Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 13/2018, de 25 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, torn d'accés lliure i torn per a persones amb diversitat funcional, convocatòria 40/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8340 de 17.07.2018
Número identificador:  2018/7053
Referència Base de Dades:  006931/2018
 



ORDRE 13/2018, de 25 de juny, de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, torn d'accés lliure i torn per a persones amb diversitat funcional, convocatòria 40/16, corresponent a l'oferta d'ocupació pública de 2016 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2018/7053]





El Decret 96/2016, de 4 d'agost, del Consell, pel qual s'aprova l'oferta d'ocupació pública de 2016 per a l'Administració de la Generalitat, conté 16 places corresponents a llocs de treball de l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, torn d'accés lliure i torn per a persones amb diversitat funcional

D'acord amb el que estableix l'esmentat Decret 96/2016, fent ús de les atribucions previstes en l'article 9.1.i de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, (d'ara en avant LOGFPV) i vista la proposta de la Direcció General de Funció Pública







ORDENE



Primer

Convocar proves selectives d'accés a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, torn d'accés lliure i torn per a persones amb diversitat funcional pel sistema de concurs oposició per a cobrir 16 llocs de treball.





Segon

Les proves selectives es regiran pel que estableixen el Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, en la LOGFPV, en el Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la resta de normativa de desplegament i, pel que disposen les següents,



BASES DE LA CONVOCATÒRIA



1. Objecte de la convocatòria

1.1. La present convocatòria té per objecte la selecció de personal, per mitjà del sistema de concurs oposició, per a cobrir 16 llocs de treball de l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01.

Els 16 llocs de treball corresponen:

Torn d'accés lliure: 15 llocs

Torn per a persones amb diversitat funcional: 1 lloc.

Només es podrà optar a un dels torns convocats, la presentació de sol·licituds a diversos torns serà motiu d'exclusió i caldrà optar per un d'ells.

1.2. Els llocs de treball que queden sense cobrir pel torn de persones amb diversitat funcional s'acumularan als del torn d'accés lliure i viceversa



2. Condicions generals de les persones aspirants

2.1. Per a l'admissió a aquestes proves selectives cal complir els requisits següents:

2.1.1. Nacionalitat: tindre la nacionalitat espanyola o d'un estat membre de la Unió Europea o d'algun estat a què s'aplique la llibertat de circulació de treballadors. Independentment de la seua nacionalitat, la i el cònjuge de les i els espanyols i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, i quan així ho preveja el corresponent tractat, la o el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret.

Així mateix, i amb les mateixes condicions que les i els cònjuges, podran participar els seus descendents i els del seu cònjuge, menors de vint-i-un anys o majors de la dita edat que visquen a càrrec seu.

2.1.2. Edat: tindre 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació.



2.1.3. Capacitat: posseir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguen necessàries per a l'exercici de les corresponents funcions o tasques.

2.1.4. Habilitació: no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut acomiadat disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir.



2.2. Podran optar al torn per a persones amb diversitat funcional aquelles persones aspirants, que complint els requisits anteriors, posseïsquen una diversitat funcional de grau igual o superior al 33 % i que ho formulen expressament en la sol·licitud de participació.

2.3. Les condicions per a l'admissió a les proves s'hauran de tindre en el moment de finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantindre's durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.

2.4. L'Administració podrà requerir a les persones aspirants que acrediten la veracitat dels requisits exigits per a participar, així com de tots els documents que puguen aportar en aquest procés selectiu. Si els requisits no foren acreditats en el termini de 10 dies hàbils següents a la notificació del requeriment, la persona aspirant podrà quedar exclosa del procés selectiu.

2.5. No podrà participar en aquest procediment selectiu el personal que ja tinga la condició de personal funcionari de carrera de l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, Escala Ajudant de residència/serveis, APF-05-01.



3. Persones aspirants amb diversitat funcional

3.1. L'òrgan tècnic de selecció establirà, per a les persones amb diversitat funcional que ho sol·liciten, les adaptacions necessàries per a la realització de les proves. Per a això, les persones interessades hauran de formular la petició corresponent en la sol·licitud de participació en el present concurs oposició.

3.2. Si durant el procés selectiu se suscitaren dubtes raonables a l'òrgan tècnic de selecció respecte a la compatibilitat funcional d'una persona admesa, podrà demanar el corresponent dictamen de Comissió d'Estudi de la Diversitat Funcional, i en aquest cas la persona admesa inicialment podrà participar condicionalment en el procés selectiu, i quedarà en suspens la resolució definitiva sobre l'admissió o exclusió del procés selectiu fins a la recepció del dictamen.





4. Forma i termini de presentació de sol·licituds

4.1. Les sol·licituds seran dirigides a la Direcció General de Funció Pública.

El termini per a la presentació de sol·licituds serà de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

4.2. Les sol·licituds hauran de presentar-se d'una de les formes següents:

I. Sol·licitud electrònica: per a presentar la sol·licitud per via electrònica és necessari posseir un certificat digital de firma electrònica, DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE.

La sol·licitud es presentarà per via electrònica omplint el formulari habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat, http://www.gva.es, Apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, ocupació pública, descripció: «Agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, convocatòria 40/16», tramitar amb certificat) i realitzant el pagament telemàtic de la taxa que es fixa en la base 5.

No seran vàlides les sol·licituds que, encara que haja sigut pagada la taxa, no hagen sigut registrades electrònicament.

