Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 28 de juliol de 2020, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la creació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A1, de l'escala tècnica superior d'investigació, per a llocs de tècnic o tècnica superior de laboratori - perfil: difracció RX, sector d'administració especial d'aquesta Universitat..



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8894 de 31.08.2020
Número identificador:  2020/6354
Referència Base de Dades:  006701/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 28 de juliol de 2020, del Rectorat de la Universitat de València, per la qual es convoca la creació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A1, de l'escala tècnica superior d'investigació, per a llocs de tècnic o tècnica superior de laboratori - perfil: difracció RX, sector d'administració especial d'aquesta Universitat..

[2020/6354]

Essent necessari procedir a la constitució d'una borsa de treball temporal amb caràcter urgent, per a poder realitzar nomenaments o contractes de caràcter temporal, aquest Rectorat, fent ús de les facultats que té conferides, obri un procés de selecció d'acord amb les següents bases:





Bases de la Convocatòria



Primera. Normes generals

1.1 Aquesta convocatòria té per objecte la creació d'una borsa de treball temporal del grup A, subgrup A1, de l'escala tècnica superior d'investigació, per a llocs de tècnic o tècnica superior de laboratori – perfil: difracció RX, sector d'administració especial.

1.2 Es realitzarà un procés selectiu amb valoració d'una prova, les característiques de la qual seran les que figuren a l'annex I.

1.3 El temari que ha de regir aquesta prova figura a l'annex III.

1.4 Aquesta convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV). La resta de resolucions administratives derivades d'aquesta convocatòria es publicaran únicament al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS), l'adreça de la qual és: https://www.uv.es/pas.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1 Per a ser admeses en aquestes proves, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits:

2.1.1 Tenir la nacionalitat espanyola o la d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea, o ser nacional d'algun estat en el qual s'aplique la lliure circulació de treballadors o treballadores en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya.

Així mateix, hi poden participar els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, qualsevol que siga la seua nacionalitat, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents, i els del seu cònjuge sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d'eixa edat dependents.

2.1.2 Haver complit 16 anys i no haver assolit l'edat de jubilació.



2.1.3 Posseir els requisits exigits per accedir als llocs de treball de l'escala que es convoca, que es troben relacionats a l'annex II.



2.1.4 Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a exercir les funcions corresponents als llocs als quals es pot accedir a través de la borsa convocada.

2.1.5 No trobar-se inhabilitat o inhabilitada penalment per a l'exercici de funcions públiques.

2.1.6 No haver sigut separat o separada, mitjançant expedient disciplinari, d'alguna administració o ocupació pública. En cas de tenir la nacionalitat d'un altre estat, la persona ha d'acreditar que no es troba inhabilitada o en una situació equivalent, ni sotmesa a sanció disciplinària o equivalent que li impedisca l'accés a la funció pública al seu estat.



2.2 Els requisits per a l'admissió a aquestes proves recollits a l'apartat 2.1, s'hauran de posseir en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

2.3 En el moment de presentar la sol·licitud, sols s'exigirà una declaració expressa i formal indicant que es reuneixen els requisits establerts a l'annex II. Els requisits s'hauran d'acreditar en el cas d'aprovar el procés selectiu, quan es publique la proposta de creació de borsa de treball.



Tercera. Sol·licituds

3.1 Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives ho haurà de fer constar en la sol·licitud que es troba en aquesta convocatòria com annex VI. També es podrà accedir a una còpia de la sol·licitud esmentada a través de la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), l'adreça de la qual és https://www.uv.es/pas.

3.2 Les sol·licituds es presentaran per duplicat: una per a la Universitat de València i una per a la persona interessada. Han d'anar dirigides al Rectorat de la Universitat de València.

3.3 El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al DOGV.

3.4 Presentació de sol·licituds.

3.4.1 Les sol·licituds es podran presentar a:

a) El registre d'entrada de la Universitat de València (avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

b) El registre de qualsevol altra administració pública, o a les oficines de Correus, en la forma que estableix l'article 38.4 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques).

