Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria d'Educació, Cultura i Esport. RESOLUCIÓ de 20 de juny de 2019, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i disseny per al curs 2019/2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8577 de 25.06.2019
Número identificador:  2019/6444
Referència Base de Dades:  005904/2019
 



RESOLUCIÓ de 20 de juny de 2019, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i disseny per al curs 2019/2020. [2019/6444]

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix en la seua disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la seua funció pública docent, en el marc de les seues respectives competències, respectant en tot cas, les normes bàsiques contingudes en aquesta.

La present convocatòria té com a finalitat establir el procediment de provisió de llocs per a l'inici del curs escolar 2019-2020, mitjançant el sistema de sol·licitud telemàtica que s'ha aplicat amb anterioritat, que possibilita una gestió eficient, compta amb les degudes garanties procedimentals per al professorat participant i permet agilitar la incorporació del personal funcionari de carrera, en pràctiques i interí als centres educatius amb el temps suficient per a participar en les tasques d'inici del curs escolar.

Així mateix, s'ha determinat un procediment que permetrà al personal funcionari interí que obtinga destinació en vacant de difícil provisió prorrogar el seu nomenament per un curs més.

En la tramitació d'aquesta resolució s'ha complit el que es preveu en l'article 37 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



D'acord amb el que s'ha exposat i en ús de les atribucions conferides per l'article 10 del Decret 186/2017, de 24 de novembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8192, 18.12.2017), la Direcció General de Centres i Personal Docent acorda convocar un procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2019/2020, d'acord amb les bases següents:





Primera. Objecte

És objecte d'aquesta resolució establir el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2019/2020.





I. Participants



Segona. Participació voluntària

Pot participar de manera voluntària, el personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny dependent de la Generalitat Valenciana que es trobe en qualsevol de les situacions d'excedència que impliquen pèrdua de la destinació definitiva, desitge reingressar al servei actiu i complisca els requisits per a això. (Apartat de participació, 1-Reingressats).



Tercera. Participació forçosa

Estan obligats a participar en aquesta convocatòria:

a) Tant el personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny que durant el curs escolar 2018/2019 estiga prestant serveis amb caràcter provisional en centres dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, com el funcionariat adscrit a l'estranger que estiga obligat a reingressar al servei actiu en el curs 2019/2020. Ambdós col·lectius hauran de participar sempre que no hagen obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni hagen obtingut destinació provisional per al curs 2019/2020, per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



b) El personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny reingressat en el servei actiu durant el curs escolar 2018/2019 i que no haja obtingut destinació definitiva en els concursos de trasllats convocats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs escolar 2019/2020 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



c) Qualsevol funcionària o funcionari de carrera que manque de destinació definitiva per suspensió de funcions, una vegada complida la sanció. (Apartat de participació, 2– Provisionals).

d) Personal aspirant seleccionat en els procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que ha realitzat les pràctiques durant el curs escolar 2018/2019. Aquest haurà de participar sempre que no haja obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs 2019/2020 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



e) Personal aspirant seleccionat en procediments selectius que haja d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques. (Apartat de participació, 3– Pràctiques).

f) Personal funcionari interí integrant de la borsa de treball descrita en l'article 4 de l'Acord de 23 de novembre de 2010, subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals, pel qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat, publicat per Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal. (Apartat de participació, 4– Interins).





II. Prioritats



Quarta. Prioritat en l'adjudicació

1. Per a l'obtenció de destinació, la prioritat estarà determinada, en el cas del funcionariat comprés en la base tercera en els apartats a, b, c i d, per la promoció d'ingrés més antiga, i dins d'aquesta, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

2. Per a l'obtenció de destinació del personal docent comprés en la base tercera, apartat e, s'ordenarà de la manera següent: en primer lloc, el personal aspirant seleccionat en procediments selectius que haja d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques i, a continuació, el personal aspirant que haja resultat seleccionat en la convocatòria d'oposició de 2019. Aquests grups s'ordenaran entre ells d'acord amb la llista d'aspirants seleccionats en el procediment selectiu.



