Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2021, del gerent de l'Institut Valencià d'Art Modern, per la qual es convoca el procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número 78, tècnic o tècnica informàtics programadors, corresponent al torn lliure de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de 2018, convocatòria 9/2021.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9108 de 16.06.2021
Número identificador:  2021/6315
Referència Base de Dades:  005957/2021
 



RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2021, del gerent de l'Institut Valencià d'Art Modern, per la qual es convoca el procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número 78, tècnic o tècnica informàtics programadors, corresponent al torn lliure de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de 2018, convocatòria 9/2021. [2021/6315]

L'Institut Valencià d'Art Modern (d'ara en avant, IVAM) és una entitat de dret públic de la Generalitat amb personalitat jurídica pròpia i amb autonomia econòmica i administrativa, subjecta a l'ordenament jurídic privat per a la realització dels seus fins, entre els quals es troben el coneixement, el foment, la investigació i la difusió de l'art modern i contemporani.

En el marc del desenvolupament i compliment d'aquests objectius, i per a atendre les seues necessitats de personal, l'IVAM convoca el procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número 78, tècnic o tècnica informàtics programadors.

El lloc de treball que es convoca correspon al torn lliure de l'oferta d'ocupació pública de l'IVAM de l'any 2018, aprovada per l'Acord del Consell Rector de l'IVAM de data 19 de desembre de 2018, autoritzada per la Direcció General de Pressupostos de la Conselleria d'Hisenda i Model Econòmic el 28 de desembre de 2018 i el 4 de febrer de 2019, i publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 8495, de data 27 de febrer de 2019 (d'ara en avant, DOGV), de conformitat amb l'article 36 de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018, i amb l'article 19 de la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de pressupostos generals de l'Estat per a l'any 2018.

Aquesta resolució es dicta de conformitat amb el que es disposa en l'article huité, «Provisió de llocs de treball i oferta d'ocupació pública», del II Conveni col·lectiu del personal laboral al servei de l'Administració autonòmica; en l'article 70 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, que disposa que l'execució de l'oferta d'ocupació pública o instrument similar haurà de desenvolupar-se dins del termini improrrogable de tres anys; en la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i en la Resolució de 15 de maig de 2018, del conseller d'Hisenda i Model Econòmic, per la qual es dicten instruccions i es disposa la publicació del II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat en matèria de criteris generals d'aplicació a les ofertes d'ocupació pública i les seues convocatòries en el sector públic instrumental de la Generalitat publicat en el DOGV número 8304, de 28 de maig de 2018.



La present convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola; el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.



Aquesta convocatòria ha sigut negociada en data 17 i 18 de setembre de 2020 amb el Comité d'Empresa de l'IVAM, i aprovada pel Consell Rector de l'IVAM en data 22 de desembre de 2020.

Igualment, el Consell Rector, en la sessió de 5 de maig de 2021, ha acordat delegar la competència per a resoldre les controvèrsies que se susciten en relació amb el present procés en el gerent de l'IVAM. La present delegació de competències podrà ser revocada en qualsevol moment per l'òrgan delegant conforme amb l'article 9.6 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Sempre que es faça ús d'aquesta delegació de competències, s'haurà de fer constar expressament en la resolució o acte que s'adopte, i es consideraran dictades per l'òrgan delegant, de conformitat amb el que estableix l'article 9 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Aquesta convocatòria, a fi de facilitar l'accés a la informació, figurarà en la pàgina de l'IVAM, http://www.ivam.es/becas-y-convocatorias/, i es desenvoluparà d'acord amb les bases següents.

Per tant, i en virtut de les facultats que em confereix l'article 12. 2.c de la Llei 1/2018, de 9 de febrer, per la qual es crea l'Institut Valencià d'Art Modern, resolc:



Primer

Convocar el procés de selecció per a l'ingrés com a personal fix en el lloc de treball de l'IVAM de naturalesa laboral número 78, tècnic o tècnica informàtics programadors, per torn lliure i sistema de selecció de concurs oposició.



Segon

Publicar les bases que s'adjunten com a annex de la present resolució, les quals regiran en aquesta convocatòria.



