Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juliol de 2021, de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball de l'escala tècnica bàsica de biblioteca de la Universitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9128 de 15.07.2021
Número identificador:  2021/7645
Referència Base de Dades:  007039/2021
 



RESOLUCIÓ de 8 de juliol de 2021, de la Universitat Jaume I de Castelló, per la qual es convoca concurs per a la provisió de llocs de treball de l'escala tècnica bàsica de biblioteca de la Universitat. [2021/7645]

En l'annex d'aquesta resolució es relacionen els llocs de treball, actualment vacants, dotats pressupostàriament i inclosos en la relació de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume, la provisió dels quals correspon realitzar pel procediment de concurs.

D'acord amb el Reial decret legislatiu 5/2015, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic i la Llei 4/2021, de 16 d'abril, de la Generalitat, de la funció pública valenciana, aquesta Gerència, en virtut de les competències delegades per la rectora, ha resolt convocar concurs de mèrits per a la provisió dels llocs de treball indicats en l'annex d'aquesta convocatòria, d'acord amb les següents:



Bases de la convocatòria



Primera. Persones participants

Pot participar en aquest concurs el personal funcionari de carrera de l'escala tècnica bàsica de biblioteca de la Universitat Jaume I de Castelló, qualsevol que siga la seua situació administrativa, excepte les persones que estiguen en situació de suspensió ferma i en excedència voluntària per interès particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

Les persones aspirants han de reunir els requisits i les condicions dels llocs de treball especificats en l'annex a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació.



Segona. Vacants i característiques

Es convoca a concurs els llocs vacants que figuren en l'annex d'aquesta convocatòria.



Tercera. Forma i termini de presentació de sol·licituds

Les sol·licituds i la documentació per a participar en aquest procediment s'han de presentar en el Registre Electrònic de la Universitat Jaume I en el termini de vint dies comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

Les sol·licituds s'han de presentar per via electrònica. El tractament de la informació per mitjans electrònics tindrà en compte el que s'estableix en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, i altres disposicions que siguen d'aplicació.

Per a presentar la sol·licitud per via electrònica es pot utilitzar el compte d'usuari de la Universitat Jaume I, un certificat digital de signatura electrònica, el DNI electrònic o el sistema d'identificació CLAVE. La sol·licitud s'ha de formalitzar en línia a través del Registre Electrònic de la Universitat Jaume I mitjançant el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I:

https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ (busqueu el codi 19472).

En la sol·licitud s'ha d'indicar:

En l'apartat «Exposa», literalment:

«Que he llegit les bases de la convocatòria; que la informació subministrada és certa i autoritze la verificació i acarament de les dades personals incloses en la sol·licitud, o que consten en l'expedient personal, i aquelles aportades en el procés selectiu; així com a la seua comprovació en els òrgans administratius corresponents.»

En l'apartat «Sol·licita»:

«Participar en el concurs de mèrits, per a la provisió dels llocs de treball de l'escala tècnica bàsica de biblioteca de la Universitat Jaume I de Castelló, codi assumpte: 19472.».

En la sol·licitud genèrica electrònica s'ha d'incloure, com a document adjunt, la sol·licitud de participació en concursos per a la provisió de llocs de treball, amb indicació dels llocs als quals s'opta, d'acord amb el següent model:

https://bit.ly/2GCbojp

A aquest efecte, la persona interessada ha de revisar les dades incloses en el seu expedient personal a través de l'aplicació IGLU (Recursos Humans > Expedient Laboral > Expedient) i comprovar que estan completes.

A la sol·licitud també s'ha d'adjuntar, en cas que la informació que figure en l'expedient personal siga incorrecta, la documentació original i còpia de les dades no incloses o inexactes, perquè siguen tingudes en compte en la valoració dels mèrits.

Finalment, en l'apartat «Destinació» s'indicarà Servei de Recursos Humans i després s'ha de prémer «Enviar» per a registrar la sol·licitud.

Les persones participants poden desistir de la sol·licitud dins del termini de presentació de sol·licituds. Després que haja transcorregut aquest termini no s'acceptarà cap desistiment i les persones participants quedaran vinculades al resultat del concurs.



Quarta. Barem de mèrits

El concurs de mèrits es resoldrà d'acord amb la normativa sobre barems generals d'aplicació als concursos de mèrits per a la provisió de llocs de treball del personal d'administració i serveis de la Universitat Jaume I i a les borses de treball que s'especifica. Aquest barem es pot consultar en:

https://bit.ly/2SPcM8N

Tenint en compte els llocs oferits, el barem aplicable serà el que corresponga segons l'esmentada normativa.

Com a mèrits específics es valorarà l'experiència en l'exercici de llocs amb funcions iguals o semblants fins a un màxim de tres punts, a raó de 0,10 punts per mes complet de serveis.

En cas d'empat, el lloc de treball s'adjudicarà d'acord amb el que es preveu a l'article 9 de la normativa esmentada anteriorment.





Cinquena. Comissió de valoració

La comissió de valoració de la convocatòria estarà composta per: president o presidenta, secretari o secretària i tres vocals, i s'haurà de designar el mateix nombre de suplents. Per a la seua composició s'atindrà a l'article 60 del Text refós de la Llei de l'Estatut bàsic de l'empleat públic, i es garantirà la paritat entre dones i homes.

El funcionament de la comissió de valoració s'ajustarà al que estableix la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.



Els successius anuncis relacionats amb aquesta convocatòria i els acords de la Comissió de valoració es publicaran en el Tauler d'Anuncis Oficial de la Universitat Jaume I, «Convocatòries PAS», https://www.uji.es/seu/info-adm/tao/ i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans https://www.uji.es/serveis/rrhh/.



Sisena. Adjudicació i presa de possessió

La Comissió de valoració, immediatament abans de redactar la proposta de resolució, posarà de manifest a les persones interessades, en el TAO-UJI i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans, la puntuació adjudicada en els diferents apartats de valoració del concurs.



Les persones interessades podran, en un termini de deu dies, al·legar i justificar el que consideren pertinent davant la Comissió de valoració del concurs.

La comissió de valoració elevarà proposta de resolució, amb les puntuacions obtingudes per cada persona aspirant, a la Gerència de la Universitat la qual, a la vista d'aquesta, dictarà la resolució del concurs que corresponga.

El lloc de treball adjudicat serà irrenunciable, excepte que abans de la finalització del termini de presa de possessió s'haguera obtingut un altre lloc mitjançant convocatòria pública o que transcórreguen més de dotze mesos entre la convocatòria i la resolució del concurs. En el primer cas, la persona adjudicatària estarà obligada a comunicar al Servei de Recursos Humans el lloc que haja triat dins del termini de la presa de possessió.

En la resolució del concurs s'indicarà expressament la data de cessament i de presa de possessió.



Setena. Recursos

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, i de conformitat amb el que es disposa en els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, es pot interposar amb caràcter potestatiu, recurs de reposició davant el mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la recepció d'aquesta publicació, o directament interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Castelló, dins del termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la recepció de la notificació.

Tot això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es considere procedent.

Contra els acords de la comissió de valoració es podrà interposar recurs d'alçada davant la rectora en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació o notificació, d'acord amb els articles 121 i següents de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre.



Castelló de la Plana, 8 de juliol de 2021. La rectora, p. c. d. (R 12.06.2018; DOGV 14 de juny), el gerent: Andrés Marzal Varó.

Mapa web