Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 4 de juliol de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna mixta per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic o tècnica mitjans estadístics, amb destinació en el Servei de Qualitat. Referència 1358/19.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8593 de 17.07.2019
Número identificador:  2019/6925
Referència Base de Dades:  006662/2019
 



RESOLUCIÓ de 4 de juliol de 2019, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen proves selectives de promoció interna mixta per a l'accés al grup A, subgrup A2 sector administració especial, escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic o tècnica mitjans estadístics, amb destinació en el Servei de Qualitat. Referència 1358/19. [2019/6925]

Amb la finalitat d'atendre les necessitats de personal d'administració i serveis d'aquesta universitat, encarregada del servei públic de l'Educació Superior, d'acord amb les competències que li estan atribuïdes en l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, d'universitats, en relació amb l'article 75.2 d'aquesta, així com en els Estatuts de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, modificats pel Decret 105/2012, de 29 de juny, del Consell.

D'acord amb el que es disposa en els articles 114 i següents de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, i altres articles i normes concordants.

De conformitat amb l'acord adoptat en Consell de Govern d'aquesta universitat, en sessió de data 26 de marc de 2018, pel qual s'aprova la modificació del procés i barem a regir en les convocatòries de promoció interna del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

Vist l'Acord del Consell de Govern de data 28 de febrer de 2019, aquest Rectorat convoca proves selectives de promoció interna mixta per a cobrir una plaça amb número de lloc F55458 de la relació de llocs de treball d'aquesta universitat, d'accés a l'escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic o tècnica mitjans estadístics d'aquesta universitat, en els termes que consten en l'annex I d'aquesta resolució, d'acord amb les següents



Bases de la convocatòria



Primera. Requisits dels aspirants

1.1. Per a ser admesos a la realització de les proves selectives, a més dels requisits ja acreditats en nomenaments anteriors, haurà de reunir els següents:

1.1.1. Estar en possessió del títol de diplomat, enginyer tècnic, arquitecte tècnic, grau o equivalent, o estar en condició d'obtenir-los abans que finalitze el termini de presentació de sol·licituds.

1.1.2. Haver prestat serveis efectius en la Universitat Miguel Hernández d'Elx durant, almenys, dos anys com a personal funcionari de carrera en cos/escala des del qual s'accedeix, corresponents al subgrup C1, ja siguen d'administració general, com d'administració especial.

1.1.3. El personal funcionari haurà de romandre un mínim d'un any en el lloc de treball obtingut amb destinació definitiva per a poder participar en aquests concurs d'accés a escala diferent, excepte en els supòsits següents:

a) Quan el seu lloc de treball haja sigut amortitzat o obtingut com a conseqüència d'un pla d'ocupació.

b) Quan haja sigut remogut o haja cessat en aquest per algunes de les causes previstes en la Llei 10/2010.

c) Quan es tracte de la primera destinació definitiva obtinguda després de la superació d'un procediment d'accés.

1.2. Les condicions al fet que es refereix en els apartats anteriors hauran de reunir-se en el moment de finalització del termini de presentació d'instàncies i gaudir-ne d'aquestes durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

El procediment de selecció dels aspirants serà el de la superació d'un concurs oposició, en els termes que consten en l'apartat 4 de la present.



Segona. Sol·licituds

2.1. Els qui desitgen prendre part en aquestes proves selectives hauran de fer-ho constar en instància, que serà facilitada gratuïtament en el Servei de Personal d'Administració i Serveis (edifici Rectorat i Consell Social) i en els Centres de Gestió de Campus d'aquesta universitat, que s'adreçarà al rector de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i que es presentarà en el Registre General de la Universitat i en els registres auxiliars dels centres de gestió de campus, en el termini de vint dies hàbils comptadors a partir del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Es podran utilitzar les vies establides en l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que disposa la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Les instàncies presentades en les oficines de correus es presentaran en sobre obert perquè s'hi puga estampar el segell de dates en la part superior esquerra. Hi haurà de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data, i es remetran a l'adreça següent: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Registre General, edifici Rectorat i Consell Social, avinguda de la Universitat, s/n, 03202, Elx (Alacant).



Necessàriament, haurà de presentar-se tantes sol·licituds i documentació com a places a les quals s'opta.