Si es presenta la sol·licitud a una oficina de Correus se farà en sobre obert per a que la sol·licitud siga datada i segellada pel personal de Correus abans de ser certificada. Hi haurà de figurar clarament el nom de l'oficina i la data. De no procedir d'aquesta manera es considerarà presentada en la data d'entrada al registre general d'aquesta Universitat.



Al sobre haurà de constar la següent direcció: Universitat de València, Servei de Recursos Humans (PAS), avinguda Blasco Ibáñez, 13, 46010 València.

3.5 S'haurà d'adjuntar a la sol·licitud la documentació següent:

3.5.1 Una fotocòpia del document nacional d'identitat. Les persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola, però sí el dret a participar en aquestes proves, hauran de presentar fotocòpia acarada del document que acredite la seua nacionalitat.

3.5.2 Resguard de l'ingrés dels drets d'examen i/o justificant pel qual s'acullen a l'exempció de taxes (apartat 3.7 d'aquesta convocatòria).

3.6 Els drets d'examen seran 15 euros, que s'ingressaran al compte corrent del Banc Santander: «Drets d'examen– Universitat de València», núm.: ES21.0049.6721.65.2010001382.

La falta de pagament de la quantitat indicada com a drets d'examen dins del termini de presentació de sol·licituds es considerarà incompliment no esmenable i determinarà l'exclusió de les proves de la persona aspirant.

3.7 D'acord amb el que disposa el text refós de la Llei de taxes de la Generalitat Valenciana, s'aplicaran les següents exempcions o bonificacions en el pagament dels drets d'examen:

3.7.1 Les persones amb discapacitat funcional igual o superior al 33 %. Aquestes persones hauran de presentar els certificats corresponents que acrediten la condició de persones amb discapacitat funcional mitjançant fotocòpia acarada del certificat de la Conselleria de Benestar Social o òrgan competent.

3.7.2 Els membres de famílies nombroses i de famílies monoparentals de categoria especial. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia acarada de la documentació oficial en vigor que acredite l'esmentada condició.

3.7.3 Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos als articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

3.7.4 Gaudiran d'una bonificació del 50 % d'aquestes taxes els membres de famílies nombroses i famílies monoparentals de categoria general. Aquestes persones hauran de presentar fotocòpia acarada de la documentació oficial en vigor que acredite la condició esmentada.

La falta de justificació del pagament dels drets d'examen o de trobar-se exempt/a del pagament, en determinarà l'exclusió de la persona aspirant.

En cap cas la presentació i el pagament en les oficines del banc, suposarà la substitució del tràmit de presentació dins del termini establit i en la forma escaient de la sol·licitud.

3.8 Les persones aspirants amb discapacitat funcional que desitgen sol·licitar mesures d'adaptació ho hauran d'indicar expressament a l'imprès de sol·licitud; per a fer-ho hauran de marcar la casella corresponent i especificar el tipus de mesura requerida.

A l'annex IV figura la llista de mesures d'adaptació possibles. Per a que els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent, hauran de presentar, junt amb la sol·licitud, les fotocòpies acarades del certificat del grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.

Sense la presentació d'aquest últim document no serà possible la concessió de l'adaptació sol·licitada.



Quarta. Admissió de las persones aspirants

4.1 Una vegada finalitzat aquest termini es publicarà al tauler oficial d'anuncis electrònics de la Universitat i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), la relació d'admesos/es i exclosos/es provisional en el procés de selecció, concedint un termini de cinc dies hàbils per a l'esmena d'errades, comptadors des del dia següent al de la seua publicació.

Conclòs el termini indicat anteriorment es publicarà, pel mateix procediment, la relació definitiva d'admesos/es i exclosos/es i es convocarà a les persones aspirants incloses en ella, a la realització de la prova teòrica.

4.2 Les persones aspirants que dins del termini assenyalat no esmenen els defectes detectats o no al·leguen les omissions, seran definitivament excloses de la participació en aquestes proves.

4.3 Seran causes d'exclusió:

– No haver signat la sol·licitud.

– No haver presentat la fotocòpia del DNI o que siga il·legible.

– No abonar els drets d'examen o fer-ho fora de termini.



