Ficha disposicion

Ficha disposicion





Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2018/2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8326 de 27.06.2018
Número identificador:  2018/6272
Referència Base de Dades:  006304/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, A/A1



RESOLUCIÓ de 25 de juny de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es convoca procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2018/2019. [2018/6272]



La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix en la disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la funció pública docent, en el marc de les seues respectives competències i respectant, en tot cas, les normes bàsiques contingudes en aquesta.

La present convocatòria té com a finalitats les següents: millorar la qualitat de l'ensenyament; dotar els centres educatius d'una plantilla amb major continuïtat i establir un procediment que permeta poder romandre en el mateix centre durant el curs 2018/2019, quan ocupe una vacant aquest curs, al professorat amb destinació provisional, a les persones aspirants seleccionades en procediments selectius que tinguen pendent la fase de pràctiques i al professorat interí.

Per a això, s'ha determinat un procediment de confirmació telemàtica que, al costat del de provisió de llocs que s'ha estat aplicant amb anterioritat per a l'inici del curs escolar, possibilite tant dur a terme una gestió eficient, amb garanties en el procés, com agilitar la incorporació del professorat amb destinació provisional, la del professorat en pràctiques i la del professorat interí, als centres educatius amb el temps suficient per a participar en les tasques d'inici del curs escolar.

En la tramitació d'aquesta resolució s'ha complit el que es preveu en l'article 37 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic i l'article 153 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



D'acord amb el que s'ha exposat i fent ús de les atribucions conferides per l'article 10 del Decret 186/2017, de 24 de novembre, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8192, 18.12.2017), la Direcció General de Centres i Personal Docent acorda convocar un procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2018/2019, d'acord amb les següents bases:





Primera. Objecte

1. És objecte d'aquesta resolució establir el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques i de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2018/2019.



2. Aquest procediment es desenvoluparà per al personal funcionari amb destinació provisional en dues fases:

a) Primera fase: confirmació de destinació.

b) Segona fase: adjudicació general d'inici de curs.

3. El procediment d'adjudicació de destinació descrita en el punt anterior, apartat a s'aplicarà a tot el personal funcionari amb destinació provisional.

4. Una vegada adjudicats les destinacions al personal descrit en el punt 3, s'aplicarà la segona fase d'adjudicació que s'indica en el punt 2, al professorat que no haja obtingut destinació en la primera fase, al professorat que desitge reingressar al servei actiu en el curs 2018/2019, al personal aspirant seleccionat en procediments selectius que hauran d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques, i al personal funcionari interí.



I. Primera fase. Confirmació de destinació



Segona. Participants

Tot el personal funcionari amb destinació provisional que va obtindre vacant a temps complet en un sol centre, en el procediment d'adjudicació de destinacions convocades mitjançant la Resolució de 5 de juny de 2017 (DOGV 8058, 08.06.2017), podrà optar a continuar durant el curs 2018/2019 com a personal funcionari amb destinació provisional en el mateix lloc de treball, sempre que reunisca els següents requisits específics per a aquesta fase:

a) Que mostre la seua conformitat per a continuar ocupant la vacant.



b) Que la plaça que haja ocupat durant el curs 2017/2018, continue vacant el pròxim curs o hi haja una vacant d'aquesta especialitat en el mateix centre.

c) Que compte amb el requisit lingüístic de valencià en el cas del funcionariat dels cossos docents de catedràtics i de professors d'Ensenyament Secundari i de professors tècnics de Formació Professional d'acord amb el que es preveu en l'Ordre 90/2013, de 6 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics i en els serveis o unitats de suport escolar i educatiu dependents de la Generalitat (DOGV 7148, 08.11.2013).

d) Que no haja obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs 2018/2019 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball.



Tercera. Procediment

1. El professorat a què es refereix la base segona, manifestarà des de les 10.00 hores del dia hàbil següent al de la publicació de la present resolució en el DOGV i, en tot cas, fins a les 10.00 hores del dia 3 de juliol de 2018, a través de la URL https://ovidoc.edu.gva.es, el seu desig de mantindre's en la plaça que ocupa aquest curs, sempre que es complisquen els requisits específics detallats en la base segona.

2. Una vegada determinades per l'administració les vacants per al curs 2018/2019, s'adjudicarà als participants en aquesta convocatòria, si és possible, el lloc vacant que ocupen aquest curs o un altre d'aquesta especialitat que estiga vacant en el mateix centre.

3. Si un centre no tinguera suficients vacants d'aquesta especialitat ocupada pel professorat participant que ha confirmat la seua intenció de continuar en el mateix lloc, aquestes s'adjudicaran per l'ordre normativament establit que es relata en l'apartat 2 de la base quarta d'aquesta resolució.



