Ficha disposicion

Ficha disposicion





Universitat Jaume I. RESOLUCIÓ de 19 de juliol de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador en formació de caràcter predoctoral vinculada al projecte «Materiales multifuncionales: electrocerámicas y pigmentos cerámicos» GRISOLIAP/2019/054.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8600 de 26.07.2019
Número identificador:  2019/7535
Referència Base de Dades:  006977/2019
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Jaume I
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: borses de treball, A/A1



RESOLUCIÓ de 19 de juliol de 2019, del Vicerectorat d'Investigació i Transferència, per la qual es convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de treball de personal investigador en formació de caràcter predoctoral vinculada al projecte «Materiales multifuncionales: electrocerámicas y pigmentos cerámicos» GRISOLIAP/2019/054. [2019/7535]

El Vicerectorat d'Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I, en virtut de les competències delegades per la rectora mitjançant la Resolució de 12 juny de 2018 (DOGV 14 juny), convoca una oferta pública per a la constitució d'una borsa de personal investigador en formació de caràcter predoctoral d'acord amb les bases següents.





Primera. Objecte i període

1.1. Col·laborar en la realització del projecte de recerca d'Eloisa Cordoncillo Cordoncillo «Materiales multifuncionales: electrocerámicas y pigmentos cerámicos» GRISOLIAP/2019/054

1.2. La durada del contracte predoctoral serà de tres anys, llevat que amb anterioritat es llija i defense la tesi doctoral; en aquest cas finalitzarà en aquesta data.

1.3. De la durada màxima del contracte se'n descomptaran els períodes en què s'haja gaudit d'altres subvencions amb igual finalitat.

1.4. S'estableix un període de prova d'acord amb la legislació laboral en vigor.



Segona. Requisits de les persones aspirants

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o ser nacional d'un Estat membre de la Unió Europea o nacional d'aquells estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Comunitat Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors i treballadores, en els termes en què aquesta es troba definida en el tractat constitutiu de la Comunitat Europea. També s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent de la que s'ha especificat anteriorment, per a la qual cosa només cal complir els requisits que estableix la normativa vigent. En aquest cas, qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball ofert haurà d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Estar en possessió d'una titulació universitària de grau, llicenciatura, arquitectura, arquitectura tècnica, enginyeria, enginyeria tècnica o diplomatura, o l'equivalent al seu país, per una institució no espanyola en l'àmbit científic que corresponga al projecte d'investigació a què es vincularà el seu contracte, i haver finalitzat els estudis amb posterioritat a l'1 de gener de 2015.

2.3. Reunir els requisits acadèmics necessaris per a la seua admissió en un programa de doctorat en el moment de la selecció i estar admès en un programa de doctorat en el moment de la contractació. Els dits requisits acadèmics són:

– Per a titulacions obtingudes en països de l'Espai Europeu d'Educació Superior, títol universitari de grau i màster o equivalent, amb un mínim de 300 crèdits ECT en el conjunt dels dos ensenyaments.



– Pera titulacions obtingudes en uns altres països, títol universitari de grau i màster o equivalent amb un escrit expedit per la universitat on es van realitzar els estudis que acredite que la titulació faculta per a l'accés a estudis de doctorat en el país expedidor del títol.



2.4. Posseir un coneixement d'espanyol o de l'anglès en un nivell de conversació adequat per al desenvolupament del treball d'investigació. Es podrà realitzar una entrevista per a comprovar-ho.

2.5. No estar en possessió del títol de doctor.

2.6. No haver gaudit d'una beca o contracte del Programa Santiago Grisolía.

2.7. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.8. No haver sigut separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les seues funcions públiques. Els aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

2.9. Aquests requisits s'han de posseir el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins al moment de la signatura del contracte de treball.

2.10. Si en qualsevol moment posterior a l'aprovació de la llista de persones admeses i excloses, fins i tot una vegada finalitzat el procés selectiu, s'adverteix inexactitud o falsedat en les sol·licituds o en la documentació aportada pel personal aspirant, aquesta es considerarà per defecte inesmenable i es resoldrà amb la seua exclusió en el procediment.



