Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 28 de juny de 2018, del vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació, per la qual es fa pública la convocatòria d'una borsa de treball temporal i les bases del procés de selecció per a la contractació laboral temporal d'un lloc d'auditor intern o auditora interna



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8336 de 11.07.2018
Número identificador:  2018/6418
Referència Base de Dades:  006777/2018
 



RESOLUCIÓ de 28 de juny de 2018, del vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació, per la qual es fa pública la convocatòria d'una borsa de treball temporal i les bases del procés de selecció per a la contractació laboral temporal d'un lloc d'auditor intern o auditora interna (convocatòria AVI 1/2018). [2018/6418]

L'Agència Valenciana de la Innovació (d'ara en avant AVI), creada per la Llei 1/2017, d'1 de febrer, és una entitat de dret públic de la Generalitat, de les previstes per l'article 155.1. de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'hisenda pública, del sector públic instrumental i de subvencions, facultada per a exercir potestats administratives i realitzar activitats prestacionals i de foment destinades al desenvolupament de les polítiques públiques que l'Administració de la Generalitat Valenciana aplique per a l'enfortiment i el desenvolupament del Sistema Valencià d'Innovació.

El Consell de Direcció de l'AVI, com a òrgan de govern d'aquesta, va aprovar, amb data 5 d'octubre de 2017, l'oferta d'ocupació pública de l'esmentada Agència, la relació de llocs de treball i els criteris i procediments de selecció del personal, condicionada a l'elaboració d'un informe favorable de l'Advocacia. El dit informe, emés amb data 17 d'octubre, concloïa que aquestes matèries havien de ser objecte de negociació amb les organitzacions sindicals. La negociació es va realitzar i va concloure amb l'Acord del 30 d'octubre.

La relació de llocs de treball, va ser informada favorablement per la direcció general competent en matèria de sector públic. Així mateix, es va emetre l'autorització de massa salarial corresponent i de cobertura temporal de llocs per la direcció general competent en matèria de pressupostos.

Considerant la necessitat que poguera començar el seu funcionament en el temps més breu possible, l'article 25.4 del Reglament orgànic i funcional de l'AVI, aprovat pel Decret 106/2017, de 28 de juliol, del Consell (DOGV 8099, 04.08.2017) establia que la selecció de personal laboral temporal es faria per mitjà de la constitució de borses de treball temporal per mitjà de procediments selectius.

Per Resolució de 14 de novembre de 2017, del vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació (DOGV 8177, 24.11.2017), es va fer pública la convocatòria de borses de treball temporal i les bases del procés de selecció per a la contractació laboral temporal de 21 llocs de la plantilla. La dita convocatòria va concloure per mitjà de les dues resolucions de 27 de febrer i 15 de març de 2018 del vicepresident executiu de l'AVI (DOGV 8246, 02.03.2018 i DOGV 8258, 21.03.2018 respectivament), per les quals es donava publicitat a la relació definitiva de persones aspirants admeses en les 21 borses convocades. No obstant això, la plaça d'auditor/a va quedar deserta, per la qual cosa degut a la necessitat de cobrir el dit lloc, es procedeix a la seua nova convocatòria.



Atenent a les consideracions exposades i de conformitat amb els criteris i procediments de selecció del personal aprovades pel Consell de Direcció de l'AVI, en la seua reunió de 5 d'octubre de 2017, i amb l'autorització prèvia de la Direcció General de Pressupostos per a la contractació per a la cobertura temporal dels llocs, d'acord amb el que preveu l''article 36.6 de la Llei 22/2017, de 29 de desembre, de pressupostos de la Generalitat per a l'exercici 2018, resolc:



Primer

Publicar la convocatòria d'una borsa de treball temporal per a la cobertura d'un lloc de naturalesa laboral, de la relació de llocs de treball de l'entitat: lloc número 1, auditor intern o auditora interna, classificat A1 28 E050.





Segon

Publicar les bases que s'adjunten com a annex d'aquesta resolució, que regiran en la dita convocatòria.



Tercer

Atenent la Resolució de 26 de setembre de 2017, del director general de pressupostos, per la qual s'emet un informe favorable de la contractació per mitjà de contracte temporal dels llocs per a personal laboral de l'AVI, en el marc de la normativa laboral vigent haurà d'evitar-se que el personal contractat adquirisca la condició de fix o indefinit en l'entitat, i les dites places hauran de ser proveïdes amb caràcter definitiu per mitjà d'oferta d'ocupació pública en un termini màxim de tres anys.





Quart

Aquesta resolució entrarà en vigor a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, podrà interposar-se recurs contenciós administratiu davant dels jutjats contenciosos administratius de València, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació i, potestativament, podrà interposar-se recurs de reposició davant del president de l'Agència Valenciana de la Innovació, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació, tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.



