Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Politècnica de València. RESOLUCIÓ de 21 de juny de 2018, del rector, per la qual es convoca la constitució de tres borses de treball d'operador o operadora, complementàries de la constituïda en les proves selectives de data 11 de setembre de 2012, per a la prestació de serveis en l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions, als campus d'Alcoi, Gandia o València d'aquesta universitat, amb caràcter de funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8334 de 09.07.2018
Número identificador:  2018/6172
Referència Base de Dades:  006713/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Politècnica de València
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, C/C1



RESOLUCIÓ de 21 de juny de 2018, del rector, per la qual es convoca la constitució de tres borses de treball d'operador o operadora, complementàries de la constituïda en les proves selectives de data 11 de setembre de 2012, per a la prestació de serveis en l'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions, als campus d'Alcoi, Gandia o València d'aquesta universitat, amb caràcter de funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació. (Codi 2018/P/FI/ACON/1). [2018/6172]

Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública, i s'hi fa servir un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.



Sent necessari procedir a la constitució de tres borses de treball, de caràcter urgent, per al nomenament de personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació d'operador, complementàries de la constituïda en les proves selectives de data 11 de setembre de 2012, que prestarà serveis als campus d'Alcoi, Gandia o València de la Universitat Politècnica de València, aquest Rectorat obre un procés de selecció d'acord amb les bases següents.



Primera. Requisits generals de les persones aspirants

a) Tenir la nacionalitat espanyola o la d'un estat membre de la Unió Europea. També hi poden participar els cònjuges, i els seus descendents i els dels cònjuges (qualsevol que siga la seua nacionalitat), dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret. Els descendents han de ser menors de 21 anys o majors d'aquesta edat que visquen al seu càrrec.



Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga d'aplicació la lliure circulació de treballadors.

b) Tenir complits els 16 anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió del títol que consta en l'annex I o complir les condicions per a obtenir-lo en la data que acabe el termini de presentació d'instàncies. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, cal estar en possessió de la credencial que acredite l'homologació o equivalència, o de la credencial de reconeixement de qualificació professional.



d) No patir malaltia, ni limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les funcions corresponents.



e) No haver estat separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, mitjançant procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat o inhabilitada per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada –per sentència ferma o com a conseqüència de comiat disciplinari de forma procedent– per exercir funcions similars a les pròpies de la categoria professional a la qual es pretén accedir. En el cas de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitat o inhabilitada, o en situació equivalent, ni haver patit sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en els mateixos termes, al seu estat, l'accés a l'ocupació pública.

Les condicions per a l'admissió a les proves s'han de tenir en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i s'han de mantenir durant tot el procés selectiu.



Segona. Sol·licituds

2.1. Presentació de la sol·licitud de forma telemàtica

Qui desitge prendre part en aquestes proves selectives, si disposa d'un mecanisme d'identificació electrònica, ha d'emplenar la sol·licitud per mitjans electrònics i presentar-la segons el model oficial accessible des de la seu electrònica, introduint en el camp de cerca el següent: «sol·licitud d'admissió a proves selectives», de la Universitat Politècnica de València o directament a través de l'adreça web següent https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/buscar/einstancia.



Des de la pàgina web abans esmentada podeu completar tot el procés per mitjans electrònics, sense necessitat de desplaçar-vos a la Universitat i sense subjecció a horaris. En aquest cas, només es requereix que la persona interessada s'identifique per qualsevol dels mecanismes prevists en la seu electrònica.

2.2. Presentació de la sol·licitud de participació de forma presencial

Si per contra vostè no disposa d'un mecanisme d'identificació electrònica acceptat, podrà igualment emplenar la seua sol·licitud, conforme al model oficial accessible des de la seu electrònica, introduint en el camp de cerca el següent: «sol·licitud d'admissió a proves selectives», de la Universitat Politècnica de València o directament a través de la següent adreça web https://sede.upv.es/oficina_tactica/?idioma=ca_ES#/buscar/einstancia, obtenir una còpia impresa de la mateixa i presentar-la posteriorment en una oficina de registre presencial per a completar el procés.