Cinquena. Desenvolupament de las proves selectives

5.1 L'exercici es realitzarà a les dependències de la Universitat de València, al lloc, la data i l'hora que s'establisca en la resolució del Rectorat d'aquesta Universitat mitjançant la qual s'aprove la llista definitiva de persones admeses i excloses.

5.2 Les persones aspirants hauran d'acreditar la seua identitat exclusivament mitjançant la presentació del DNI, passaport o carnet de conduir. L'incompliment d'aquest requisit per alguna persona determinarà la seua exclusió de la realització de la prova.

Les còpies o fotocòpies d'aquests documents no seran vàlides en cap cas.

5.3 Les persones aspirants seran convocades per a l'exercici en crida única, i seran excloses aquelles que no hi compareguen. Si la persona arriba al lloc de realització de la prova quan s'haja iniciat o no s'hi presenta, encara que siga per causa justificada, perdrà el seu dret.

Les persones que integren el tribunal i el personal col·laborador no permetran l'accés a les sales on es realitze l'exercici a aquelles persones que no complisquen els requisits anteriors ni a aquelles que hi compareguen després que s'haja acabat la crida de les persones aspirants convocades.

5.4 Si en qualsevol moment del procés selectiu arriba a coneixement del tribunal que alguna de les persones aspirants no posseeix la totalitat dels requisits exigits en aquesta convocatòria, prèvia audiència de la persona interessada, se li requerirà que acredite els esmentats requisits. Si la persona no els acredita en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, el tribunal proposarà la seua exclusió de la prova, indicant les inexactituds o falsedats formulades per la persona aspirant a l'òrgan convocant, el qual, després de les verificacions oportunes, dictarà resolució motivada excloent-la de les proves.

5.5 La valoració de la prova s'expressarà amb dos decimals.



Sisena. Informació i actuacions del tribunal

6.1 Tota la informació que siga necessari comunicar a les persones aspirants, es publicarà al tauler oficial d'anuncis electrònics de la UVEG (https://webges.uv.es/uvTaeWeb/), a l'apartat de personal d'administració i serveis i, amb caràcter merament informatiu, a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS).

6.2 Finalitzada la prova del procés selectiu, el tribunal elaborarà una llista amb el nom de les persones que l'hagen superat, per ordre de puntuació.

En cas d'empat l'ordre s'establirà de la següent forma:

1r. Si les persones que han empatat són de diferents sexes, prevaldrà la persona o persones el col·lectiu dels quals estiga infrarepresentat en l'escala.

2n. Si totes les persones són del mateix sexe, prevaldrà la persona que tinga discapacitat funcional, i entre aquestes la de major percentatge.

3r. I si es mantingués l'empat, aquest es dirimirà per sorteig.



Setena. Constitució de la borsa de treball i normes de funcionament

7.1 Finalitzat el procés selectiu, es publicarà una resolució del gerent de la Universitat de València de creació definitiva de la borsa de treball amb les persones aspirants que hagen superat la prova i acreditat, en termini, els requisits exigits tal i com es disposa a l'annex I.



7.2 La present borsa s'ajustarà en el seu funcionament a allò disposat en la normativa sobre formació i funcionament de les borses de treball de les diferents escales i categories professionals del PAS aprovada per Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV 211/2007, de 19 de desembre, i les seues diverses modificacions), que es troba publicada a la pàgina web, a disposició de les persones interessades.

7.3 S'acudirà a aquesta borsa per a formalitzar els nomenaments o contractes que requerisca la Universitat.



Vuitena. Tribunal

8.1 La composició del tribunal s'haurà d'ajustar al principi d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres i tendirà en la seua composició a la paritat entre homes i dones, en compliment del que estableix l'article 53 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes; l'article 60.1 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i la Llei 10/2010, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

8.2 En aplicació de la base 3.2 de la normativa sobre formació i funcionament de les borses de treball de les diferents escales i categories professionals del PAS (ACGUV 211/2007), el tribunal de les proves selectives per a la configuració de la borsa de treball es compondrà per cinc membres, amb veu i vot, nomenats pel rector o la rectora, amb les mateixes normes de composició i funcionament dels tribunals de les proves selectives per a l'accés, pel torn lliure, a les diverses escales del personal d'administració i serveis funcionari de la Universitat de València, llevat de la previsió de nomenar un/a vocal i la seua suplència d'entre personal d'altres administracions públiques.



