Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 5 de juliol de 2021, de la directora general de Personal Docent, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2021-2022.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9122 de 07.07.2021
Número identificador:  2021/7465
Referència Base de Dades:  006744/2021
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: concursos de trasllats, cossos docents no universitaris, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau



RESOLUCIÓ de 5 de juliol de 2021, de la directora general de Personal Docent, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, per la qual es convoca el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2021-2022. [2021/7465]



La Llei orgànica 3/2020, de 29 de desembre, per la qual es modifica la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d'educació, estableix en la seua disposició addicional sisena la facultat de les comunitats autònomes per a ordenar la seua funció pública docent en el marc de les seues respectives competències, respectant, en tot cas, les normes bàsiques contingudes en aquesta.

Aquesta convocatòria té com a finalitat establir el procediment de provisió de llocs per a l'inici del curs escolar 2021-2022, mitjançant el sistema de sol·licitud telemàtica que s'ha aplicat amb anterioritat, que possibilita una gestió eficient, compta amb les degudes garanties procedimentals per al professorat participant i permet agilitar la incorporació del personal funcionari de carrera i interí en els centres educatius amb el temps suficient per a participar en les tasques d'inici del curs escolar.



Així mateix, el procediment permetrà al personal funcionari interí que ocupa vacants adjudicades segons el que es preveu en la Resolució de 17 de juliol de 2020, de la Direcció General de Personal Docent (DOGV 8863, 22.07.2020), en centres classificats com de difícil provisió, prorrogar el seu nomenament per un curs més.

En la tramitació d'aquesta resolució s'ha complit el que es preveu en l'article 37 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'article 186 i següents de la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la Funció Pública Valenciana.

Per tot això i en virtut de les atribucions conferides per l'article 8 del Decret 173/2020, de 30 d'octubre, del Consell, d'aprovació del Reglament orgànic i funcional de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (DOGV 8959, 24.11.2020), la Direcció General de Personal Docent acorda convocar un procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2021/2022, d'acord amb les bases següents:



Primera. Objecte i àmbit d'aplicació

Aquesta convocatòria té com a finalitat establir el procediment d'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2021-2022, mitjançant sol·licitud telemàtica.





Segona. Participació voluntària

Pot participar de manera voluntària el personal funcionari de carrera dels cossos afectats per aquesta norma dependent de la Generalitat Valenciana que, trobant-se en qualsevol de les situacions d'excedència que impliquen pèrdua de la destinació definitiva, desitge reingressar en el servei actiu i complisca els requisits per a això (Apartat de participació, 1. Reingressats).



Tercera. Participació forçosa

3.1. Està obligat a participar en aquest procediment el personal funcionari de carrera o en pràctiques dependent de l'àmbit de gestió de la Generalitat Valenciana, sempre que no haja obtingut destinació definitiva en els concursos de trasllats convocats anteriorment ni haja obtingut destinació provisional per al curs 2021-2022 per qualsevol altre procediment de provisió de llocs de treball, que es trobe en alguna de les situacions següents:

a) El personal funcionari de carrera que durant el curs escolar 2020-2021 estiga prestant serveis amb caràcter provisional en centres dependents de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, així com el personal funcionari adscrit a l'estranger que estiga obligat a reingressar al servei actiu en el curs 2021-2022 (Apartat de participació, 2. Provisionals).

b) El personal funcionari de carrera reingressat en el servei actiu durant el curs escolar 2020-2021 (Apartat de participació, 2. Provisionals).

c) El personal funcionari de carrera sense destinació definitiva per suspensió de funcions, una vegada complida la sanció (Apartat de participació, 2. Provisionals).

d) El personal aspirant seleccionat en els procediments selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que ha realitzat les pràctiques durant el curs escolar 2020-2021 (Apartat de participació, 2. Provisionals).

e) El personal docent seleccionat en els diferents processos selectius convocats per la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport que no haja superat la fase de pràctiques o tinga concedida la pròrroga per a la realització de la fase de pràctiques durant el curs escolar 2021-2022 (Apartat de participació, 3. Pràctiques).

