Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat de València. RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 2225, de secretari o secretària d'alt càrrec.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8328 de 29.06.2018
Número identificador:  2018/6118
Referència Base de Dades:  006427/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, A/A1



RESOLUCIÓ de 18 de juny de 2018, del Rectorat, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball número 2225, de secretari o secretària d'alt càrrec. [2018/6118]

Atès que es troba vacant el lloc de treball número 2225 anomenat secretari/a d'alt càrrec, aquest Rectorat fent ús de les competències que li atribueix l'article 20 en relació amb el 2.2, de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana i d'acord amb el que estableix l'article 190 dels Estatuts de la Universitat de València, i atenent també les condicions que per a aquest lloc figuren a la relació de llocs treball (RLT) i l'aplicació subsidiària dels articles 58 i següents del Decret 3/2017, de 13 de gener, del Consell, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, resol convocar mitjançant el sistema de lliure designació, l'ocupació del lloc de treball que s'indica en aquesta convocatòria, d'acord amb les següents:







Bases



Primera. Participants

S'hi pot presentar el personal funcionari de carrera del grup C (subgrup C1), d'administració general, escala administrativa, que preste serveis a la Universitat de València.



Segona. Vacants

Es convoca pel sistema de lliure designació el lloc de treball de secretari/a d'alt càrrec vacant que figura a l'annex I d'aquesta convocatòria.



Tercera. Sol·licituds, lloc i termini de presentació

3.1. Les persones participants han de presentar la sol·licitud segons el model que s'adjunta com annex II d'aquesta convocatòria.

A la sol·licitud s'adjuntarà el curriculum vitae i la documentació justificativa dels mèrits al·legats, al registre d'entrada de la gerència d'aquesta universitat (avinguda Blasco Ibáñez, número 13, 46010 de València), a través de qualsevol altre registre auxiliar dels centres universitaris, o a les oficines públiques a què fa referència l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

3.2. El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

3.3. La documentació que ja consta al registre de Personal del Servei de Recursos Humans (PAS) de la Universitat de València, tal com els certificats dels serveis prestats i del grau personal consolidat, s'adjuntaran d'ofici a les sol·licituds presentades.



Quarta. Comissió i funcionament

4.1 La comissió que realitzarà la selecció del lloc de treball convocat, serà nomenada pel rector o la rectora de la Universitat de València i ha de tenir la composició que figura al reglament aprovat a l'ACGUV 184/2012 d'aquesta universitat.

4.2. El seu funcionament s'adaptarà a allò que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

4.3. Els noms dels seus components es faran públics abans que acabe el termini de presentació de sol·licituds al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas.

4.4. La comissió podrà convocar, una vegada estudiades les sol·licituds i la documentació presentada, totes les persones aspirants, o a aquelles que considere necessari, a la realització d'una entrevista.



Cinquena. Presa de possessió

5.1. Finalitzat el procés, la resolució final es farà pública al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis, i amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és: http://www.uv.es/pas.

5.2. En la resolució s'indicarà expressament la data de presa de possessió.



Sisena. Informació respecte de les dades recollides

6.1. Finalitat del tractament.

Les dades personals subministrades en aquesta convocatòria s'incorporaran als sistemes d'informació de la Universitat de València que pertoquen, amb la finalitat de gestionar i tramitar la participació en la convocatòria de les proves selectives de conformitat amb allò establert en la Llei 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril.

6.2. Responsable del tractament i dades de contacte del delegat de protecció de dades.

El tractament de les dades relacionades amb la gestió d'aquesta convocatòria és la Universitat de València.

Delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades a la Universitat de València, edifici de Rectorat, avinguda de Blasco Ibáñez, 13, València 46010 lopd@uv.es

6.3. Destinataris o categories de destinataris de les dades i països de destinació de les dades.

Es preveuen les següents comunicacions de dades personals sense consentiment de l'afectat/dóna:

a) Publicació de les diferents resolucions en el tauló oficial de la Universitat de València així com en el Boletín Oficial del Estado i en el Diari Oficial de Generalitat Valenciana. Addicionalment, a efectes informatius, podrà publicar-se mitjançant enllaç al tauler oficial, la resolució en pàgines web allotjades sota el domini oficial de la Universitat de València.

6.4. Termini de conservació de les dades.

Les dades es conservaran i seran si escau cancel·lats d'acord amb els següents criteris:

– Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament mitjançant la publicació de les resolucions de les diferents fases.

6.5. Drets.

Les persones que proporcionen dades tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i a la seua rectificació o supressió, o a la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades. Les persones interessades podran exercir els seus drets d'accés, mitjançant l'enviament d'un correu electrònic dirigit a lopd@uv.es remés des d'adreces oficials de la Universitat de València, o bé mitjançant escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si escau, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al delegat acadèmic de la rectora per a la protecció de dades en la Universitat de València.



6.6. Dret a presentar una reclamació davant una autoritat de control.



L'autoritat de control competent per a la tutela dels drets en relació als tractaments realitzats per la Universitat de València és:

Agència Espanyola de Protecció de Dades

Carrer Jorge Juan, 6 (28001 Madrid)

Lloc web: https://www.agpd.es/portalwebagpd/index-ides-idphp.php

6.7. Polítiques de privadesa de la Universitat de València.

Podeu consultar les nostres polítiques de privadesa en

https://www.uv.es/uvweb/universitat/ca/politica-privacitat/responsable-identificacio-titular-web-funcions-1285919116693.html



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició, en el termini d'un mes comptat des de l'endemà de la seua notificació o publicació davant el mateix òrgan que va dictar la resolució que s'impugna, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la seua notificació o publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.



València, 18 de juny de 2018.– La rectora, p. d. (DOGV 17.04.2018), el gerent: Joan E. Oltra i Vidal.





ANNEX I



Les característiques del lloc de treball ofert, segons l'RLT, són:



Número del lloc: 2225.

Denominació: secretari/ària d'alt càrrec.

Destinació: Rectorat.

Grup: C (C1).

Complement de destinació: 18.

Complement específic: E032.

Sistema de provisió: 3.

Formació específica: 3.

Mèrits preferents: 1.



Requisits de formació específica:

3. Coneixement de valencià a nivell elemental o compromís d'adquirir aquest coneixement en el termini d'un any des de la presa de possessió en el lloc (o en el temps que permeta la programació del Servei de Política Lingüística).



Mèrits preferents:

1. Coneixements d'informàtica.



Sistema de provisió:

3. Lliure designació.





ANNEX II

Sol·licitud



A) DADES PERSONALS

Primer cognom Segon cognom Nom

Adreça Localitat

DNI Telèfon







B) DADES PROFESSIONALS

Denominació del lloc de treball actual

Destinació actual

Telèfon oficial Correu electrònic





DEMANA: Ser admès o admesa a la convocatòria, de data 18 de juny de 2018, per a proveir, pel sistema de lliure designació, el lloc de treball núm. 2225 de secretari/a d'alt càrrec, i declara que són certes les dades que figuren en aquest currículum, i assumeix en cas contrari les responsabilitats que es pogueren derivar de les inexactituds que hi consten.



Signatura,



València, ... de ... de 2018



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Mapa web