Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8576 de 21.06.2019
Número identificador:  2019/6257
Referència Base de Dades:  005846/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, B/A2



RESOLUCIÓ de 13 de juny de 2019, de la Universitat de València, per la qual es convoca concurs de mèrits per als funcionaris i les funcionàries del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat. [2019/6257]

Hi ha vacant 1 lloc de treball dotat pressupostàriament, la provisió del qual es considera convenient ateses les necessitats del servei, per la qual cosa la Universitat de València, d'acord amb l'article 193 dels Estatuts, el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i el Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar un concurs de mèrits per a funcionàries i funcionaris del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat, per proveir el lloc de treball vacant que es relaciona a l'annex I d'aquesta convocatòria, d'acord amb les bases següents.



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

1.1. Hauran de participar necessàriament en aquest concurs els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat, que es troben en situació de destinació provisional i tinguen el mateix grup i nivell que el lloc convocat.



Per als qui es troben en destinació provisional i els siga aplicable l'article 105.5 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, hauran de sol·licitar com a mínim el lloc que ocupen provisionalment. Si no hi concorren quedaran sense destinació i a disposició de la Gerència.

1.2 S'hi poden presentar els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni que presten serveis en aquesta universitat i que hagen prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball, segons l'article 101.3 de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

1.3 Queden exempts del requisit de permanència d'un any en el lloc de treball, els funcionaris i les funcionàries de carrera del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat, als quals els siga d'aplicació allò disposat a l'article 101, apartat 3r de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i els qui hagen estat traslladats en aplicació de l'article 188 dels Estatuts d'aquesta universitat.

1.4 Per interpretació de la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, s'hi podrà presentar també, el personal laboral fix que ocupe llocs de treball de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat, que haja prestat serveis almenys durant un any des de la seua adscripció a l'últim lloc de treball.



Segona. Vacant

2.1 Es convoca a concurs de mèrits el lloc vacant que figura a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds i documentació a aportar

3.1 Les persones interessades han de presentar sol·licitud utilitzant el model que figura a l'annex II, el qual es troba a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), que té la següent adreça: https://www.uv.es/pas.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa, mitjançant còpia acarada dels mèrits al·legats.

3.2 La documentació que ja consta al Registre de Personal (PAS) de la Universitat de València (certificats de serveis prestats i del grau personal consolidat) s'adjuntarà d'ofici a les sol·licituds presentades.



3.3 Els cursos que han estat impartits pel Servei de Formació Permanent i els cursos de formació de funcionaris (formació contínua o continuada), caldrà relacionar-los en el currículum i aportar documentació justificativa.

3.4 Si alguna de les persones participants desitja que el Servei de Recursos Humans (PAS) aporte altra documentació que estiga en disposició d'aquesta universitat, ho haurà de sol·licitar expressament en instància separada, amb indicació de la unitat on es troba, i haurà d'estar referenciada al currículum corresponent.



Quarta. Termini i lloc de presentació

4.1 Les sol·licituds i la documentació s'hauran de presentar en el termini de 20 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La presentació es podrà fer al Registre General de la Universitat (avinguda de Blasco Ibáñez 13 – 46010 de València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

4.2 S'adverteix a les persones interessades que el Registre General de la Universitat està obert de dilluns a divendres, de 09.00 a 14.00 hores i de 16.00 a 18.00 hores (durant els mesos de juny i juliol el Registre General sols restarà obert en horari de matí: de 09.00 a 14.00 hores).



Cinquena. Barem

5.1 El concurs de mèrits es resoldrà per l'aplicació del barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, i modificat per l'acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

5.2 Es realitzarà una entrevista en aplicació del punt 4 de l'annex I del barem.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1 La Comissió Avaluadora que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat a concurs ha de tenir la composició que figura al Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració per a la provisió de llocs de treball de la plantilla de personal d'administració i serveis, aprovat pel Consell de Govern (ACGUV 184/2012) d'aquesta universitat. Hi ha una còpia a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS).

El seu funcionament s'adaptarà a allò que s'estableix al Reglament de composició i funcionament de les comissions de valoració, i en allò no previst s'ajustarà a la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

La seua composició s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i es tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que s'estableix a l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes, en l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i en l'acord del Consell de Govern de la Universitat de València, de 16 d'abril de 2019 (ACGUV 88/2019), pel qual s'aprova el III Pla d'Igualtat de la Universitat de València.



6.2 Els noms de les persones que formaran part de la Comissió Avaluadora es faran públics abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web d'aquest Servei, l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.





Setena. Irrenunciabilitat de les destinacions

7.1 Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins el termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.

7.2 La destinació adjudicada serà irrenunciable, excepte que abans de finalitzar el termini de presa de possessió s'haguera obtingut una altra destinació per convocatòria pública, i en aquest cas s'hauria de comunicar per escrit a la Gerència.



Vuitena. Participació

La participació en el concurs implica l'acceptació de totes les bases.



Novena. Cessament i presa de possessió

La resolució d'aquest concurs es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.

En la resolució s'indicarà expressament la data de cessament i la de presa de possessió.



Desena. Informació respecte de les dades recollides

10.1 La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el Tauler Oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, si és el cas, pels aspirants.

10.2 Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



10.3 Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant d'un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si és el cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

10.4 La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) Per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjuí del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6>>



Onzena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des del dia següent a la seua publicació, davant el mateix òrgan que dictà la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 13 de juny de 2019.— La rectora p. d. (DOGV 09.07.2019), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.



ANNEX I



Les característiques del lloc de treball ofert, segons l'RLT, són:

Número del lloc: 1639

Denominació: tècnic/a mitjà/ana d'organització d'actes socials

Destinació: Col·legi Major «Rector Peset»

Grup: A (A2)

Complement de destinació: 20

Complement específic: E035

Sistema de provisió: 1

Formació específica: 10

Mèrits preferents: 1, 3, 8 i 9

Sistema de provisió:

1. Concurs de mèrits.

Requisits de formació específica:

10. Coneixement de valencià a nivell mitjà.

Mèrits preferents:

1. Coneixement d'informàtica.

3. Experiència en gestió de personal.

8. Coneixement d'idiomes comunitaris: anglès.

9. Coneixement d'idiomes comunitaris: francès.



Barem per a puntuar els mèrits:

El Barem aprovat per la Junta de Govern de la Universitat de València, de 22 d'octubre de 1991, modificat per acord de la Junta de Govern de 21 de juliol de 1998.



Puntuació mínima per a l'adjudicació de la vacant:

La puntuació mínima que cal obtenir per a l'adjudicació serà, segons el que estableix la disposició quarta del barem: 4 punts







ANNEX II

Sol·licitud



DADES PERSONALS

Primer cognom: Segon cognom: Nom:

DNI: Grup a què pertanyeu: Data de naixement:

Adreça: Localitat/Província: Telèfon:







DADES PROFESSIONALS



Destinació: Tel. oficial:

Denominació del lloc de treball del què és titular: Classificació:

Adreça electrònica:





DEMANE

L'admissió en el concurs de mèrits, convocat per la Resolució de 13 de juny de 2019, per a cobrir el lloc del grup A (subgrup A2), sector d'administració especial, de l'escala tècnica mitjana de gestió cultural i patrimoni d'aquesta universitat, que s'indiquen a l'annex I.

(signatura)



València, de/d' de 2019

El o la signant declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que pogueren derivar-se de les inexactituds que hi consten.



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web