3. Per al personal comprés en la base tercera, apartat f, l'obtenció de destinació es determinarà per l'ordre que posseïsca en la llista de professorat interí.

III. Vacants



Cinquena. Publicitat de codis i vacants

1. A fi que els participants de la present convocatòria puguen realitzar les seues peticions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport la relació de centres existents en les diferents localitats compreses en l'àmbit de gestió d'aquesta conselleria, així com les àrees i subàrees en les quals s'han agrupat aquests. També es publicarà la relació d'especialitats i la codificació d'aquestes a l'efecte de la presentació d'instàncies.

2. Finalitzada l'adjudicació de comissions de servei convocada per Resolució de 21 de maig de 2019 (DOGV 8556, 27.05.2019), de la Direcció General de Centres i Personal Docent, i amb almenys 48 hores d'antelació a l'adjudicació de les destinacions per a l'inici del curs, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport la llista de vacants amb què es realitzarà aquest procediment, tenint en compte que tots aquests han de correspondre a llocs de treball previstos en la planificació educativa. En aquesta llista els llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar a ocupar els seus llocs d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) apareixeran consignats amb un asterisc.





IV. Format i emplenament de les sol·licituds



Sisena. Sol·licituds

1. Tot el personal participant haurà de presentar la sol·licitud telemàtica, que serà tramitada a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es. No s'admetrà la presentació de sol·licituds en cap registre físic.

2. La presentació telemàtica de la sol·licitud de participació s'efectuarà per mitjà del codi d'usuari i contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

3. Per a efectuar consultes sobre els resultats que obtinga en un procés concret, la persona interessada podrà accedir amb el codi d'usuari i la contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

4. Les sol·licituds del personal funcionari de carrera i en pràctiques comprés en els apartats de participació: 1-Reingressats, 2-Provisionals i 3-Pràctiques, es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació de principi de curs.

5. La sol·licitud del personal funcionari interí, comprés en l'apartat de participació 4-Interins, es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent.

6. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, s'informa del següent:

– Les dades personals recollides mitjançant aquesta sol·licitud seran tractades de manera confidencial.

– La finalitat del tractament és el compliment del que es disposa en la present convocatòria d'adjudicació de destinacions de caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny.

– Les persones interessades podran exercir el dret d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició d'acord amb el que es disposa en l'avís legal de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.



– No se cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.

– El responsable del tractament de la informació de la present convocatòria és la Sotssecretaria de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, av. Campanar, 32, 46015 – València. La coordinació i supervisió correspon al delegat o delegada de protecció de dades, que exerceix les seues funcions amb autonomia funcional i està adscrit orgànicament a la Sotssecretaria de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, amb domicili al passeig de l'Albereda, núm. 16, 46010 de València (dpd@gva.es).



Setena. Peticions

1. Funcionariat de carrera i en pràctiques

1.1. El nombre de peticions que cada participant podrà sol·licitar no podrà excedir 300. A l'efecte d'obtenció d'un lloc, aquelles persones que participen consignaran els codis de centres, localitats, subàrea, àrea i província i tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència.



1.2. Les peticions podran fer-se a centre concret, localitat, subàrea, àrea i província, sent compatibles totes les modalitats. En els quatre últims casos s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea i província amb lloc vacant en el mateix ordre en què apareguen anunciats.

1.3. El personal docent que puga participar per més d'una especialitat les prioritzarà en el lloc reservat per a això en la instància de participació, combinant-les en l'ordre successiu que establisca cada participant amb les seues peticions de centre, localitat, subàrea, àrea i província.



