Ficha disposicion

Ficha disposicion





Convocatòria d'un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8585 de 05.07.2019
Número identificador:  2019/6771
Referència Base de Dades:  006309/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Corts Valencianes
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



Convocatòria d'un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària. [2019/6771]

Resolució del Lletrat Major

Havent rebut la sol·licitud de la Direcció de l'Àrea Administrativa Parlamentària de cobrir amb caràcter temporal el lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal, el lletrat major, oït el Consell de Personal i amb l'informe favorable de la Intervenció de les Corts Valencianes, va convocar un concurs intern entre el personal funcionari de les Corts Valencianes per a cobrir interinament l'esmentat lloc de treball, convocatòria de 6 de maig de 2019 (BOCV núm. 360, de 10.05.2019).

La comissió de valoració del concurs esmentat, per mitjà de l'Acord de 18 de juny de 2019, va resoldre el procediment i va declarar desert el concurs intern per a cobrir mitjançant un nomenament interí el lloc de treball número 4406, de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària.

La Direcció de l'Àrea Administrativa Parlamentària ha manifestat, mitjançant un escrit de data 19 de juny de 2019, el manteniment de la necessitat de cobrir d'urgència el lloc de treball vacant de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406.



De conformitat amb el que disposa l'article 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes (BOCV núm. 293, de 05.12.2014), considerant l'informe favorable de fiscalització de la Intervenció de les Corts Valencianes, com també l'informe jurídic emés, i en virtut de l'acord de la Mesa de les Corts Valencianes de 12 de febrer de 2019, sobre delegació de competències per a dictar les resolucions que a la Mesa de les Corts Valencianes li correspon adoptar en assumptes i expedients en matèria de personal (BOCV núm. 344, de 15.02.2019), resolc:



Primer

Convocar, amb subjecció a les bases que s'adjunten a la present resolució, un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques que reunisquen els requisits exigits per al lloc de treball que cal cobrir, per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària, número 4406, grup A1-CD: 22-CE: CV14– CEDP: A1-22-CV14. Titulació necessària: llicenciatura o grau universitari o equivalent. Situació: vacant.





Segon

Comunicar aquesta resolució, perquè en prenguen coneixement i als efectes oportuns, al Consell de Personal, a la Direcció de l'Àrea Administrativa Parlamentària i a la cap del Departament de Gestió de Personal.



Tercer

Publicar aquesta resolució i la convocatòria annexa en la pàgina web de les Corts Valencianes, en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes i en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Palau de les Corts Valencianes. València, 1 de juliol de 2019.– El lletrat major: Francisco J. Visiedo Mazón.





Convocatòria d'un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària.



El lletrat major de les Corts Valencianes, considerant la proposta elevada per la direcció de l'Àrea Administrativa Parlamentària (Resolució del lletrat major de 30.11.2018), resol convocar un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques que reunisquen els requisits necessaris per al lloc de treball que cal cobrir, per a la provisió temporal del lloc de treball número 4406, de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària, la cobertura del qual és necessària i urgent per al funcionament de les Corts Valencianes.



Per això, atés l'informe favorable de fiscalització de la Intervenció de les Corts Valencianes i també l'informe jurídic emés per l'Assessoria Jurídica, en l'exercici de la competència atribuïda pels articles 87 i 88 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat, BOCV número 320, de 15.11.2018) de conformitat amb l'Acord de la Mesa de les Corts Valencianes de 12 de febrer de 2019, sobre delegació en el lletrat major-secretari general de la competència per a dictar les resolucions que a la Mesa de les Corts Valencianes li corresponga adoptar en els assumptes i expedients en matèria de personal (BOCV número 344, de 15.02.2019), i de conformitat amb els articles 4.2 i 5 del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes (BOCV número 293, de 05.12.2014), es convoca un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques, que es regirà per les següents:





Bases



Primera

És objecte d'aquesta convocatòria la selecció, entre els funcionaris i les funcionàries al servei de les administracions públiques que reunisquen els requisits exigits per al lloc de treball convocat, d'una persona aspirant per a cobrir, mitjançant un nomenament interí, el lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal, de l'Àrea Administrativa Parlamentària, pertanyent al subgrup A1, amb nivell 22 de complement de destinació i complement específic CV-14, que es troba vacant en la relació de llocs de treball de les Corts Valencianes. El cessament es produirà quan desapareguen les circumstàncies que motiven el nomenament, es proveïsca amb caràcter definitiu mitjançant el procediment corresponent per funcionari o funcionària o s'amortitze el lloc de treball.