La presentació de sol·licituds en la modalitat presencial es pot efectuar en el Registre General de la Universitat Politècnica de València, siti a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; en el Registre auxiliar de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; en el Registre auxiliar de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



En el cas que s'opte per presentar la sol·licitud davant una oficina de correus, s'ha de fer en sobre obert, perquè la instància figure datada i segellada pel personal de correus abans de ser certificada. Si no es fa d'aquesta manera, es considerarà presentada en la data d'entrada en qualsevol dels llocs establits en el paràgraf anterior.

Les sol·licituds subscrites a l'estranger es poden cursar, en el termini expressat en la base 2.4, a través de les representacions diplomàtiques o consulars espanyoles corresponents, les quals les trametran seguidament a l'organisme competent.

2.3. Cada instància té assignat un número identificador de referència, que és diferent per a cada una. Aquest nombre podrà ser utilitzat per a oferir serveis addicionals de consulta d'informació personal en processos posteriors derivats de la presentació de la sol·licitud.



En les dependències de l'oficina del Registre General a València i en les oficines dels registres auxiliars dels campus d'Alcoi i de Gandia de la Universitat Politècnica de València es posaran a disposició de les persones interessades que ho demanen els recursos informàtics suficients per a accedir a l'esmentada pàgina web, per a poder tramitar la instància.

Les persones interessades solament podran participar en una de les tres borses que s'ofereixen, havent de realitzar la següent selecció:

Operador, en el campus d'Alcoi el codi del qual és: campus Alcoi.

Operador, en el campus de Gandia el codi del qual és: campus Gandia.

Operador, en el campus de València el codi del qual és: campus de València.

2.4. El termini de presentació de sol·licituds és de 10 dies hàbils, comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Per ser admeses i, si s'escau, prendre part en les proves selectives corresponents, les persones aspirants han de signar la declaració responsable, que figura en la instància d'acord amb el model oficial, en la qual manifesten que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits, referits sempre a la data d'expiració del termini de presentació de sol·licituds, i que han d'acreditar-los posteriorment en el cas que siguen seleccionades.

2.5. Una vegada finalitzat el termini, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat anuncis), i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i Provisió), per cadascuna de les borses, una relació provisional de persones admeses i excloses en el procés de selecció, i el nomenament dels membres que componen el tribunal de selecció. Es concedirà un termini de cinc dies hàbils per a esmenar errors, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta relació.

Conclòs el termini indicat anteriorment, s'exposarà en la seu electrònica de la Universitat Politècnica, sede.upv.es (apartat anuncis) i en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça del qual és http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), per cadascuna de les borses, la relació definitiva d'admesos i exclosos i es convocarà els aspirants inclosos en aquesta relació a la realització de la prova teoricopràctica.

Les publicacions que es prendran com a referència a l'efecte del còmput de terminis seran les que s'efectuen en la microweb del Servei de Recursos Humans.

2.6. La taxa per a l'admissió a aquestes proves és de set euros amb cinquanta cèntims.

El pagament d'aquesta taxa es pot realitzar en efectiu o amb targeta de crèdit.

En el cas de pagament en efectiu, l'ingrés cal fer-lo mitjançant el rebut emès per l'aplicació d'instàncies de l'adreça d'internet citada en els punts 2.1. i 2.2.

El pagament mitjançant targeta de crèdit es fa en el moment d'emplenar la instància a través de l'esmentada aplicació.

2.7. La falta d'abonament de la taxa d'admissió a aquestes proves selectives determina l'exclusió de la persona aspirant, excepte que hi concórrega alguna de les circumstàncies següents i es faça constar en la sol·licitud de participació.

2.7.1. Els membres de famílies nombroses de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Família nombrosa especial, de la sol·licitud.

2.7.2. Les víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova prevists en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres de la sol·licitud.

2.7.3. Les persones amb diversitat funcional igual o superior al 33 %. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat d'Exempcions, Diversitat funcional, de la sol·licitud.