La presentació electrònica requerirà el compliment successiu dels passos següents:

– L'ompliment i inscripció en línia

– El pagament electrònic de taxes.

– El registre electrònic de la sol·licitud

II. Sol·licitud semipresencial: s'omplirà el formulari -model 046– habilitat en el portal de l'Administració de la Generalitat, http://www.gva.es, Apartat: Atenció al ciutadà, Guia PROP, ocupació pública, descripció «Agrupació Professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01, convocatòria 40/16», tramitar sense certificat.

Una vegada omplit el formulari, si s'ha optat per la modalitat de pagament en entitat bancària, es validarà, es descarregarà i firmarà i, una vegada abonada la taxa que es fixa en la base 5, es presentarà en les oficines públiques que figuren relacionades en l'annex IV o en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. En el cas que s'haguera optat en la sol·licitud per la modalitat de pagament telemàtic, una vegada efectuat aquest amb targeta de dèbit, crèdit, visa o master card, es validarà, es descarregarà i firmarà i es presentarà en les oficines públiques que figuren relacionades en l'annex IV o en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

III. Sol·licitud presencial: excepcionalment, només quan no fóra possible omplir en línia el formulari 046 o presentar la sol·licitud de manera electrònica, podrà presentar-se la sol·licitud en el model arreplegat en l'annex III (arreplegant l'imprés en les oficines PROP) una vegada omplit i abonada la taxa que es fixa en la base 5, en les oficines públiques que figuren esmentades en l'annex IV o en la forma prevista en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

4.3. Les persones aspirants, en l'ompliment de la seua sol·licitud, hauran d'observar les instruccions següents:

4.3.1. En la sol·licitud es triarà l'opció corresponent a la forma d'accés en el desplegable de l'apartat «Forma d'accés». (Apartat 30 model de l'annex III)

4.3.2. Les persones amb diversitat funcional, que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran d'indicar-ho en la sol·licitud, marcant el tipus de diversitat funcional: (F) física, (P) psíquica, (S) sensorial. En la sol·licitud electrònica o semipresencial, les persones amb diversitat funcional que sol·liciten mesures d'adaptació, hauran de marcar les caselles habilitades a aquest efecte en l'apartat E «Diversitat funcional».

En el model de l'annex III (presencial) es marcarà l'apartat 34 i en l'apartat 35 es reflectiran les mesures que se sol·liciten d'acord amb la classificació següent:

1) Eliminació de barreres arquitectòniques i taula adaptada a la cadira de rodes.

2) Ampliació del temps de duració de la prova. Per a poder dur a terme aquesta mesura d'adaptació les persones aspirants hauran d'adjuntar obligatòriament el certificat expedit per l'òrgan oficial competent que especifique: diagnòstic i el temps (nombre de minuts) d'ampliació que sol·licita.

3) Augment de la grandària dels caràcters del qüestionari, per dificultat de visió.

4) Necessitat d'intèrpret, a causa de sordera.

5) Sistema Braille d'escriptura, o ajuda d'una persona per invident.



6) Altres, especificant-ne quines.

4.3.3. Les persones de nacionalitat diferent de l'espanyola hauran d'omplir les caselles de l'apartat B «Altres dades si no posseeix la nacionalitat espanyola» (en la sol·licitud de l'annex III els apartats 10 a 15).

4.3.4. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i que, d'acord amb la base 6.7, estiguen exemptes de la realització de la prova de castellà, hauran de fer-ho constar amb una ics (X) en l'apartat G, «Altres dades segons la convocatòria» dada addicional 2.4. (Casella 39 núm. 4 sol·licitud de l'annex III).



5. Drets d'examen i forma de pagament

5.1. Els drets d'examen són de 6 euros.

5.1.2. Exempcions: estan exempts del pagament de la taxa:

a) Les i els contribuents que siguen membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Família Nombrosa Especial» de la sol·licitud.

b) Les contribuents que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en els articles 9.1 i 9.2 de la Llei 7/2012, de 23 de novembre, de la Generalitat, integral contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat«Altres dades segons la convocatòria», « altres», de la sol·licitud.

c) Les i els contribuents amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 per cent. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Diversitat Funcional» de la sol·licitud.

d) Les i els contribuents que estiguen en situació d'exclusió social i aquesta l'acredite l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria», «uns altres», de la sol·licitud.



5.1.3 Bonificacions:

a) Les persones membres d'una família nombrosa de categoria general o d'una família monoparental de categoria general han de gaudir d'una bonificació del cinquanta per cent de la quota íntegra. Per a això han de senyalar amb una ics (X) l'apartat «Altres dades segons la convocatòria» Exempcions «Família Nombrosa General» de la sol·licitud.

b) En el cas que la presentació de la sol·licitud de participació en les proves es realitze per mitjans telemàtics es gaudirà d'una bonificació del deu per cent de la quota íntegra, acumulable a la fixada en la lletra anterior.

5.2. El pagament de la taxa s'ha d'efectuar:

– Si es presenta sol·licitud electrònica, el pagament s'ha de fer electrònicament.

– Si es presenta sol·licitud semipresencial, el pagament s'ha de fer en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud o telemàticament amb targeta de dèbit, crèdit, Visa o Mastercard sense certificat de signatura digital.

– Si es presenta sol·licitud presencial, el pagament s'ha de fer en qualsevol de les entitats bancàries col·laboradores que figuren en la sol·licitud.

