Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen a concurs públic diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat. Ref. 1067/18.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8312 de 07.06.2018
Número identificador:  2018/5508
Referència Base de Dades:  005628/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ d'1 de juny de 2018, de la Universitat Miguel Hernández, per la qual es convoquen a concurs públic diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat. Ref. 1067/18. [2018/5508]

De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els Estatuts i el Reglament general del personal docent i investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i d'altra normativa de general aplicació; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de diverses places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat, conforme als punts següents:





Característiques de la convocatòria



Primera. Número i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de professorat contractat doctor que especifica l'annex I.



Segona. Requisits dels aspirants

Els requisits que han de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.

b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'Administració de l'Estat o de l'Administració Autonòmica, Local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o ocupació pública.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.

d) Estar en possessió del títol de doctor o doctora.

e) Estar en possessió d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva per a la contractació com a Professorat Contractat Doctor.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Necessàriament, s'hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Les persones interessades en formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

a) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex III, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.

b) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

c) Fotocòpia del títol acadèmic de doctor o doctora o resguard d'haver abonat els drets d'expedició del títol de doctor o doctora. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



d) Fotocòpia de la Certificació acadèmica oficial de les titulacions consignades en el curriculum vitae.

e) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquests efectes, el currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

f) Resguard que justifique el pagament de2 7,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent <Concursos i Oposicions> de la següent entitat bancària:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 «Universitat Miguel Hernández d'Elx».

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer-hi constar: el nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa es podrà fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, Tipus Oposicions i concursos, Subtipus Concurs Docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es realitzarà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es realitza aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones aspirants que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de coneixement de la discapacitat, i aquelles que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.



La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no-presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

g) S'aportarà fotocòpia d'avaluació positiva de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva per a la contractació com a professor contractat doctor.

h) Les persones interessades a formar part d'aquesta convocatòria per a les places corresponents a les àrees de coneixement de Dibuix i Pintura hauran de presentar, juntament amb la documentació requerides adés, un dossier d'obra artística, així com els dossiers justificatius dels seus respectius mèrits

3.3. La documentació referida adés es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'aquest, o en els registres i les oficines a què es refereix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'Av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos s'hauran de contindre en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de Correos, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.

3.4. Admissió de sol· licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

A través del Registre General, las persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).





Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.



Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, li garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat S/N, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de les places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, corresponent-li al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la del president o presidenta de la Comissió d'aquests. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.



5.2. La composició nominal de les comissions es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

Sisena. Procés de selecció

6.1. El procés de selecció constarà de dues fases:

a) Concurs de mèrits, en el qual es valoraran els mèrits acreditats per les persones aspirants en els seus curriculum vitae, conforme als criteris específics aprovats per la Comissió que, en tot cas, hauran de respectar els criteris generals de la present convocatòria.



Un o una concursant haurà superat la primera prova quan obtinga el mínim quantitatiu que exigeixen els criteris específics de valoració i obtinga el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la Comissió.



b) Entrevista. A les o els aspirants que superen la fase de concurs, la Comissió els citarà a una entrevista personal. Es tractarà d'un acte de caràcter públic per a valorar la seua adequació a l'activitat docent i investigadora a desenvolupar en les places convocades i versarà sobre els seus mèrits, historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la Comissió considere rellevants relacionats amb els perfils de les places.

Un concursant haurà superat aquesta fase del procés quan obtinga el mínim quantitatiu que exigeixen els criteris de valoració i obtinga el vot favorable de, almenys, tres membres de la Comissió.

6.2. La valoració global de cada candidat o candidata en aquests concursos s'obtindrà de la suma ponderada de la puntuació obtinguda en la primera fase del procés de selecció, en la qual es valoraran els mèrits acreditats en el seu curriculum vitae i de la puntuació de la segona fase, entrevista personal, assignant un pes del 70 % a la primera fase i un pes del 30 % a la segona.

6.3. En el transcurs dels seus treballs, la Comissió de Contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.



Setena. Criteris de valoració de la Comissió de Contractació

7.1. Per a la valoració dels mèrits aportats per les persones aspirants en els concursos per a la provisió de places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat les Comissions fixaran uns criteris específics adequats al perfil de les places que, en tot cas, seran conformes amb els criteris generals següents:

a) Experiència investigadora. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 35 i 45 punts.

b) Experiència docent. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 30 i 40 punts.

c) Formació acadèmica i experiència professional en l'àmbit universitari. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 10 i 20 punts.

d) Gestió i vida universitària i altres mèrits. La puntuació màxima que es pot obtindre en aquest criteri estarà compresa entre 5 i 15 punts.



La suma de les puntuacions màximes dels quatre criteris generals ha de ser 100 punts.

7.2. Per a la valoració de la segona fase del procés de selecció, la Comissió, una vegada finalitzada aquesta, elaborarà, de forma col·lectiva, o individualment cada membre d'aquesta, un informe raonat sobre cada persona candidata ajustat als criteris de valoració qualitativa de l'entrevista, consignant la seua puntuació numèrica de 0 a 10. En el segon suposat, la valoració final de la segona fase del procés de selecció s'obtindrà calculant la mitjana aritmètica de les puntuacions atorgades per cadascun dels membres de la Comissió.



