Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I . RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal investigador d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: «Eliminació de contaminants emergents en la EDAR de RICAO». Códi 18I140.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8598 de 24.07.2019
Número identificador:  2019/7416
Referència Base de Dades:  006910/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 16 de juliol de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la selecció d'una plaça de personal investigador d'aquest organisme, amb contracte laboral temporal per obra o servei a temps parcial. Projecte: «Eliminació de contaminants emergents en la EDAR de RICAO». Códi 18I140. [2019/7416]

El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública de personal investigador d'acord amb les bases següents.



Primera. Denominació del lloc de treball

Personal investigador



Segona. Retribució íntegra mensual

La retribució íntegra mensual, inclosa la part proporcional de les pagues extres, serà de 735,65 euros en concepte de sou base.



Tercera. Objecte i període

Col·laborar en la realització del projecte d'investigació «Eliminació de contaminants emergents en la EDAR de Ricao», amb referència 18I140 amb funcions de tècnic o tècnica superior d'investigació. Funcions:

• Investigació analítica de contaminants emergents en aigües mitjançant cromatografia líquida acoblada a espectrometria de masses

La durada prevista d'aquest contracte serà de 3 mesos. En tot cas, la durada del contracte estarà vinculada a la durada del projecte i a la seua disponibilitat pressupostària.

El període de prova establert serà el que s'indica en la legislació laboral en vigor.



Quarta. Jornada de treball

A temps parcial (20 hores setmanals).



Cinquena. Requisits de les persones aspirants

• Tindre la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells Estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es trobe definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar, almenys, el permís de treball i de residència al moment de la contractació.

• Tenir complits setze anys el dia que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

• Estar en possessió de la titulació de graduat i llicenciat en Química o equivalent. En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'haurà d'acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l'homologació o la declaració d'equivalència de la titulació. Aquest requisit no serà aplicable a les persones aspirants que hagueren obtingut el reconeixement de la seua qualificació professional en l'àmbit de les professions regulades, a l'empara de les disposicions del dret comunitari. En el cas de les titulacions obtingudes a l'estranger que no es troben homologades, que no tinguen declarada l'equivalència o que no estiguen reconegudes a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, es podrà substituir aquest requisit sempre que l'òrgan convocant presumisca que la titulació és equivalent a l'exigida en la convocatòria, per acreditar haver iniciat la tramitació per a l'homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. Es rescindirà el contracte si l'autoritat competent resol la seua denegació, entenent que existeix denegació quan aquesta es condiciona al compliment de determinats requisits, en la mesura que no es complisquen.

• No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



• No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Les persones aspirants, la nacionalitat de les quals no siga l'espanyola, hauran d'acreditar igualment no estar sotmeses a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.

Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds, i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.



Sisena. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents:

– Experiència en cromatografia/espectrometria de masses

– Haver cursat o estar cursant en l'actualitat un màster sobre cromatografia/espectrometria de masses.



Setena. Sistema selectiu

Per part de la comissió encarregada de resoldre aquesta selecció, es valorarà el currículum de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex II. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una prova i/o entrevista als aspirants. En el supòsit de fer la prova, aquesta serà eliminatòria i podrà ser teòrica i/o pràctica; es puntuarà de 0 a 10 punts i caldrà obtenir un mínim de 5 punts per a superar-la.



Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en el cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajustara en la seua totalitat a les necessitats del projecte.



Vuitena. Comissió avaluadora

La comissió avaluadora tindrà l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

Els membres de la comissió hauran d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en aquests alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir de l'aplicació d'aquestes normes, així com en el que puga produir-se dels casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'haurà d'ajustar en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se al professor Félix Hernández, adreça electrònica: hernandf@uji.es



Novena. Presentació de sol·licituds

Les sol·licituds, formalitzades segons el model que s'adjunta en l'annex I, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A la sol·licitud cal adjuntar la documentació següent:

a) Una fotocòpia del DNI/NIE.

b) Currículum, amb els mèrits justificats documentalment.

En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 18240.



Les sol·licituds presentades a les oficines de Correus han de complir el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de Correus: les sol·licituds s'han de presentar en sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en el part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. En cas contrari, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi haurà prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre la seua autenticitat, així com les seues dades que figuren en la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.

Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre Estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Desena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-ho.

Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis oficials (TAO) https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Onzena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, poden ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 16 de juliol de 2019.– La rectora, p. d. c. (R 12.06.2018; DOGV 14 juny), el vicerector d'Investigació i Transferència: Jesús Lancis Sáez.









ANNEX I

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom: ...

Segon cognom: ...

Nom: ...

DNI: ... Data de naixement: ...

Telèfon: ... Adreça electrònica:

Adreça i codi postal: ...

Localitat/comarca i província:



Codi: 18240



SOL·LICITE

L'admissió en el procés selectiu per a cobrir una plaça temporal de ... , convocat per Resolució de data ..., publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número ...



DECLARE

Que són certes les dades que s'hi consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les especialment assenyalades en aquesta convocatòria.



(Firma)



Castelló de la Plana, ... d ... de 20...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I



M'han informat que el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I durà a terme el tractament de les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.





Informació bàsica sobre protecció de dades:

Responsable del tractament: Universitat Jaume I.

Finalitat del tractament: Gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I.

Legitimació: Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Destinataris: Les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament de dades personals objecte d'aquest consentiment.

Drets: Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat, i a la limitació o l'oposició al tractament davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el Registre Electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica).



Informació addicional: Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades a https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?=U017.







ANNEX II

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça:

A.1) Expedient acadèmic global: fins a 30 punts.

A.2) Expedient acadèmic específic referit a les assignatures relacionades amb el perfil objecte del concurs: fins a 20 punts. Cada assignatura valdrà 2,50 punts.

A.3) Formació complementària: fins a 10 punts.

Es tindrà en compte l'assistència a cursos, congressos, conferències, jornades, seminaris rebuts o impartits, degudament acreditats per centres o organismes oficials, amb el contingut relacionat amb l'objecte i perfil fixat en la convocatòria. Els cursos de cinquanta hores valdran 7 punts.

B) Activitat investigadora vinculada amb el perfil: fins a 5 punts.



Es tindran en compte projectes d'investigació (tesis, TFG, TFM) les publicacions científiques, participació en congressos amb comunicacions o ponències, beques d'investigació.

C) Experiència en activitats professionals relacionades amb el perfil de la plaça: fins a 10 punts.

Es valorarà l'experiència en les tècniques que es requereixen en el perfil i objecte de la convocatòria, en pràctiques de llicenciatura i grau o en beques realitzades en universitats o arxius: fins a 5 punts cada tres mesos.

D) Altres mèrits: fins a 5 punts.

Els idiomes i els coneixements d'informàtica s'avaluaran segons el nivell amb la següent puntuació: Nivell elemental: 1 punt. Nivell mitjà: 3 punts. Nivell superior: 5 punts.

D.1) Idiomes d'interès científic: anglès, francès, altres...

D.2) Valencià.

D.3) Coneixements d'Informàtica.

E) Entrevista, destinada a avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 20 punts. Nota: Aquest apartat no podrà superar el 20 % del total de la puntuació.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.







ANNEX III

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I.

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos.



Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web