Tercer

Aquesta resolució entrarà en vigor a partir de l'endemà de ser publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra la present resolució que posa fi a la via administrativa, l'interessat podrà interposar directament, en el termini de dos mesos, demanda laboral davant el Jutjat Social de la ciutat de València, segons el que es disposa en l'article 69 de la Llei 36/2011, de 10 d'octubre, reguladora de la jurisdicció social, en la redacció donada per la disposició final 3a de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



València, 24 de maig de 2021.– El gerent de l'Institut Valencià d'Art Modern: Sergi Pérez Serrano.







ANNEX

Convocatòria 9/2021



Bases



1. Objecte de la convocatòria

Aquesta convocatòria té per objecte la selecció de personal fix, mitjançant el sistema de concurs oposició, per a cobrir el següent lloc de treball de naturalesa laboral de la relació de llocs de treball de l'IVAM pel torn d'accés lliure:

Lloc número 78

Denominació: tècnic o tècnica informàtics programadors

Grup: C

Nivell: 20

Complement específic: E032

Forma de provisió: concurs

Naturalesa: laboral

Adscripció orgànica: Subdirecció General d'Administració

Localitat: València

Requisits: Títol de FPII Informàtica / FPII Electrònica o equiv. Coneixements SQL, programació client/servidor i SO Windows

Anglés nivell A1 o equivalent respecte al Marc Europeu de Referència, acreditat amb la possessió del corresponent certificat expedit o homologat per escoles oficials d'idiomes, universitats o organismes oficials d'ensenyament d'idiomes.

Funcions: interpretar anàlisi funcional i orgànica, disseny, desenvolupament i documentació d'aplicacions. Manteniment i configuració de sistemes informàtics i xarxa d'àrea local, equips d'usuari i servidors. Instal·lació, manteniment i inventari del parc informàtic de l'IVAM, tant del maquinari com del programari. Assistència i formació d'usuaris de l'IVAM i qualsevol altra tasca de caràcter anàleg que se li encomane.





2. Naturalesa i duració del contracte

El contracte serà de naturalesa laboral indefinit.





3. Requisits per a concórrer a la convocatòria

3.1. Per a ser admeses a la realització del procés selectiu les persones aspirants hauran de posseir el dia que finalitze el termini de presentació de sol·licituds, i mantindre'ls durant tot el procés selectiu fins al moment de la formalització del contracte de treball, a més dels requisits exigits en la descripció del lloc en la base 1, els requisits següents:



3.1.1. Tindre la nacionalitat espanyola o alguna altra que, de conformitat amb el que es disposa en l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, permeta l'accés a l'ocupació pública.

3.1.2. Haver complit setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa o d'aquella altra que puga establir-se per llei.

3.1.3. Estar en possessió o en condicions d'obtindre la titulació i els nivells d'idiomes que s'assenyala en la base 1 la data en què finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

Les persones aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes a l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagen obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas dels idiomes, per a acreditar l'equivalència amb els nivells del Marc Europeu de Referència i els títols acreditatius caldrà ajustar-se al que es disposa en el Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana i es crea la Comissió d'Acreditació de Nivells de Competència en Llengua Estrangera.

Coneixement del castellà. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprenga el coneixement del castellà hauran d'acreditar el coneixement de la manera següent:

– Certificat que acredite que han cursat l'Educació Primària, Secundària o el Batxillerat a Espanya.

– Diploma d'espanyol que estableix el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera, o equivalent, o certificació acadèmica que acredite haver superat totes les proves dirigides a l'obtenció d'aquest. El nivell exigit serà el C1.

– Certificat d'aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d'idiomes.

En cas que no puguen acreditar-lo, hauran de realitzar obligatòriament una prova de coneixement de l'espanyol, en la qual es comprovarà que posseeixen un nivell adequat de comprensió i expressió oral i escrita en aquesta llengua. El contingut d'aquesta prova s'ajustarà al que es disposa en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen els diplomes d'espanyol com a llengua estrangera. La prova es considerarà apta o no apta. La falta de superació d'aquesta prova implicarà que les persones aspirants no compleixen el requisit exigit en la convocatòria.

