Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2020, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra i servei. Projectes associats a la Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible GVA de la Universitat Jaume I.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8894 de 31.08.2020
Número identificador:  2020/6330
Referència Base de Dades:  006703/2020
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2020, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal tècnic de suport a la investigació d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra i servei. Projectes associats a la Càtedra de Cooperació i Desenvolupament Sostenible GVA de la Universitat Jaume I. [2020/6330]



El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal tècnic de suport a la investigació d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i període

1.1. Col·laborar en els projectes adscrits a la Càtedra Cooperació i Desenvolupament Sostenible amb funcions de tècnic mitjà/mitjana de suport a la investigació (A2).

1.2. La durada dels contractes derivats de la utilització d'aquesta borsa estarà vinculada a la durada dels projectes i a la seua disponibilitat pressupostària.

1.3. S'estableix un període de prova d'acord amb la legislació laboral en vigor.



Segona. Requisits de les persones aspirants

Generals

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells Estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Tenir complerts setze anys i no haver arribat a l'edat legal de jubilació el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.



2.3. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.4. No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

Específics

2.5. Estar en possessió d'una titulació universitària de grau, llicenciat, arquitecte, arquitecte tècnic, enginyer, enginyer tècnic o diplomat, o la equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que havien obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del dret comunitari. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, que no tinguen declarada l'equivalència o que no estiguen reconegudes a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria, per acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en la mesura que no es complisquen.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà per defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.





Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre en Cooperació al Desenvolupament, Sostenibilitat i Aliances públic/privades.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valoraran els currículums de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex I. La comissió podrà, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista a les persones aspirants. En el supòsit de fer la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts i caldrà obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.

4.2. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en què cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajusta en la seua totalitat a les necessitats del projecte. També podrà establir una puntuació mínima necessària per constituir la borsa de treball.





Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex II d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.4. Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al Tècnic Superior de l'Oficina de Cooperació al Desenvolupament i Solidaritat (OCDS) de l'UJI, David Joan Marí i Garcia, adreça electrònica: mari@uji.es



Sisena. Presentació de sol·licituds

La convocatòria es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) i en el Tauler d'anuncis Oficial (TAO) de la Universitat Jaume I, https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ dins de la categoria «Convocatòries PDI». El termini de presentació sol·licituds serà de 10 dies hàbils a comptar des de l'endemà al de la publicació de la convocatòria en el DOGV.

Per presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari tenir un compte d'usuari/a UJI (registrar un compte nou, en cas de no posseir un), un certificat digital de signatura electrònica o DNI electrònic. Les sol·licituds es formalitzaran a través del registre electrònic de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/

(buscar codi: 18897)

En la sol·licitud genèrica s'ha d'indicar:

Dades personals.

EXPOSE: que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.

SOL·LICITE: l'admissió en el procés selectiu per la constitució, pel sistema abreujat, d'una borsa de treball de Personal tècnic de suport a la investigació amb un contracte laboral temporal per obra i servei. Codi 18897.

Destinació: Servei de Recursos Humans.

A la sol·licitud electrònica cal adjuntar: (un arxiu pdf per cada document)

• Identificació (DNI, NIE, Passaport...)

• Titulació requerida en aquesta convocatòria i el certificat de notes corresponent

• Currículum Vitae

• Mèrits baremables correctament acreditats i justificats

6.2. No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat d'aquells, així com les seues dades que figuren en la instància, sense perjuí que en qualsevol moment la Comissió o la Universitat puga requerir els aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, que hagen sigut objecte de valoració.

6.3. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec d'una persona nacional d'un altre Estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Setena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

7.1. Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-lo.

7.2. Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficials (TAO): https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Vuitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, podran ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 29 de juliol de 2020.– La rectora, p. d. (Resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny). El vicerector d'Investigació i Transferència: Jesús Lancis Sáez.





ANNEX I

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça (Fins a 50 punts)

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 10 punts.

A.2) Formació relacionada amb el perfil objecte del concurs: fins a 30 punts. Es valoraran els mèrits amb certificació superior a 20 hores (0,1 punts per cada 20 hores), màsters (10 punts) postgraus i/o llicenciatures (5 punts) relacionats amb les matèries de referència.

A.3) Formació complementària: màxim 10 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria. Es valoraran els mèrits amb certificació superior a 20 hores (0,1 punts per cada 20 hores), màsters no valorats a l'apartat anterior (5 punts), postgraus i llicenciatures (2,5 punts).



B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil del concurs: fins a 10 punts.

Es tindran en compte projectes d'investigació (tesis, TFG, TFM), les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències, beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça. Fins a 20 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats (0,1 punts per cada mes treballat).

D) Altres mèrits: fins a 10 punts.

Els idiomes s'avaluaran segons el nivell amb la següent puntuació: Nivell elemental: 1 punt. Nivell mitjà: 3 punts. Nivell superior: 5 punts.



D.1) Idiomes: anglès, francès, àrab, altres...

D.2) Valencià/català.

D.3) Coneixements relacionats amb les noves tecnologies de la comunicació (gestió d'esdeveniments online, xarxes socials, etc..).

E) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 10 punts. NOTA: Aquest apartat no podrà superar el 20 % del total de la puntuació.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.





ANNEX II

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos de la Universitat Jaume I.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web