1.4. Si es demana més d'un lloc-especialitat d'un mateix centre, localitat, subàrea, àrea i província, serà necessari repetir el centre, localitat, subàrea, àrea i província tantes vegades com llocs sol·licitats. No obstant el que s'ha exposat anteriorment, a fi de simplificar i facilitar al professorat participant la realització de les seues peticions, qualsevol interessada o interessat que desitge sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat, subàrea, àrea i província podrà, en lloc de realitzar la petició consignant els codis de tots i cadascun dels centres per ordre de preferència, anotar únicament els codis corresponents a la localitat, subàrea, àrea, província i lloc-especialitat, i en aquest cas s'entendrà que sol·licita tots els centres de la localitat, subàrea, àrea o província de què es tracte en el mateix ordre de preferència amb el qual apareixen publicats.

Si respecte a tots els centres d'una localitat, subàrea, àrea o província desitja sol·licitar-se algun o alguns d'aquests prioritàriament, aquests centres hauran de consignar-se com a peticions individualitzades per ordre de preferència i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat, subàrea, àrea o província i lloc-especialitat, i es consideraran incorporats a les seues peticions els restants centres en el mateix ordre en què apareixen publicats.

No obstant això, els llocs dels centres penitenciaris i centres de reeducació (CAES) i centres d'Educació Especial seran de petició voluntària i només s'adjudicaran si se sol·liciten expressament.

1.5. El funcionariat de carrera que participe amb caràcter forçós i el funcionariat en pràctiques haurà de fer constar necessàriament l'ordre de preferència de les províncies. Si no s'han consignat aquests criteris de prioritat o s'han esgotat els consignats o, si és el cas, no s'ha confirmat la sol·licitud, serà adjudicat d'ofici en qualsevol de les places disponibles. A aquest efecte, s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea o, si escau, província amb lloc en el mateix ordre en què apareguen publicats.

2. Personal funcionari interí

2.1. La forma de participació del personal funcionari interí s'ajustarà al procediment establit en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regulen els procediments d'adjudicació contínua de llocs de treball i de provisió de llocs de difícil cobertura.

No serà necessari modificar la sol·licitud de l'adjudicació contínua i serà vàlida l'última sol·licitud presentada per a obtindre destinació en aquest procediment de provisió.

2.2. El personal aspirant que estiga desactivat en el moment en què s'òbriga de nou l'aplicació telemàtica per a les adjudicacions contínues continuarà estant desactivat llevat que s'active per a aquesta adjudicació; tot això de conformitat amb el que s'estableix en l'article 1.2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.

3. Normes comunes

3.1. Les peticions de centre de les escoles oficials d'idiomes i les relatives als serveis psicopedagògics escolars de sector (SPE) per a l'especialitat d'Orientació Educativa es realitzaran d'acord amb la codificació establida en la relació de centres. A l'efecte de l'assignació de les places adjudicades en aularis d'escoles oficials d'idiomes i en els SPE, la direcció d'aquests procedirà a assignar en acte públic, a falta d'acord unànime de tot el personal adjudicat en la corresponent especialitat, durant el primer dia de setembre, les seus en les quals s'impartirà docència, d'acord amb l'ordre d'adjudicació de la relació de participants definitiva.

3.2. Així mateix, si els llocs que se sol·liciten tenen caràcter d'itinerant/compartit o si se sol·liciten llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar als llocs dels quals són titulars al llarg del curs escolar (places afectades) o llocs a temps parcial, es farà constar aquesta circumstància en l'espai reservat a aquest efecte en l'apartat de petició de la instància.



3.3. Només el personal funcionari interí podrà sol·licitar llocs de qualsevol titular que es troba prestant serveis en una altra destinació però que normativament pot tornar al seu lloc d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) i llocs a temps parcial.



Huitena. Terminis

1. El termini de presentació i modificació de sol·licituds de peticions serà des de les 10 hores del dia 15 de juliol de 2019 fins a les 19.00 hores del dia 31 de juliol de 2019.

2. Per al personal funcionari de carrera, el personal aspirant seleccionat en procediments selectius que haja d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques i el personal aspirant seleccionat en la convocatòria d'oposició de 2019, únicament s'admetran a tràmit les sol·licituds de peticions confirmades telemàticament a l'Administració educativa dins del termini indicat en el paràgraf anterior.