3.1.4. Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'acompliment de les corresponents funcions o tasques.

3.1.5. Que no haja sigut objecte de separació, o que no se li haja revocat el nomenament com a personal funcionari, amb caràcter ferm mitjançant un procediment disciplinari, d'una administració pública o d'un òrgan constitucional o estatutari, ni que es trobe inhabilitat per una sentència ferma per a l'exercici de qualsevol funció pública o d'aquelles funcions pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per una sentència ferma, o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a una sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

3.1.6. La persona aspirant seleccionada per a un lloc de treball que implique contacte habitual amb menors haurà de presentar, amb caràcter previ a la contractació, un certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals, d'acord amb el que es disposa en la normativa vigent. En cas que el certificat siga positiu o no s'aporte la contractació no es produirà.

3.2. L'òrgan tècnic de selecció (d'ara en avant, OTS) establirà, per a les persones aspirants amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones aspirants hauran de formular en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició la petició corresponent a la classe de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. Així mateix, podran sol·licitar les mesures d'adaptació que necessiten d'acord amb la classificació següent:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordesa.

5) Sistema Braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Unes altres, especificant-ne quines.

L'OTS podrà, segons el seu criteri i en qualsevol moment del procediment, sol·licitar l'acreditació de la condició de diversitat funcional mitjançant dictamen tècnic facultatiu emés per l'òrgan competent als qui així ho hagen comunicat. En tot cas, i de manera independent, els qui resulten seleccionats hauran de presentar, al final del procés o en qualsevol altre moment del seu desenvolupament, si així se'ls requereix, un certificat d'estar en possessió de la capacitat funcional necessària, tant física com psíquica o sensorial, per a exercir les tasques corresponents al lloc objecte de la corresponent convocatòria.



3.3. L'OTS podrà requerir a les persones aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no són acreditats en el termini dels deu dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.



4. Proves selectives

El procediment de selecció serà el de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

La fase d'oposició representa el 60 % de la puntuació total del concurs oposició, mentre que la fase de concurs representa el 40 % d'aquesta.

4.1. Fase d'oposició:

L'oposició constarà d'un exercici obligatori i eliminatori.

Exercici únic teòric sobre el temari íntegre

Consistirà a contestar per escrit un qüestionari de huitanta preguntes sobre tot el temari detallat en l'annex I, amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà la correcta. El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'OTS i en cap cas serà inferior a seixanta segons per pregunta.

No obstant això, hi haurà cinc preguntes de reserva per al supòsit de possibles anul·lacions d'aquestes.

La qualificació de l'exercici serà de 0 a 60 punts, i per a superar-lo serà necessari obtindre-hi un mínim de 30 punts. El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 30 punts en l'exercici serà contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta, i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals mitjançant una distribució proporcional.

Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre-hi un mínim de 30 punts.

L'OTS garantirà que les persones aspirants puguen realitzar les proves selectives en qualsevol de les dues llengües oficials de la Comunitat Valenciana.

4.2. Fase de concurs

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició. Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 40 punts, que es distribuiran de la manera següent:

– Un 30 % d'aquesta correspondrà a mèrits relacionats amb l'experiència de les persones aspirants d'acord amb el que es determine en la convocatòria.

– Un 10 % d'aquesta correspondrà a mèrits relacionats amb la formació de les persones aspirants d'acord amb el que es determine en la convocatòria.

A) Experiència professional relacionada amb les funcions del lloc fins a un màxim de 30 punts:

a. L'experiència laboral en l'IVAM, en departaments d'informàtica de l'IVAM amb funcions relacionades amb el lloc convocat i en llocs de treball de classificació igual o superior, a raó de 0,25 punts per mes complet de serveis.

b. L'experiència laboral en departaments d'informàtica en institucions museístiques d'altres administracions públiques, en funcions relacionades amb el lloc convocat i en llocs de treball de classificació igual o superior, a raó de 0,17 punts per mes complet de serveis.