2.2. A cada sol·licitud s'unirà la següent documentació, dins del termini de presentació d'instàncies:

a) Una fotocòpia del document nacional d'identitat.

b) Certificat del Servei de Personal d'Administració i Serveis acreditatiu de què es compleixen els requisits continguts en la base 1.1.2.



c) Document justificatiu d'haver abonat les taxes corresponents.



d) Documentació acreditativa dels mèrits a valorar.

Si les persones interessades feren ús del dret que les assisteix de no presentar documentació que ja estiga en poder de l'administració convocant, hauran de fer referència expressa de l'expedient i la documentació en concret a què es refereix, així com en quina unitat o circumstàncies es pot localitzar.

e) Annex on es faça constar la llengua cooficial en la qual es realitzaran els exercicis de les proves selectives corresponents, podent optar entre el castellà o el valencià (annex II). Si l'aspirant no optara expressament per cap de les llengües s'entendrà que ha exercit el dret d'opció sobre la llengua castellana, sense que puga tornar a exercir aquest dret durant la realització de les proves selectives.





2.3. Els drets d'examen seran de 25,00 euros.

El rebut s'haurà de generar de forma obligatòria a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, fent referència expressa a la convocatòria a la qual es presenta. El pagament de la taxa es farà efectiu preferentment a través de la pàgina web www.umh.es/recibos, o bé mitjançant el rebut degudament segellat pel banc. Si s'utilitza la primera via, la seua acreditació es farà presentant el justificant en el qual conste el codi d'autorització, i la referència de la convocatòria per la qual es realitza. El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o resguard original d'haver abonat els drets d'examen, i haurà de fer-hi constar nom, cognoms, concepte i referència de la convocatòria.



2.4. En cap cas el tràmit de pagament en l'oficina bancària serà substitutiu del tràmit de presentació, dins del termini i en la forma escaient, de l'imprés de la sol·licitud davant l'òrgan indicat anteriorment.

2.5. Els mers errors de fet que de la sol·licitud pogueren corregir-se com a tals, podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de l'interessat.

3.6. Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal d'Administració i Serveis d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries d'accés i provisió de places de personal d'administració i serveis i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679, del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament pels quals han sigut recollides.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, li garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, Av. de la Universitat S/N, 03202, Elx (Alacant). De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.



2.7. Declarar el mes d'agost inhàbil als efectes del còmput dels terminis establits per a la resolució de la promoció interna convocada.





Tercera. Admissió d'aspirants

3.1. Finalitzat el termini de presentació d'instàncies, prèvia verificació del compliment de tots els requisits de participació assenyalats en aquesta convocatòria, el rector dictarà resolució que contindrà relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves selectives que es publicarà en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx. Necessàriament en aquesta relació haurà de constar cognoms, nom i document nacional d'identitat de tots els aspirants i motius d'exclusió si escau.

3.2. Els aspirants o les aspirants excloses podran, en el termini de deu dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb allò establit en l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, esmenar el defecte que haja motivat la seua exclusió, o realitzar les al·legacions que consideren oportunes.

3.3. Transcorregut el termini de deu dies, una vegada esmenats els defectes si procedira, i vistes les al·legacions que corresponguen, es dictarà una resolució que contindrà la relació definitiva de persones admeses i excloses que es publicarà en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

3.4. Seran causes d'exclusió, a més de l'incompliment d'allò establit en aquestes bases, no abonar en termini les taxes de participació, la no presentació de fotocòpia de DNI vigent i l'omissió de la signatura en la sol·licitud.



Quarta. Procediment de selecció

El procediment de selecció es realitzarà pel sistema de concurs oposició en torn de promoció interna, amb màxim de 52 punts.

4.1. Fase d'oposició:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 32 punts.

La prova pràctica estarà relacionada amb les funcions del lloc a convocar i constarà de dos supòsits pràctics, a triar d'entre tres, amb preguntes de respostes tipus test i respostes curtes de forma proporcional, que arrepleguen, entre tots ells, el contingut global del temari. El nombre de preguntes dins de cada supòsit oscil·larà entre 15 i 30 preguntes. La duració mínima de l'exercici serà de 90 minuts.

La prova tindrà caràcter eliminatori i hi caldrà obtenir un mínim de 16 punts per a superar-la i passar a la fase concurs.

4.2. Fase de concurs:

La puntuació màxima en aquesta fase és de 20 punts.