2.7.4. Les persones que estiguen en situació d'exclusió social acreditada per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Amb aquesta finalitat, han de consignar una ics (X) en l'apartat Altres de la sol·licitud.

2.8. Les persones que superen finalment les proves selectives i hagen sol·licitat una de les exempcions establides en la base anterior han de presentar fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius d'aquesta exempció, dins del termini de presentació de documents, de conformitat amb la base 5.1 d'aquesta convocatòria. En el cas que no ho presenten dins d'aquest termini, no podran formalitzar un contracte de durada determinada, ni ser nomenades personal funcionari interí, ni cap nomenament provisional per millora d'ocupació a la Universitat Politècnica de València, sense perjudici de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.

2.9. En cap cas la presentació i el pagament a les oficines a què es fa referència suposa la substitució del tràmit de presentació de la sol·licitud dins del termini i en la forma escaient.

2.10. Tan sols procedirà la devolució de taxes quan aquestes s'hagen ingressat abans de la realització de les proves selectives i aquestes, per causa imputable a l'administració, no s'hagen realitzat.



Tercera. Procés de selecció

3.1. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. El tribunal de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que així ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. A aquest efecte, les persones interessades han de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en aquestes proves.

Si en el desenvolupament del procés selectiu se susciten dubtes raonables al tribunal de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, es pot recaptar el corresponent dictamen del Servei Integrat de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València. En aquest cas, la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.

3.2. Primera fase: prova teoricopràctica.

La prova teòrica-pràctica d'aquest procés es desenvoluparà de forma descentralitzada, en les seus de les següents localitats:

Borsa del campus d'Alcoi, en la localitat d'Alcoi.

Borsa del campus de Gandia, en la localitat de Gandia.

Borsa del campus de València, en la localitat de València.

La prova teoricopràctica serà comuna per a les tres borses. Les persones aspirants seran convocades a aquesta prova el mateix dia i a la mateixa hora en crida única en la seu corresponent.

Els membres del tribunal de selecció i el personal col·laborador, no permetran l'accés a la sala, on es realitze l'exercici, d'aquelles persones que compareguen una vegada conclòs la crida dels aspirants convocats.



3.2.1. La primera fase del procés de selecció consistirà en la realització d'una: prova teoricopràctica, conforme als coneixements i les funcions generals especificades en l'annex I.

3.2.2. Prova teoricopràctica. Aquesta primera fase consistirà en una prova teòrica-pràctica que es realitzarà la mateixa sessió.

La teoricopràctica consistirà en una prova tipus test amb quatre respostes alternatives, sent, en aquest cas, solament una d'elles la correcta, cada pregunta contestada erròniament tindrà una penalització d'un terç sobre les correctes i les contestacions en blanc no puntuaran.



La fórmula de correcció per a la prova teoricopràctica tipus test serà la següent:











Aquesta fase es valorarà de 0 a 60 punts, sent necessari obtenir un mínim de 30 punts per a poder superar-la.

Els criteris de qualificació seran determinats pel tribunal de selecció, comunicant-se als aspirants amb la suficient antelació.

3.3. Documentació que cal presentar

Amb el resultat de la primera fase, el tribunal de selecció exposarà al públic en la microweb del Servei de Recursos Humans, l'adreça de la qual és http://www.upv.es/entidades/srh/ (Selecció i Provisió), per cadascuna de les borses, la relació d'aspirants que, per haver superat el exercici, han de passar a la fase de concurs, i els cita perquè en el termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació de les qualificacions definitives, presenten fotocòpia acarada de: la titulació, i la documentació acreditativa dels mèrits i l'experiència, al Registre General de la Universitat Politècnica de València, situat a l'edifici 3F, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, 46071 de València; al registre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, situat a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; al registre de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, situat al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Aquesta publicació també es realitzarà, a manera d'anunci, en la seu electrònica de la Universitat Politècnica: sede.upv.es (apartat anuncis).