c. L'experiència laboral en departaments d'informàtica en institucions culturals d'altres administracions públiques, en funcions relacionades amb el lloc convocat i en llocs de treball de classificació igual o superior, a raó de 0,15 punts per mes complet de serveis.



d. L'experiència laboral en departaments d'informàtica en l'IVAM amb funcions relacionades amb el lloc convocat i en llocs de treball de classificació inferior, a raó de 0,12 punts per mes complet de serveis.



e. L'experiència laboral en departaments d'informàtica en institucions museístiques o culturals en els supòsits no previstos en els apartats anteriors, en funcions relacionades amb el lloc convocat i en llocs de treball de classificació igual o superior o de categoria equivalent a la del lloc convocat, a raó de 0,05 punts per mes complet de serveis.



L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els criteris següents:

Per als serveis prestats en la mateixa entitat només serà necessari aportar el certificat de vida laboral que expedeix la Tresoreria de la Seguretat Social.

Els treballs per a administracions públiques i entitats de dret públic s'acreditaran aportant un certificat de vida laboral i un certificat oficial de l'òrgan competent.

Per a la resta dels treballs per compte d'altri, s'haurà d'aportar un certificat de vida laboral i un certificat d'empresa o contractes de treball que incloguen el temps treballat, la categoria laboral i una descripció de les funcions exercides.

En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservat a personal eventual esmentat en l'article 12 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.



B) Formació fins a un màxim de 10 punts:

a. Valencià: màxim de 2 punts. Només s'hi tindrà en compte el coneixement de valencià de nivell superior al que s'exigeix com a requisit de participació. El coneixement del valencià s'acreditarà mitjançant la presentació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, conformement a l'escala següent:

Nivell B2: 1,20 punts

Nivell C1: 1,50 punts

Nivell C2: 1,80 punts

Llenguatge administratiu, llenguatge de mitjans de comunicació, correcció de textos + 0,20 per certificat

b. Idiomes comunitaris diferents de la llengua espanyola: fins a un màxim de 2 punts, a raó de 0,40 punts per títol oficial, de conformitat amb els nivells del Marc Europeu de Referència, expedits per la universitat o escola oficial d'idiomes. En l'idioma anglés només es puntuaran els nivells superiors al que s'exigeix.

c. Títols acadèmics oficials d'igual o superior nivell al que s'exigeix com a requisit de participació, excloent-ne aquest: 1 punt per cada titulació, amb un màxim de 2 punts.

d. Altres titulacions relacionades amb les funcions del lloc diferents de les valorades en l'apartat anterior: 1 punt per cada titulació, amb un màxim d'1 punt.

e. Cursos de formació i perfeccionament, rebuts o impartits, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc, convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, fins a un màxim de 2 punts, i conformement a l'escala següent:

a) De 100 o més hores, 1,5 punts.

b) De 75 o més hores, 1 punt.

c) De 50 o més hores, 0,70 punts.

d) De 25 o més hores, 0,50 punts.

e) De 15 o més hores, 0,20 punts.

f) De menys de 15 hores, 0,005 punts per hora.

En cap cas es puntuaran en aquest subapartat ni en l'anterior els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



f. Altres cursos de formació i perfeccionament, rebuts o impartits, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions del lloc, convocats i homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació fins a un màxim d'1 punt, i conformement a l'escala següent:



a) De 75 o més hores, 1 punt.

b) De 50 o més hores, 0,70 punts.

c) De 25 o més hores, 0,50 punts.

d) De 15 o més hores, 0,20 punts.

e) De menys de 15 hores, 0,005 punts per hora.

5. Puntuació final del concurs oposició

Una vegada aconseguida la condició d'apte/a, en la fase d'oposició, l'OTS valorarà els mèrits mitjançant un barem disposat per ordre de la puntuació més alta obtinguda per les persones aspirants. Únicament s'hi tindran en compte els mèrits al·legats, obtinguts i acreditats abans de finalitzar el termini de presentació de sol·licituds per a participar en aquest procés.



6. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les persones aspirants que concórreguen al procés hauran de presentar la seua sol·licitud en el Registre de l'IVAM (carrer de Guillem de Castro, 118. València 46003. Horari de 09.00 a 14.00 hores) o per alguna de les formes previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, anunciant el seu enviament per correu electrònic a g.administrativa@ivam.es.

