RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2019, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professor o professora ajudants doctors, per al curs acadèmic 2019/2020.
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 8602 de 30.07.2019 | |
Número identificador: | 2019/7631 | |
Referència Base de Dades: | 007034/2019 | |
-
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Universitat Politècnica de València Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1
RESOLUCIÓ de 22 de juliol de 2019, de la Universitat Politècnica de València, per la qual es convoca un concurs de mèrits per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat laboral, en la figura de professor o professora ajudants doctors, per al curs acadèmic 2019/2020. [2019/7631]
De conformitat amb el que es disposa en la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril; el Reial decret legislatiu 5/2015 de 30 d'octubre pel qual s'aprova el text refós, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic, i l'Acord de Consell de Govern 24 de juliol de 2007, pel qual s'aprova la normativa de contractació i criteris d'avaluació per a la selecció de professorat contractat, s'obri un procés de selecció de professors ajudants doctors per a contractar-los en règim laboral, d'acord amb les següents bases:
Aquesta convocatòria té en compte el principi d'igualtat de tracte entre dones i homes pel que fa a l'accés a l'ocupació pública i utilitza un llenguatge inclusiu en la redacció, d'acord amb l'article 14 de la Constitució Espanyola i amb la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva entre dones i homes.
1. Objecte de la convocatòria
La present convocatòria té per objecte la cobertura de necessitats de docència en aquesta universitat, mitjançant la provisió de places de professors ajudants doctors amb les característiques que figuren en l'annex I.
2. Requisits dels aspirants
Les persones que desitgen participar en la present convocatòria hauran de reunir els següents requisits:
a) Haver complit setze anys i no superar l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) No haver sigut separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars a les corresponents a les places.
En cas de ser nacional d'un altre estat, hauran d'acreditar no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu estat, en els mateixos termes l'accés a l'ocupació pública.
c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques o funcions corresponents a les places convocades.
d) Estar en possessió del títol de doctor. En el cas de titulacions obtingudes en universitats estrangeres, haurà d'acompanyar-se una fotocòpia de la credencial que n'acredite l'homologació.
e) Tenir nacionalitat espanyola o ser nacional dels estats membres de la Unió Europea, així com els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret i els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.
Així mateix, s'estén igualment a les persones incloses en l'àmbit d'aplicació dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya en els quals siga aplicable la lliure circulació de treballadors.
Així mateix, hi podran participar els estrangers no inclosos en els apartats anteriors amb residència legal a Espanya.
f) Disposar d'avaluació positiva de la seua activitat, per a la contractació com a professor ajudant doctor, per part de l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació o per la Comissió Valenciana d'Acreditació i Avaluació de la Qualitat.
La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.
3. Sol·licituds
Les persones interessades en la present convocatòria formalitzaran la seua sol·licitud dirigida al rector de la Universitat a través del model d'instància que consta en annex III, i així mateix serà facilitada en els departaments afectats i en el Registre General (poden obtenir-se els models corresponents, així com informació d'aquesta convocatòria, a través de la pàgina web
http://www.upv.es/entidades/srh/pdi/579888normalc.html).
La presentació de sol·licituds es realitzarà en el Registre General de la Universitat, situat en la seu central, i els seus registres auxiliars en l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi i en l'Escola Politècnica Superior de Gandia, o per qualsevol dels sistemes previstos en l'article 16.4 de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Haurà de presentar-se una sol·licitud (per duplicat) per a cada plaça a la qual es desitge concursar, amb indicació del nom. Cas que es convoquen diverses places amb el mateix perfil i característiques i que estiguen agrupades en la convocatòria, haurà de presentar-se únicament una sol·licitud per a totes elles.
El termini de presentació de sol·licituds serà des de l'endemà de la publicació de la present convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana fins al 6 de setembre de 2019.