La publicació d'aquestes relacions en la microweb del Servei de Recursos Humans serà la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació amb caràcter general

3.4. Segona fase: concurs de mèrits

Consistirà en la valoració dels mèrits d'aquelles persones aspirants que han superat la primera fase i s'efectuarà d'acord amb el barem que s'estableix a continuació. Només es valoren aquells mèrits la data d'obtenció dels quals no siga posterior a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies que figura en la base 2.4. d'aquesta convocatòria.

Barem

1) Experiència professional:

Es valora fins a un màxim de 4 anys i 6 punts l'experiència professional en llocs de treball corresponents a la mateixa categoria o similars, d'acord amb les funcions exercides i el grup en la present convocatòria. Es prorrategen proporcionalment els mesos complets i no es consideren els períodes inferiors a un mes, d'acord amb l'escala següent:





Experiència laboral en: Puntuació per mes complet treballat Puntuació per any complet treballat

1. Universitats públiques valencianes 0,12500 1,500

2. Sector públic 0,06250 0,750

3. Empresa privada 0,03125 0,375







1. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de les universitats públiques valencianes.

2. Per serveis prestats amb contracte laboral o com a personal funcionari en l'àmbit de l'administració pública.

3. Per serveis prestats amb contracte laboral en el sector privat.



Únicament es considera acreditada aquesta experiència professional si s'aporta certificat oficial dels períodes de cotització en el règim general de la seguretat social o en algun dels règims especials dins del grup de cotització de la categoria, grup i subgrup de les vacants especificades en la present convocatòria, juntament amb els contractes de treball, els nomenaments com a personal funcionari interí o les nòmines que acrediten la relació contractual i la categoria professional.

1) Cursos de formació i perfeccionament:

Es valoren fins a un màxim de 3 punts únicament els cursos de formació i perfeccionament que estiguen relacionats directament amb les funcions dels llocs de treball objecte d'aquesta convocatòria.



La valoració s'efectua d'acord amb el barem següent, sense que es consideren els cursos de fins a 9 hores i, en cas que hi haja dos o més cursos amb el mateix contingut, només es considera el de major durada:



Nre. d'hores Puntuació total

De 10 a 14 0,10

De 15 a 19 0,25

De 20 a 29 0,40

De 30 a 49 0,50

De 50 a 74 0,60

75 o més hores 0,75







Només es valoren aquests cursos si estan homologats per un organisme públic competent en el marc dels programes de formació contínua, de formació ocupacional o de formació d'empleats públics; l'aspirant ha d'acreditar aquest aspecte.

Amb aquesta finalitat, es tenen en compte els cursos de formació contínua impartits per les organitzacions sindicals i que es troben inclosos dins dels respectius acords amb l'administració.

2) Titulacions acadèmiques:

Es valoren les titulacions acadèmiques oficials de nivell superior a les especificades en l'annex I, amb 0,50 punts.

3) Coneixements de valencià:

Es valora fins a un màxim d'1,50 punts, sempre que s'acredite estar en possessió del pertinent certificat o homologació expedit pel Servei de Promoció i Normalització Lingüística de la Universitat Politècnica de València o d'un certificat equivalent segons els criteris d'equivalències de títols, diplomes i certificats de coneixements de valencià de la Universitat Politècnica de València, que inclouen, entre d'altres, els certificats expedits per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià o per les universitats públiques valencianes, conformement a l'escala següent, en què es valora, en cas d'estar en possessió de dos nivells, únicament el de major nivell:



Per a llocs dels subgrups A1 i A2 Puntuació

Certificat de nivell B1 (elemental) 0,50 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 0,75 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,00 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts



Per a llocs dels subgrups C1 i C2 Puntuació

Certificat de nivell A2 (bàsic) 0,50 punts.

Certificat de nivell B1 (elemental) 1,00 punts.

Certificat de nivell B2 (intermedi) 1,15 punts.

Certificat de nivell C1 (suficiència) 1,25 punts.

Certificat de nivell C2 (superior) 1,50 punts







En els llocs en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement de valencià, únicament es consideraran els superiors a aquest.