5.3. L'abonament de la taxa s'ha de justificar:

– En el cas de pagament amb targeta, amb el justificant de pagament que s'ha de descarregar en presentar la sol·licitud semipresencial i que s'ha de presentar juntament amb aquesta.

– En cas d'abonament en entitat bancària col·laboradora, en l'imprés de sol·licitud semipresencial i presencial -model 046 o sol·licitud de l'annex III – haurà de constar que s'ha realitzat el corresponent ingrés mitjançant la validació per l'entitat en la qual es realitze l'ingrés, a través de certificació mecànica, o en defecte d'això segell i signatura, llevat que concórrega una de les causes d'exempció establides en la base 5.2 i es faça constar en l'imprés de sol·licitud.

5.4. En cap cas el pagament de les taxes suposarà la substitució del tràmit de presentació davant de l'administració pública, en temps i forma, en el cas de la sol·licitud presencial o semipresencial prevista en la base 4.2.

La falta de la justificació de l'abonament dels drets d'examen determina l'exclusió de la persona aspirant.

5.5. Procedirà la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i a través dels procediments contemplats en l'article 1.2-6 de la Llei 20/2017, de 28 de desembre, de la Generalitat, de taxes.



6. Admissió de les persones aspirants

6.1. Les persones aspirants queden vinculades a les dades que hagen fet constar en les seues sol·licituds, i poden demanar-ne la modificació només per mitjà d'un escrit motivat, dins del termini establit en la base 4.1 per a la presentació de sol·licituds.

6.2. Acabat el termini de presentació de sol·licituds, amb la verificació prèvia que s'ha realitzat el pagament dels drets d'examen, l'òrgan convocant dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, que contindrà la relació provisional de persones admeses i excloses a la realització de les proves per cada un dels torns.

6.3. Les persones aspirants podran, en el cas d'error o exclusió, esmenar els defectes en què hagen incorregut en la seua sol·licitud, o realitzar les al·legacions que tinguen per convenient en el termini de 10 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de la relació provisional de persones admeses i excloses, d'acord amb el que estableix l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6.4. En tot cas, a fi d'evitar errors i, en el supòsit de produir-se, possibilitar la seua esmena dins del termini i en la forma corresponent, les persones aspirants comprovaran no sols que no figuren en la relació provisional de persones excloses sinó, a més, que les seues dades personals i torn triat consten correctament en les relacions de persones admeses.



6.5. Transcorregut el termini anterior, vistes les al·legacions i esmenats els defectes, si procedira, es dictarà una resolució que elevarà a definitiva la llista de persones admeses i excloses a la realització de les proves per a cada un dels torns que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

6.6. En la resolució per mitjà de la qual es faça pública la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves s'establirà, amb almenys 15 dies d'antelació, la data, el lloc de celebració i l'hora de començament de les proves, així com l'ordre de crida de les persones admeses, que s'iniciarà per la lletra «B», d'acord amb el resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).



6.7. Prova de coneixement del castellà per a les persones admeses que no posseïsquen la nacionalitat espanyola:

Amb caràcter previ a la realització de les proves de l'oposició, les persones que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprenga el coneixement del castellà, hauran d'acreditar-ne el coneixement per mitjà de la realització d'una prova en què es comprovarà que posseeixen un nivell adequat de compressió i expressió oral i escrita en aquesta llengua.

El contingut de la prova s'ajustarà al que disposa el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, pel qual es regulen diplomes d'espanyol com a llengua estrangera.

La prova es qualificara d' «apta» o «no apta», i cal obtindre la valoració d' «apta» per a passar a realitzar les proves de la fase d'oposició.



Queden eximides de realitzar aquesta prova les persones que estiguen en possessió del Diploma d'Espanyol com a Llengua Estrangera regulat en el Reial decret 1137/2002, de 31 d'octubre, o del certificat d'aptitud en espanyol per a persones estrangeres expedit per les escoles oficials d'idiomes, o acrediten estar en possessió d'una titulació acadèmica espanyola expedida per l'òrgan oficial competent en el territori espanyol.



7. Proves selectives

7.1. El procediment de selecció serà el de concurs oposició, i constarà d'una fase d'oposició, de caràcter obligatori i eliminatori, i d'una fase de concurs, de caràcter obligatori.

7.2. L'oposició constarà d'un exercici obligatori i eliminatori, que consistirà a contestar per escrit un qüestionari de 70 preguntes, sobre les matèries arreplegades en l'annex I amb quatre respostes alternatives de les quals només una serà la correcta.

El temps de realització de l'examen serà determinat prèviament per l'òrgan tècnic de selecció i en cap cas serà inferior a 50 segons per pregunta.

7.3. Qualificació de la fase d'oposició.

La puntuació màxima a obtindre en la fase d'oposició serà de 65 punts, i caldrà obtindre per a superar-lo un mínim de 32,5 punts.

El nivell de coneixements mínims exigits per a aconseguir els 65 punts en l'exercici serà contestar el 50 % de respostes correctes netes. Les contestacions errònies es valoraran negativament amb una penalització equivalent a un terç del valor de cada contestació correcta i les contestacions en blanc ni puntuen ni penalitzen. La fórmula de correcció serà:

Respostes correctes netes = nombre d'encerts – (nombre d'errors/3).

Establides les respostes correctes netes es convertiran en puntuacions finals per mitjà d'una distribució proporcional.

7.4. Qualificació final de la fase d'oposició

Per a superar la fase d'oposició serà necessari obtindre un mínim de 32,5 punts.