El nom dels seus components es troba en l'annex V.

8.3 El tribunal podrà nomenar personal col·laborador, especialista i ajudant, que estarà sempre sota la seua direcció i control directes.

8.4 Les persones que componen el tribunal, així com el personal col·laborador, especialista i ajudant, s'hauran d'abstenir d'intervenir en les activitats del tribunal quan es troben en alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, de 1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, o si han realitzat tasques de preparació d'opositors o opositores a proves selectives per al mateix cos o escala en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.



La presidència podrà sol·licitar a les persones que formen part del tribunal, una declaració expressa de no trobar-se sotmeses a les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

8.5 Per a les comunicacions i la resta d'incidències que puguen sorgir, el tribunal tindrà la seua seu en el Rectorat de la Universitat de València (Av. Blasco Ibáñez, 13, 46010 València).

8.6 Les persones que formen part del tribunal que actue en aquest procés selectiu, tindran la categoria que per a aquests casos determine la legislació vigent.

Novena. Informació respecte de les dades recollides

9.1 La Universitat de València Estudi General és l'entitat responsable de les dades facilitades pels aspirants en aquest procés. Es tractarà la informació facilitada exclusivament per l'aspirant amb els fins objecte de la convocatòria i si es donara el cas, la posterior gestió del personal de conformitat amb el que disposa la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats. Totes o part de les dades facilitades seran publicades al Boletín Oficial del Estado i/o al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, aquestes dades es publicaran en el Tauler Oficial de la Universitat de València i se cediran als membres del tribunal per a la resolució de reclamacions plantejades, si és el cas, pels aspirants.

9.2 Les dades dels aspirants es conservaran indefinidament per al compliment de les finalitats assenyalades, d'acord amb el que disposa la Llei 3/2005, de 15 de juny, d'arxius de la Generalitat Valenciana.



9.3 Els aspirants tenen dret a sol·licitar al responsable del tractament l'accés a les seues dades personals, i la seua rectificació o supressió, o la limitació del seu tractament, o a oposar-se al tractament, així com el dret a la portabilitat de les dades, mitjançant d'un escrit acompanyat de còpia d'un document d'identitat i, si és el cas, documentació acreditativa de la sol·licitud, dirigit al Delegat de Protecció de Dades en la Universitat de València.

9.4 La Universitat de València té habilitada una adreça (lopd@uv.es) per a qualsevol informació, suggeriment, petició d'exercici de drets i resolució amistosa de controvèrsies en matèria de protecció de dades de caràcter personal, sense perjuí del dret a presentar una reclamació davant l'autoritat de control competent.

Es poden consultar les nostres polítiques de privacitat http://links.uv.es/qBf2qd6>>



Desena. Recursos

Contra aquesta resolució, que esgota la via administrativa, es pot interposar, conforme a l'article 123 de la Llei 39/2015, recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes comptador des del dia següent a la seua publicació, davant el mateix òrgan que dictà la resolució, o bé directament interposar el recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des del dia següent a la seua publicació davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana.

Contra els actes del tribunal es pot interposar recurs d'alçada, previst en la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de las administracions públiques.



València, 28 de juliol de 2020.– La rectora, p. d. (DOGV 27.06.19), el gerent, Juan Vicente Climent Espí.







Annex I

Procés selectiu per a constitució de borsa



El procés selectiu consistirà en una prova tipus test amb quatre respostes alternatives, essent, en aquest cas, sols una d'elles la correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'un terç sobre les correctes i les contestacions en blanc no puntuaran.

La fórmula de correcció per a la prova teòrica tipus test serà la següent:





On:

N = nota resultant

A = número d'encerts

E = número d'errades

d = número d'opcions per a cada pregunta

n = número de preguntes

La valoració d'aquest exercici serà de 0 a 10 punts, i per aprovar-ho serà necessari obtenir com a mínim 5 punts.