València, 28 de juny de 2018.– El vicepresident executiu de l'Agència Valenciana de la Innovació: Andrés García Reche.





ANNEX

Convocatòria 01/18



Bases



Primera. Objecte de la convocatòria

És objecte d'aquesta convocatòria el procés de selecció per a la constitució d'una borsa per a la contractació de personal laboral temporal, del següent lloc de naturalesa laboral de l'AVI:

Denominació: auditor intern o auditora interna.

Classificació: grup A1 28 E050.

Requisits: llicenciatura o bé títol universitari oficial de grau més títol oficial de màster universitari. Tindre la condició d'auditor/a de comptes d'acord amb la Llei 22/2015, de 20 de juliol, d'auditoria de comptes i normativa de desplegament.

Mèrits: experiència com a mínim de 5 anys en l'exercici de funcions semblants a les assignades al lloc.

Funcions: les establides en l'article 9 del Decret llei 1/2011, de 30 de setembre, del Consell, de mesures urgents de règim econòmic, del sector públic empresarial i fundacional.

Forma de provisió: lliure designació.

Ubicació: València.

Les retribucions brutes anuals per al 2018 del lloc és de 49.517,06 euros, i corresponen a un lloc A1 28 E050.



Segona. Naturalesa i duració del contracte

El contracte serà de naturalesa laboral de duració determinada fins a la provisió definitiva del lloc de treball a través del corresponent procés selectiu.



Tercera. Requisits per a concórrer

Per a participar en el procés selectiu, les persones aspirants hauran de posseir en el dia de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre fins al moment de la formalització del contracte de treball, a més dels requisits exigits en la descripció del lloc en la base primera, els requisits següents:

a) Tindre la nacionalitat espanyola o a falta d'això trobar-se en qualsevol de les situacions descrites en l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana.

b) Ser major de 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.

c) Estar en possessió o en condicions d'obtindre, a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, les titulacions que s'assenyalen en la base primera. Les persones aspirants amb titulacions acadèmiques o professionals obtingudes en l'estranger hauran d'acreditar que estan en possessió de la convalidació corresponent o de la credencial que acredite, si és el cas, l'homologació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional, en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions de dret comunitari.

a) Posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.



b) No estar inhabilitada per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedida disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.



Quarta. Contingut del procés selectiu i valoració d'aspirants

El procés de selecció es realitzarà per mitjà de la valoració dels mèrits objectius de les persones aspirants, d'acord amb el barem que s'indica a continuació, que tindrà una puntuació màxima de 60 punts; i l'elaboració i defensa d'una memòria i del curriculum vitae (CV) davant de l'òrgan tècnic de selecció (OTS), que tindrà una puntuació màxima de 40 punts. Per a tindre la consideració d'apte i poder ser incorporades a la borsa, els i les aspirants hauran de tindre almenys 20 punts en l'elaboració i defensa de la memòria i del CV davant de l'OTS.



Les persones aspirants elaboraran una memòria escrita en la qual redactaran un pla per a l'exercici de les funcions del lloc, introduiran possibles iniciatives que garantisquen una gestió eficaç i eficient de les funcions assignades a cada lloc. L'extensió màxima de la memòria serà de 10 folis, a doble espai a una cara en grandària DIN A4, i grandària de lletra 14.

També redactaran un curriculum vitae, en el qual faran constar les dades que es consideren rellevants als efectes de l'exercici de les funcions assignades al lloc de treball, segons el model Europass. La plantilla està disponible en:

http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions

Les persones aspirants defendran la memòria, en l'entrevista presencial, davant de l'OTS, que podrà realitzar preguntes sobre aquesta. També podrà realitzar preguntes sobre el curriculum vitae.

Es valoraran les seues habilitats respecte a anàlisi, la síntesi, la presentació oral i escrita. Així mateix, l'entrevista presencial tindrà per objecte la valoració, en especial, de les capacitats de lideratge i direcció d'equips de treball, les habilitats de negociació i comunicació.

Les defensa de la memòria i del CV es realitzarà a la ciutats d'Alacant i/o València, i en castellà o valencià, sense perjuí de puguen realitzar-se preguntes en altres idiomes el coneixement del qual haja al·legat com a mèrit la persona aspirant. En el web AVI www.innoavi.es s'assenyalarà el lloc, el dia i l'hora de les entrevistes.

Per la seua banda, els mèrits objectius, amb una puntuació màxima de 60 punts, es valoraran d'acord amb el barem següent:

a) Experiència professional: màxim de 15 punts.

Per experiència professional en un lloc en qualsevol administració pública o en entitats de dret públic, vinculades o dependents d'una administració pública territorial, en societats públiques mercantils i fundacions públiques, o el sector privat en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals, en llocs de funcions semblants a les assignades al lloc, 0,42 punts per cada mes complet de serveis en actiu per damunt dels cinc anys.