3.2. També està obligat a participar en aquest procediment el personal funcionari interí integrant de la borsa de treball que es trobe activat en el moment de l'adjudicació d'inici de curs, descrita en l'article 4 de l'Acord de 23 de novembre de 2010, subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals, pel qual s'estableix el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat, publicat per Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal de la Conselleria d'Educació (Apartat de participació, 4. Interins).





Quarta. Publicació de codis i vacants

4.1. A fi que les persones participants en aquesta convocatòria puguen realitzar les seues peticions, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport la relació de centres existents en les diferents localitats compreses en l'àmbit de gestió d'aquesta conselleria, així com les àrees i subàrees en les quals s'han agrupat aquests. També es publicarà la relació d'especialitats i la seua codificació a l'efecte de presentació d'instàncies.

4.2. Finalitzada l'adjudicació de comissions de servei convocada per Resolució de 14 de maig de 2021 (DOGV 9088, 20.05.2021), de la Direcció General de Personal Docent, i amb almenys 48 hores d'antelació a l'adjudicació de les destinacions per a l'inici del curs, es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport la llista de vacants amb la qual es realitzarà aquest procediment, tenint en compte que totes han de correspondre a llocs de treball previstos en la planificació educativa. En aquesta llista, els llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar a ocupar els seus llocs d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) apareixeran com a substitució indeterminada.





Cinquena. Sol·licituds

5.1. Tot el personal participant haurà de presentar la sol·licitud telemàtica, que serà tramitada a través de la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (https://ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/adjudicaciones). No s'admetrà la presentació de sol·licituds en cap registre físic.

5.2. La presentació telemàtica de la sol·licitud de participació s'efectuarà per mitjà del codi d'usuari i contrasenya que s'establisquen en l'aplicació.

5.3. Per a efectuar consultes sobre els resultats obtinguts en un procés concret, la persona interessada podrà accedir amb el codi d'usuari i l'esmentada contrasenya.

5.4. Les sol·licituds del personal funcionari de carrera comprés en els apartats de participació 1 (Reingressats), 2 (Provisionals) i 3 (Pràctiques) es realitzaran a través de l'aplicació d'adjudicació d'inici de curs.



5.5. La sol·licitud del personal funcionari interí, comprés en l'apartat de participació 4 (Interins) es realitzarà a través de l'aplicació d'adjudicació contínua, regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent (DOGV 8221, 26.01.2018).



Sisena. Relació provisional i definitiva de participants

6.1. Amb anterioritat a la resolució definitiva d'aquesta convocatòria es publicarà la relació ordenada de persones participants. Contra aquesta relació podran presentar-se reclamacions en el termini de dos dies hàbils a comptar des de l'endemà de la publicació de la relació de participants, que es dirigiran a la Direcció General de Personal Docent. Aquestes reclamacions únicament podran presentar-se per via telemàtica a través del correu electrònic que apareixerà en la web de la Conselleria (https://ceice.gva.es/va/web/rrhh-educacion/adjudicaciones).

6.2. Una vegada revisades les reclamacions, es publicaran les llistes definitives de participants amb les rectificacions que corresponguen.



Setena. Peticions

7.1. Personal funcionari de carrera i en pràctiques

7.1.1. El nombre de peticions que cada persona participant podrà sol·licitar no podrà excedir 300. A l'efecte d'obtenció d'un lloc, aquelles persones que participen consignaran els codis de centres, localitats, subàrea, àrea i província i tipus de places que sol·liciten per ordre de preferència.

7.1.2. Les peticions podran fer-se a centre concret, localitat, subàrea, àrea i província, sent compatibles totes les modalitats. En els quatre últims casos s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea i província amb lloc vacant en el mateix ordre en què apareguen anunciats.

7.1.3. El personal docent que puga participar per més d'una especialitat les prioritzarà en l'espai reservat per a això en la instància de participació, combinant-les en l'ordre successiu que establisca cada participant amb les seues peticions de centre, localitat, subàrea, àrea i província.