Les funcions d'aquest lloc de treball, segons figuren en l'Acord 2298/IX, de 30 de gener de 2018 (BOCV número 253, de 23.02.2018), són les següents:

– Li correspon el desenvolupament de funcions d'estudi, administració, elaboració d'informes, assessorament, coordinació i proposta, comunes a l'activitat del Departament de Gestió de Personal de les Corts Valencianes en àrees de programació, gestió, execució, inspecció o control.

– Té la responsabilitat de la coordinació, execució, control del treball i custòdia de la documentació tramitada pel personal adscrit al Departament de Gestió de Personal, tot això en relació amb les funcions que el Reglament de les Corts Valencianes (BOCV número 297, de 25.07.2018), els EGRI-CV (BOCV número 121, de 23 de maig de 1989, modificat per l'Acord de Mesa de 24 de maig de 2012, BOCV número 86, de 27 de juny de 2012, i modificat per l'Acord de Mesa de 13 d'octubre de 2014, BOCV número 283, de 07.11.2014), la normativa que es dicte en desplegament d'aquests o altres normes que siguen aplicables assignen al Departament de Gestió de Personal.

– Depén directament de les persones responsables de l'Àrea Administrativa Parlamentària i del departament, davant de les quals és responsable.

– Aquelles funcions adequades a la titulació exigida per al lloc que són anàlogues a les anteriors, hi estan implícites o tenen caràcter instrumental per a exercir-lo i li assigne la persona responsable de l'àrea i del departament o el lletrat o lletrada major o s'establisquen en el Reglament de les Corts Valencianes (BOCV número 359, de 03.05.2019), els EGRI-CV (BOCV número 121, de 23 de maig de 1989, modificat per l'Acord de Mesa de 24 de maig de 2012, BOCV número 86, de 27 de juny de 2012, i modificat per l'Acord de Mesa de 13 d'octubre de 2014, BOCV número 283, de 07.11.2014), les normes que es dicten en desplegament d'aquests o qualsevol altra norma legal que li siga aplicable.





Segona. Requisits de les persones aspirants

Per a ser admés al procés abreujat de caràcter públic cal reunir els requisits següents:

a) Ser funcionària o funcionari de carrera al servei de les administracions públiques.

b) Titulació: llicenciatura o grau universitari o equivalent.



Tercera. Procediment de selecció

El procediment de selecció consisteix en dues fases:

a) Baremació dels mèrits presentats i degudament acreditats.

b) Realització d'una prova.

Primera fase: qualificació dels mèrits al·legats pels aspirants. Aquests mèrits s'han de valorar ajustant-se al que preveu l'annex del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes, de 2 de desembre de 2014 (BOCV número 293, de 05.12.2014).

El barem per a la qualificació dels mèrits que figura en l'annex esmentat és el següent:

1. Formació

1.1. Titulacions acadèmiques

Valoració de les titulacions acadèmiques relacionades directament amb el lloc de treball, fins a un màxim de 2 punts, d'acord amb l'escala següent:

Títol de doctor 1,50 punts

Títol oficial de màster universitari o diploma

d'estudis avançats 1,00 punts

Títol llicenciat universitari o equivalent 0,90 punts

Títol de grau universitari 0,70 punts



No s'han de valorar com a mèrits aquelles titulacions que figuren com a requisit per a la provisió del lloc de treball ni aquelles que siguen necessàries per a obtindre altres titulacions que siguen superiors a les presentades.

Les titulacions indicades en aquest apartat s'han d'adaptar al que establisca la regulació sobre homologació, declaració d'equivalència a titulacions i en l'àmbit acadèmic i convalidació de títols estrangers d'educació superior als títols o nivells espanyols, i el procediment per a determinar la correspondència als nivells 2 o 3 del Marc Espanyol de Qualificacions per a l'Educació Superior dels títols oficials d'arquitectura, enginyeria, llicenciatura, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica i diplomatura.

1.2. Cursos de formació i perfeccionament

a) Valoració fins a un màxim de 4,00 punts de l'assistència a cursos de formació i perfeccionament directament relacionats amb les funcions del lloc de treball que cal cobrir, impartits per institucions públiques i entitats oficialment homologades per a impartir cursos. S'inclouen en aquest apartat els màsters títols propis universitaris o formació equivalent.