Barem

A. Antiguitat i grau. Màxim 12 punts.

A.1. Antiguitat (màxim 10 punts).

Antiguitat: es valorarà fins a un màxim de 10 punts.

– Es valorarà 0,059 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

– Es valorarà 0,029 punts per cada mes complet de serveis en actiu en el grup immediatament inferior en altres administracions públiques diferents de l'anterior, fins a un màxim de 5 punts, a l'empara del que disposa la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement dels serveis previs en l'Administració pública.

A.2. Grau (màxim 2 punts).

Grau: es valorarà fins a un màxim de 2 punts de la forma següent:



a) Grau consolidat igual o superior al del lloc sol·licitat: 2 punts.

b) Grau consolidat inferior, com a màxim 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1.5 punt.

c) Grau consolidat inferior en més de 4 nivells al del lloc sol·licitat: 1 punt.

B) Formació: màxim 8 punts.

B.1. Cursos de formació i perfeccionament rebuts amb anterioritat a la data de publicació de la convocatòria: fins a un màxim de 4,40 punts.



Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament específics de la plaça que es convoca, a 0,022 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos específics que superen les 200 h se'ls assignarà la puntuació màxima de 4,40 punts.

Els cursos de prevenció de riscos laborals seran considerats com a cursos específics.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament generals relacionats amb l'acompliment de la funció pública, a 0,011 punts per hora, amb un mínim de 3 hores i fins a un màxim de 200 hores, que hagen sigut cursats per l'interessat i que hagen sigut convocats o homologats per la Universitat o per qualsevol centre o organisme públic, dins dels seus plans de formació. Als cursos generals que superen les 200 h se'ls assignarà la puntuació màxima de 2,20 punts.



En cap cas es puntuaran en el present subapartat els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.



Així mateix, el tribunal podrà valorar dins d'aquest apartat cursos de formació impartits per entitats privades de reconegut prestigi, el contingut del qual siga específic de la plaça que es convoca.

B.2. Valencià:

El coneixement del valencià es valorarà, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, o per la Universitat Miguel Hernández d'Elx, o per altres universitats valencianes, a 0,24 punts cada nivell, fins a un màxim d'1,44 punts:

Només es valorarà la de major nivell acreditat.

Nivell A1: 0,24 punts.

Nivell A2 (Oral): 0,48 punts.

Nivell B1 (Elemental): 0,72 punts.

Nivell B2: 0,96 punts.

Nivell C1 (Mitjà): 1,20 punts.

Nivell C2 (Superior): 1,44 punts.



B.3. Idiomes comunitaris:

El coneixement de l'idioma comunitari es valorarà, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del corresponent certificat a 0,24 punts per cada nivell, amb un màxim d'1,44 punts, d'acord amb la següent escala.

Només es valorarà la de major nivell acreditat:

Nivell A1: 0,24 punts.

Nivell A2:0,48 punts.

Nivell B1: 0,72 punts.

Nivell B2: 0,96 punts.

Nivell C1: 1,20 punts.

Nivell C2: 1,44 punts.

Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de competència lingüística, són les publicades en l'Ordre 93/2013, d'11 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es modifica l'annex únic denominat certificats i diplomes que acrediten la competència en llengües estrangeres del Decret 61/2013, de 17 de maig.



Els cursos d'idiomes comunitaris convocats o homologats per la Universitat Miguel Hernández es valoraran amb la mateixa puntuació que els anteriors.

Per a la valoració d'aquests idiomes en cap cas es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis reglats, així com aquells que es consideren cursos de formació.

B.4. Altres titulacions: 0,72 punts com a màxim.

Es valorarà qualsevol altra titulació acadèmica oficial de nivell igual o superior a l'exigit per a accedir al grup objecte de la convocatòria, excepte la que va servir de base, amb un màxim de 0,72 punts. A aquests efectes es puntuarà únicament una sola titulació, la de nivell més alt de titulació acreditada, entenent-se incloses aquelles altres titulacions necessàries per a la seua obtenció.

S'estableix la següent escala de puntuació:

– 0,24 punts per un títol de batxillerat, formació professional de segon grau, tècnic superior d'FP, o equivalent.

– 0,48 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic, o equivalent.



– 0,72 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer, màster oficial. doctor o equivalent.