En termes generals, el quadre d'equivalències d'aquests certificats està publicat en la microweb del Servei de Recursos Humans, a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/srh/pa/751636normalv.html. Per obtenir informació més detallada sobre aquest tema, es pot accedir a l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/criterisequivalencies2017.pdf



4) Altres mèrits:

Aquest apartat es valora fins a un màxim d'1,50 punts.

a) Coneixement d'idiomes de la Unió Europea: Es valora el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents del castellà. Es reconeixen com a acreditacions de la capacitació lingüística i comunicativa en llengües estrangeres els títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyament Superior (CertAcles), així com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, informació a la qual es pot accedir a través de l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/acdl/infoweb/cdl/info/852347normalc.html





Per a llocs dels subgrups A1, A2, C1 i C2 d'administració general i administració especial:

Haver obtingut el certificat de competència lingüística A2 0,375 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B1 0,75 punts.

Haver obtingut el certificat de competència lingüística B2 1,50 punts







Per a la valoració dels idiomes comunitaris, en cap cas no es consideraran els cursos superats d'idiomes inclosos en els plans d'estudis de batxiller elemental, graduat escolar, formació professional, batxiller superior i estudis universitaris de qualsevol nivell.



Les equivalències d'estudis establides d'acord amb la legislació actual, pel que fa als nivells de certificació de la competència lingüística, es poden consultar en l'enllaç següent: http://www.upv.es/entidades/acDL/infoweb/cdl/info/847058normalc.html

Tots els certificats susceptibles d'equivalència han de ser tramitats per la persona interessada, abans de la finalització del termini de presentació d'instàncies d'aquesta convocatòria.

En els supòsits en què figure com a requisit específic per a la provisió un determinat nivell de coneixement d'algun dels idiomes dels països de la Unió Europea, només es consideraran els superiors a aquest.



b) Altres mèrits valorables per als llocs pertanyents al grup A, subgrups A1 i A2, d'administració especial:



Només per a llocs dels subgrups A1 i A2 d'administració especial

Impartició de cursos (per cada 10 crèdits). 0,50 punts.

Ponències presentades i aprovades en congressos sobre matèries relacionades amb les funcions del lloc 1,25 punts per ponència

Beques, únicament es valoraran les beques una vegada obtinguda la titulació acadèmica corresponent, i sempre que estiguen relacionades amb matèries del lloc de treball oferit. 1,25 punts per any complet

Publicacions en SCI. 0,25 per citació





Així mateix, i en el supòsit de cursos impartits, aquests es valoren una sola vegada. No són susceptibles de valoració les successives edicions d'un mateix curs o d'un curs amb el mateix contingut; en aquest cas es valora el curs impartit de major durada.

5) Entrevista personal:

L'entrevista personal es realitzarà pel tribunal de selecció en les diferents localitats de cadascuna de les borses: Alcoi, Gandia i València; per al que els aspirants seran convocats, en la localitat corresponent a la seua opció, de conformitat amb la base 2.3 d'aquesta convocatòria, en crida única.

L'entrevista personal serveix per contrastar els mèrits al·legats en la sol·licitud per la persona interessada. Aquesta entrevista es valora fins a un màxim d'1 punt.

La realització de l'entrevista és obligatòria i la no-compareixença de l'aspirant dóna lloc a la seua exclusió del procés de selecció.

3.5. Finalitzada la valoració del concurs de mèrits, el tribunal de selecció publica a la pàgina web del Servei de Recursos Humans, l'adreça del quals és: http://www.upv.es/entidades/SRH/ (Selecció i Provisió), per cadascuna de les borses, la llista provisional de valoracions del concurs de mèrits, i concedeix un termini de cinc dies hàbils –comptadors a partir de l'endemà de la publicació a la microweb indicada– perquè les persones interessades formulen les reclamacions i esmenes que estimen pertinents en relació a la baremació.

Aquesta publicació també es realitzarà, a manera d'anunci, en la seu electrònica de la Universitat Politècnica de València: sede.upv.es (apartat anuncis).

La publicació d'aquestes relacions en la microweb del Servei de Recursos Humans serà la que es prendrà com a referència a l'efecte del còmput de terminis, bastant aquesta exposició, en la data en què s'inicie, com a notificació a tots els efectes.