La sol·licitud es presentarà conforme al formulari que figura en l'annex II, i s'hi adjuntaran la fotocòpia del DNI i el currículum d'acord amb el formulari de l'annex III.

El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de vint dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les presents bases.



7. Òrgan tècnic de selecció

D'acord amb l'apartat dotzé del II Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat, l'OTS d'aquesta convocatòria, designat per resolució de la persona titular de la Sotssecretaria de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, estarà integrat per:

– President o presidenta: haurà de ser personal funcionari de carrera o personal laboral fix designat entre aquell personal de la Generalitat i del seu sector públic instrumental o d'altres administracions públiques la classificació professional del qual siga igual o superior a la de la categoria laboral objecte de la present convocatòria, i haurà de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida en la convocatòria.

– Dos vocals: que hauran de ser personal funcionari de carrera o personal laboral fix designats entre aquell personal de la Generalitat i el seu sector públic instrumental o d'altres administracions públiques la classificació professional dels quals siga igual o superior a la de la categoria laboral objecte de la present convocatòria, i hauran de posseir una titulació corresponent a la mateixa àrea de coneixements que l'exigida en la convocatòria.

– Secretari o secretària: un treballador o treballadora personal laboral fix de l'IVAM la classificació professional del qual siga igual o superior a la de la categoria laboral objecte de la present convocatòria, que tindrà veu però sense vot.

La relació nominal dels membres de l'OTS serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Corresponen a l'OTS les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones aspirants admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenvolupament de les proves selectives.

Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones aspirants quan hi concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic. Així mateix, hauran d'abstindre's aquells membres que hagen fet tasques de preparació de les persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

El funcionament de l'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa vigent.



8. Desenvolupament de les proves selectives

8.1. Amb la finalitat de reduir les càrregues administratives les persones aspirants únicament presentaran la sol·licitud degudament emplenada que s'adjunta en l'annex II, una fotocòpia del DNI i el curriculum vitae amb els mèrits conforme amb l'annex III.

Acabat el termini de presentació de sol·licituds, després de verificar que es reuneixen els requisits exigits per al lloc, l'òrgan convocant dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el web de l'IVAM, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves.



Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que s'estableix en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes si és procedent, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves.

Aquesta resolució es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el web de l'IVAM, i establirà, així mateix, la data, l'hora i el lloc de realització del primer exercici, així com la composició de l'OTS. Aquesta resolució serà publicada amb una antelació mínima d'un mes respecte a la data de celebració de l'exercici. En tot cas, l'exercici no es realitzarà fins que no hagen transcorregut un mínim de quatre mesos a comptar de la data de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat.

L'ordre de crida de les persones admeses per a cada exercici serà per ordre alfabètic.

8.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de l'exercici en crida única. Perdran el dret quan es personen en els llocs de celebració una vegada iniciades les proves o per la inassistència a aquestes, encara que es dega a causes justificades.



Com que es tracta de proves orals o altres de caràcter individual i successiu, l'OTS podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que aquestes no hagen finalitzat i l'admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.

Així mateix, si alguna de les aspirants no pot completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, degudament acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització d'aquest i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, les quals no es podran demorar de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorada per l'òrgan tècnic de selecció, i, en tot cas, la realització d'aquestes tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que hagen superat el procés selectiu. Idèntica previsió és aplicable a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir-hi per motius de seguretat.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions de l'OTS o del personal ajudant o assessor durant la celebració de les proves, amb vista a l'adequat desenvolupament d'aquestes. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent, de manera que aquesta persona aspirant podrà continuar el desenvolupament de l'exercici amb caràcter condicional fins que l'òrgan tècnic de selecció resolga sobre l'incident.