I per a llocs catalogats com a grup A, subgrup A1/A2, s'estableix la següent escala de puntuació:

Titulació general:

– 0,09 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.



– 0,18 punts per un títol de graduat, llicenciat, enginyer o equivalent.

– 0,27 punts per un títol de màster oficial, DEA o equivalent.



– 0.36 punts per un títol de per títol de doctor o equivalent.

Titulació relacionada amb les funcions del lloc:

– 0,18 punts per un títol de diplomat o enginyer tècnic o equivalent.



– 0,36 punts per un títol de graduat, llicenciat o enginyer o equivalent.

– 0,54 punts per un títol de màster oficial, DEA o equivalent.

– 0,72 punts per un títol de doctor o equivalent.

En aquest apartat només es puntuaran titulacions diferents de les requerides per a presentar-se al lloc. En cap cas es valorarà una titulació sense el seu corresponent certificat oficial acreditatiu. Per a això, el candidat haurà d'aportar i acreditar no sols el títol que vullga fer valdre en aquest apartat, sinó que també haurà d'aportar la titulació requerida per a presentar-se al lloc; això és, haurà de presentar i acreditar ambdues titulacions.

Cinquena. Publicitat dels resultats

5.1. Una vegada finalitzat el procediment i realitzada l'avaluació, el tribunal farà pública en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, la llista d'aspirants que hagen superat el procés selectiu amb la qualificació obtinguda. Es donarà un termini de reclamacions de deu dies hàbils.

5.2. Finalitzat el termini de reclamacions es publicarà la relació definitiva d'aspirants que han superat el procés selectiu i que seran proposats per al seu nomenament com a funcionaris de carrera de l'escala tècnica mitjana d'estadística, denominació tècnic o tècnica mitjans estadístics de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.

5.3. Els òrgans de selecció podran proposar el nomenament de major nombre d'aspirants que el de places convocades amb la finalitat d'assegurar la cobertura de les mateixes, per al supòsit de què es produïsquen renúncies dels aspirants seleccionats abans del seu nomenament o presa de possessió.

5.4. En el termini de vint dies hàbils, comptadors des del següent al de la publicació de la relació definitiva, els aspirants proposats hauran de presentar en el Servei de Personal d'Administració i Serveis, fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria.

5.5. La falta de presentació de documentació dins del termini indicat o la falsedat de documents donaran lloc a la invalidació de les actuacions de l'aspirant i la nul·litat subsegüent dels actes del tribunal, sense perjudici de les responsabilitats en què l'aspirant haguera pogut incórrer.



5.6. La presa de possessió serà efectuada en el termini d'un mes comptador des de la data de publicació del seu nomenament en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.





Sisena. Tribunal

6.1. Els membres del tribunal i els seus assessors se subjectaran al règim i funcionament establit en l'article 15 i següents de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, a les causes generals d'abstenció i recusació contingudes en l'esmentada llei i a allò previst en l'article 57 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.



6.2. Amb anterioritat a la iniciació del procés selectiu, si fora el cas, es publicarà resolució amb nomenament de nous membres del tribunal en substitució dels qui hagueren perdut aquesta condició.

6.3. Prèvia convocatòria del president, es constituirà el tribunal amb l'assistència del president i secretari i de la meitat, almenys, dels membres titulars o suplents.

6.4. Durant el procés selectiu, el tribunal resoldrà tots els dubtes que pogueren sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com el que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.5. El tribunal podrà disposar la incorporació al seu treball d'assessors especialistes per a les proves corresponents dels exercicis que estimen pertinents els quals es limitaran a prestar la seua col·laboració en les seues especialitats tècniques. La designació d'aquests assessors haurà de comunicar-se al rector de la Universitat.

6.6. El tribunal qualificador adoptarà les mesures necessàries en aquells casos en què resulte necessari, de manera que els aspirants amb minusvalideses gaudisquen de similars condicions per a la realització dels exercicis que la resta de participants. En aquest sentit s'establiran, per a les persones amb minusvalideses que ho sol·liciten, les adaptacions possibles en temps i mitjans per a la seua realització.

6.7. A l'efecte de comunicació i altres incidències el tribunal tindrà la seu en el Servei de Personal d'Administració i Serveis de la Universitat, ed. Rectorat i Consell Social, campus d'Elx.