7.5. Fase de concurs

Només podran participar en la fase de concurs les persones admeses que hagen superat la fase d'oposició.

Els mèrits al·legats per les persones participants hauran d'haver sigut obtinguts o computats fins a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies.

La puntuació màxima en la fase de concurs serà de 35 punts que es distribuiran d'acord amb el barem que figura en l'annex II.

7.6. Puntuació final del concurs oposició

La puntuació final del concurs oposició s'obtindrà sumant la puntuació obtinguda en ambdós fases.

A continuació es configuraran dues llistes corresponents al torn d'accés i lliure i al torn d'accés lliure per a persones amb diversitat funcional, ordenades per puntuació de major a menor que s'interromprà quan el nombre de persones incloses en elles coincidisca amb el nombre de llocs convocats, per cada torn, tenint en compte allò que s'ha disposada en la base 1.2. Aquestes constituiran la llista definitiva de persones aprovades.

Els casos d'empat que es produïsquen es dirimiran de la manera següent: caldrà ajustar-se, en primer lloc, a la major puntuació obtinguda en la fase d'oposició i, si persistira l'empat es dirimirà per la major puntuació obtinguda en els distints apartats del barem del concurs, pel mateix ordre en què figuren esmentats.

Si persisteix l'empat caldrà ajustar-se, en tercer lloc, en favor de la persona amb diversitat funcional i si l'empat es produeix entre les dites persones, es triarà a qui tinga acreditat un major percentatge de discapacitat.

Si persisteix l'empat, si fóra entre persones de distint sexe, es dirimirà a favor del sexe femení en el cas que estiga infrarepresentat dins del col·lectiu de persones que formen part de l'Agrupació Professional Funcionarial, Serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, Escala Ajudant de residència/serveis, APF-05-01, en la data de publicació de la present convocatòria.



Finalment, si encara persistira l'empat, es dirimirà per ordre alfabètic del primer cognom de les persones aspirants empatades, i l'ordre començaria per la lletra «B» d'acord amb el resultat del sorteig celebrat el dia 10 d'abril de 2017 (DOGV 8034, 08.05.2017).



8. Procediment de les proves selectives

8.1. L'exercici es realitzarà en el lloc, data i hora que s'establisca en la resolució per la qual s'aprove i publique en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la llista definitiva de persones admeses a la realització de les proves.

8.2. Les persones admeses seran convocades per a la realització de l'exercici en crida única. Perdran el seu dret quan es personen en els llocs de realització una vegada iniciades les proves o per no haver-hi assistit, encara que siga degut a causes justificades. Tractant-se de proves orals o altres de caràcter individual i successiu, l'òrgan tècnic de selecció podrà apreciar les causes al·legades i admetre la persona aspirant, sempre que les proves no hagen finalitzat i l'admissió no menyscabe el principi d'igualtat amb la resta del personal.



Així mateix, si alguna de les aspirants no poguera completar el procés selectiu a causa d'embaràs de risc o part, ben acreditat, la seua situació quedarà condicionada a la finalització del procés i a la superació de les fases que hagen quedat ajornades, les quals no poden demorar-se de manera que es menyscabe el dret de la resta de les persones aspirants a una resolució del procés ajustada a temps raonables, la qual cosa haurà de ser valorat per l'òrgan tècnic de selecció i, en tot cas, la realització de les fases tindrà lloc abans de la publicació de la llista d'aspirants que han superat el procés selectiu. Idèntica previsió s'aplica a les víctimes de violència de gènere quan acrediten degudament que no poden assistir per motius de seguretat.



Les persones aspirants hauran d'observar en tot moment les instruccions de l'òrgan tècnic de selecció o del personal ajudant o assessor durant la realització de les proves, per tal que tinguen un desenvolupament adequat. Qualsevol alteració en el normal desenvolupament de les proves per part d'una persona aspirant quedarà reflectida en l'acta corresponent i aquesta persona podrà continuar la realització de l'exercici amb caràcter condicional fins que l'òrgan tècnic de selecció no resolga sobre l'incident.

Abans de l'inici de l'exercici i sempre que s'estime convenient durant la seua realització, les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, el personal ajudant o assessor comprovaran la identitat de les persones admeses per mitjà de la presentació del DNI, NIE, del passaport o del permís de conduir emés a Espanya, sense que per a això siguen vàlides les fotocòpies compulsades dels documents; així com, si és el cas, de l'exemplar per a les persona interessada de la sol·licitud d'admissió a les proves.

8.3. En la prova d'aquesta convocatòria, l'òrgan tècnic de selecció prendrà les mesures que siguen necessàries per a garantir l'anonimat per a valorar-la, i s'anul·laran tots els exercicis en què es continguera alguna marca que poguera identificar la seua autoria.



9. Publicitat de les llistes

9.1. Al finalitzar l'exercici de la fase d'oposició l'òrgan tècnic de selecció publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, la relació de persones que han superat la prova amb expressió del seu nom, cognoms, document d'identitat, el torn d'accés i la puntuació obtinguda. S'entendrà que han superat la prova únicament les persones aspirants que hagen obtingut la puntuació mínima exigida per a superar l'exercici segons el que disposa la base 7.



9.2. Una vegada finalitzada la fase d'oposició, l'òrgan tècnic de selecció, per mitjà d'anunci publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes amb la qualificació final de la fase d'oposició a què fa referència la base 7.4 que constituirà la llista de les persones admeses que han superat la fase d'oposició en cada un dels torns per ordre de puntuació i que han de passar a la fase de concurs.



