Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Explorant la frontera de l'espai i el temps a la màxima resolució angular,



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8587 de 09.07.2019
Número identificador:  2019/6845
Referència Base de Dades:  006390/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2019, de la Universitat de València, per la qual es fa l'oferta pública d'una plaça d'investigador o investigadora en formació d'aquest organisme amb contracte laboral temporal. Projecte: «Explorant la frontera de l'espai i el temps a la màxima resolució angular, (CIDEGENT/2018/021), CPI-19-239», a càrrec del Programa per al suport de persones investigadores amb talent (Pla GenT), convocades per la Resolució de 7 de maig de 2018 de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport. [2019/6845]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li confereix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Fer l'oferta pública d'una plaça d'investigador/a en formació d'acord amb les bases següents:



Primera. Requisits generals dels aspirants

1.1. Tenir nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre o ser de qualsevol dels estats a què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, en aquest cas hauran de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

1.2. Tenir complerts setze anys el dia en què acaba el termini de presentació de sol·licituds.

1.3. Posseir la titulació acadèmica que figura en l'annex I .

Quan la categoria que se sol·licite siga la de doctor, en el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació, de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o del certificat d'equivalència al nivell acadèmic de doctor expedit per la universitat que l'atorgue. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari

Quan la categoria que se sol·licite siga la de titulat superior, en el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, hauran d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència a titulació. Aquest requisit no serà aplicable als aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger que no es troben homologades, declarada la seua equivalència o reconegudes en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit, sempre que la titulació es presumisca per l'òrgan convocant equivalent a l'exigida en la convocatòria, pel d'acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement, rescindint-se el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan la mateixa es condiciona al compliment de determinats requisits, en tant no es complisquen.

1.4. Quan en l'annex I s'exigisca com a requisit un nivell d'idioma, els cursos reconeguts són els contemplats en la taula d'equivalències d'acreditació d'L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern (ACGUV) 45/2013, actualitzat per l'ACGUV 169/2013, actualitzada per la Comissió de Llengües L2 de 2 de desembre de 2015.



1.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.

1.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública o, si no en tenen, còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de declaració jurada per part de la persona interessada.

Tots aquests requisits s'han de tenir en el moment en què acaba el termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Les persones interessades que reunisquen els requisits generals i els que s'assenyalen en l'annex I, han de presentar la sol·licitud, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, adreçada a Vicente Quilis Quilis, director del Departament d'Astronomia i Astrofísica, Facultat de Física de la Universitat de València, avinguda Dr. Moliner, 50, 46100 Burjassot (València), al Registre de la Gerència de la Universitat de València (av. Blasco Ibáñez, 13, baixos, 46010 València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de Règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Les instàncies presentades a les oficines de Correus s'han de presentar en sobre obert, perquè l'empleat/da la segelle, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas de no fer-ho d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en el Registre General d'aquesta Universitat.

2.2. Com a instància, es farà servir el model que facilita el Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i Serveis (RRHH-PAS) de la Universitat de València a les seues dependències de l'avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València; n'hi ha una còpia en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

2.3. El termini de presentació de les instàncies és de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



Tercera. Documentació que cal presentar

Juntament amb la sol·licitud, les persones interessades han de presentar la documentació següent:

3.1. Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no tinguen la nacionalitat espanyola però sí el dret a participar en aquestes proves, han de presentar fotocòpia del NIE o del document que acredite la seua nacionalitat.

3.2. Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició.

3.3. Currículum, amb acreditació dels mèrits mitjançant documents fotocopiats. No cal la compulsa d'aquests documents acreditatius; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat dels documents i sobre les dades que figuren en la instància. En qualsevol moment, però, la comissió o la Universitat pot demanar als aspirants que acrediten la veracitat de les circumstàncies i els documents aportats que hagen estat objecte de valoració.



3.4. Tres mesos després d'haver acabat el procés de selecció i quan haja estat publicada la proposta de contractació en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest, les persones interessades podran sol·licitar la devolució dels currículums al Departament d'Astronomia i Astrofísica, Facultat de Física de la Universitat de València. Transcorreguts sis mesos, els currículums que resten en aquest servei seran destruïts d'ofici.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. El sistema selectiu consisteix en la valoració del currículum dels aspirants per la comissió avaluadora que figura en l'annex IV, els quals seran valorats per aquesta d'acord amb el barem que figura en l'annex III. Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió pot, si ho considera, realitzar una entrevista als aspirants. El nombre d'aquells que passen a la fase d'entrevista, que serà eliminatòria, es determinarà per criteri de la comissió avaluadora.



4.3. Acabat el procediment selectiu, es farà pública la baremació dels aspirants, la proposta de contractació i la resolució al tauler d'anuncis del Servei de Recursos Humans i Personal d'Administració i de Serveis (RRHH-PAS) i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

4.4. D'aquesta convocatòria es pot establir que els aspirants que s'hi presenten constituïsquen una borsa de treball.

4.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció si, valorats els mèrits i, si és el cas, realitzada l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta totalment al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres d'aquesta comissió s'han d'abstenir d'intervenir quan es troben en alguna circumstància de les que fixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



El president o presidenta de la comissió pot demanar als seus membres una declaració expressa de no trobar-se en les circumstàncies que estableixen els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, i allò que calga fer en els casos no fixats.