Els cursos sobre ofimàtica únicament seran valorats fins a un màxim d'1,50 punts del total de 4,00 punts que valoren l'assistència a cursos.



La valoració de l'assistència a cada curs s'efectuarà en funció de la seua duració, en relació amb l'escala següent:

Fins a 14 hores, 0,10 punts

De 15 o més hores, 0,25 punts

De 21 o més hores, 0,50 punts

De 41 o més hores, 0,75 punts

De 75 o més hores, 0,90 punts



b) Valoració fins a un màxim de 2 punts per haver impartit classes en cursos o activitats formatives relacionats directament amb les funcions del lloc de treball que cal cobrir, impartits per institucions públiques i entitats oficialment homologades per a impartir cursos.

La valoració de la docència a cada curs s'efectuarà en funció de la seua duració, en relació amb l'escala següent:

Fins a 14 hores, 0,10 punts

De 15 o més hores, 0,25 punts

De 21 o més hores, 0,50 punts

De 41 o més hores, 0,75 punts

De 75 o més hores, 0,90 punts



1.3. Coneixements de valencià

Els coneixements de valencià s'han de valorar fins a un màxim de 3,5 punts sempre que s'acredite estar en possessió del títol corresponent, certificat o homologació emesos per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, segons l'escala següent:

Coneixement de grau oral 0,75 punts

Coneixement de grau elemental 1,25 punts

Coneixement de grau mitjà 1,75 punts

Coneixement de grau superior 2,25 punts



Els certificats emesos per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià de capacitació tècnica s'han de valorar independentment en cada especialitat amb l'escala següent:

Llenguatge en els mitjans de comunicació 0,50 punts

Llenguatge administratiu 0,75 punts

Correcció de textos 1,25 punts



1.4. Coneixement d'altres idiomes

Pot valorar-se fins a un màxim de 2,40 punts el coneixement de llengües de conformitat amb els sis nivells segons es defineixen en el Marc Comú Europeu de Referència per a les Llengües, en aplicació del Reial decret 1629/2006, de 29 de desembre, i decrets del Consell 155/2007, de 21 de setembre; 119/2008, de 5 de setembre, i 61/2013, de 17 de maig, aplicant la llista de valors següent:

– nivell A1, 0,20 punts

– nivell A2, 0,40 punts

– nivell B1, 0,60 punts

– nivell B2, 0,80 punts

– nivell C1, 1,00 punts

– nivell C2, 1,20 punts



2. Antiguitat i experiència

2.1. Antiguitat

Valoració amb 0,02 punts per cada mes complit de servei en actiu en les Corts Valencianes, en les Corts Generals o en altres parlaments autonòmics, i a raó de 0,01 punts cada mes complit de servei en actiu en altres administracions públiques, fins a un màxim de 4 punts.



En cap cas es computaran els serveis que hagen sigut prestats simultàniament amb altres ja al·legats i puntuats.

2.2. Experiència

Valoració amb 0,02 punts per cada mes complit en un lloc de treball anàleg al que es cobrirà, fins a un màxim de 2 punts.





3. Memòria

De conformitat amb l'annex del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes, de 2 de desembre de 2014 (BOCV número 293, de 05.12.2014), tenint en compte que el lloc de treball que cal cobrir interinament correspon amb un lloc de coordinació, ha de presentar-se obligatòriament, junt amb la sol·licitud per a participar en aquest concurs, una memòria del treball que cal desenvolupar en el lloc de treball número 4406, de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal, de l'Àrea Administrativa Parlamentària. Aquesta memòria pot ser valorada amb un màxim de 3 punts.

La presentació de la memòria s'ha de fer en un sobre tancat que indique en l'exterior el contingut; aquest sobre s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de participació en les proves selectives i s'ha de lliurar, pel Registre de les Corts Valencianes, al Departament de Gestió de Personal.

La puntuació mínima exigida en la valoració de mèrits, en la convocatòria per a la provisió temporal del lloc de treball oferit, és de 10,00 punts.

Segona fase: la comissió de valoració convocarà els aspirants a la realització de la prova que es considere pertinent per a determinar que reuneixen el nivell de coneixements suficients per a exercir el lloc de treball número 4406, de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària, en relació directa amb les funcions assignades a aquest lloc en la relació de llocs de treball de les Corts Valencianes enumerades en la base primera (Acord de Mesa de les Corts Valencianes número 2.298/IX, de 30 de gener de 2018, de creació, modificació, supressió i reclassificació de les places de la plantilla del personal de les Corts Valencianes, BOCV número 253, de 23.02.2018).