Els drets de participació seran de trenta euros, que s'ingressaran dins del termini de presentació d'instàncies, en efectiu o mitjançant transferència bancària, en el compte «Universitat Politècnica de València-Drets d'Examen», en Bankia, urbana Universitat Politècnica, nombre ÉS97 2038 6543 9060 0001 4194, especificant en el resguard el nom i cognoms i el nombre de la plaça o places que conformen el concurs en què es desitja participar.
Queden exempts del pagament o tindran una bonificació del 50 % del pagament dels drets de participació:
a) Els contribuents que siguen membres d'una família nombrosa de categoria especial o d'una família monoparental de categoria especial.
b) Les contribuents que siguen víctimes d'actes de violència sobre la dona que acrediten aquesta condició mitjançant qualsevol dels mitjans de prova previstos en la normativa autonòmica contra la violència sobre la dona en l'àmbit de la Comunitat Valenciana.
c) Els contribuents que siguen persones amb discapacitat, amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %.
d) Els contribuents que estiguen en situació d'expulsió social i aquesta s'acredite per l'òrgan competent en matèria de benestar social de l'ajuntament de residència.
e) Tindran una bonificació del 50 % del pagament dels drets d'examen a proves selectives, els membres de famílies nombroses de categoria general o d'una família monoparental de categoria general.
En cap cas el pagament realitzat en el compte bancari al fet que es fa referència suposarà el compliment del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.
A cada sol·licitud haurà d'acompanyar-se un únic exemplar de la següent documentació:
a) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat o passaport.
b) Original del resguard que justifique el pagament de 30, euros en concepte de drets de participació, o justificant d'exempció del pagament.
c) Curriculum vitae, que haurà de seguir els apartats i estructura especificats en el barem que consta en l'annex II, podent utilitzar-se el model que podran trobar en la pàgina Web http://www.upv.es/entidades/srh/pdi/579888normalc.html
d) Fotocòpia del títol de doctor.
e) Certificat acadèmic personal o document substitutiu (els concursants la titulació dels quals no siga espanyola, hauran de presentar certificat d'homologació del seu títol i certificat de la nota mitjana del seu expedient acadèmic emès pel ministeri espanyol d'Educació) i documents acreditatius de cadascun dels mèrits consignats en el currículum. Els mèrits al·legats en el currículum que no hagen sigut justificats documentalment no seran tinguts en compte. Una vegada finalitzat el termini d'admissió de sol·licituds no s'admetran nous mèrits.
f) Document justificatiu d'haver obtingut l'avaluació positiva de la seua activitat que s'indica en el requisit 6 de l'apartat 2, «Requisits dels aspirants».
g) Permís de residència, segons es detalla en el requisit 5, paràgraf 3, de l'apartat 2, «Requisits dels aspirants».
4. Informació respecte de les dades arreplegades
4.1. En compliment del que es preveu en el Reglament general de protecció de dades de la UE 2016/679 i la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, us informem que l'entitat responsable del tractament de les dades tractades a l'efecte d'aquesta convocatòria és la Universitat Politècnica de València.
4.2. La base legal per al tractament de les vostres dades personals és la necessitat de gestionar el procediment de selecció de personal i provisió de llocs de treball d'aquesta convocatòria.
4.3. No estan previstes cessions o transferències internacionals de les dades personals tractades.
4.4. Les persones interessades poden exercir els drets d'accés, rectificació, supressió, portabilitat, limitació o oposició al tractament aportant còpia d'un document oficial que les identifique (NIF-NIE, passaport), i si fora necessària, documentació acreditativa de la seua sol·licitud davant la Delegació de Protecció de Dades de la Universitat Politècnica de València (Secretaria General), Universitat Politècnica de València, Camí de Vera, s/n, 46022 València.