7.1.4. Si es demana més d'un lloc-especialitat d'un mateix centre, localitat, subàrea, àrea i/o província, serà necessari repetir el centre, localitat, subàrea, àrea i/o província tantes vegades com llocs sol·licitats. No obstant això, a fi de simplificar i facilitar al professorat participant la realització de les seues peticions, qualsevol persona interessada que desitge sol·licitar tots els centres corresponents a una localitat, subàrea, àrea i/o província, podrà anotar únicament els codis corresponents a la localitat, subàrea, àrea, província i lloc-especialitat en lloc de realitzar la petició consignant els codis de tots i cadascun dels centres per ordre de preferència; en aquest cas, s'entendrà que sol·licita tots els centres de la localitat, subàrea, àrea o província de què es tracte en el mateix ordre de preferència amb el qual apareixen publicats.



Si respecte a tots els centres d'una localitat, subàrea, àrea o província es desitja sol·licitar algun o alguns d'aquests prioritàriament, aquests centres hauran de consignar-se com a peticions individualitzades per ordre de preferència, i a continuació consignar el codi corresponent a la localitat, subàrea, àrea o província i lloc-especialitat, i es consideraran incorporats a les seues peticions els restants centres en el mateix ordre en què apareixen publicats.

No obstant això, i únicament en el cas del personal funcionari de carrera, els llocs dels centres d'educació especial, dels centres penitenciaris i dels centres docents de caràcter singular per estar situats en zones socialment, culturalment i/o econòmicament desfavorides, que en la llista de vacants apareixen com a centres singulars, seran de petició voluntària i només s'adjudicaran si se sol·liciten expressament.

7.1.5. El personal funcionari de carrera que participe amb caràcter forçós i el personal funcionari en pràctiques haurà de fer constar necessàriament l'ordre de preferència de les províncies. Si no s'han consignat aquests criteris de prioritat o s'han esgotat els consignats o, si és el cas, no s'ha confirmat la sol·licitud, serà adjudicat d'ofici en qualsevol de les places disponibles. A aquest efecte, s'adjudicarà el primer centre de la localitat, subàrea, àrea o, si és procedent, província amb lloc en el mateix ordre en què apareguen publicats.

7.2. Personal funcionari interí

7.2.1. La forma de participació del personal funcionari interí s'ajustarà al procediment establit en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, per la qual es regulen els procediments d'adjudicació contínua de llocs de treball i de provisió de llocs de difícil cobertura. No serà necessari modificar la sol·licitud de l'adjudicació contínua, i serà vàlida l'última sol·licitud presentada per a obtindre destinació en aquest procediment de provisió.



7.2.2. El personal aspirant que estiga desactivat en el moment en què s'òbriga de nou l'aplicació telemàtica per a les adjudicacions contínues continuarà estant desactivat llevat que s'active per a aquesta adjudicació; tot això de conformitat amb el que s'estableix en l'article 1.2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat, aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.

7.3. Normes comunes

7.3.1. Les peticions de centre de les escoles oficials d'idiomes es realitzaran d'acord amb la codificació establida en la relació de centres. A l'efecte de l'assignació de les places adjudicades en aularis d'escoles oficials d'idiomes, mancant acord unànime de tot el personal adjudicat en la corresponent especialitat, la direcció d'aquests centres procedirà, durant el primer dia de setembre, a assignar en acte públic les seus en les quals s'impartirà docència, d'acord amb l'ordre d'adjudicació de la relació de participants definitiva.

7.3.2. Així mateix, si els llocs que se sol·liciten tenen caràcter d'itinerant/compartit o si se sol·liciten llocs de titulars que es troben prestant serveis en altres destinacions però que normativament poden tornar als llocs dels quals són titulars al llarg del curs escolar (places afectades, que figuren com a substitucions indeterminades) o llocs a temps parcial, es farà constar el caràcter itinerant/compartit i/o la tipologia de substitució indeterminada o a temps parcial en l'espai reservat a aquest efecte en l'apartat de petició de la instància.