Huitena. Desenvolupament del concurs

8.1. Els concursos per a la provisió de places de professorat contractat doctor en règim d'interinitat es desenvoluparan en qualsevol dels campus de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

8.2. La Comissió de Contractació, prèviament a l'examen dels expedients, acordarà i publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/), els criteris específics per a la valoració de mèrits, d'acord amb els criteris generals que indica el punt seté de la present convocatòria, especificant la puntuació que es pot obtindre en cadascun dels quatre criteris generals detallats, dins dels límits estipulats en aquest, i el seu desglossament en cadascun dels aspectes a avaluar que establisca la Comissió en cada criteri general, així com els criteris de valoració qualitativa de l'entrevista.



8.3. La Comissió, una vegada avaluats els mèrits al·legats i acreditats per les persones aspirants, publicarà en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i, a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/), la qualificació obtinguda per cada aspirant en cada apartat dels criteris de valoració i la convocatòria per a la realització de l'entrevista personal davant de la Comissió, en sessió pública, a les persones que hagen obtingut el mínim quantitatiu que exigeixen els criteris específics de valoració per a passar a la segona fase i el vot favorable de, almenys, tres dels membres de la Comissió, indicant la data, lloc i hora de celebració d'aquesta.

La data de l'entrevista es publicarà amb una antelació mínima de 3 dies hàbils i amb un termini màxim de 5 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la seua publicació.

8.4. Finalitzada la segona fase del procés de selecció, i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió publicarà, en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/), la puntuació atorgada a cada persona aspirant en aquesta fase del procés, així com la proposta de provisió de les places.



Novena. De la proposta de provisió

9.1. El temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs en cap cas podrà excedir de 3 mesos.

Les Comissions de Contractació proposaran al rector la relació de les persones candidates proposades per a la seua contractació.

Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà a les persones concursants proposades per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En cap cas, es podran realitzar més proposades de provisió que places convocades. Tots els concursos es podran resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a les places objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

9.2. Expedient administratiu del concurs.

El següent dia hàbil al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari o secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els següents documents:



a) Acta de constitució de la Comissió, que inclourà:

– Criteris específics per a la valoració del concurs de mèrits.

– Criteris de valoració qualitativa de l'entrevista.

b) Acta en la qual conste la valoració de la primera fase i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada persona concursant.



c) Acta en la qual conste la valoració de la segona fase i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada persona concursant.



d) Acta en la qual conste la valoració final obtinguda en el concurs per a aquelles persones concursants que han superat les dues fases.

e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que procedisca, ordenada per puntuació final obtinguda en el concurs, per a la seua contractació.

f) Documentació presentada per les persones concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball.



Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a l a Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació, procedint a la seua destrucció.



Desena. De la contractació

10.1 Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.



10.2. Tràmits de la contractació.

El centre de gestió de campus que corresponga citarà a les persona candidata proposada perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits que estableix la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalització de la seua contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, les persones candidates decauran en el seu dret, procedint-se a citar el següent i, si escau, successius.

En cas de renúncia explícita de la persona candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà aquest procediment de citació de l'apartat anterior.





Onzena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar el recurs d'alçada, que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Dotzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals de professorat contractat doctor en règim d'interinitat tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).



Els contractes de professorat contractat doctor en règim d'interinitat es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.



Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions integres mensuals seran les que estableix l'annex II.

L'annex I especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriuen les places, activitats a exercir i la durada del contracte. La data d'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

PCDOC: professor contractat doctor.

C08 (TC): dedicació a temps complet (37,5 h/setmana).



Tretzena. Norma final

Contra la convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx que resulte competent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de publicar-se, de conformitat amb el que estableixen els articles 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015.



Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos que regula la present resolució, es faran amb text íntegre, en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web (http://serviciopdi.umh.es/).



Elx, 1 de juny de 2018.– La vicerectora de Professorat, p.d. (R 0730/11, 19.05.2011; DOGV 6530, 27.05.2011 i R 646/15, 29.04.2015; DOGV 7522, 11.05.2015): Eva Aliaga Agulló.





ANNEX I



Número de plaça: DC1171.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Dibuix.

Perfil: Docència i investigació en Dibuix

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Número de plaça: DC1859.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Art.

Àrea de coneixement: Pintura.

Perfil: Docència i investigació en Pintura

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Número de plaça: DC2789.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Economia Agroambiental, Enginyeria Cartogràfica I Expressió Gràfica En La Enginyeria

Àrea de coneixement: Economia, Sociologia i Política Agrària.

Perfil: Docència i investigació en Economia, Sociologia i Política Agrària.

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Número de plaça: DC2874.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Histologia i Anatomia.

Àrea de Coneixement: Biologia Cel·lular

Perfil: Docència i investigació en Biologia Cel·lular.

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Número de plaça: DC2877.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Enginyeria Mecànica i Energia

Àrea de coneixement: Enginyeria Mecànica.

Perfil: Docència i investigació en Enginyeria Mecànica.

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Número de plaça: DC2882.

Categoria: PCDOC.

Dedicació: C08.

Departament: Tecnologia Agroalimentària.

Àrea de coneixement: Tecnologia d'Aliments

Perfil: Docència i investigació en Tecnologia d'Aliments..

Durada del contracte: fins que es cobrisca de forma definitiva la plaça després de la resolució del procés selectiu convocat a aquest efecte, o s'amortitze la plaça.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––





ANNEX II

Retribucions mensuals del professorat contractat doctor en règim d'interinitat (*)



Sou Complement de destinació Complement específic Total mensual

Temps complet C08 (TC) 1131,36 € 811,85 € 142,36 € 2085,57 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web