II. Segona fase. Adjudicació general d'inici de curs



Quarta. Participants i publicació de vacants

1. Participants

És susceptible de participar en aquesta fase el professorat descrit en la base segona que no haja obtingut destinació, el professorat que reingresse en el servei actiu, el personal aspirant seleccionat en procediment selectius que haja d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques i el professorat interí.

1.1. Participació voluntària

Pot participar de forma voluntària en aquesta segona fase, el personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny dependents de la Generalitat Valenciana, que es troba en qualsevol de les situacions d'excedència que impliquen pèrdua de la destinació definitiva, desitja reingressar al servei actiu i compleix els requisits per a això. (Apartat de participació, 1-Reingressats).



1.2. Participació forçosa

Està obligat a participar en aquesta segona fase:

a) Tant el personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny que durant el curs escolar 2017/2018 estiga prestant serveis amb caràcter provisional en centres dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, com el funcionariat adscrit a l'estranger que estiga obligat a reingressar al servei actiu en el curs 2018/2019. Hauran de participar sempre que no hagen obtingut destinació definitiva en els concursos de trasllats convocats, ni hagen obtingut destinació provisional per al curs escolar 2018/2019 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2-Provisionals).

b) El personal funcionari de carrera del cos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny reingressat en el servei actiu durant el curs escolar 2017/2018 i que no haja obtingut destinació definitiva en els concursos de trasllats convocats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs escolar 2018/2019 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2-Provisionals).



c) Qualsevol funcionària o funcionari de carrera que no tinga destinació definitiva per suspensió de funcions, una vegada complida la sanció. (Apartat de participació, 2-Provisionals).

d) Personal aspirant seleccionat en els procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que ha realitzat les pràctiques durant el curs escolar 2017/2018. Aquest personal haurà de participar sempre que no haja obtingut destinació definitiva per cap de les convocatòries del concurs de trasllats, ni haja obtingut destinació provisional per al curs 2018/2019 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball. (Apartat de participació, 2– Provisionals).



e) Personal aspirant seleccionat en procediments selectius que hauran d'incorporar-se a la realització del període de pràctiques. (Apartat de participació, 3-Pràctiques).

f) El personal funcionari interí integrant de la borsa de treball descrita en l'article 4 de l'Acord de 23 de novembre de 2010 subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals pel qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat publicat per Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal. (Apartat de participació, 4-Interins).



2. Prioritat en la segona fase d'adjudicació

2.1. Per a l'obtenció de destinació, la prioritat estarà determinada per al funcionariat comprés en la base quarta, punt 1.1 i punt 1.2, apartats a, b, c i d, per la promoció d'ingrés més antiga i dins d'aquesta per la puntuació obtinguda en el procediment selectiu.

El professorat que tinguera reconeguda una o diverses habilitacions transitòries, s'ordenarà en aquestes habilitacions, després del personal funcionari de carrera o en pràctiques de la corresponent especialitat, amb prioritat respecte al personal funcionari interí, sempre que no hi haguera llocs de la seua especialitat.

2.2. El personal docent comprés en la base quarta, apartat e del punt 1.2 s'ordenarà d'acord amb la respectiva llista d'aspirants seleccionats en el procediment selectiu.

2.3. Per al personal comprés en la base quarta, apartat f del punt 1.2, l'obtenció de destinació es determinarà per l'ordre que posseïsca en la llista de professorat interí, si bé aquell que va obtindre vacant no forçosa, a temps complet, en un sol centre en el procediment d'adjudicació de destinacions convocat mitjançant Resolució de 5 de juny de 2017 (DOGV 8058, 08.06.2017) tindrà preferència per a romandre en la plaça que ocupe en el curs 2017/2018, sempre que:

a) La sol·licite en primer lloc en la relació de vacants.

b) La plaça que haja ocupat durant el curs 2017/2018, continue vacant el pròxim curs o n'hi haja una de vacant d'aquesta especialitat en el mateix centre.



Cinquena. Publicitat de codis i vacants

1. A fi que els participants de la present convocatòria puguen realitzar les seues peticions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport la relació de centres existents en les diferents localitats compreses en l'àmbit de gestió d'aquesta conselleria, així com les àrees i subàrees en les quals s'han agrupat aquestes. També es publicarà la relació d'especialitats i la seua codificació a l'efecte de la presentació d'instàncies.