3.6. Resoltes les possibles al·legacions i esmenes pel tribunal de selecció i d'acord amb la puntuació total obtinguda, que s'obté sumant la puntuació aconseguida en cadascuna de les dues fases, el tribunal de selecció conforma per cadascuna de les borses, la relació dels aspirants seleccionats per ordre de puntuació, sent aquest l'ordre de la proposta de nomenament quan pertoque segons les necessitats generades en cadascun dels campus.

3.7. En cas d'empat, aquest es dirimeix considerant en primer lloc la major puntuació obtinguda pels aspirants en la prova teoricopràctica i, en segon lloc, la major puntuació obtinguda en la fase de concurs. En cas de persistir l'empat, aquest es resol mitjançant sorteig públic entre les persones aspirants empatades, que es convocaran amb aquesta finalitat.



Quarta. Constitució de la borsa de treball

4.1. Amb els aspirants que han superat el procés de selecció es conforma tres borses de treball, mitjançant Resolució que es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, a les quals s'acudeix per formalitzar contractes de durada determinada, nomenaments com a personal funcionari interí o nomenaments provisionals per millora d'ocupació;

La crida s'efectuarà de conformitat amb l'ordre de puntuació de cadascuna de les borses, acudint, segons el campus on es genere la necessitat, a la borsa corresponent a aqueix campus, atenent al que es disposa en la normativa interna i de gestió de borses de treball.

4.2. L'acompliment d'aquest lloc de treball queda sotmés a la legislació en matèria d'incompatibilitats.



Cinquena. Presentació de documents

5.1. Les persones aspirants cridades per formalitzar contracte de durada determinada, un nomenament com a personal funcionari interí o un nomenament provisional per millora d'ocupació, han d'acreditar davant el Servei de Recursos Humans la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb la qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest o aquesta com que no es troba separat o separada de dret del o de la cònjuge i, si s'escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

d) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció de Riscos Laborals de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

e) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

f) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

5.2. Les persones aspirants integrants de les borses d'ocupació, excepte casos de força major, que no presentaren al seu moment la documentació acreditativa o que d'aquesta es deduïra que manquen d'algun dels requisits exigits, no podran formalitzar contracte de durada determinada ni ser nomenades com a personal funcionari interí o nomenament provisional per millora d'ocupació, d'acord amb l'establit en el punt anterior, sense perjudici de la responsabilitat en què puguen haver incorregut per falsedat en les sol·licituds de participació.



5.3. Les persones que tinguen la condició de personal funcionari públic o de personal laboral al servei de la Universitat Politècnica de València estan exemptes de justificar les condicions i els requisits que ja tinguen acreditats anteriorment davant d'aquesta. En tot cas, han de presentar obligatòriament la documentació prevista en l'apartat d i, si s'escau, la de l'apartat e i f).

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.





Sisena. Tribunal de selecció

6.1. La seua composició genèrica és la següent:

– La presidència, designada pel rector de la Universitat Politècnica de València, personal funcionari de carrera.

– Quatre vocals, designats pel rector de la Universitat Politècnica de València, funcionaris de carrera.

La secretaria, personal funcionari de carrera de la Universitat Politècnica de València, que actua amb veu però sense vot.



D'acord amb l'article 60.3 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic, la pertinença als òrgans de selecció és sempre a títol individual; no es pot exhibir aquesta en representació o per compte de ningú.

6.2. En el nomenament del tribunal de selecció figuren tant els membres titulars com els suplents.

Els membres del tribunal de selecció han d'abstenir-se i poden ser recusats per les persones interessades quan hi concorren circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.3. A l'efecte d'anuncis i citacions, el tribunal de selecció té la seu a l'edifici del Rectorat de la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, València.

6.4. Per al desenvolupament de la prova teoricopràctica que es celebre en les seus descentralitzades, el tribunal de selecció podrà comptar amb el suport administratiu necessari en aquestes seus per a dur a terme la realització dels mateixos.