3. Per al personal funcionari interí que realitzarà la petició a través de l'aplicació d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, serà vàlida l'última sol·licitud presentada en aquest procediment.



4. En el supòsit que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una sol·licitud de peticions, només es tindrà en compte l'última presentada. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, no s'alteraran les peticions per cap concepte.



Novena. Normes d'adjudicació

L'adjudicació de les vacants es realitzarà d'acord amb el que s'estableix en la base quarta i base setena de la present resolució.

Amb anterioritat a la resolució definitiva de la convocatòria, es publicarà la relació ordenada dels participants. Contra aquesta relació podran presentar-se reclamacions en el termini de dos dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la relació de participants, que es dirigiran a la Direcció General de Centres i Personal Docent. Aquestes reclamacions únicament podran presentar-se per via telemàtica. Una vegada revisades aquestes, es publicarà la llista definitiva de participants.



Deu Resolucions

1. La Direcció General de Centres i Personal Docent publicarà la relació definitiva de l'adjudicació en els taulers d'anuncis de les direccions territorials i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es). Mitjançant aquesta publicació es considerarà notificat amb caràcter general el personal participant.



2. Els nomenaments derivats d'aquest procediment s'estendran des del dia 1 de setembre de 2019 fins al dia 31 d'agost de 2020.



3. No obstant això, de conformitat amb el que es disposa en la disposició addicional quarta de la Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal, per la qual s'acorda la publicació de l'Acord de 23 de novembre de 2010, subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals, pel qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat, i l'addenda que el modifica, publicada mitjançant la Resolució de 21 de desembre de 2015, el nomenament del personal docent interí en vacant de difícil provisió tindrà una duració d'un curs escolar, prorrogable per un curs més, sense que la duració d'aquest puga excedir dos cursos escolars, independentment del lloc que ocupe l'aspirant en la corresponent borsa, llevat que siga proveït per funcionari o funcionària de carrera en virtut de concurs de trasllats o de l'acte de suprimits, siga objecte de supressió conformement amb les necessitats docents, es reincorpore la persona titular, perda la seua qualificació de lloc de difícil provisió o adquirisca l'aspirant la condició de funcionari de carrera.





Onze. Normes d'adjudicació i sol·licitud de província per a l'adscripció d'ofici del personal funcionari interí

Per al personal funcionari interí, tots els llocs seran de petició voluntària, però d'acceptació obligatòria si han sigut sol·licitats. Les vacants oferides són d'acceptació obligatòria en cas que corresponguen a les preferències provincials triades. No obstant això, per al supòsit que la plaça no siga triada voluntàriament per cap aspirant, s'adjudicarà d'ofici i la seua acceptació serà obligatòria. A aquest efecte els participants hauran de triar almenys una província, i la plaça s'adjudicarà en ordre invers en la respectiva borsa de treball a aquell participant que estiga obligat per la seua preferència provincial. No s'afegirà d'ofici cap província per a l'adjudicació dels llocs que no es cobrisquen voluntàriament, excepte en el cas en què el participant no n'haja triat cap, i llavors se li afegiran les tres en l'ordre preestablit. En cap cas seran adjudicades les places amb requisit lingüístic a les persones participants que no el posseïsquen, siga aquesta adjudicació d'ofici o per petició voluntària de la persona interessada.



Dotze. Desactivació temporal i exclusió de les borses del personal funcionari interí

1. Es consideraran en situació de desactivació temporal en les borses les persones aspirants que en el moment de produir-se l'adjudicació es troben desactivades de conformitat amb l'apartat 1 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, pel qual s'acorda la publicació de l'addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.

2. Serà exclòs de les borses el personal funcionari interí que, havent participat i obtingut destinació, incórrega en algun dels supòsits d'exclusió regulats en l'article 8 de la Resolució de 26 de novembre de 2010 abans esmentada.