4.5. En cas de reclamació, l'autoritat competent és l'Agència Espanyola de Protecció de Dades.
4.6. Les dades es conserven en virtut de la legislació aplicable al present tractament.
5. Llista d'admesos
Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el director del departament farà pública la llista provisional d'aspirants admesos i exclosos en cadascun dels concursos convocats, amb indicació en aquest últim cas de la causa d'exclusió. Aquesta publicació s'efectuarà mitjançant exposició de les corresponents llistes en el tauler d'anuncis del departament i complementàriament i sense caràcter oficial en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració, que pot ser consultat a través de la web de la UPV, en el menú en el menú Perfiles/ PAS i PDI/ Eines i Recursos:
https://www.upv.es/perfiles/pas-pdi/tablon-de-anuncios-va.html
Seran motius d'exclusió:
Presentar la sol·licitud fora del termini establit
La falta de justificació de l'abonament dels drets de participació o de trobar-se exempt del pagament.
No acreditar el compliment dels requisits de l'apartat 2, «Requisits dels aspirants».
Els aspirants exclosos o omesos disposaran de cinc dies hàbils, comptats a partir del següent al de la publicació de la llista provisional, per a esmenar el defecte que n'haja motivat l'exclusió o l'omissió; no és esmenable, entre d'altres, la falta de pagament dels drets de participació dins del termini de presentació d'instàncies.
Transcorregut el termini d'esmena d'errors, es procedirà a la publicació pel mateix procediment de les llistes definitives d'aspirants admesos i exclosos.
6. Procés de selecció
El procés de selecció constarà de dues fases:
1a. Concurs de mèrits en el qual es valoraran els mèrits acreditats pels aspirants. Es valorarà fins a un màxim de 10 punts, sense perjudici de la puntuació per mèrit preferent que poguera correspondre. Per a superar aquesta fase del procés de selecció serà necessari aconseguir un mínim de 3 punts.
2a. Defensa projecte docent i entrevista. Als aspirants que superen la fase de concurs la comissió els citarà a una entrevista personal per a perfilar la selecció definitiva, que versarà sobre els seus mèrits, historial acadèmic, investigador i professional, i sobre tots aquells aspectes que la comissió considere rellevants relacionats amb el perfil docent de la plaça. Aquesta segona fase del procés de selecció es valorarà fins a un màxim de 4 punts, sent necessari per a superar-la aconseguir un mínim de 2 punts.
Així mateix, en aquesta fase, els candidats hauran de presentar davant la comissió un projecte docent d'una assignatura troncal o obligatòria vinculada amb el perfil de la plaça, per a defensar-la davant d'aquesta i que siga valorada.
Els aspirants estrangers hauran de superar, en el cas que així ho estime la comissió de selecció, una prova específica per a acreditar el coneixement de castellà a nivell de conversa i escriptura.
Si escau, també s'haurà de superar una prova específica per a acreditar el coneixement de l'idioma en el qual es requerisca la impartició de les assignatures segons indique la convocatòria.
A aquests efectes, el nivell de coneixement de llengües requerit és l'equivalent al nivell C1 de l'idioma corresponent. A aquells candidats que hagen inclòs i justificat en els seus respectius currículums la possessió d'un certificat de nivell C1 o superior en dita llengua, havent-ho obtingut en el cas de l'anglés en menys de cinc anys d'antiguetat, se'ls reconeixerà com acreditat el coneixement suficient dels dits idiomes. Els títols, diplomes i certificats en validesa a aquests efectes són els expedits per les escoles oficials d'idiomes, per les universitats espanyoles acreditades per l'Associació de Centres de Llengües en l'Ensenyança Superior (CertAcles), aixiní com els indicats en la normativa vigent en matèria lingüística, podent-se accedir a la dita informació a través de l'enllaç següent:
https://cdl.webs.upv.es/el-centro/normativa/normativa-oficial-certificaciones-competencia-lingueistica
7. Comissió de selecció
Els mèrits dels aspirants seran jutjats per comissions de selecció que tindran la següent composició:
Tres membres designats pel rector, entre els quals designarà al president, sent almenys un de l'àrea de coneixement a la qual correspon la plaça objecte de provisió.
Dos membres de l'àrea de coneixement designats pel consell del departament al qual pertanga la plaça, havent de ser de la mateixa àrea de coneixement que la de la plaça oferida, podent ser, en defecte d'açò, d'una àrea afí.