2. Finalitzada l'adjudicació de comissions de servei convocada per Resolució de 4 de maig de 2018 (DOGV 8287, 04.05.2018), de la Direcció General de Centres i Personal Docent, i amb almenys 48 hores d'antelació a l'adjudicació de les destinacions per a l'inici del curs, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, la llista de vacants amb què es realitzarà tant el procediment de la primera fase com el de la segona, tenint en compte que tots ells han de correspondre a llocs de treball previstos en la planificació educativa. En aquesta llista, els llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar a ocupar els seus llocs d'origen al llarg del curs escolar (places afectades), apareixeran consignats amb un asterisc.



Sisena. Format i emplenament de les sol·licituds

1. Sol·licituds

Tot el personal participant haurà de presentar una sol·licitud telemàtica, que serà tramitada a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es. No s'admetran les sol·licituds presentades en cap registre físic.

2. La presentació telemàtica de la sol·licitud de participació s'efectuarà per mitjà del codi d'usuari i contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

3. La persona interessada en un procés concret podrà accedir amb el codi d'usuari i la contrasenya que s'establisquen en l'aplicació si vol efectuar consultes sobre els resultats que obtinga.

4. Les sol·licituds del personal funcionari de carrera i en pràctiques, comprés en els apartats de participació: 1-Reingressats, 2-Provisionals i 3-Pràctiques, es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació de principi de curs.

5. Les sol·licituds del personal funcionari interí, comprés en l'apartat de participació 4-interins, es realitzarà a través de l'aplicació del procediment d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent (DOGV 8221, 26.01.2018).

6. De conformitat amb el que s'estableix en el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, que va entrar en vigor el 25 de maig de 2018, relatiu a la Protecció de Dades de Caràcter Personal cal considerar el següent:

– Les dades personals recollides mitjançant aquesta sol·licitud seran tractades de forma confidencial.

– La finalitat del tractament és el compliment del que es disposa en la present convocatòria d'adjudicació de destinacions de caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny.

– Es poden exercir els drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició d'acord amb el que es disposa en l'avís legal de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



– La responsable del tractament de la informació és la Sotssecretaria de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. La coordinació i supervisió correspon a la persona delegada de protecció de dades, que exerceix les seues funcions amb autonomia funcional i està adscrita orgànicament a la Sotssecretaria de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, amb domicili en Passeig de l'Albereda, núm. 16, 46010 de València.



Setena. Peticions

1. Funcionariat de carrera i en pràctiques

1.1. El nombre de peticions que cada participant podrà sol·licitar no podrà excedir de 300. A l'efecte d'obtenció d'un lloc, aquelles persones que participen consignaran els codis de centres, localitats, subàrea, àrea i província i tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència.



1.2. Les peticions poden fer-se a centre concret, localitat, subàrea, àrea i província, i són compatibles totes les modalitats. En els quatre últims casos s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea i província amb lloc vacant en el mateix ordre en què apareguen anunciats.

1.3. El personal docent que puga participar per més d'una especialitat les prioritzarà en el lloc reservat per a això en la instància de participació, combinant-les en l'ordre successiu que establisca cada participant amb les seues peticions de centre, localitat, subàrea, àrea i província.



Aquells aspirants que tinguen concedida pròrroga per a la realització de la fase de pràctiques o hagen resultat no aptes en convocatòries anteriors, no podran sol·licitar llocs de naturalesa mixta o àmbits. S'entén per àmbit el lloc per a impartir matèries de més d'una especialitat en el mateix centre.

1.4. Si es demana més d'un lloc-especialitat d'un mateix centre, localitat, subàrea, àrea i província serà necessari repetir el centre, localitat, subàrea, àrea i província tantes vegades com llocs sol·licitats. No obstant l'anterior, a fi de simplificar i facilitar al professorat participant la realització de les seues peticions, qualsevol interessada o interessat que desitge sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat, subàrea, àrea i província podrà, en lloc de realitzar la petició consignant els codis de tots i cadascun dels centres per ordre de preferència, anotar únicament els codis corresponents a la localitat, subàrea, àrea, província i lloc-especialitat, i s'entén, en aquest cas, que sol·licita tots els centres de la localitat, subàrea, àrea o província de què es tracte en el mateix ordre de preferència amb el qual apareixen publicats. Si respecte a tots els centres d'una localitat, subàrea, àrea o província desitjara sol·licitar-se'n algun o alguns prioritàriament, aquests centres hauran de consignar-se com a peticions individualitzades per ordre de preferència i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat, subàrea, àrea o província i lloc-especialitat, i s'entenen incorporats a les seues peticions els restants centres en el mateix ordre en què apareixen publicats.