La prova es realitzarà una vegada s'haja valorat el concurs, i només hi podran accedir les persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida en la valoració dels mèrits, d'acord amb l'article 4, punt 5, del Reglament per a la selecció de personal interí de les Corts Valencianes (BOCV número 293, de 05.12.2014).



Desenvolupament de la prova

La prova s'estructura en dues parts:

Primera part. Consisteix a contestar per escrit a huit preguntes relacionades amb les funcions objecte del lloc de treball, número 4406, que cal cobrir. Per a la realització d'aquesta part, les persones aspirants disposen d'un màxim de dues hores. Aquesta part és qualificada fins a un màxim de 4,00 punts.

En les contestacions es valora el coneixement de la normativa aplicable, la correcció en l'ús dels conceptes i els procediments, i l'argumentació per a la motivació de les respostes.

Segona part. Consisteix en la resolució motivada per escrit d'un cas pràctic sobre matèries relacionades amb les funcions pròpies del lloc de treball, número 4406, que cal cobrir. Per a la realització d'aquesta part les persones aspirants disposen d'un màxim de dues hores. Aquesta part és qualificada fins a un màxim de 6,00 punts.

La comissió facilitarà els elements necessaris per a la realització d'aquesta segona part de la prova.

En les contestacions es valora el coneixement de la normativa aplicable, la correcció en l'ús dels conceptes i els procediments, i l'argumentació per a la motivació de les respostes.

La prova, integrada per les dues parts referenciades, és qualificada fins a un màxim de 10 punts, i cal obtindre una puntuació total mínima de cinc punts. Les persones aspirants que no obtinguen la puntuació mínima referida quedaran excloses del procés selectiu.

La puntuació assignada per la comissió de valoració per a la prova serà la resultant de la mitjana de la suma de les puntuacions atorgades per cadascun dels seus membres.

La convocatòria de la prova serà comunicada amb un termini mínim de 48 hores.

Una vegada finalitzada aquesta i qualificada per la comissió de valoració, s'ha d'obtindre la puntuació final mitjançant la suma de les qualificacions obtingudes en el concurs de mèrits i en la prova, i s'ha de formular una proposta de nomenament provisional per a exercir el lloc de treball oferit, que s'ha d'elevar al lletrat major, en virtut de l'Acord de Mesa de les Corts Valencianes número 3.173/IX, de 12 de febrer de 2019 (BOCV número 344, de 15.02.2019), a l'efecte de procedir al nomenament interí o l'adscripció en comissió de serveis una vegada obtinguda l'autorització que corresponga de la seua administració d'origen.



Quarta. Sol·licituds

Les persones que vulguen participar en el procediment de selecció han de presentar la sol·licitud (segons el model que figura com a annex), dirigida al lletrat major de les Corts Valencianes, en el Registre de les Corts Valencianes en el termini de deu dies a comptar del següent a la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes, en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en la pàgina web de les Corts Valencianes www.cortsvalencianes.es.

La sol·licitud ha d'anar acompanyada dels documents que acrediten fefaentment els requisits exigits:

Documentació que cal adjuntar:

– Certificat de la condició de funcionari o funcionària de carrera.

– Fotocòpia compulsada del DNI.

– Fotocòpia compulsada del títol acadèmic.

– Curriculum vitae.



Així mateix, ha d'adjuntar-se a la sol·licitud la memòria del treball que cal desenvolupar en el lloc de treball de tècnic o tècnica superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal, de l'Àrea Administrativa Parlamentària, exigida en la base tercera d'aquesta convocatòria. La falta de presentació de la memòria dins del termini de presentació de sol·licituds serà causa d'exclusió del procediment.

Les publicacions que hagen de realitzar-se al llarg d'aquest procediment s'han de fer en el web de les Corts Valencianes www.cortsvalencianes.es.



Cinquena. Nomenament

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la comissió de valoració es reunirà per a iniciar el procediment de selecció.