Tretze. Requisits generals

1. La disposició addicional de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs de personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana, va establir un termini perquè el personal integrant de les borses de treball, que per modificacions legislatives o reglamentàries no estiguera en possessió de la titulació acadèmica que faculta per a l'ingrés en el cos i especialitat en què està inscrit, poguera desactivar-se de la borsa de treball. En aquesta disposició addicional s'indicava també, que el personal funcionari interí que no complira els requisits exigits i no haguera sol·licitat la desactivació, si se li adjudicara un lloc i no disposara de la titulació corresponent o l'acreditació de la capacitació per a impartir l'especialitat de la borsa en la qual es trobe inscrit, segons establisca la normativa vigent, seria exclòs d'aquesta borsa.

2. L'Ordre 35/2018, de 22 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8368 / 24.08.2018), per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics, que imparteixen els ensenyaments de règim especial i altres ensenyaments, estableix en la disposició transitòria primera que el personal funcionari dels cossos docents afectats per l'esmentada norma que no reunisquen el requisit lingüístic de valencià tindran un termini de quatre anys per a acreditar-lo a comptar des de l'entrada en vigor de l'esmentada ordre. Finalitzat el període transitori, els integrants de les borses de treball de professors i catedràtics de Música i Arts Escèniques, mestres de taller, professors i catedràtics d'Arts Plàstiques i Disseny i professors i catedràtics d'escoles oficials d'idiomes que no reunisquen el mencionat requisit quedaran desactivats de la corresponent borsa; per tant, durant aquest període transitori aquest professorat podrà sol·licitar vacants tant en localitats de predomini lingüístic valencià com de castellà.

Així mateix, la disposició transitòria segona disposa que els integrants de les borses de treball afectats per l'Ordre 90/2013, de 6 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, que no hagen acreditat estar en possessió del requisit lingüístic de valencià, disposaran d'un període extraordinari fins a la finalització del curs escolar 2021-2022 per a l'obtenció de l'esmentat requisit, i durant el qual podran participar en els procediments de provisió de llocs en règim d'interinitat, i tindran circumscrit el dret a la mobilitat a llocs de centres docents públics en localitats de predomini lingüístic castellà. Transcorregut aquest termini, els que no reunisquen l'esmentat requisit quedaran exclosos de la corresponent borsa.

El professorat que vulga acollir-se al període extraordinari regulat en l'apartat anterior haurà de cursar la formació específica que organitze, a aquest efecte, la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

3. És requisit imprescindible perquè siga adjudicat un lloc determinat posseir l'especialitat i els requisits lingüístics del lloc degudament registrats. Aquests requisits seran considerats en el moment de l'adjudicació. El personal participant no haurà de justificar cap d'aquests requisits en aquest procediment, ja que estan en poder d'aquesta administració.

4. Totes les condicions que s'exigeixen en aquesta convocatòria han de complir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds prevista en la base huitena.

5. Podrà ser anul·lada la destinació obtinguda per qualsevol participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria.



Catorze. Irrenunciabilitat de les destinacions

Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva d'aquesta convocatòria seran irrenunciables, sense perjudici del que es disposa en l'article 7 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, per la qual s'acorda la publicació de l'addenda per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.





Quinze. Personal funcionari suprimit i desplaçat

Amb anterioritat a l'adjudicació de destinacions previstes en la present resolució, la Direcció General de Centres i Personal Docent procedirà a adjudicar destinació provisional al personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny que haja sigut declarat personal funcionari suprimit o desplaçat.





Setze. Recursos

La present resolució és definitiva en via administrativa, i contra aquesta podrà interposar-se un recurs potestatiu de reposició davant de la Direcció General de Centres i Personal docent en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de ser publicada, d'acord amb el que disposen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o directament un recurs contenciós administratiu davant del jutjat contenciós competent en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de ser publicada, de conformitat amb el que estableixen els articles 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 20 de juny de 2019.– El director general de Centres i Personal Docent: José Joaquín Carrión Candel.

Mapa web