A les persones incloses en les esmentades llistes se'ls concedirà un termini de 10 dies hàbils perquè presenten, obligatòriament, un currículum acompanyat de tots aquells documents acreditatius dels mèrits previstos en l'annex II, degudament compulsats. Si els mèrits que s'al·leguen ja constaren en el registre de personal de la Generalitat, únicament serà necessari citar-los en el currículum, sense aportar els documents corresponents. Només es valoraran els mèrits al·legats en el currículum.

9.3. Una vegada baremats els mèrits, l'òrgan tècnic de selecció exposarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes provisionals de persones aspirants amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs per cada un dels torns, desglossada en els distints apartats del barem, concedint-los un termini de 10 dies hàbils perquè formulen les reclamacions que estimen pertinents en relació amb la baremació.

9.4. Resoltes les possibles reclamacions, l'òrgan tècnic de selecció, per mitjà d'un anunci, publicarà en les seus de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques d'Alacant, Castelló i València, i en la pàgina web de la Direcció General de Funció Pública, les llistes definitives amb la puntuació obtinguda en la fase de concurs, desglossada en els distints apartats del barem, i aquesta publicació servirà de notificació a les persones interessades, així com la relació definitiva de persones aprovades en cada un dels torns pel seu ordre de puntuació total a què es refereix la base 7.6.

En cap cas l'òrgan tècnic de selecció podrà declarar que han aprovat el procés selectiu un nombre superior al de llocs de treball convocats, tenint en compte el que preveu la base 1 i 10 de la present convocatòria.





10. Relació definitiva i presentació de documents

10.1. L'òrgan tècnic de selecció elevarà a la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques per a la seua publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana la relació definitiva de persones aprovades, per ordre de puntuació total, perquè en el termini de 20 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació aporten davant de la Direcció General de Funció Pública els documents següents:

10.1.1. Fotocòpia compulsada del DNI o NIE.

10.1.2. Declaració jurada de no haver sigut separada o separat, o haver-se revocat el seu nomenament com personal funcionari interí, amb caràcter ferm per mitjà de procediment disciplinari de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni trobar-se inhabilitada o inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas del personal laboral, no trobar-se inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despedit disciplinàriament de forma procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Tractant-se de persones nacionals d'altres estats, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes en el seu estat l'accés a l'ocupació pública.

10.1.3. Certificat mèdic acreditatiu de posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l'exercici de les funcions dels llocs de treball oferits.

10.1.4. D'acord amb l'article 20 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, les persones que superen les proves selectives, acreditaran els seus coneixements de valencià en el corresponent nivell de coneixements orals, per mitjà del certificat expedit o homologat per Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià.

El personal que no puga acreditar aquests coneixements haurà de realitzar l'exercici específic que es convoque i, cas de no superar-lo, assistir als cursos de perfeccionament que s'organitzen amb aquesta finalitat.

10.2. Les persones que superen les proves selectives pel torn de persones amb diversitat funcional hauran de presentar, a més dels documents anteriors, la fotocòpia compulsada de la certificació de la conselleria competent o òrgans competents d'altres administracions públiques que acredite discapacitat igual o superior al 33 %, així com l'informe de compatibilitat per a l'exercici de les tasques i funcions del lloc.



10.3. Les persones que superen les proves selectives i que van sol·licitar una de les exempcions establides en la base 5.1.2 o la bonificació prevista en la base 5.1.3.a hauran de presentar una fotocòpia compulsada dels documents acreditatius de tal exempció o bonificació.

10.4. Les persones aspirants seleccionades que dins del termini indicat i excepte casos de força major, no presenten la documentació acreditativa o se'n deduïra que no tenen algun dels requisits exigits, no podran ser nomenades personal de l'administració de la Generalitat, sense perjuí de la responsabilitat en què pogueren haver incorregut per falsedat en les seues sol·licituds de participació.

10.5. No obstant el que disposen els apartats anteriors, d'acord amb el que estableix l'article 28 de la Llei 39/2015, l'òrgan gestor del procés selectiu podrà accedir a les bases de dades de les administracions públiques, exclusivament per a verificar les dades relatives a la condició de personal amb diversitat funcional, família nombrosa, titulació acadèmica i certificat expedit per la JQCV, llevat que la persona interessada manifeste expressament que no presta el seu consentiment marcant per a això la casella continguda en el formulari de la sol·licitud.





11. Nomenament de personal funcionari de carrera

Transcorregut el termini de presentació de la documentació es dictarà una resolució, que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, i es procedirà al nomenament com a personal funcionari de carrera de l'agrupació professional funcionarial, Serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis APF-05-01, a les persones aprovades a què fa referència la base 9.4, prèvia l'adjudicació d'un lloc de treball d'acord amb la puntuació obtinguda.

A fi d'assegurar la cobertura de les places convocades, quan es produïsquen renúncies de les persones seleccionades, abans del seu nomenament o presa de possessió, l'òrgan convocant podrà requerir de l'òrgan tècnic de selecció una relació complementària de les persones que seguisquen a les propostes, per al seu possible nomenament com a personal funcionari de carrera.



12. Òrgans tècnics de selecció

12.1. L'òrgan tècnic de selecció de la convocatòria estarà compost per: president/a, secretari/ària i tres vocals, i han de designar el mateix nombre de suplents.