A falta de professorat de l'àrea de coneixement a la qual s'adscriu la plaça, es podrà designar d'una àrea afí.
La composició definitiva de cada comissió de selecció es publicarà en els taulers d'anuncis dels departaments corresponents, juntament amb les llistes definitives d'admesos i exclosos.
Tots els membres de les comissions de selecció hauran de pertànyer a cossos de funcionaris docents universitaris i ostentar titulació oficial igual o superior a la de la plaça convocada.
Les comissions de selecció es regiran, quant al funcionament, pel que es disposa en la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.
Els membres de les comissions s'abstindran d'intervenir quan es done alguna de les circumstàncies previstes en els articles 23 i 24 de la citada Llei 40/2015.
8. Desenvolupament del procés selectiu
En la sessió de constitució la comissió de selecció procedirà, d'acord amb el barem aplicable a cada figura contractual (que consta en annex II), a l'elaboració dels criteris de valoració dels mèrits dels aspirants, que hauran de publicar-se en el tauler d'anuncis del departament.
Publicats els criteris de valoració, la comissió de selecció es reunirà per a valorar els mèrits dels concursants. La comissió podrà sol·licitar l'aportació de documentació original per a comprovar la validesa dels mèrits inclosos en el currículum.
Valorats els mèrits dels aspirants, la comissió de selecció farà pública aquesta valoració en el tauler d'anuncis del departament fent-se constar la qualificació obtinguda per cadascun dels aspirants en cada apartat del barem.
Els aspirants que superen la fase de concurs seran convocats per a la realització de la defensa del projecte docent i entrevista davant la comissió mitjançant anunci publicat en el tauló del departament, amb una antelació de 48 hores a la data de realització, sense perjudici de la utilització d'altres mitjans de notificació que la comissió estime procedents.
9. Resolució del concurs
Finalitzat el procés de selecció la comissió conformarà una relació amb els aspirants que han superat ambdues fases del procés ordenant-los de major a menor segons la puntuació total que s'obtindrà sumant les qualificacions del concurs i la valoració de la defensa del projecte docent i entrevista personal, així com, si escau, la puntuació atorgada per mèrit preferent.
La comissió de selecció elevarà al rector la relació d'aspirants que han resultat aprovats, el nombre de la qual no pot ser superior al de places convocades. Per a la confecció d'aquesta relació es tindrà en compte el que s'assenyala més amunt, i s'interromprà la relació quan el nombre d'aspirants coincidisca amb el nombre de places convocades.
Aquesta relació es publicarà en el tauler d'anuncis del departament i complementàriament i sense caràcter oficial en el servidor UPV.notícies, grup de notícies UPV.administració que pot ser consultat a través de la web de la UPV, en el menú en el menú Perfiles / PAS i PDI / Eines i Recursos: http://www.upv.es/bin2/tablon?newsgroup=UPV.administracio&P_ESTILO=300&P_ID=v, així com certificació en la qual es faça constar el dia de la seua publicació en l'esmentat tauler d'anuncis. La publicació en el tauler d'anuncis del departament tindrà caràcter de notificació als concursants d'acord amb el que preveu l'article 45.1 b de la Llei 39/2015.
Finalment, es traslladarà al Servei de Recursos Humans les actes del concurs, incloent-hi la proposta de nomenament al rector de l'aspirant amb major puntuació, a fi de formalitzar la contractació laboral, i es constituirà amb la resta d'aspirants que hagen superat les dues fases del procés de selecció, una llista de reserva, segons l'ordre de puntuació final obtingut, que s'utilitzarà per a formalitzar, si escau, contractacions de durada determinada per a atendre necessitats sobrevingudes o substitucions.
10. Característiques dels contractes
a) Tipus de contracte: contracte laboral de naturalesa especial
b) Durada: dos anys, prorrogables si escau fins a un màxim de tres anys més. La durada màxima del contracte més les possibles pròrrogues no podrà superar els cinc anys.