Una vegada efectuada l'avaluació de les persones concursants, la comissió de valoració ha de formular la proposta de nomenament per a exercir el lloc de treball oferit a la persona que haja obtingut la qualificació més alta, proposta que el lletrat major ha d'elevar, en virtut de l'Acord de Mesa de les Corts Valencianes número 3.173/IX, de 12 de febrer de 2019 (BOCV número 344, de 15.02.2019), a l'efecte de formalitzar la seua adscripció provisional al lloc en nomenament interí o comissió de serveis, una vegada obtinguda l'autorització que corresponga de la seua administració d'origen.

L'acord de resolució del procés abreujat de caràcter públic i adscripció ha d'indicar la data en què la persona nomenada ha de prendre possessió i començar a exercir el lloc de treball.



Sisena. Comissió de valoració

La comissió de valoració està composta pels membres següents:



– Francisco J. Visiedo Mazón, lletrat major de les Corts Valencianes.

– Juan Antonio Martínez Corral, lletrat de les Corts Valencianes.

– Joaquín José Marco Marco, lletrat de les Corts Valencianes.

– Amparo Caus Pertegaz, representant designada pel Consell de Personal.

– Asunción Cabedo Llorens, cap del Departament de Gestió de Personal, que actua com a secretària de la comissió.

Tots els membres de la comissió de valoració actuen amb veu i vot.



La comissió de valoració, per al millor compliment dels seus fins, pot, quan ho estime necessari o convenient, demanar l'assessorament d'especialistes, que actuen amb veu però sense vot.

Aquesta comissió se sotmet, en la seua composició i funcionament, al que hi ha disposat per a òrgans col·legiats en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i al que disposa la normativa aplicable.



Setena. Recursos

Contra les actuacions de la comissió de valoració es pot interposar recurs davant de la Mesa de les Corts Valencianes, en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació en el tauler d'anuncis o de la notificació, segons l'article 54 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat, BOCV número 320, de 15.11.2018).

Contra la resolució d'aprovació d'aquestes bases es pot interposar un recurs davant de la Mesa de les Corts Valencianes en el termini d'un mes comptat a partir de l'endemà de la publicació oficial, segons l'article 54 de l'Estatut del personal de les Corts Valencianes (text consolidat, BOCV número 320, de 15.11.2018).





Annex

Sol·licitud per a participar en la convocatòria d'un procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic/a superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària



Procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball de tècnic/a superior d'administració parlamentària, número 4406, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària (convocatòria d'1.07.2019).

DADES PERSONALS

COGNOMS I NOM:

DNI:

ADREÇA:

TELÈFON:

CORREU ELECTRÒNIC: REGISTRE

D'ENTRADA



ADMINISTRACIÓ D'ORIGEN:

LLOC DE TREBALL:



SOL·LICITUD I DECLARACIÓ

La persona que subscriu sol·licita participar en la convocatòria de procés abreujat de caràcter públic obert a funcionaris i funcionàries de carrera al servei de les administracions públiques per a la provisió temporal del lloc de treball número 4406, de tècnic/a superior d'administració parlamentària, adscrit al Departament de Gestió de Personal de l'Àrea Administrativa Parlamentària, i declara que compleix tots els requisits establits en les bases de la convocatòria.

DOCUMENTACIÓ QUE S'ACOMPANYA:

Certificat de la condició de funcionari o funcionària de carrera



Fotocòpia compulsada del DNI



Fotocòpia compulsada del títol acadèmic



Currículum



Memòria













_________________, _____ d ______________________ de 2019





El/la sol·licitant





Signatura: ____________________________







AL LLETRAT MAJOR



De conformitat amb el que hi ha disposat en el Reglament (UE) 2016/679, de 27 d'abril de 2016 (GDPR), en la Llei orgànica de protecció de dades a Espanya i en les seues normes de desplegament, el responsable del tractament de les vostres dades són les Corts Valencianes. Les vostres dades es tracten amb la finalitat de gestionar els concursos d'oposicions, com també per a l'exercici de les funcions pròpies en l'àmbit de les seues competències. La legitimació per a l'ús de les vostres dades està basada en l'exercici de poders públics atorgats a aquesta entitat i el consentiment de la persona interessada. Se cedeix informació a altres administracions públiques o en cas d'obligació legal. Els resultats es publiquen si així es considera oportú. Les dades es conserven en l'arxiu de la institució durant els terminis definits en la normativa pròpia de gestió documental. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oblit, portabilitat i limitació del tractament, mitjançant una instància presentada en el Registre General. Informació addicional: www.cortsvalencianes.es.

Mapa web