Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2018-2019. Ref. 1068/18.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8312 de 07.06.2018
Número identificador:  2018/5507
Referència Base de Dades:  005627/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2018-2019. Ref. 1068/18. [2018/5507]

Per Resolució del rector, de data 1 de juny de 2018, s'ha disposat el següent:

De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i d'altra normativa de general aplicació; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als punts següents:



Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les taques.

d) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II. La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Necessàriament, s'hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Les persones interessades en formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la següent documentació:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que n'acredite la identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.

D) Fotocòpia de la certificació acadèmica oficial de les titulacions consignades en el currículum.

E) Curriculum vitae, segons el model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquests efectes, el currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

F) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaran en el compte corrent <Concursos i oposicions> de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer-hi constar: el nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa podrà fer-se efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, Tipus Oposicions i concursos, Subtipus Concurs Docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació del coneixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories indicades a continuació, a més:

G.1 Places de professorat associat:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb alguna de la següent documentació:

a) Fotocòpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleades o empleats públics (personal funcionari o laboral) fotocòpia del certificat de serveis prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits que estableix l'annex II.

G.2 Places d'ajudant:

a) Acreditació requisits específics que estableix l'annex II.

G.3 Places de professorat ajudant doctor:

a) Acreditació requisits específics que estableix l'annex II.

b) S'aportarà fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.

H) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement d'Escultura i Estètica i Teoria de les Arts hauran de presentar, juntament amb la documentació requerida adés, un dossier d'obra artística, així com els dossiers justificatius dels seus respectius mèrits.

3.3. La documentació referida adés es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els seus registres auxiliars, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o en els registres i les oficines a què es refereix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'Av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos s'hauran de contindre en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal de Correos, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.

3.4. Admissió de sol· licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).





Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.



Les dades de caràcter personal aportats només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut recollides.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, li garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat S/N, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-los de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, corresponent-li al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la Comissió de aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la Comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtindre pels candidats i candidates.



6.2. Cadascuna de les persones aspirants podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació que s'ha de realitzar.

6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la Comissió de

Contractació, d'acord amb els següents criteris generals:

6.3.1. Per a places de professorat associat

a) Valoració de les activitats professionals extra-universitàries, o, si escau, obra artística. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.3.2. Per a places d'ajudant.

a) Expedient acadèmic general. Màxim 1 punt

b) Expedient acadèmic específic. Màxim 2 punts

c) Publicacions, projectes, patents o, si escau, obra artística. Màxim 1,5 punts.

d) Altres mèrits. Màxim 2,5 punts.

6.3.3. Per a places de professorat ajudant doctor

a) Expedient, formació acadèmica, activitat professional, gestió i vida universitària. Màxim 3 punts.

b) Activitat investigadora. Màxim 2 punts.

c) Activitat docent. Màxim 1 punt.

d) Altres mèrits. Màxim 1 punt.

6.4. Els 3 punts que s'atorgaran per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la Comissió de Contractació pel que fa a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la Comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la Comissió de Contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Admissió de sol· licituds.

Els i les aspirants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com a places a les quals s'opte, indicant en cadascuna el contingut de la convocatòria.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

7.2. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la Comissió dels mèrits del candidat o candidata i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president o la presidenta procedirà a la constitució de la Comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. De tot això es farà publicitat en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president o la presidenta procedirà a obrir la documentació i a aplicar aquests als i les concursants admesos.

En el termini màxim de 3 dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/ la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en cas que no calga, segons el parer de la Comissió, passar a la segona prova.

La Comissió podrà realitzar la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, almenys, tres dels seus membres.

7.3. Segona prova.

Si escau, amb la publicació de la valoració dels i les aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova, no podrà ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la Comissió debatrà amb el/la concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió de Contractació publicarà, en el lloc de realització d'aquesta, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.



Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de 3 mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat o la candidata proposada per a la seua contractació.

En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els i les aspirants superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, almenys, 3 dels membres de la Comissió. En cas d'empat, el president o la presidenta de la Comissió tindrà vot de qualitat.



Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà als i les concursants proposats per l'ordre de valoració que d'aquests s'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places de professorat associat i ajudant, l'ordre de puntuació dels i les aspirants que estableix la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.



En cap cas, es podran realitzar més proposades de provisió que places convocades. Tots els concursos es podran resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari o la secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els següents documents:



a) Acta de constitució de la comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la Comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que procedisca, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels i les concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació i procedirà a destruir-la.





Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El Centre de Gestió de Campus que corresponga citarà el candidat proposat o la candidata proposada perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest Centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits establits en la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalització de la seua contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, la persona candidata perdrà el dret, procedint-se a citar el següent i, si escau, successives.

En cas de renúncia explícita d'un candidat o candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà aquest procediment de citació de l'apartat anterior.





Deu. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar el recurs d'alçada que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onze. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals seran les que estableix l'annex III.

L'annex I especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement al que s'adscriu la plaça, activitats que s'han d'exercir i durada del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la seua signatura amb anterioritat o en aquest dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

ASO: Professorat associat

AYU: Ajudant

AYUDOC: Professorat ajudant doctor

C08 (TC): Dedicació a temps complet (37,5h/setmana)

P06 (6+6): Dedicació a temps parcial (6 h. Lectives + 6 h. Tutories/setm.)

P05 (5+5): Dedicació a temps parcial (5 h. Lectives + 5 h. Tutories/setm.)

P04 (4+4): Dedicació a temps parcial (4 h. Lectives + 4 h. Tutories/setm.)

P03 (3+3): Dedicació a temps parcial (3 h. Lectives + 3 h. Tutories/setm.)

DFC: Des de la signatura de contracte



Dotze. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions pública.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos que regula la present resolució, es faran amb text íntegre, en els taulers del Registre General i, a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/. «



Elx, 1 de juny de 2018.– La vicerectora de Professorat, p. d. (R 0730/11, 19.05.2011; DOGV 6530, 27.05.2011 i R 646/15, 29.04.2015; DOGV 7522, 11.05.2015): Eva Aliaga Agulló.





ANNEX I



Número de plaça: DC1406.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Agroquímica i Medi Ambient.

Àrea de coneixement: Enginyeria Química.

Perfil: Docència en Enginyeria Química.

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

--------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2501.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Agroquímica i Medi Ambient.

Àrea de coneixement: Química Física.

Perfil: Docència en Química Física

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2852.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Agroquímica i Medi Ambient.

Àrea de coneixement: Química Física.

Perfil: Docència en Química Física

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC 2853.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Escultura

Perfil: Docència i investigació en Escultura.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2854.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Estètica i Teoria de les Arts.

Perfil: Docència i investigació en Disseny i

Direcció de Fotografia Cinematogràfica

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2540.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Estètica i Teoria de les Arts.

Perfil: Docència en Postproducció Digital

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2855.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Biologia Aplicada

Àrea de coneixement: Ecologia

Perfil: Docència i investigació en Ecologia

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2856.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Biologia Aplicada

Àrea de coneixement: Genètica.

Perfil: Docència i investigació en Genètica

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2857.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Bioquímica i Biologia Molecular.

Àrea de coneixement: Bioquímica i Biologia Molecular.

Perfil: Docència i investigació en Bioquímica i

Virologia

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2858.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Ciència de Materials, Òptica i Tecnologia Electrònica.

Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica.

Perfil: docència en Tecnologia Electrònica.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2704.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Ciència de Materials, Òptica i Tecnologia Electrònica.

Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica.

Perfil: docència en Tecnologia Electrònica.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2705.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Ciència de Materials, Òptica i Tecnologia Electrònica.

Àrea de coneixement: Tecnologia Electrònica.

Perfil: docència en Tecnologia Electrònica.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2673.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Dret Administratiu

Perfil: Docència en Dret Administratiu

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2603.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Dret Civil

Perfil: Docència i investigació en Dret Civil

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2859.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Perfil: Docència en Dret del Treball i de la

Seguretat Social

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1788.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Dret del Treball i de la Seguretat Social.

Perfil: Docència en Dret del Treball i de la

Seguretat Social

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2475.

Categoria: AYU.

Dedicació: C08.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Dret Penal

Perfil: Docència i investigació en Dret Penal

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2860.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciència Jurídica.

Àrea de coneixement: Història del Dret i de les Institucions

Perfil: Docència en Història del Dret i de les

Institucions

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1465.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Ciència Política i de l'Administració

Perfil: Docència en Ciència de l'Administració

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2861.

Categoria: ASO

Dedicació: P03.

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat.

Perfil: Docència en Tecnologia Audiovisual

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2862.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Comunicació Audiovisual i Publicitat.

Perfil: Docència i investigació en Direcció i

Realització Audiovisual

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2794.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Literatura Espanyola

Perfil: Docència i investigació en Llengua Espanyola

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2863.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Ciències Socials i Humanes

Àrea de coneixement: Periodisme.

Perfil: Docència en Documentació Informativa i

Guió Audiovisual

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1435.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Estadística, Matemàtica i Informàtica.