Tercera. Mèrits preferents

Es valoraran com a mèrits preferents els coneixements i/o experiència sobre:

• Tenir la titulació grau / llicenciatura / màster en Química o equivalent.

• Síntesi de sòlids inorgànics

• Tècniques de caracterització de materials: didracció de raigs X, microscòpia electrònica...

• Coneixements en l'estudi de pigments inorgànics.

• Coneixements en tractament de residus per a la reutilització en processos industrials.



Quarta. Sistema selectiu

4.1. La comissió encarregada de resoldre aquesta selecció valorarà els currículums de les persones aspirants d'acord amb el barem que figura en l'annex II.

Els mèrits al·legats en el currículum que no s'hagen justificat documentalment en el termini de presentació de sol·licituds no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.

4.2. La comissió avaluadora podrà declarar desert el procediment de selecció en què cas que valorats els mèrits i, si escau, realitzada la prova i l'entrevista, el perfil de les candidatures no s'ajusta en la totalitat a les necessitats del projecte.



Cinquena. Comissió avaluadora

5.1. La comissió avaluadora té l'estructura que figura en l'annex III d'aquesta convocatòria.

5.2. Els membres de la comissió han d'abstenir-se d'intervenir quan coincidisca en ells alguna circumstància de les previstes en els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

El president o presidenta podrà sol·licitar als membres de la comissió una declaració expressa de no trobar-se en cap de les circumstàncies previstes en els articles esmentats.

5.3. La comissió resoldrà tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes, així com en tot allò que puga produir-se en els casos no previstos.

El procediment d'actuació de la comissió s'ajustarà en tot moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

5.4. Per a qualsevol aclariment sobre la convocatòria, les persones interessades poden dirigir-se a la professora Eloisa Cordoncillo Cordoncillo adreça electrònica: cordonci@uji.es



Sisena. Presentació de sol·licituds

6.1. Les sol·licituds, formalitzades d'acord amb el model que s'adjunta en l'annex I, juntament amb el currículum i els documents que acrediten els mèrits al·legats, s'han de presentar en el Registre General de la Universitat Jaume I o per qualsevol dels procediments establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre (que es manté en vigor en aplicació del penúltim paràgraf de la disposició derogatòria única de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques), en el termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

A la sol·licitud cal adjuntar la documentació següent:

a) Fotocòpia del DNI, o del document equivalent en el cas de nacionals d'estats membres de la Unió Europea.

b) Fotocòpia del NIE o passaport en vigor en el cas de ciutadans estrangers no residents en territori espanyol.

c) Fotocòpia del títol o del dipòsit per a l'expedició d'aquest.

d) Fotocòpia del certificat acadèmic oficial on figuraran la titulació que es posseïsca i les qualificacions obtingudes.

e) Currículum amb els mèrits justificats documentalment.

f) Documentació acreditativa del coneixement de l'espanyol o de l'anglès

La documentació aportada haurà d'estar correctament legalitzada (Apostilla de la Haya o similar) i expedida originàriament en espanyol o anglès o bé traduïda per traductor jurat a qualsevol d'aquestes dues llengües.

En l'apartat «Codi» de la sol·licitud ha de figurar el número 18267

6.2. Les sol·licituds presentades a les oficines de Correus han de complir el procediment establert en l'article 205.3 del Reglament dels serveis de Correus: les sol·licituds s'han de presentar en un sobre obert perquè s'estampe el segell de dates en el part superior esquerra de les sol·licituds, i hi ha de figurar amb claredat el nom de l'oficina i la data. Si no es fa així, es considerarà presentada en la data d'entrada en el registre general d'aquesta universitat.

No serà necessària la compulsa dels documents que es presenten fotocopiats, n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre la seua autenticitat, així com les seues dades que figuren en la sol·licitud, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir les persones aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats que hagen sigut objecte de valoració.

6.3. Les persones aspirants que no posseïsquen la nacionalitat espanyola i tinguen dret a participar han de presentar fotocòpia del document que acredite la seua nacionalitat i, si escau, els documents que acrediten el vincle de parentiu i el fet de viure a expenses o estar a càrrec del nacional d'un altre estat amb el qual tinga l'esmentat vincle. Així mateix, han de presentar declaració jurada o promesa d'aquest que no està separat de dret del seu cònjuge i, si escau, del fet que l'aspirant viu a costa seua o està a càrrec seu.