Abans de l'inici de l'exercici i sempre que s'estime convenient durant el desenvolupament d'aquest, les persones membres de l'OTS, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses mitjançant la presentació del DNI, NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, i per a això no seran vàlides les fotocòpies compulsades d'aquests documents, així com, si és el cas, de l'exemplar per a les persones interessades de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.3. En totes les proves, excepte les orals o les que incloguen lectura pública, l'OTS prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat en la valoració d'aquestes, de manera que seran anul·lats tots aquells exercicis en els quals es continga alguna marca que puga identificar la seua autoria.



9. Publicitat de les llistes

9.1. En finalitzar l'únic exercici de la fase d'oposició l'OTS publicarà en la pàgina web de l'IVAM la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat anonimitzat i puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament les persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a l'exercici.

Les persones aspirants que no superen l'únic exercici quedaran excloses del procés selectiu. Una vegada fetes públiques les llistes provisionals amb les qualificacions de l'exercici, les persones aspirants disposaran d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats en el web de l'IVAM per a realitzar totes les al·legacions que tinguen per convenients.

Transcorregut el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació dels resultats en el web de l'IVAM, i una vegada revisades les al·legacions per l'OTS, es procedirà a publicar les llistes amb les qualificacions definitives obtingudes per les persones aspirants que han superat l'únic exercici eliminatori.

9.2. Les persones aspirants que superen la fase d'oposició hauran d'acreditar documentalment tant els requisits com els mèrits, perquè siguen valorats per l'OTS, en un termini de cinc dies hàbils a comptar del dia de la publicació de les llistes amb les qualificacions definitives obtingudes en el web de l'IVAM.

9.3. Una vegada que l'OTS haja realitzat el barem de mèrits s'exposarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM i en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i s'establirà un termini de tres dies hàbils, durant els quals les persones aspirants podran presentar un escrit de disconformitat que haurà d'exposar els motius. L'OTS resoldrà les reclamacions que es presenten en el termini de cinc dies hàbils després dels quals es publicarà el barem definitiu d'aquests mèrits.

9.4. La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdues fases. Es configurarà una llista, ordenada per puntuació de major a menor, que s'interromprà quan el nombre de persones que s'hi inclouen coincidisca amb el nombre de llocs convocats. Aquesta constituirà la llista definitiva de persones aprovades. Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: es tindrà en compte, en primer lloc, la puntuació més alta obtinguda en la fase d'oposició i, si persisteix l'empat, aquest es dirimirà per la puntuació més alta obtinguda en els diferents apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en el qual figuren detallats.

Amb les persones aspirants que no hagen resultat adjudicatàries dels llocs convocats però que hagen superat les proves selectives es constituirà una borsa de treball ordinària i prioritària ordenada per la puntuació obtinguda en el procés de selecció de les recollides en l'apartat 3.1.a del III Acord de la Comissió de Diàleg Social del Sector Públic Instrumental de la Generalitat relatiu a criteris generals d'aplicació a la constitució i funcionament de les borses d'ocupació temporal en el sector públic instrumental de la Generalitat resultant dels processos de selecció convocats en el desenvolupament de l'oferta d'ocupació pública. La constitució d'aquestes noves borses anul·larà les existents amb anterioritat de llocs de característiques similars. A aquestes borses es podrà acudir en cas de vacant o incapacitat temporal o situació similar.



9.5. Si en qualsevol moment del procés l'OTS s'assabenta que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits, o dels mèrits al·legats, haurà de requerir-la perquè els acredite. En cas de no ser acreditats dins del termini, quedarà exclosa del procés, prèvia indicació de les inexactituds o falsedats formulades pel sol·licitant.





10. Formalització del contracte

Aquest procés de selecció serà resolt pel gerent de l'IVAM i es publicarà en el tauler d'anuncis de l'IVAM, en la pàgina web de l'IVAM, www.ivam.es, i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

La convocatòria podrà declarar-se deserta si l'òrgan tècnic de selecció considera que cap de les persones aspirants aconsegueix la condició d'apte/a.

Conclòs el procés selectiu, la persona aspirant que aconseguisca la puntuació més alta serà contractada amb caràcter fix mitjançant un contracte de duració indefinida i superació d'un període de prova d'un mes.