L'acreditació de l'experiència professional s'efectuarà de la manera següent:

Els treballs per a les administracions públiques s'acreditaran sempre per mitjà de certificat oficial de l'òrgan competent.

La resta dels treballs per compte d'altri, per mitjà del contracte de treball i certificat de l'empresa de les funcions desenvolupades, quan aquestes no puguen deduir-se dels termes del contracte, sense que s'admeta contradicció entre ambdós documents. En tot cas, serà obligatòria la presentació del certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització de la categoria laboral que corresponga.

Per al supòsit de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE, així com certificat o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització de la categoria laboral que corresponga.

Quan siga procedent, i en substitució dels dits documents, s'aportarà el certificat oficial que acredite haver cotitzat en el règim especial o en la mutualitat corresponent.

b) Coneixement d'idiomes. Màxim 12 punts

1. Valencià: màxim de 4 punts.

El coneixement de valencià es valorarà fins a un màxim de 4 punts, amb l'acreditació prèvia d'estar en possessió del certificat corresponent expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent:

Coneixement oral o A2: 1 punt.

Grau elemental o B2: 2 punts.

Grau mitjà o C1: 3 punts.

Grau superior o C2: 4 punts.

Es puntuarà exclusivament el nivell més alt.



2. Idiomes comunitaris: màxim de 8 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, i s'acreditaran oficialment per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

Es valorarà fins a un màxim de 4 punts, si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Europeu Comú de Referència (nivell bàsic, nivell intermedi i nivell avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta a aquest punt.



La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.

Les equivalències entre els ensenyaments regulats pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i els regulats pels reials decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final primera del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), així com la puntuació assignada a cada una d'aquestes són les següents:





c) Titulació acadèmica addicional a l'exigida en la convocatòria: màxim de 13 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials iguals o superiors a l'exigit en la convocatòria, excloent el necessari per a l'accés, a raó de:



– Títol de màster oficial d'especialització de postgrau (com a mínim de 90 crèdits), o segona llicenciatura o grau, sempre que estiguen relacionades amb les funcions del lloc, 5 punts.

– Títol de màster oficial d'especialització de postgrau de menys de 90 crèdits, sempre que estiguen relacionades amb les funcions del lloc, 2 punts.

– Grau de doctor, en disciplines relacionades amb el lloc, 8 punts.



En el cas dels màsters oficials d'especialització de postgrau, s'aportarà el certificat de la institució que l'haja expedit, en el qual s'indicaran els crèdits totals cursats d'aquest. Si s'ha cursat en l'estranger s'aportarà el certificat d'homologació per l'autoritat educativa espanyola.



En cap cas es puntuaran els cursos pertanyents a la carrera universitària, cursos de doctorat, diplomes d'estudis avançats (doctorat), i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

d) Cursos de formació complementària. Màxim 15 punts.

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions dels llocs que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, d'acord amb l'escala següent:

– Cursos de 75 hores o més: 0,75 punts per curs.

– Cursos de 50 hores o més: 0,50 punts per curs.

– Cursos de 25 hores o més: 0,25 punts per curs.

– Cursos de 15 hores o més: 0,15 punts per curs.

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a la carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir per formació no podrà superar els 40 punts.

e) Diversitat funcional: màxim de 5 punts.

A les persones aspirants amb diversitat funcional, en relació amb el que estableix l'Ordre de 17 de gener de 2006, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, sobre regulació de borses de treball temporal per a proveir provisionalment llocs de treball de l'Administració del Govern Valencià, quan el grau de minusvalidesa siga igual o superior al 33 % se'ls assignaran 2,5 punts, i quan el grau de minusvalidesa siga igual o superior al 65 % se'ls assignaran 5 punts.



L'acreditació de la condició de persones amb diversitat funcional, s'acreditarà per mitjà de certificat oficial de discapacitat expedit per la conselleria competent en la matèria o, si és el cas, òrgan equivalent d'altres administracions públiques.

Així mateix, les persones aspirants amb diversitat funcional que vulguen sol·licitar mesures d'adaptació en la defensa de la memòria i del CV, hauran d'indicar-ho expressament en la sol·licitud, i especificar el tipus de mesura requerida. Perquè els siga aplicada la mesura d'adaptació corresponent hauran de presentar junt amb la sol·licitud les fotocòpies del certificat de grau de discapacitat i del dictamen tècnic facultatiu expedit per l'òrgan competent.



Cinquena. Baremació

Una vegada concloses les entrevistes, l'OTS realitzarà una valoració global i diferenciarà els mèrits objectius del barem, de la puntuació obtinguda en la defensa de la memòria i el CV. Aquesta puntuació, ordenada per a cada lloc, s'exposarà en la pàgina web de l'AVI, i es declararà un termini de tres dies hàbils durant els quals els i les aspirants podran presentar escrit de disconformitat que haurà d'exposar els motius d'aquesta. L'òrgan tècnic resoldrà les reclamacions que es presenten en el termini de tres dies hàbils després dels quals es publicarà el resultat definitiu.