12.2. La relació nominal de les persones que integren l'òrgan tècnic de selecció serà publicada amb una antelació mínima d'un mes a la data de començament de les proves, mitjançant una resolució que es publicarà en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, una vegada hagen sigut publicades les llistes provisionals de persones admeses i excloses.



12.3. Les persones que formen part dels òrgans de selecció hauran de realitzar cursos específics en matèria d'igualtat d'oportunitats i aplicació de la perspectiva de gènere.

12.4. L'òrgan tècnic de selecció, per a la realització de les proves podrà sol·licitar la designació de personal col·laborador, ajudant i assessor especialista que crega oportuns.

12.5. Correspon a l'òrgan tècnic de selecció les funcions relatives a la determinació concreta del contingut de les proves i a la qualificació de les persones admeses, tant en la fase de l'oposició com en la fase del concurs, així com, en general, l'adopció de totes les mesures que siguen necessàries amb vista al correcte desenrotllament de les proves selectives.

12.6. Les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció, així com el personal assessor, hauran d'abstindre's i podran ser recusades per les persones interessades quan hi concórreguen circumstàncies de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

Així mateix, hauran d'abstindre's les persones integrants de l'òrgan tècnic de selecció que hagueren realitzat tasques de preparació de persones aspirants en els cinc anys anteriors a la publicació d'aquesta convocatòria.

12.7. Als efectes de comunicacions i de qualssevol altra incidència l'òrgan tècnic de selecció tindrà la seua seu en la Direcció General de Funció Pública (c/ de la Democràcia, 77, torre 4, 46018 València).

12.8 L'òrgan tècnic de selecció, per a les gratificacions i indemnitzacions, es regirà pel que disposa el Decret 24/1997 d'11 de febrer, sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions per serveis extraordinaris.

12.9. El funcionament de L'òrgan tècnic de selecció s'adaptarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic, i la resta de normativa vigent.



13. Recursos

13.1. La present convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que siguen dictats per a desplegar-la, excepte les actuacions de l'òrgan tècnic de selecció, posen fi a la via administrativa, i podran ser impugnats per les persones interessades per mitjà de la interposició d'un recurs contenciós administratiu davant del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, en el termini de dos mesos comptats des de l'endemà de la publicació. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició, en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant del mateix òrgan que ha dictat l'acte contra el qual es recorre,. Tot això de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i en els articles 10, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjuí que les persones interessades puguen exercir-ne, si és el cas, qualsevol altre que estimen procedent.

13.2. Contra les resolucions i actes de tràmit de l'òrgan tècnic de selecció, si aquests últims decideixen directament o indirectament el fons de l'assumpte, determinen la impossibilitat de continuar el procediment, produeixen indefensió o perjuí irreparable a drets i interessos legítims, podrà interposar-se un recurs d'alçada davant de la consellera de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques en el termini d'un mes, a partir de l'endemà del dia de publicació del corresponent acord de l'òrgan tècnic de selecció.



València, 25 de juny de 2018



La consellera de Justícia, Administració Pública,

Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques,

GABRIELA BRAVO SANESTANISLAO





ANNEX I



PART GENERAL



I. DRET CONSTITUCIONAL I IGUALTAT



1. La Constitució Espanyola de 1978. Estructura i reforma. Els principis constitucionals, els drets fonamentals i les llibertats públiques: regulació, garantia i suspensió.

2. Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i hòmens: títol Preliminar: Objecte i àmbit de la Llei; títol I: El principi d'igualtat i la tutela contra la discriminació. Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere: títol I, Objecte, principis generals i àmbit d'aplicació de la Llei.

3. Llei 9/2003, de 2 d'abril, de la Generalitat, per a la igualtat de dones i hòmens.



II. DRET AUTONÒMIC



4. L'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana: títol I: La Comunitat Valenciana; títol II: dels drets dels valencians i valencianes; títol III: La Generalitat. Reforma de l'Estatut.



III. DRET ADMINISTRATIU



5. La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques: Àmbit d'aplicació i principis generals. La iniciativa legislativa i la potestat per a dictar reglaments i altres disposicions.

6. Els òrgans de les administracions públiques: concepte i classes. La competència: classes i criteris de delimitació. Òrgans col·legiats: funcionament, abstenció i recusació. Funcionament electrònic del sector públic. Relacions electròniques entre les Administracions.

7. Les persones interessades en el procediment. Concepte. Capacitat d'obrar. Representació. Identificació. Pluralitat d'interessats. Drets dels interessats en el procediment. Llengua dels procediments. Els registres. Col·laboració i compareixença dels ciutadans. Arxivament de documents.

8. L'acte administratiu: concepte, classes i elements. Requisits, eficàcia, nul·litat i anul·labilitat. Eficàcia i validesa dels actes administratius. La seua motivació i notificació. Revisió, anul·lació i revocació. El principi de legalitat en l'actuació administrativa.



V. FUNCIÓ PÚBLICA



9. La Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana. Àmbit d'aplicació. El personal al servei de la Generalitat. La seua classificació. Naixement i extinció de la relació de servei.

10. La Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana: títol VI, capítol I, Drets del personal empleat públic), capítol II, Règim de jornada, permisos, llicències i vacacions.





