Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2019, del rector, per la qual es publica definitivament el nom de la persona aspirant que ha superat les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria o escala tècnica superior de prevenció de riscos laborals, pel sistema de concurs oposició. Codi: 2018/P/FC/C/4.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8597 de 23.07.2019
Número identificador:  2019/7323
Referència Base de Dades:  006876/2019
 



RESOLUCIÓ de 15 de juliol de 2019, del rector, per la qual es publica definitivament el nom de la persona aspirant que ha superat les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria o escala tècnica superior de prevenció de riscos laborals, pel sistema de concurs oposició. Codi: 2018/P/FC/C/4. [2019/7323]



Aquesta resolució té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i així utilitza un llenguatge inclusiu en la seua redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Concloses les proves selectives d'accés al grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic superior prevenció de riscos laborals, pel sistema de concurs oposició, convocades per Resolució de 6 de juliol de 2018 (DOGV 07.09.2018) i de conformitat amb allò establit en les bases de l'esmentada convocatòria, resolc:





Primer

Publicar definitivament, amb expressió de la puntuació total obtinguda, el nom de la persona aspirant que ha superat les presents proves selectives, i que es relaciona a continuació.



Torn lliure

Cognoms i nom Fase d'oposició Fase de concurs Puntuació total

Palomares Atienza, José Daniel 48,839 26,0625 74,9015







Segon

De conformitat amb el que estableixen les bases de la convocatòria, en el termini de 20 dies hàbils, comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, la persona aspirant proposada en el punt anterior ha de transmetre al Servei de Recursos Humans d'aquesta universitat Politècnica, a través del Registre General de la Universitat Politècnica de València, siti a l'edifici 3F, planta baixa, al costat del Rectorat, camí de Vera, s/n, CP 46071, de València; del Registre Auxiliar de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi, siti a la plaça de Ferrándiz i Carbonell, s/n, d'Alcoi; del registre auxiliar de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, siti al carrer del Paranimf, núm. 1, del Grau de Gandia, o en qualsevol de les formes establides en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, la documentació següent:

a) Fotocòpia compulsada o acarada del document nacional d'identitat, o del document que acredite la seua nacionalitat o del passaport en el cas de nacionals dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, i, si s'escau, els documents que acrediten el seu vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec de persona nacional d'un altre estat amb el qual tinga aquest vincle. Així mateix, ha de presentar declaració firmada o promesa d'aquest/aquesta que no es troba separat/separada de dret del/de la cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a compte seu o està a càrrec seu.

b) Fotocòpia compulsada o acarada del títol acadèmic exigible segons la present convocatòria o certificat acadèmic que acredite haver realitzat tots els estudis per a l'obtenció del títol. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, ha d'adjuntar-se la credencial que n'acredite l'homologació.

c) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius dels requisits o especialitats, en el cas, que aquests figuren en la present convocatòria.

d) Declaració jurada o promesa de no haver sigut separat/separada mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o càrrec públic, així com de no trobar-se inhabilitat/inhabilitada penalment per a l'exercici de les funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, a més, han de fer la declaració de no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, al seu estat, l'accés a la funció pública.

e) Certificat mèdic acreditatiu de tenir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions de la categoria o escala oferida. Amb aquesta finalitat, els reconeixements es realitzaran a través del Servei de Prevenció i Salut Laboral de la Universitat Politècnica de València, a fi que aquest realitze el pertinent reconeixement mèdic i expedisca el certificat mèdic pertinent.

f) Les persones aspirants amb diversitat funcional han de presentar fotocòpia compulsada o acarada del certificat de la Conselleria d'Igualtat i Polítiques Inclusives, o dels òrgans competents d'altres administracions públiques, que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com la seua capacitat per a exercir les funcions que corresponguen a les vacants oferides.

g) Fotocòpia compulsada o acarada dels documents acreditatius de l'exempció del pagament de taxes, de conformitat amb la sol·licitud de la persona interessada.

No obstant l'anterior, l'òrgan convocant pot sol·licitar que es torne a exigir una nova acreditació d'aquells requisits quan ho considere convenient, pel temps transcorregut des de l'obtenció o perquè tinga relació directa amb les funcions o tasques del lloc que cal exercir.



Una vegada la persona interessada presente els documents, s'efectuarà el nomenament com a personal funcionari de carrera del grup A, subgrup A1, sector d'administració especial, categoria/escala tècnic superior prevenció de riscos laborals, mitjançant resolució del rector que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, amb especificació de la destinació adjudicada, i es fixarà la data o el termini de la presa de possessió.

Contra la present resolució, que posa fi a la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es pot interposar recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

València, 15 de juliol de 2019.– El rector: Francisco José Mora Mas.

Mapa web