Àrea de coneixement: Estadística i Investigació Operativa

Perfil: Docència en Estadística i Investigació.

Operativa

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2864.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Dret Financer i Tributari

Perfil: Docència en Dret Financer i Tributari.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2798.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Dret Financer i Tributari.

Perfil: Docència en Dret Financer i Tributari.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2865.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat.

Perfil: Docència en Comptabilitat de Costos

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------



Número de plaça: DC2866.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat.

Perfil: Docència en Direcció Financera

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2867.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat.

Perfil: Docència en Planificació Comptable i

Comptabilitat de Societats

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC953.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Economia Financera i Comptabilitat.

Perfil: Docència en Anàlisi Financera i Empresarial

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2868.

Categoria: ASO

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Organització d'Empreses.

Perfil: Docència en Organització d'Empreses.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2869.

Categoria: ASO.

Dedicació: P04.

Departament: Estudis Econòmics i Financers.

Àrea de coneixement: Organització d'Empreses.

Perfil: Docència en Organització d'Empreses.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2872.

Categoria: ASO

Dedicació: P06.

Departament: Farmacologia Pediatria i Química Orgànica.

Àrea de coneixement: Química Orgànica.

Perfil: Docència en Química Orgànica.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1528.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Histologia i Anatomia.

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana.

Perfil: Docència en Anatomia i Embriologia Humana.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2873.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Histologia i Anatomia.

Àrea de coneixement: Anatomia i Embriologia Humana.

Perfil: Docència i investigació en Anatomia i

Embriologia Humana

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2875.

Categoria: ASO.

Dedicació: P04.

Departament: Histologia i Anatomia.

Àrea de coneixement: Histologia

Perfil: Docència en Histologia

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2876.

Categoria: ASO.

Dedicació: P06.

Departament: Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Àrea de coneixement: Enginyeria de Sistemes i Automàtica.

Perfil: Docència en Enginyeria de Sistemes i

Automàtica

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC704.

Categoria: ASO.

Dedicació: P06.

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia.

Àrea de coneixement: Enginyeria Elèctrica.

Perfil: Docència en Enginyeria Elèctrica

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1226.

Categoria: ASO.

Dedicació: P04.

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia.

Àrea de coneixement: Màquines i Motors Tèrmics.

Perfil: Docència en Màquines i Motors Tèrmics

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2878.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència i investigació en Fisioteràpia

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1515.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Medicina Legal i Forense.

Perfil: Docència en Medicina Legal i Forense

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2879.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència i investigació en Teràpia

Ocupacional.

Durada del contracte: DFC FINS Al 31.08.2020

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1894.

Categoria: ASO.

Dedicació: P06.

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència en Teràpia Ocupacional

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2072.

Categoria: ASO.

Dedicació: P06.

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Radiologia i Medicina Física

Perfil: Docència en Teràpia Ocupacional

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2286.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva

Perfil: Docència en Ciclisme i noves tecnologies i tendències en condicionament físic

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2352.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Educació Física i Esportiva

Perfil: Docència en Futbol i planificació del

entrenament

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC1895.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Infermeria.

Perfil: docència en Podologia.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2880.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Infermeria.

Perfil: Docència i investigació en Podologia

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2881.

Categoria: AYUDOC

Dedicació: C08.

Departament: Psicologia de la Salut

Àrea de coneixement: Psicologia Bàsica

Perfil: Docència i investigació en Psicologia Bàsica

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2020.

– -------------------------------------------------------------------------------------

Número de plaça: DC2818.

Categoria: ASO.

Dedicació: P03.

Departament: Tecnologia Agroalimentària.

Àrea de coneixement: Producció Animal.

Perfil: Docència en Producció Animal

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019.

– -------------------------------------------------------------------------------------







ANNEX II

Requisits específics per a participar

en concursos docents a places de contractació



Professorat associat

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional fóra de l'àmbit acadèmic universitari.

Ajudant

Estar admés o admesa o estar en condicions de ser admés o admesa en els estudis de doctorat.

Professorat ajudant doctor

Ser doctor o doctora.

Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva.









ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent

i investigador contractat laboral (*)



Professorat associat



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 165,11 € 94,96 € 260,07 €

Temps parcial P04 (4+4) 220,15 € 126,61 € 346,76 €

Temps parcial P05 (5+5) 275,18 € 158,27 € 433,45 €

Temps parcial P06 (6 +6) 330,22 € 189,91 € 520,13 €





Ajudant



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 905,05 € 206,48 € 1111,53 €







Professorat ajudant doctor



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps complet C08 (TC) 905,05 € 704,35 € 1609,40 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web