Setena. Informació respecte de les dades recollides

7.1. En compliment del Reglament 2016/679, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades, us informem que la persona responsable del tractament d'aquestes és la Universitat Politècnica de València, i que les vostres dades personals seran tractades amb l'objecte de gestionar la selecció de personal i la provisió de llocs de treball mitjançant convocatòries públiques.

7.2. Aquest tractament es realitza segons les bases jurídiques recollides en el 6.1.b) del Reglament, per ser necessari per a l'execució d'un contracte en el qual la persona interessada és part o per a l'aplicació a petició d'aquesta de mesures precontractuals, i en la clàusula 6.1.c), per ser necessari per al compliment d'una obligació legal aplicable a la persona responsable del tractament. En concret, l'establit en el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, i en el Reial decret legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'estatut dels treballadors.

7.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades tractades.

7.4. Si voleu, podeu exercir els drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat previstos, així com la limitació o l'oposició al seu tractament, dirigint una sol·licitud a la Universitat Politècnica de València, camí de Vera, s/n, 46022 València.



Huitena. Recursos

8.1. Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada pot interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, s'hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

8.2. Contra els actes del tribunal, que no posen fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs d'alçada, en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la notificació o publicació; tot això de conformitat amb el que disposen els articles 121 i 122 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es pot interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector com a òrgan competent per resoldre'l.



València, 21 de juny de 2018.– La directora de l'Àrea de Recursos Humans, (p. d. f. del rector 01.06.2017): M.ª José Iza Martínez



ANNEX I

Característiques i requisits del lloc de treball oferit



CODI DE LA CONVOCATÒRIA: 2018/P/FI/ACON/1

DENOMINACIÓ DEL LLOC DE TREBALL: Operador

UNITAT DE DESTINACIÓ: Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicació

LOCALITAT: Borsa del campus d'Alcoi, localitat d'Alcoi

Borsa del campus de Gandia, localitat de Gandia

Borsa del campus de València, localitat de València

TITULACIÓ: Batxiller, tècnic, o haver superat la prova d'accés per a majors de 25 anys a la universitat, o titulació equivalent (*).

GRUP/SUBGRUP: C/C1

NIVELL DE COMPLEMENT DE DESTINACIÓ: 19

COMPLEMENT ESPECÍFIC E023

JORNADES I TORNS: Matins i una vesprada

Vesprades i un matí

RETRIBUCIÓ ANUAL BRUTA: 25.531,80 €







(*) D'acord amb el que disposa l'Ordre EDU/1603/2009, de 10 de juny, per la qual s'estableixen equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller regulats en la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'Educació, modificada per l'Ordre EDU/520/2011, de 7 de març.

Funcions generals:

Funcions del lloc:

Sota la dependència de la direcció corresponent, d'acord amb el nivell de responsabilitat i dificultat tècnica dels llocs, i tenint en compte la classificació d'aquests, la persona que ocupe aquest lloc tindrà les funcions següents:

– Coordinar i supervisar el treball del personal de categoria inferior assignat a la unitat.

Instal·lació, configuració, adaptació, reubicació, ampliació, revisió i manteniment dels equips informàtics centrals, dispositius mòbils, perifèrics i elements de comunicació de la seua zona de responsabilitat.



Instal·lació, manteniment i modificació del cablatge i elements de la xarxa.

Instal·lació i configuració de programari, sistemes operatius, paquets ofimàtics, navegadors, visualitzadors, seguretat, corporatius, específics i, en general, de tot l'usat en la seua zona de responsabilitat.



– Atenció d'usuaris i avaries. Aplicació i gestió eficaç dels procediments d'atenció d'incidències i suport a usuaris.

Aplicar els estàndards informàtics i de comunicacions de la Universitat, i col·laborar en el desenvolupament i la documentació d'aquests estàndards.

Gestió i ús eficaços dels recursos.

– Salvaguarda de les instal·lacions.

– Participar en la implantació de mecanismes de seguretat informàtica i de comunicacions.

Adquirir, adaptar i actualitzar totes les habilitats, els coneixements i les competències que calguen per a l'acompliment eficaç de les tasques pròpies del lloc de treball.