Setena. Llista de persones admeses i resultat de la selecció

7.1. Finalitzat el termini per a presentar sol·licituds, el Vicerectorat dictarà una resolució per la qual s'aprovarà la llista de persones admeses i excloses en aquest procés selectiu, així com la composició de la comissió avaluadora encarregada de jutjar-lo.

7.2. Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria, els acords de la comissió avaluadora i el resultat d'aquest procés de selecció es publicaran en el tauler d'anuncis oficials (TAO) https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/



Vuitena. Norma final

Aquesta convocatòria, les seues bases i tots els actes administratius que es puguen derivar d'aquesta i de les actuacions de la comissió avaluadora, podran ser impugnats per part de les persones interessades en els casos i forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'Administració, si escau, podrà revisar les resolucions de la comissió avaluadora, d'acord amb l'esmentada norma.



Castelló de la Plana, 19 de juliol de 2019.– La rectora, p. d. c. (R 12.06.2018; DOGV 14 juny), el vicerector d'Investigació i Transferència: Jesús Lancis Sáez.





ANNEX I

Sol·licitud



Dades personals

Primer cognom: ...

Segon cognom: ...

Nom: ...

DNI:... Data de naixement: ...

Telèfon: ... Adreça electrònica: ...

Adreça i codi postal: ...

Localitat/comarca i província:

Codi: 18267

SOL·LICITE

La participació en la borsa de treball de ..., convocada per la Resolució de data ..., publicada en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número...



DECLARE

Que són certes les dades que s'hi consignen i que reunisc les condicions exigides per a l'ingrés en la funció pública i les assenyalades especialment en aquesta convocatòria.



(Signatura)



Castelló de la Plana, ... d ... de 20...



RECTORAT DE LA UNIVERSITAT JAUME I



He sigut informat que el Servei de Recursos Humans de la Universitat Jaume I durà a terme el tractament de les meues dades personals d'acord amb el Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679.



Informació bàsica sobre protecció de dades

Responsable del tractament: Universitat Jaume I.

Finalitat del tractament: gestió administrativa i econòmica del personal funcionari i laboral de la Universitat Jaume I.

Legitimació: Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic.

Destinataris: les dades poden ser comunicades a terceres parts per a finalitats vinculades al tractament de dades personals objecte d'aquest consentiment.

Drets: podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat de les vostres dades, i limitar o oposar-vos al tractament d'aquestes, davant la Secretaria General de la Universitat Jaume I mitjançant el registre electrònic (https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica).

Informació addicional: podeu consultar la informació addicional i detallada sobre aquest tractament de dades en https://www.uji.es/protecciodades/clausules/?=U017.





ANNEX II

Barem



A) Formació relacionada amb el projecte i perfil de la plaça

A.1) Expedient acadèmic de grau: fins a 25 punts.

A.2) Expedient acadèmic de postgrau: fins a 25 punts.

B) Experiència en activitats professionals o de R+D relacionades amb el projecte i perfil de la plaça (temps en el lloc de treball, publicacions, ponències i comunicacions presentades a congressos, participació en projectes d'investigació i/o contractes amb administració/empresa, estades en altres centres d'investigació): fins a 20 punts.

C) Altres mèrits (coneixement de l'anglès, valencià, informàtica, etc.): fins a 5 punts.

D) Entrevista opcional, destinada a avaluar els coneixements del candidat o candidata en relació amb les tasques a desenvolupar en el projecte: fins a 25 punts.

Serà possible aplicar coeficients correctors que mesuren l'adequació dels mèrits al·legats al perfil de la plaça.





ANNEX III

Comissió avaluadora



Comissió avaluadora titular:

President: el vicegerent de Personal i Organització de la Universitat Jaume I

Vocals: tres en representació de la Universitat Jaume I.

Secretari: un funcionari o funcionària de carrera del Servei de Recursos.

Comissió avaluadora suplent: la mateixa estructura.

Mapa web