1.5. El funcionariat de carrera que participe amb caràcter forçós i el funcionariat en pràctiques hauran de fer constar necessàriament l'ordre de preferència de les províncies. Si no s'hagueren consignat aquests criteris de prioritat o s'hagueren esgotat els consignats o, si escau, no s'haguera confirmat la sol·licitud, al personal participant amb caràcter forçós li serà adjudicada d'ofici qualsevol de les places disponibles. A aquest efecte, s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea o, si escau, província amb lloc en el mateix ordre en què apareguen publicats.

2. Personal funcionari interí

2.1. La forma de participació del personal funcionari interí s'ajustarà al procediment establit en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regulen els procediments d'adjudicació contínua de llocs de treball i de provisió de llocs de difícil cobertura.

No caldrà modificar la sol·licitud de l'adjudicació contínua; serà vàlida l'última sol·licitud presentada per a obtindre destinació en aquest procediment de provisió, si bé aquells que van obtindre vacant no forçosa, a temps complet en un sol centre en el procediment d'adjudicació de destinacions convocat mitjançant la Resolució de 5 de juny de 2017 (DOGV 8058, 08.06.2017) i que desitgen romandre en la plaça que ocupen en el curs 2017/2018 i d'acord amb el que es preveu en l'apartat 2.3 de la base quarta, hauran de sol·licitar la plaça que hagen ocupat durant el curs 2017/2018.

2.2. El personal aspirant que estiga desactivat en el moment en què s'òbriga de nou l'aplicació telemàtica contínua continuarà estant desactivat llevat que s'active per a aquesta adjudicació, tot això de conformitat amb el que s'estableix en l'article 1.2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per Resolució de 26 de novembre de 2010.

3. Normes comunes

3.1. Les peticions de centre de les Escoles Oficials d'Idiomes i les relatives als Serveis Psicopedagògics Escolars de Sector (SPE) per a l'especialitat d'Orientació Educativa es realitzaran d'acord amb la codificació establida en la relació de centres. A l'efecte de l'assignació de les places adjudicades en aularis d'Escoles Oficials d'Idiomes i en els SPE, la direcció d'aquests procedirà a assignar en acte públic, a falta d'acord unànime de tot el personal adjudicat en l'especialitat corresponent, durant el primer dia de setembre, les seus en les quals s'impartirà docència, d'acord amb l'ordre d'adjudicació de la relació de participants definitiva.

3.2. Així mateix, si els llocs que se sol·liciten tenen caràcter d'itinerant/compartit o si se sol·liciten llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar als llocs dels quals són titulars al llarg del curs escolar (places afectades) o llocs a temps parcial, es farà constar aquesta circumstància en l'espai reservat per a això en l'apartat de petició de la instància.



3.3. Només el personal funcionari interí podrà sol·licitar llocs de qualsevol titular que es troba prestant serveis en una altra destinació però que normativament pot tornar al seu lloc d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) i llocs a temps parcial.



Huitena. Terminis

1. El termini de presentació i modificació d'instàncies per a la participació en la fase segona serà des de les 13 hores del dia 12 de juliol de 2018 fins a les 13 hores del dia 27 de juliol de 2018.

2. Per al personal funcionari de carrera, únicament s'admetran a tràmit les sol·licituds de peticions confirmades telemàticament a l'Administració educativa dins del termini indicat en el paràgraf anterior.



3. Per al personal funcionari interí que realitzarà la petició a través de l'aplicació del procediment d'adjudicació contínua, regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, serà vàlida l'última sol·licitud presentada en aquest procediment.

4. En el cas que es presentara en termini i forma més d'una sol·licitud de peticions, només es tindrà en compte l'última presentada. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, per cap concepte s'alteraran les peticions.



Novena. Normes d'adjudicació

L'adjudicació de les vacants es realitzarà d'acord amb el que s'estableix en les bases quarta, punt 2 i en la base setena d'aquesta resolució.

Amb anterioritat a la resolució definitiva de la convocatòria es publicarà la relació ordenada dels participants. Contra aquesta relació podran presentar-se reclamacions en el termini de dos dies hàbils que es dirigiran a la Direcció General de Centres i Personal Docent. Aquestes reclamacions únicament podran presentar-se per via telemàtica. Una vegada revisades aquestes es publicarà la llista definitiva de participants.



Deu. Resolucions

1. La Direcció General de Centres i Personal Docent publicarà la relació definitiva de l'adjudicació en els taulers d'anuncis de les direccions territorials i en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, http://www.ceice.gva.es. Mitjançant aquesta publicació s'entendrà notificat amb caràcter general el personal participant.