7.3.3. Només el personal funcionari interí podrà sol·licitar llocs de qualsevol titular que es trobe prestant serveis en una altra destinació però que normativament pot tornar al seu lloc d'origen al llarg del curs escolar (places afectades) i llocs a temps parcial.



Huitena. Terminis

8.1. El termini de presentació i modificació de sol·licituds de peticions es publicarà en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

8.2. Per al personal funcionari de carrera o pràctiques, únicament s'admetran a tràmit les sol·licituds de peticions confirmades telemàticament a l'Administració educativa dins del termini de presentació i modificació de sol·licituds de peticions.

8.3. El personal funcionari interí realitzarà la petició a través de l'aplicació d'adjudicació contínua regulada en la Resolució de 23 de gener de 2018, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, dins del termini de presentació i modificació de sol·licituds de peticions.



8.4. En el cas que es presente dins del termini i en la forma escaient més d'una sol·licitud de peticions, només es tindrà en compte l'última presentada. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, no s'alteraran les peticions per cap concepte.



Novena. Criteris d'adjudicació

9.1. En la resolució d'aquesta convocatòria hi haurà una prelació en l'adjudicació de vacants de la manera següent:

1. Adjudicació relativa al personal funcionari de carrera.

2. Adjudicació relativa al personal funcionari en pràctiques.

3. Adjudicació relativa al personal funcionari interí.

9.2. Per a l'obtenció de destinació, la prioritat estarà determinada, en el cas del funcionariat comprés en la base tercera, 3.1, apartats a, b, c i d, per la promoció d'ingrés més antiga i, dins d'aquesta, per la puntuació obtinguda en el procés selectiu.

9.3. Per a l'obtenció de destinació del personal docent comprés en la base tercera, apartat e, s'ordenarà les persones entre elles d'acord amb la llista de persones aspirants seleccionades en el procediment selectiu.

9.4. Per al personal comprés en la base tercera, apartat 3.2, l'obtenció de destinació es determinarà per l'ordre que posseïsca en la llista de professorat interí. No obstant això, de conformitat amb el que es disposa en l'apartat 2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, pel qual s'acorda la publicació de l'addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal, el lloc adjudicat al personal docent interí en vacant en centres classificats de difícil provisió tindrà una duració d'un curs escolar, que podrà prorrogar-se per un curs més, sense que la duració d'aquesta puga excedir dos cursos escolars i, per tant, tindrà preferència per a romandre en la plaça que ocupava en el curs 2020-2021, sempre que:



a) La sol·licite en primer lloc en la relació de la seua petició de vacants.

b) La plaça que haja ocupat durant el curs 2020-2021 continue vacant en el pròxim curs, o existisca una vacant de la mateixa especialitat en el centre.

c) No superar el límit de dos anys de permanència en el centre catalogat com a difícil provisió (annex I). Per tant, no podran prorrogar la seua permanència en el centre les persones que en el curs 2020-2021 van accedir a un lloc en el centre en aplicació d'aquesta resolució.



Desena. Adjudicació de destinacions

10.1. Amb anterioritat a l'adjudicació de destinacions previstes en aquesta resolució, la Direcció General de Personal Docent procedirà a adjudicar destinació provisional al personal funcionari de carrera dels cossos de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny que haja sigut declarat personal funcionari suprimit o desplaçat.

10.2. La Direcció General de Personal Docent publicarà la relació definitiva de l'adjudicació en la pàgina web de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport (http://www.ceice.gva.es). Mitjançant aquesta publicació es considerarà notificat a tot el personal participant.

10.3. Els nomenaments derivats d'aquest procediment s'iniciaran el dia 1 de setembre de 2021, i finalitzaran segons l'Acord de 26 de maig de 2016, pel qual es modifica la duració dels nomenaments dels funcionaris interins docents.