5.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment a allò que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Departament d'Astronomia i Astrofísica, Facultat de Física de la Universitat de València.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que procedisquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb allò establit en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València. Delegat Acadèmic de la Rectora per a la Protecció de Dades en la Universitat de València (ed. Rectorat, av. Blasco Ibañez, 13, València 46010, lopd@uv.es)

6.3. Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de la persona afectada: publicació de les diferents resolucions en el tauler oficial de la Universitat de València. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se la resolució a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pasinvest

6.4. Les dades es conservaran i seran en el seu cas cancel·lades d'acord amb els següents criteris: les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic adreçat a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i , en el seu cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, adreçat al delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades en la Universitat de València.

6.6. L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, carrer de Jorge Juan, 6, 28001 Madrid.

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebAGPD/index-ides-idphp.php

6.7 Podeu consultar les nostres polítiques de privacitat en

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.htm



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant del mateix òrgan que l'ha dictada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu davant dels òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora es pot interposar un recurs d'alçada, d'acord amb el que fixa la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

Així mateix, l'Administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal, d'acord amb l'esmentada norma.



València, 26 de juny de 2019.– La rectora, p. d. (DOGV 09/07/2018), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Condicions generals del lloc de treball ofert

1. Projecte: «Explorant la frontera de l'espai i el temps a la màxima resolució angular, (CIDEGENT/2018/021), CPI-19-239»

2. Denominació i classificació del lloc de treball:

Investigador/a en formació.

Grup: A.

Subgrup: A1.

3. La dotació de l'ajuda es destinarà a finançar, entre altres conceptes, la retribució. La retribució bruta mensual, a temps complet, serà de 1.485,84 euros (12 pagues).

4. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

5. Objecte i període

Desenvolupament de tècniques d'anàlisi interferomètric i aplicació a l'Event Horizon Telescope.

El contracte estarà determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

6. Requisits

6.1. Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un estat membre de la Unió Europea o tindre un permís de residència o estada a Espanya.

6.2. Estar en possessió d'un títol expedit per una universitat espanyola o estrangera, de: grau en Física, Matemàtiques, o titulació equivalent, amb posterioritat a l'1 de gener de 2015.

En el cas de títols homologats, es tindrà en compte la data d'obtenció del títol, no la data d'homologació.

Per a les persones que acrediten l'atenció i cura de fills menors de sis anys en els quatre anteriors a l'obtenció del títol, la data de finalització d'estudis s'estendrà fins a l'1 de gener de 2011.



6.3. Estar admés o admesa en un programa de doctorat en la Universitat de València.

6.4. No estar en possessió del títol de doctor/a amb anterioritat a la data d'inici de l'inici del projecte.

7. Mèrits preferents, a més dels inclosos en l'Annex III d'aquesta convocatòria:

Experiència en investigació.

Coneixements d'anàlisi avançat de dades (programació en Python, C/C++ ...).

Publicacions científiques.







ANNEX II



La instància ha de contenir, si més no, les dades següents:

1. Dades personals: cognoms i nom, data de naixement, DNI/NIF/passaport, telèfon de contacte i adreça.

2. Denominació del lloc de treball: investigador/a en formació.



3. Denominació del projecte: «Explorant la frontera de l'espai i el temps a la màxima resolució angular, (CIDEGENT/2018/021), CPI-19-239»

4. Signatura i data de la sol·licitud.

5. Declaració semblant a la següent: «La persona sotasignada declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum i assumeix, en cas contrari, les responsabilitats que es puguen derivar de les inexactituds que hi consten.»

6. Ha d'expressar si desitja o no recuperar el seu currículum.

7. Ha d'estar adreçada al Departament d'Astronomia i Astrofísica, Facultat de Física de la Universitat de València.





ANNEX III

Barem



1. Nota mitjana de l'expedient acadèmic dels estudis de llicenciatura, arquitectura, enginyeria, grau, diplomatura, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, en base 10, calculada, d'acord amb Reial decret 1125/2003, de 5 de setembre, pel qual s'estableix el sistema europeu de crèdits i el sistema de qualificacions en les titulacions amb caràcter oficial, sobre la totalitat dels crèdits avaluats del 1r i del 2n cicle.



2. Beca de col·laboració del Ministeri d'Educació: 0,05 punts.

3. Premi extraordinari de diplomatura, llicenciatura, grau o màster: per l'obtenció de qualsevol d'aquests premis s'assignarà un únic valor de 0,25 punts

4. Publicacions científiques relacionades amb l'objecte del contracte (fins a un màxim d'1,70 punts):

a) Per cada publicació en una revista relacionada amb l'índex Citation, o, en el cas de les Ciències Socials i Humanitats, en una revista considerada com a equivalent per la comissió d'investigació: 0,5 punts.



b) Per cada publicació en revistes científiques no relacionades en els llistats esmentats al punt anterior: 0,25 punts.

c) Per cada participació en congressos o altres reunions científiques, amb caràcter nacional o internacional, mitjançant comunicació, ponència o pòster: 0,05 punts.

5. Mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte (fins a un màxim de 3 punts): el tribunal podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents.





ANNEX IV



Comissió avaluadora titular

President: Jose Carlos Guirado Puerta, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1: Ivan Martí Vidal, investigador del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 2: Joan Josep Ferrando Bargues, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: Isabel Cordero Carrión, professora del Departament de Matemàtiques.

Secretària: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.



Comissió avaluadora suplent

President: Vicente Quilis Quilis, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1: Juan M. Marcaide Osoro, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Vocal 2: M. Teresa León Mendoza, professora del Departament d'Estadística i Investigació Operativa.

Vocal 3: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Secretari: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament d'Astronomia i Astrofísica.

Mapa web