2. Els nomenaments derivats d'aquest procediment s'estendran des del dia 1 de setembre de 2018 fins al dia 31 d'agost de 2019.





Onze. Normes d'adjudicació i sol·licitud de província per a l'adscripció d'ofici del personal funcionari interí

Per al personal funcionari interí, tots els llocs seran de petició voluntària, però d'acceptació obligatòria si hagueren sigut sol·licitats. Les vacants oferides són d'acceptació obligatòria en el cas que corresponguen a les preferències provincials triades. No obstant això, per al supòsit que la plaça no fóra triada voluntàriament per cap aspirant, s'adjudicarà d'ofici i la seua acceptació serà obligatòria. A aquest efecte les persones participants hauran de triar almenys una província i la plaça s'adjudicarà en ordre invers en la respectiva borsa de treball a aquella persona participant que estiga obligada per la seua preferència provincial. No s'afegirà d'ofici cap província per a l'adjudicació dels llocs que no es cobrisquen voluntàriament, excepte en el cas en què la persona participant no n'haja triat cap i, llavors, se li afegiran les tres en l'ordre preestablit. En cap cas seran adjudicades les places amb requisit lingüístic a les persones participants que no el posseïsquen, siga aquesta adjudicació d'ofici o per petició voluntària de la persona interessada.



Dotze. Desactivació temporal i exclusió de les borses del personal funcionari interí

1. Es consideraran en situació de desactivació temporal en les borses, les persones aspirants que en el moment de produir-se l'adjudicació es troben desactivades de conformitat amb l'apartat 1 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent per la qual s'acorda la publicació de l'Addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.

2. Serà exclòs de les borses el personal funcionari interí que, si bé ha participat i obtingut destinació, incorreguera en algun dels supòsits d'exclusió regulats en l'article 8 de la Resolució de 21 de desembre de 2015 abans citada.



Tretze. Requisits generals de la primera i segona fase d'adjudicació



1. La disposició addicional de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs de personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana, va establir un termini perquè el personal integrant de les borses de treball, que per modificacions legislatives o reglamentàries no estiguera en possessió de la titulació acadèmica que faculta per a l'ingrés en el cos i especialitat en què està inscrit i, si escau, de la certificació o títol que acredite la possessió de la formació pedagògica i didàctica exigible, poguera desactivar-se de les borses de treball. En aquesta disposició addicional s'indicava també que el personal funcionari interí que no complira els requisits exigits i no haguera sol·licitat la desactivació, si se li adjudica un lloc i no disposa de la titulació corresponent, seria exclòs d'aquestes borses.

2. Tenint en compte l'indicat en el punt 4 de la disposició transitòria única de l'Ordre 90/2013, de 6 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres públics i en els serveis o unitats de suport escolar i educatiu dependents de la Generalitat (DOGV 7148, 08.11.2013), i una vegada finalitzat el període transitori establit, no es podrà adjudicar vacant en aquest procediment, al professorat interí dels cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari i de professors tècnics de Formació Professional, que no compte amb el requisit lingüístic de valencià.



3. És requisit imprescindible perquè siga adjudicat un lloc determinat posseir l'especialitat del mateix lloc i els requisits lingüístics del lloc degudament registrats. Aquests requisits seran considerats en el moment de l'adjudicació. Cap d'aquests requisits ha de ser justificat pel personal participant per obrar en poder d'aquesta administració.



4. Totes les condicions que s'exigeixen en aquesta convocatòria han de complir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de la segona fase.

5. Podrà ser anul·lat la destinació obtinguda per qualsevol participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria.



Catorze. Irrenunciabilitat de les destinacions

Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva d'aquesta convocatòria seran irrenunciables.



Quinze. Personal funcionari suprimit i desplaçat

Amb anterioritat a l'adjudicació de destinacions previstes en la present resolució, la Direcció General de Centres i Personal Docent procedirà a adjudicar destinació provisional al personal funcionari de carrera del cos de catedràtics d'Ensenyament Secundari i de professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics d'escoles oficials d'idiomes i de professors d'escoles oficials d'idiomes, professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics de Música i Arts Escèniques i de professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i de professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny que haja sigut declarat personal funcionari suprimit o desplaçat.





Setze. Recursos

La present resolució és definitiva en via administrativa i s'hi podrà interposar un recurs potestatiu de reposició davant la Direcció General de Centres i Personal Docent en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà de la publicació, d'acord amb el que es disposa en els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o directament un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós competent, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la data de la publicació, segons que estableixen els articles 8 i 14 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.





València, 25 de juny de 2018.– El director general de Centres i Personal Docent: José Joaquín Carrión Candel.

Mapa web