Finalitzada la prova, el tribunal de selecció publicarà al tauler d'anuncis oficial de la Universitat, i a la pàgina web del Servei de RRHH (PAS), la llista provisional de persones aprovades i concedirà un termini de cinc dies hàbils comptadors a partir del dia següent al de la seua publicació per a que les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la seua baremació.

Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, el tribunal de selecció conformarà una proposta de creació de la borsa de treball amb les persones aspirants que han superat el procés selectiu per ordre de puntuació.



La proposta de creació de la borsa es publicarà a la pàgina web del Servei de Recursos Humans PAS i s'obrirà un termini de cinc dies hàbils, comptadors a partir del dia següent al de la seua publicació per a que les persones aspirants que hagen superat el procés acrediten documentalment els requisits exigits en la convocatòria, mitjançant còpies acarades amb els originals.

La no presentació de l'esmentada documentació en termini implicarà la no inclusió de la persona aspirat en la borsa de treball.

En cas d'empat, s'estarà a allò establert en la base 6.2 d'aquesta convocatòria.







Annex II

Requisits de les persones aspirants



Les persones que desitgen formar part de la borsa, hauran de complir els següents requisits:

– Titulació acadèmica: Doctorat, grau o llicenciatura en física, en enginyeria química, en química, o titulació equivalent.

– Coneixement de valencià: Nivell mitjà (C1).

En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, la persona haurà d'estar en possessió de la credencial que acredita la seua homologació.







Annex III

Temari



1. Mètodes de difracció de Raigs X.

2. Instrumentació de Laboratori de Raigs X. Difractòmetres i elements de difracció.

3. Aplicacions de la Difracció dels Raigs X. Tècniques instrumentals.

4. Identificació de fases cristal·lines per difracció de Raigs X. Bases de dades.

5. Determinació d'estructures monocristal·lines.

6. Dispersió de raigs X a baix angle.

7. Manteniment i gestió d'avaries: Equips de refrigeració i escalfament, Molins polvoritzadors.

8. Gestió de compres i emmagatzematge. Productes químics. Sol·licitud d'equips.

9. Instal·lacions radioactives i mesures de protecció.

10. Estatuts de la Universitat de València: estructura, òrgans i serveis.

Nota: La normativa legal que empara el contingut d'aquests temes, serà la que es trobe en vigor en el moment de la publicació al Diari Oficial de la Generalitat Valenciana d'aquesta convocatòria.







Annex IV

Mesures d'adaptació



Les mesures d'adaptació que poden sol·licitar les persones discapacitades són les següents:

1 Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a cadira de rodes.

2 Ampliació del temps de durada de l'exercici.

3 Augment de l'amplitud dels caràcters de l'examen, per dificultat de visió.

4 Necessitat d'intèrpret per causa de sordesa.

5 Sistema braille d'escriptura.

6 Altres. En cas que l'adaptació requerida no figure entre les previstes, haurà d'indicar-ho en un full complementari.







Annex V



Tribunal titular:

President: Carlos Hermenegildo Caudevilla, vicerector d'investigació de la Universitat de València.

Secretari: Eladio Barrio Esparducer, director del Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.

Vocals: Dra. M.ª Carmen Martínez Tomás, catedràtica d'universitat al departament de Física Aplicada i Electromagnetisme de la Universitat de València.

Luis E. Ochando Gómez, catedràtic d'universitat al departament de Química Física de la Universitat de València.

M.ª Sales Galletero Pedroche, Tècnica Superior de Laboratori al Servei Central de Suport a la Investigació Experimental de la Universitat de València.



Tribunal suplent:

Presidenta: Dra. M.ª Dolores Real García, vicerectora d'innovació i transferència de la Universitat de València.

Secretari: Vicente Muñoz Sanjosé, catedràtic d'universitat al departament de Física Aplicada i Electromagnetisme de la Universitat de València.

Vocals: Joaquín Bastida Cuairán, catedràtic d'universitat al departament de Botànica i Geologia de la Universitat de València.

M.ª Carmen Guillem Villar, catedràtica d'universitat al departament de Química Inorgànica de la Universitat de València.

M.ª de los Desamparados López Rubio, Investigadora Científica del Consejo Superior de Investigaciones Científicas al Instituto de Agroquímica y Tecnología de los Alimentos.

Mapa web