11. Protecció de dades

D'acord amb el que estableix la legislació de protecció de dades, s'informa les persones aspirants que les dades de caràcter personal seran tractades per a gestionar la seua candidatura i així incloure-les en el procés de selecció. A més, amb la formalització de la sol·licitud, s'informa que les dades podran ser cedides a altres administracions en cas que això resulte obligatori per disposició legal, i publicades en la web per a garantir la transparència dels resultats, tant de la llista d'admissió com, una vegada finalitzat el procés, de les acceptacions i les exclusions, emparant-se l'IVAM en el seu consentiment en emplenar i enviar el formulari i en marcar la casella acceptant la política de privacitat.



L'IVAM no cedirà les seues dades a tercers, excepte per obligació legal.

Les persones aspirants compten amb els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació del tractament i portabilitat, respecte de les seues dades de caràcter personal, i també amb la possibilitat de revocar el seu consentiment, i els podran exercir remetent un correu electrònic a ivam@ivam.es







ANNEX I

Temari



1. Normativa pròpia de l'IVAM. Llei 1/2018, de 9 de febrer, de la Generalitat, reguladora de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM). Objecte, fins i funcions de l'IVAM.

2. Normativa pròpia de l'IVAM. Llei 1/2018, de 9 de febrer, de la Generalitat, reguladora de l'Institut Valencià d'Art Modern (IVAM). Òrgans rectors i organització de l'IVAM.

3. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. La Comunitat Valenciana. Dels drets dels valencians i valencianes.

4. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. La Generalitat.

5. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana. Les competències.

6. Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià. El president i el Consell.

7. Llei 5/1983, de 30 de desembre, de Govern Valencià. De l'Administració pública de la Generalitat i de la responsabilitat dels membres del Consell i de l'Administració pública de la Generalitat.

8. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i homes.

9. Els contractes del sector públic (I). Objecte i àmbit d'aplicació de la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic, per la qual es transposen a l'ordenament jurídic espanyol les directives del Parlament Europeu i del Consell 2014/23/UE i 2014/24/UE, de 26 de febrer de 2014. Delimitació dels tipus contractuals. Contractes administratius i contractes privats. Perfecció i forma. Els contractes del sector públic (II). Objecte, preu i quantia del contracte. Garanties exigibles en la contractació del sector públic. Normes generals de la preparació de contractes per les administracions públiques.

10. Informàtica bàsica. Representació i comunicació de la informació: elements constitutius d'un sistema d'informació. Característiques i funcions.

11. Arquitectura d'ordinadors. Components interns dels equips microinformàtics.

12. Perifèrics: connectivitat i administració. Elements d'impressió. Elements d'emmagatzematge. Elements de visualització i digitalització.



13. Model conceptual de dades. Entitats, atributs i relacions. Diagrames de flux de dades. Diccionari de dades.

14. Disseny de bases de dades. Disseny lògic i físic. El model lògic relacional. Normalització.

15. Llenguatges de definició de bases de dades. Estàndard ANSI SQL. Llenguatge DDL (Data Definition Language).

16. Llenguatges d'interrogació de bases de dades. Estàndard ANSI SQL. Llenguatge DML (Data Manipulation Language). Inserció, modificació, esborrament, consultes simples, consultes d'unió interna, consultes d'unió externa. Procediments emmagatzemats. Esdeveniments i disparadors.

17. Llenguatges de programació. Representació de tipus de dades. Operadors. Instruccions condicionals. Bucles i recursivitat. Procediments, funcions i paràmetres.

18. Llenguatges de programació i disseny d'informes. Visual Basic (3, 5 i 6) i Crystal Reports.

19. Administració del sistema operatiu i programari de base. Funcions i responsabilitats. Actualització, manteniment i reparació del sistema operatiu.

20. Perfils d'usuari. Polítiques de seguretat. Windows Server.

21. Administració O365 Empresarial com a servei.

22. Arquitectura de sistemes client/servidor i multicapes: components i operació.

23. Arquitectures de serveis web i protocols associats.

24. Sistemes wifi corporativa (Aruba). Administració.

25. Configuració i assistència a telefonia VozIP (Cisco).

Mapa web