10.4. No obstant això, de conformitat amb el que es disposa en l'apartat 2 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, pel qual s'acorda la publicació de l'addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals, per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010, del director general de Personal, el nomenament del personal docent interí en vacant en centres classificats de difícil provisió tindrà una duració d'un curs escolar, prorrogable per un curs més, sense que la duració d'aquest puga excedir dos cursos escolars, independentment del lloc que ocupe l'aspirant en la corresponent borsa, llevat que siga proveït per funcionari o funcionària en algun dels procediments d'adjudicació establits, siga objecte de supressió, conformement a les necessitats docents, es reincorpore la persona titular, perda la seua qualificació de difícil provisió o adquirisca la condició de funcionari de carrera.



Onzena. Normes d'adjudicació i sol·licitud de província per a l'adscripció d'ofici del personal funcionari interí

11.1. Per al personal funcionari interí, tots els llocs seran de petició voluntària, però d'acceptació obligatòria si han sigut sol·licitats.



11.2. Les persones participants hauran de triar almenys una província.

11.3. En el cas que la plaça no siga triada voluntàriament per cap persona aspirant, s'adjudicarà d'ofici i l'acceptació d'aquesta serà obligatòria, respectant les preferències provincials consignades. El procediment serà el següent: la plaça s'adjudicarà en ordre invers en la respectiva borsa de treball a la persona participant que estiga obligada per la seua preferència provincial. No s'afegirà d'ofici cap província per a l'adjudicació dels llocs que no es cobrisquen voluntàriament, excepte en el cas en què la persona participant no n'haja triat cap, i en aquest cas se li afegiran les tres en l'ordre preestablit.



11.4. En cap cas seran adjudicades les places amb requisit lingüístic a les persones participants que no el posseïsquen, siga aquesta adjudicació d'ofici o per petició voluntària de la persona interessada.



Dotzena. Desactivació temporal i exclusió de les borses del personal funcionari interí

12.1. Es consideraran en situació de desactivació temporal en les borses les persones aspirants que en el moment de produir-se l'adjudicació es troben desactivades, de conformitat amb l'apartat 1 de la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, pel qual s'acorda la publicació de l'addenda subscrita per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport i les organitzacions sindicals, que modifica el sistema de provisió de llocs de treball en règim d'interinitat aprovat per la Resolució de 26 de novembre de 2010.

12.2. Serà exclòs de les borses el personal funcionari interí que, havent participat i obtingut destinació, incórrega en algun dels supòsits d'exclusió regulats en l'article 8 de la Resolució de 26 de novembre de 2010 abans esmentada.



Tretzena. Requisits generals

13.1. La disposició addicional de la Resolució de 9 de maig de 2014, de la Direcció General de Centres i Personal Docent, regula el registre de titulacions per als procediments de provisió de llocs de personal docent no universitari de la Comunitat Valenciana, i estableix un termini perquè el personal integrant de les borses de treball, que per modificacions legislatives o reglamentàries no estiga en possessió de la titulació acadèmica que faculta per a l'ingrés en el cos i especialitat en què està inscrit, puga desactivar-se de la borsa de treball. En aquesta disposició addicional s'indica també que el personal funcionari interí que no complira els requisits exigits i no haguera sol·licitat la desactivació, si se li adjudicara un lloc i no disposara de la titulació corresponent o l'acreditació de la capacitació per a impartir l'especialitat de la borsa en la qual es trobe inscrit, segons establisca la normativa vigent, seria exclòs d'aquesta borsa.