PART ESPECIAL



11. Neteja general de dependències i instal·lacions. Prioritat i ordre en la neteja. Sistemes de neteja. Tipus d'agranat i fregat. Instruments de neteja. Neteja de parets, finestres, sostres i sòls; classificació dels sòls. Neteja del mobiliari; cures especials en els aparells ofimàtics. Neteja de taques en sòls i mobiliari.



12. Productes de neteja i desinfecció. Composició i informació sobre els seus components. Significat dels símbols utilitzats en les etiquetes dels productes. Identificació dels perills. Maneig, conservació i emmagatzematge dels productes de neteja. Dosificació.



13. Condicionament d'habitacions. Prioritat i ordre en la neteja d'habitacions. Neteja dels lavabos. Neteja de zones comunes en els centres públics.

14. Manteniment de la roba I: significat dels símbols utilitzats en les etiquetes de la roba. Llavat de la roba. Sistemes de llavat: a màquina, a mà, en sec. Fases del llavat i eixugat de la roba. Instruments i productes per a llavar la roba. Classificació de la roba en funció del teixit, brutícia o procedència; les seues normes de llavat. Neteja de taques sobre teixit.



15. Manteniment de la roba II: planxat de roba. Màquines i estris de planxat de roba: el seu ús. Classificació de la roba per al seu planxat. Normes de planxat en funció del seu teixit: la temperatura del planxat. Organització per al guardat de la roba. Identificació de la persona propietària de les peces.

16. Dietes bàsiques en un centre de serveis socials. Normativa sobre higiene i manipulació d'aliments. Legislació vigent.

17. Preparació i atenció de menjadors. Muntatge de menjadors: el seu material i col·locació. Tipologia de serveis de menjadors. Retirada de safates de menjar.

18. Normes de seguretat i higiene que han de tindre's en compte en el treball. Primers auxilis.

19. Tractament i gestió dels residus generats en un centre de serveis socials. Tipus de residus.

20. Qualitat del servei: protocols. El treball en equip. La comunicació i atenció a l'usuari.





ANNEX II

Barem fase concurs agrupació professional funcionarial, servicis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/servicis, APF-05-01, torn d'accés lliure i torn per a persones amb diversitat funcional



En la fase de concurs a què es refereix la base 7.5 de la present convocatòria, la valoració dels mèrits s'efectuarà d'acord amb el barem següent:

A) Experiència professional: màxim 20 punts

1. Es valorarà l'experiència professional de les persones participants d'acord amb el barem següent:

1.1. Per treballs realitzats en l'Administració pública, en funcions que actualment corresponen a l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius de l'Administració de la Generalitat, escala ajudant de residència/serveis, APF-05-01 (definides en l'annex I de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana), amb relació jurídica funcionarial, sector administració general, a raó de 0,13 punts per cada mes complet de servei en actiu.

1.2. Per treballs realitzats en l'administració de la Generalitat, en altres administracions públiques o en entitats de dret públic, vinculades o dependents d'una Administració pública territorial, no previstos en l'apartat anterior, a raó de 0,09 punts per cada mes complet de serveis en actiu.

1.3. Per treballs realitzats en societats públiques mercantils i fundacions públiques o en el sector privat, en treballs per compte d'altri, autònoms i professionals, en llocs amb les funcions pròpies de l'agrupació professional funcionarial, serveis de suport sociosanitaris i educatius, escala ajudant de residència/serveis, a raó de 0,07 punts per mes complet de serveis en actiu.

En cap cas es valorarà l'experiència professional obtinguda en l'exercici de llocs de treball reservats a personal eventual.

2. L'experiència professional s'acreditarà d'acord amb els criteris següents:

2.1. Els treballs per a administracions públiques s'acreditaran sempre per mitjà de certificació oficial de l'òrgan competent.

2.2. La resta dels treballs per compte d'altri, per mitjà del contracte de treball en què s'especifique la categoria convocada i la certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue en el grup de cotització corresponent a la categoria de les places convocades.

2.3. Per al supòsit de professionals i autònoms, llicència fiscal o IAE on s'acrediten el o els epígrafs corresponents a la categoria convocada, així com certificació o vida laboral que acredite haver cotitzat a la Seguretat Social durant tot el temps que s'al·legue. Quan procedisca, i en substitució dels dits documents, s'aportarà una certificació oficial que acredite haver cotitzat en el Règim Especial o en la mutualitat corresponent.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per experiència, no podrà superar els 20 punts.



B) Formació: màxim 15 punts

1. Valencià: màxim 6 punts.

El coneixement del valencià es valorarà fins a un màxim de 6 punts, prèvia acreditació d'estar en possessió del corresponent certificat expedit o homologat per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià, d'acord amb l'escala següent:

–Coneixement oral o A2: 1,00 punt

–Grau elemental o B1: 2,00 punts

–Nivell B2: 3,00 punts

–Grau mitjà o C1: 4,00 punts

–Grau mitjà o C1 + llenguatge administratiu o llenguatge en els mitjans de comunicació: 5 punts

–Grau superior o C2: 6,00 punts

La valoració del coneixement del valencià s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut.



2. Idiomes comunitaris: màxim de 6 punts.

Es valorarà el coneixement de llengües oficials de la Unió Europea diferents de la llengua espanyola segons els nivells especificats, amb l'acreditació documental per mitjà de títols, diplomes i certificats expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles que seguisquen el model d'acreditació d'exàmens de l'Associació de Centres de Llengües d'Educació Superior (ACLES), així com tots aquells indicats en l'annex del Decret 61/2013, de 17 de maig, del Consell, pel qual s'estableix un sistema de reconeixement de la competència en llengües estrangeres a la Comunitat Valenciana, tenint en compte les seues modificacions posteriors per ordre de la conselleria competent en matèria d'educació.