En qualsevol cas el temps total de durada conjunta entre aquesta figura contractual i la d'ajudant en aquesta o diferent universitat no podrà excedir de vuit anys.
Dedicació a temps complet. Nombre d'hores setmanals: 37,5.
Activitats que cal exercir: les funcions inclouen obligacions docents (huit hores lectives i sis de tutoria), i de recerca, així com atenció a les necessitats de gestió i administració del departament.
Retribucions: estan determinades en el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, i es consideraran, si escau, aquelles variacions que aproven les administracions competents així com els òrgans de la Universitat Politècnica de València.
11. Documentació
Els candidats proposats per a la provisió de les places hauran de presentar la següent documentació:
a) Fotocòpia del DNI o passaport.
b) Fotocòpia acarada del títol.
c) Certificat mèdic oficial de no patir malaltia ni defecte físic o psíquic que li impedisca l'exercici de les funcions corresponents.
d) Declaració jurada de no haver sigut separat de l'Administració pública en virtut d'expedient disciplinari, i no trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública.
e) Fotocòpia acarada de l'avaluació positiva de la seua activitat.
12. Formalització i signatura dels contractes
El termini d'incorporació del candidat proposat serà establit en la resolució d'adjudicació, no podent ser superior a un mes des d'aquesta resolució. En el termini d'incorporació i amb anterioritat a l'inici de la prestació de serveis el candidat haurà de presentar la documentació a dalt indicada, que acredita que reuneix tots els requisits assenyalats en la convocatòria, així com els establits en la normativa aplicable i haurà de procedir a la formalització i signatura del contracte i alta en el règim de seguretat social corresponent.
En cas de no formalitzar-se el contracte en el termini anteriorment indicat, el candidat proposat perdrà el dret procedint-se a la contractació de l'aspirant següent, per l'ordre de puntuació.
13. Recursos
Contra les resolucions del departament i de les comissions de selecció podrà interposar-se un recurs d'alçada en el termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de ser publicades, tot açò de conformitat amb el que es disposa en els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Aquest recurs es podrà interposar davant l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant el rector, com a òrgan competent per a resoldre'l.
Contra aquesta convocatòria i les seues bases, que posen fi a la via administrativa, la persona interessada podrà interposar un recurs contenciós administratiu davant el jutjat del contenciós administratiu corresponent, en el termini de dos mesos comptadors de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el DOGV. Així mateix, amb caràcter potestatiu, es podrà interposar un recurs de reposició en el termini d'un mes des de l'endemà de la publicació, davant el mateix òrgan que ha dictat la resolució. Tot açò de conformitat amb el que estableixen els articles 112, 114, 115, 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i els articles 8, 14.2 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Tot açò sense perjudici que s'utilitze qualsevol altre recurs s'estime convenient.
València, 22 de juliol de 2019. El rector: Francisco José Mora Mas.
ANNEX I
Relació i categoria de les places oferides
CONVOCATÒRIA: C03/19
COMPOSICIÓ ARQUITECTÒNICA
Àrea: Composició Arquitectònica
Centre: ETS d'Arquitectura
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6274
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Introducció a l'Arquitectura. Desenvolupament Sostenible i Patrimoni
COMUNICACIÓ AUDIOVISUAL, DOCUMENTACIÓ I HISTÒRIA DE L'ART
Àrea: Comunicació Audiovisual i Publicitat
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6275
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Fonaments de la Imatge Digital. Fotografia Digital. Postproducció Digital i Efectes Especials
CONSERVACIÓ I RESTAURACIÓ DE BÉNS CULTURALS
Àrea: Pintura
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6276
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Mètodes de Projectes Tècnics en Conservació i Restauració de Béns Culturals. Taller 3 de Conservació i Restauració en Pintura de Cavallet
DIBUIX
Àrea: Dibuix
Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6277
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Disseny Bàsic i Creativitat. Investigació de Mercats i Usuaris
Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6278
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Taller de Disseny I. Gestió del Disseny
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6279
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Dibuix: Llenguatge i Tècniques. Narrativa seqüencial: el Còmic