En igualtat de puntuació, tindran preferència les persones aspirants amb diversitat funcional, sempre que acrediten la compatibilitat amb l'exercici de les tasques i funcions corresponents al lloc.



Sisena. Presentació de sol·licituds

Les persones aspirants que concórreguen al procés hauran de presentar la documentació en l'AVI (plaça de l'Ajuntament 6, 46020 València o Rambla de Méndez Núñez, 41-13, 03002 Alacant), o en qualsevol de les restants formes previstes en la legislació sobre procediment administratiu comú, junt amb la sol·licitud, curriculum vitae i la memòria dirigida al president de l'OTS. El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les persones interessades presentaran la sol·licitud degudament omplida que s'adjunta en l'annex I, la memòria en els termes establits en la base quarta i el currículum normalitzat detallat amb els mèrits al·legats per a la seua puntuació.

Junt amb la sol·licitud, s'aportaran les còpies compulsades dels mèrits al·legats. En cas de tractar-se d'un requisit i no ser acreditat en termini, quedarà exclòs, amb la indicació prèvia de les inexactituds o falsedats formulades pel sol·licitant. Si la sol·licitud no té totes les dades exigides o no s'aportara alguna documentació de l'exigida, es requerirà l'interessat perquè en el termini de tres dies hàbils esmene el defecte o acompanye els documents preceptius amb la indicació que, si no ho fera, s'entendrà que ha desistit de la seua petició. Els mèrits que no s'aporten en el termini de finalització d'entrega de documentació no seran tinguts en consideració en fases subsegüents del procés.



La presentació de la sol·licitud implica l'acceptació de les presents bases.

Una vegada finalitzat el procés, i a petició de l'interessat/ada es tornarà la documentació presentada.



Setena. Òrgan tècnic de selecció

La selecció del/de la candidat/a es realitzarà per l'òrgan tècnic de selecció (OTS), integrat pels membres següents:

President: Joaquín Martínez Gómez, i exerceix de suplent Isabel Fernández Fernández.

Vocal 1: Roberto Darwin Arnau González, i exerceix de suplent José M.ª Montes Gómez.

Vocal 2, que a més, exercirà funcions de secretari/ària, Marina Lucena Herráez, i exerceix de suplent Bernardo Gavilá Alcalá.

El procediment d'actuació de l'òrgan tècnic s'ajustarà en tot moment al que disposa la legislació sobre procediment administratiu comú, règim jurídic del sector públic i la resta de disposicions vigents, i adoptarà les seues decisions de forma col·legiada per mitjà de votacions, les quals quedaran arreplegades en l'acta corresponent.

L'òrgan tècnic comprovarà el compliment dels requisits presentats per les persones aspirants, i resultaran exclosos els que no tinguen els exigits per al lloc al qual opten.

La valoració es regirà per les puntuacions següents:

a) Memòria i entrevista (màxim 40 punts).

b) Valoració de mèrits (màxim 60 punts).

– Experiència professional (màxim de 15 punts).

– Coneixement d'idiomes addicionals als exigits (màxim 12 punts).



– Titulacions addicionals a les exigides relacionades amb el lloc (màxim 13 punts).

– Formació complementària (màxim de 15 punts).

– Diversitat funcional (màxim 5 punts).

En el web de l'AVI www.innoavi.es es publicaran:

– Relació provisional de persones admeses i excloses, i es donaran tres dies d'esmena per a possibles al·legacions.

– Relació definitiva de persones admeses a la convocatòria.

– Lloc i dates de realització de les entrevistes presencials per a la defensa de la memòria i del CV.

– Relació provisional de puntuació obtinguda per les persones aspirants a cada lloc, es donaran tres dies per a possibles al·legacions.

– Relació definitiva d'aspirants a cada lloc per ordre de puntuació.



La borsa a què es refereixen aquestes bases estarà integrada pel personal aspirant que tinga els requisits establits, ordenat de major a menor puntuació total.

La resolució definitiva del procés de selecció provisional es publicarà també en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).



La convocatòria podrà declarar-se deserta si cap de les persones aspirants aconsegueix la condició d'apte/a (almenys 20 punts sobre 40 possibles) en la defensa de la memòria i del CV.

Conclòs el procés selectiu, les persones aspirants que aconsegueixen la major puntuació en la borsa seran contractades d'acord amb la legislació laboral, i hauran de superar un període de prova de quatre mesos.

En allò no arreplegat en aquestes bases, caldrà ajustar-se al que preveu la normativa sobre gestió de borses de treball de la Generalitat.

Mapa web