El coneixement de cada idioma comunitari es valorarà fins a un màxim de 3 punts, puntuant per curs o la seua equivalència si es tracta de cicles de l'escola oficial d'idiomes, o de nivells o certificats segons el Marc Comú Europeu de Referència (Nivell Bàsic, Nivell Intermedi i Nivell Avançat), d'acord amb l'escala que es detalla en la taula adjunta al present punt.

La valoració del coneixement de l'idioma comunitari s'efectuarà puntuant exclusivament el nivell més alt obtingut en cada un dels idiomes comunitaris.

Les equivalències entre les ensenyances regulades pel Reial decret 967/1988, de 2 de setembre, i les regulades pels Reials Decrets 944/2003 i 1629/2006, de 29 de desembre (Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig) i per la disposició final 1a del Decret 138/2014, de 29 d'agost (Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre), són les que es detallen en la taula adjunta al present punt.



















3. Titulació acadèmica: màxim 6 punts.

Per la possessió de títols acadèmics oficials, a raó de 3 punts per títol, fins a un màxim de 6 punts.

4. Formació complementària: màxim 6 punts

4.1. Cursos de formació:

Es valoraran els cursos de formació i perfeccionament, el contingut dels quals estiga relacionat amb les funcions de les places que es convoquen, de duració igual o superior a 15 hores, que hagen sigut cursats per la persona aspirant i que hagen sigut convocats o homologats per qualsevol centre o organisme públic de formació, d'acord amb l'escala següent:

De 100 o més hores: 0,25 punts

De 75 o més hores: 0,20 punts

De 50 o més hores: 0,15 punts

De 25 o més hores: 0,10 punts

De 15 o més hores, 0,05 punts

En cap cas es puntuaran els cursos de valencià i d'idiomes, ni els cursos pertanyents a una carrera universitària, cursos de doctorat i els dels diferents instituts de les universitats quan formen part del pla d'estudis del centre, ni els cursos derivats de processos selectius, promoció interna, plans d'ocupació i adaptació del règim jurídic a la naturalesa dels llocs que s'ocupen.

4.2. Màsters universitaris:

Es valoraren els màsters universitaris oficials o propis de cada universitat no inclosos en l'apartat titulació, d'acord amb l'escala següent:



Per màster de menys de 90 crèdits: 1 punt

Per màster de 90 o més crèdits: 2 punts

La formació complementària es valorarà fins a un màxim de 6 punts.

En tot cas la puntuació màxima a aconseguir, per formació, no podrà superar els 15 punts.

ANNEX IV

Oficines públiques



Alacant

Direcció Territorial de la Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. Oficina PROP. Rambla Méndez Núñez, 41,03002 Alacant



Castelló

Direcció Territorial de Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques. Oficina PROP. Carrer Major, 78, 12001 Castelló de la Plana



València

Conselleria de Justícia, Administració Pública, Reformes Democràtiques i Llibertats Públiques.

C/ de la Democràcia, 77, torre 4, 46018 València





Oficines Prop



Alacant

– Alcoi– C. Sant Llorenç, 2, – 03801

– Alacant – C. Churruca, 29 – 03003

– Alacant – Rambla de Méndez Núñez, 41, – 03002

– Benidorm – Foietes – Colònia de Madrid, Av. Beniardá, 61 – 03502

– Elx – Pl de la Mercé, 5 – 03202

– Elda – Pl. Constitució 1. 03600

– Dénia– Pl. de la Constitució, 10, – 03700

– Orihuela – C. López Pozas, s/n, – 03300

– Torrevieja – C. Germans Bazán, 6, baix – 03181



Castelló

– Castelló de la Plana – Germans Bou – Av. Germans Bou, 47 – 12003

– Castelló de la Plana – Casa dels Caragols – c. Major núm. 76 – 12001

– Castelló de la Plana – Avinguda del Mar – Av. del Mar, 16 – 12003

– Morella: C. Segura Barreda, 28 – 12300

– Segorbe – Plaça de l'Almodí, 1 – 12400

– Vila-real – C. Josep Ramón Batalla, 38 – 12540

– Vinaròs – Plaça de Jovellar, 2 – 12500



València

– Alzira – Pl. Casassús, 1 – 46600

– Gandia, la Safor Av. República Argentina, 28 – 46700

– Llíria – Pl. Major, 1– 46160

– Ontinyent – C/ Maians, 19 – 46870

– Port Sagunt – Pl. Ramón de la Sota, s/n, (Edifici Rotonda) – 46520

– Requena – Pl. Consistorial, 2 – 46340

– Sagunt – Camí Reial, 65-67 – 46500

– València – Gregorio Gea I – C. Gregorio Gea, 27 – 46009

– València– Ciutat Administrativa 9 d'octubre– Torre 4. C/ de la Democràcia, 77– 46010

– València, La Cigonya, Passeig Albereda, 16-46010

– Xàtiva – Albereda de Jaume I, 35 – Xàtiva, 46800



TELÈFON 012 D'INFORMACIÓ ADMINISTRATIVA DE LA GENERALITAT

Si es disposa de tarifa plana a números fixos o si es telefona des de fora de la Comunitat Valenciana: 96 386 60 00

Mapa web