà de contindre l'ordre del dia a tractar, data, hora i lloc de la reunió, havent de ser remesa als membres de la Comissió amb antelació mínima de 48 hores al de la data de la celebració. La convocatòria de sessió extraordinària, es presentarà amb antelació mínima de 24 hores.

Al costat de la convocatòria, se li remetrà als membres de la Comissió un informe actualitzat que reculla totes les crides efectuades de totes les categories professionals així com el resultat d'aquestes, en el període transcorregut des de la data de l'última reunió.



Article 11. Actes

De cada sessió que se celebre, el Secretari estendrà acta que especificarà els assistents, absents, l'ordre del dia, les circumstàncies de lloc i temps en què s'ha celebrat, els assumptes tractats i acords adoptats, exclusivament.

En l'acta figurarà, a sol·licitud dels respectius membres, el vot contrari a l'acord adoptat, l'abstenció i els motius que la justifiquen o el sentit del seu vot favorable.

Qualsevol membre té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seua intervenció o proposta, sempre que aporte en l'acte, o en el termini que assenyale el President, el text que es corresponga fidelment amb la seua intervenció, fent-se així constar en l'acta o unint-se còpia a aquesta.

Els vots particulars, motivats i escrits, contraris a l'acord adoptat, seran presentats abans de 48 hores davant el Secretari, qui els incorporarà a l'acta.

Les actes seran aprovades en la mateixa o següent sessió; no obstant això, el Secretari podrà emetre certificació sobre els acords específics que s'hagen adoptat, sense perjudici de la ulterior aprovació de l'acta. Les certificacions que s'expedisquen amb anterioritat a l'aprovació de l'acta faran constar aquesta circumstància.



DISPOSICIÓ FINAL



Única

El present reglament entrarà en vigor l'endemà de la seua aprovació per majoria simple dels membres de la Comissió.

Mapa web