– Gestió i vigilància del compliment de les normes de seguretat i salut, emanades dels òrgans tècnics competents

– Gestió de residus en l'àmbit del propi lloc de treball.

– Col·laborar per a la creació de millora i innovació en la unitat, i participar en els programes de millora contínua i innovació que establisca la Universitat.

– Suport a la preparació de la documentació que siga requerida per a la realització de les tasques anteriors.

I totes les funcions inherents al lloc de treball d'acord amb la categoria professional del lloc.



TEMARI:

Bloc general:

1. La Llei Orgànica d'Universitats.

2. Els Estatuts de la Universitat Politècnica de València: règim jurídic (títol preliminar: capítols I i II). Estructura de la Universitat (títol primer). Govern de la Universitat (títol segon).

3. Pla de prevenció de riscos laborals de la Universitat Politècnica de València.

4. Medi ambient: el procés d'implantació del sistema de gestió ambiental a la Universitat Politècnica de València. Gestió dels residus no perillosos a la Universitat Politècnica de València: normativa aplicable.

Bloc específic:

5. Conceptes informàtics bàsics. Maquinari/programari. Arquitectura. Sistema operatiu. Llenguatges. Programes.

6. Elements dels equips informàtics. Interfícies. Controladors. Perifèrics. L'ordinador personal. Estacions de treball.

7. Cablatge de xarxa. Normalització. Procediments d'instal·lació i verificació.

8. Comunicacions i xarxes d'àrea local i extensa. Dispositius. Protocols Ethernet.

9. Protocols TCP/IP. Sistema d'encaminament. Configuració i verificació d'equips.

10. Xarxes sense fil. Sistemes basats en IEEE 802.11.

11. Xarxes privades virtuals. Conceptes generals. Configuració.

12. Sistemes operatius: definició i conceptes generals. Estructura. Tipus de sistemes operatius.

13. Instal·lació i configuració d'estacions de treball en entorn MS-Windows, Apple Mac i Linux. Gestió de perifèrics. Ús de recursos compartits.

14. Configuració de dispositius mòbils. Connexió a la Wi-Fi. Accés a través del proveïdor de telefonia. Sincronització amb els serveis de correu, calendari, agenda i tasques. Dispositius Android, iPad/iPhone.



15. Aplicacions mòbils. Plataformes d'aplicacions mòbils de la Universitat Politècnica de València.

16. Instal·lació i configuració de servidors en entorn MS-Windows 20xx. directori actiu. Serveis. Gestió de perifèrics. Cues d'impressió. Còpies de seguretat.

17. Gestió d'aules informàtiques. Instal·lació d'aplicacions en aules informàtiques. Resolució de problemes. Principals aplicacions de programari lliure disponibles. OpenGnSys.

18. Serveis d'informació en internet. Serveis web i de correu electrònic.

19. Sistemes d'emmagatzematge de dades. Emmagatzematge local i en el núvol. Configuració i diagnòstic

20. Serveis de valor afegit de les xarxes IP i equips en entorns docents: aspectes fonamentals de les aplicacions de telefonia, vídeo, videoprojecció i videoconferència.

21. Sistemes d'atenció a l'usuari de serveis d'informàtica. Normativa ISO 20000: especificacions; processos de resolució de problemes i incidències.

22. Seguretat en sistemes informàtics: mecanismes d'infecció i atac. Antivirus. Tallafocs d'usuari. Mecanismes de còpia i recuperació de dades. Normalització.

23. Criptografia. Accés segur als serveis. PKI.

24. Documents electrònics. Política de signatura electrònica i certificats de l'administració. Instal·lació i configuració de certificats i dispositius.

25. Reglament d'ús dels serveis i recursos informàtics de la Universitat Politècnica de València (BOUPV núm. 5).

26. L'ergonomia en tasques administratives. Manipulació manual de càrregues.

Enllaços d'interès

http://www.upv.es/entidades/SRH/pas/676956normalv.html

http://www.upv.es/medioambiente

Mapa web