13.2. Per a l'acreditació de la competència lingüística necessària per a l'accés i el desenvolupament de la funció docent en el sistema educatiu valencià és aplicable el que s'estableix en l'Ordre 3/2020, de 6 de febrer, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

13.3. L'Ordre 35/2018, de 22 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (DOGV 8368, 24.08.2018), per la qual es regula la catalogació amb el requisit lingüístic de valencià de determinats llocs de treball docents en centres docents públics que imparteixen els ensenyaments de règim especial i altres ensenyaments, estableix en la seua disposició transitòria segona que les persones integrants de les borses de treball afectades per l'Ordre 90/2013, de 6 de novembre, de la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, que no hagen acreditat estar en possessió del requisit lingüístic de valencià, disposaran d'un període extraordinari fins a la finalització del curs escolar 2021-2022 per a l'obtenció de l'esmentat requisit, i durant el qual podran participar en els procediments de provisió de llocs en règim d'interinitat, i tindran circumscrit el dret a la mobilitat a llocs de centres docents públics en localitats de predomini lingüístic castellà. Transcorregut aquest termini, les persones que no reunisquen l'esmentat requisit quedaran excloses de la borsa corresponent.



El professorat que vulga acollir-se al període extraordinari regulat en l'apartat anterior haurà de cursar la formació específica que organitze a aquest efecte la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport.

13.4. És requisit imprescindible perquè siga adjudicat un lloc determinat posseir l'especialitat i els requisits lingüístics del lloc degudament registrats. Aquests requisits seran considerats en el moment de l'adjudicació. El personal participant no haurà de justificar cap d'aquests requisits en aquest procediment.

13.5. Totes les condicions que s'exigeixen en aquesta convocatòria han de complir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds prevista en la base huitena.

13.6. Podrà ser anul·lada la destinació obtinguda per qualsevol participant que no s'haja ajustat a les normes de la convocatòria.



Catorzena. Irrenunciabilitat de destinacions

14.1. Les destinacions adjudicades en la resolució definitiva d'aquesta convocatòria seran irrenunciables.

14.2. No obstant això, per al personal funcionari interí és aplicable el que s'estableix en l'article 7.4 de la Resolució de 26 de novembre de 2010, que publica l'Acord de 23 de novembre de 2010 subscrit per la Conselleria d'Educació i les organitzacions sindicals; d'acord amb el text consolidat de l'esmentat article, aprovat mitjançant la Resolució de 21 de desembre de 2015, del director general de Centres i Personal Docent, per la qual s'acorda la publicació de l'addenda per la qual es modifica el sistema de provisió de llocs en règim d'interinitat aprovat per Resolució de 26 de novembre de 2010, s'estableix que les persones aspirants a les quals s'haja adjudicat una plaça i no puguen prendre possessió per motius de força major per causa sobrevinguda posterior al moment de l'adjudicació presentaran un escrit juntament amb la justificació documental de la causa, que seran valorats per a mantindre l'exclusió o permetre la reincorporació a la borsa.





Quinzena. Tractament i protecció de dades

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport és la responsable del tractament de les dades personals recollides en aquest procediment i les tractarà per a gestionar l'adjudicació de destinacions amb caràcter provisional, en pràctiques i interí, en els cossos docents de catedràtics i professors d'Ensenyament Secundari, de catedràtics i professors d'escoles oficials d'idiomes, de professors tècnics de Formació Professional, de catedràtics i professors de Música i Arts Escèniques, de catedràtics i professors d'Arts Plàstiques i Disseny i de mestres de taller d'Arts Plàstiques i Disseny per al curs 2021/2022. La persona interessada pot exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, oposició, limitació, portabilitat i no ser objecte d'una decisió basada únicament en el tractament automatitzat de les seues dades. Informació detallada sobre el tractament de dades en el registre de tractament de dades publicat en www.ceice.gva.es.





DISPOSICIÓ FINAL



Aquesta resolució produirà efectes a partir del dia en què es publique en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



De conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, contra aquest acte, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar un recurs potestatiu de reposició o bé es podrà plantejar directament un recurs contenciós administratiu en els terminis i davant dels òrgans que s'indiquen a continuació:

a) El recurs de reposició ha d'interposar-se davant de la directora general de Personal Docent d'aquesta conselleria en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la publicació.

b) El recurs contenciós administratiu ha de plantejar-se davant el Jutjat Contenciós Administratiu de València en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà de la publicació.



València, 5 de juliol de 2021.– La directora general de Personal Docent: M. Ángeles Herranz Ábalos.

Mapa web