6.8. Composició del tribunal

Els membres del tribunal qualificador seran nomenats pel rector, atenent a allò que es disposa en l'article 79 i concordants del text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, mitjançant resolució que es farà pública en els taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



Setena. Consulta via telemàtica

La present convocatòria i els actes que d'ella es deriven que requerisquen publicació podran ser consultats en el lloc web de la Universitat Miguel Hernández d'Elx l'adreça de la qual és: http://serviciopas.umh.es/



Vuitena. Norma final

Contra la convocatòria, les bases i tots els actes administratius que se'n deriven, que esgoten la via administrativa, pot interposar-se recurs contenciós administratiu davant del Jutjat Contenciós Administratiu d'Elx en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació, de conformitat amb allò establit en l'article 114 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en l'article 6.4 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i potestativament podran interposar recurs de reposició en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la publicació de la present resolució, davant del rector, de conformitat amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Sense perjudici que s'utilitze qualsevol altra via que es considere oportuna.



Davant les actuacions del tribunal podrà interposar-se el recurs d'alçada previst en l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de les seues publicacions o notificacions. El recurs podrà interposar-se davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector com a òrgan competent per a resoldre'l.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els anteriors recursos es faran, amb text íntegre, als taulers d'anuncis oficials de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, i amb ressenya indicativa en el Butlletí Oficial de la Província d'Alacant.



Elx, 4 de juliol de 2019.– El rector: Juan José Ruiz Martínez.







ANNEX I



Grup A Subgrup A2

Lloc F55458– tècnic mitjà estadístic

Complement: 22 E032

Unitat: Servei de Qualitat

Funcions: les funcions generals establides per als grups A/C, subgrups A2/C1 (tècnic mitjà), en l'Acord adoptat pel Consell de Govern reunit en data 27 de gener de 2015, pel qual s'aproven les funcions corresponents als llocs de treball de l'estructura vertical de la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Miguel Hernández d'Elx.



Matèries específiques

Pla director per a la qualitat de la gestió.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Estructura i principals processos del Pla director.

– Càlcul d'incentius a la qualitat per la major implicació i eficàcia.



– Eina de gestió del Pacte per la Qualitat.

2. Sistema de Garantia Intern de Qualitat en la UMH.

– Objecte i àmbit d'aplicació.

– Estructura i principals processos de l'SGIC.

– Òrgans responsables de l'SGIC.

– Eina de gestió de l'SGIC (SGQ).

3. Sistemes d'informació de gestió de qualitat.

– Indicadors de Pla de qualitat UMH.

– Taxes acadèmiques.

– Enquestes.

– Sistema Integral d'Informació Universitària (SIIU).

4. Disseny de bases de dades.

– Bases de dades Microsoft Access.

– Models conceptuals lògics i físics.

– Model entitat-relació.

5. Sistemes de Gestió de Bases Relacionals.

– Bases de dades relacionals.

– Elements i normalització.

– Consulta i manipulació de dades.

6. SPSS.

– Instal·lació i configuració.

– Consulta i obtenció de dades.

– Ús en càlculs d'estadística descriptiva.

7. Estadística Descriptiva.

– Tipus de mostreig.

– Mostre probabilístic. Conceptes, tipus i característiques.

– Tipus de variables: Qualitatives i quantitatives.

– Mesures de tendència central.

– Mesures de dispersió.

8. Mostreig aleatori simple.

– Estimadors.

– Errors de mostreig.

– Intervals de confiança.

– Grandària de la mostra.

– L'estimador de raó.

9. Mètodes d'Anàlisi Estadística Multivariant

– Classificació tipus de mètodes.

– Descripció de les tècniques estadístiques multivariants

– Estructura d'una anàlisi Multivariant

10. Inferència Estadística.

– Estadístics i la seua distribució en el mostreig.

– Distribució X2 de Pearson, F de Fisher i t de Student.

– Contrast d'hipòtesi.







ANNEX II



Cognoms i nom ...

DNI ...,

Participant en la convocatòria:

Grup ... Categoria ... Ref. ...

Per accés Lliure Data DOGV ...

Promoció interna Data BOE ...

Quota de Discapacitats



Data de la Resolució ...



EXPOSA:

Que la llengua elegida per la realització de las proves és: (marcar sols una opció)



CASTELLÀ VALENCIÀ



..., ... d ... de ...



Signat.: ...

Mapa web