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 5829
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Tecnologies de la Imatge II. Publicació Electrònica
ECONOMIA I CIÈNCIES SOCIALS
Àrea: Dret Mercantil
Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6280
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Dret de l'Empresa. Aspectes Legals i Sociològics de la Biotecnologia
Àrea: Economia Financera i Comptabilitat
Centre: Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6281
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Comptabilitat Financera i de Societats. Auditoria
ESCULTURA
Àrea: Escultura
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6283
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Escultura I. Ceràmica i Creació Interdisciplinària. Procediments Constructius en Fusta i Metall
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6282
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Escultura I. Escultura i Entorn Urbà. Teoria i Pràctiques Visuals a la Ciutat Contemporània
ESTADÍSTICA I INVESTIGACIÓ OPERATIVA APLICADES I QUALITAT
Àrea: Estadística i Investigació Operativa
Centre: ETS d'Enginyeria Industrial
Nre. de places: 2 Codi de la plaça o places: 6284 -6285
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Econometria. Control Estadístic de la Qualitat. Estadística. Investigació Operativa
INFORMÀTICA DE SISTEMES I COMPUTADORS
Àrea: Arquitectura i Tecnologia de Computadors
Centre: EPS d'Alcoi
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6286
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Estructura de Computadors. Disseny de Sistemes Operatius
ENGINYERIA I INFRAESTRUCTURA DELS TRANSPORTS
Àrea: Enginyeria i Infraestructura dels Transports
Centre: ETS d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6287
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Bases per a la Planificació i Gestió dels Sistemes de Transport. Modelització del Transport
Centre: ETS d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6288
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Camins i Aeroports. Seguretat Viària
ENGINYERIA ELÈCTRICA
Àrea: Enginyeria Elèctrica
Centre: ETS d'Enginyeria Industrial
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 5850
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Tecnologia Elèctrica. Accionaments Electromecànics. Integració d'Equips d'Automatització i Control en Instal·lacions Elèctriques
LINGÜÍSTICA APLICADA
Àrea: Filologia Anglesa
Centre: EPS de Gandia
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6291
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Anglès de Negocis (B2-C1)
Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6289
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Anglès Tècnic
Centre: ETS d'Enginyeria Industrial
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6290
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Anglès B2-A
MÀQUINES I MOTORS TÈRMICS
Àrea: Enginyeria Aeroespacial
Centre: ETS d'Enginyeria del Disseny
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6293
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Tecnologia Aeroespacial
Àrea: Màquines i Motors Tèrmics
Centre: EPS d'Alcoi
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6294
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Màquines Tèrmiques
ORGANITZACIÓ D'EMPRESES
Àrea: Organització d'Empreses
Centre: EPS d'Alcoi
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6296
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Direcció Comercial. Mètodes Quantitatius per a l'AJDa a la Presa de Decisions. Compres i Aprovisionaments. Comunicació Empresarial. Direcció i Tècniques de Vendes
PINTURA
Àrea: Pintura
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6297
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Fonaments del Color i de la Pintura
Centre: Facultat de Belles Arts
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6298
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Tecnologies de la Imatge II. Pintura i Fotografia
PROJECTES D'ENGINYERIA
Àrea: Projectes d'Enginyeria
Centre: EPS d'Alcoi
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6299
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Ergonomia. Gestió de la Innovació. Gestió d'ONGD. Oficina Tècnica. Projectes d'Enginyeria Química
QUÍMICA
Àrea: Química Analítica
Centre: ETS d'Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6300
Categoria: AJD Dedicació: TC
Perfil: Anàlisi Química I. Anàlisi Química II. Anàlisi Agrícola. Biosensors
TERM
ODINÀMICA APLICADA
Àrea: Màquines i Motors Tèrmics
Centre: ETS d'Enginyeria Industrial
Nre. de places: 1 Codi de la plaça o places: 6301
Categoria: AJD. Dedicació: TC
Perfil: Transmissió de Calor. Calor, Fred i Climatització. Biomaterials Polimèrics