Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ número 259/2020, de 7 de juliol, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial, número 9, cap de Servei de Sistemes d'Informació i s'aproven les bases que regeixen la convocatòria. Convocatòria número LD 4/2020.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8905 de 15.09.2020
Número identificador:  2020/7118
Referència Base de Dades:  007079/2020
 



RESOLUCIÓ número 259/2020, de 7 de juliol, del director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana, per la qual es convoca la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball de naturalesa funcionarial, número 9, cap de Servei de Sistemes d'Informació i s'aproven les bases que regeixen la convocatòria. Convocatòria número LD 4/2020. [2020/7118]





L'article 29.2 de la Llei 11/2016, de 28 de novembre, de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana (d'ara en avant, l'Agència), sotmet la provisió dels llocs de treball de l'Agència a les normes de la Llei de funció pública valenciana.

Es troba vacant i pendent de provisió el lloc de treball número 9, cap de Servei de Sistemes d'Informació, d'acord amb la relació de llocs de treball aprovada per Resolució de 19 d'agost de 2019, del seu director (DOGV 8624, 30.8.2019) i modificada per Resolució núm. 93 de 8 d'abril de 2020, del seu director (DOGV 8789, 15.4.2020).



El sistema de provisió d'aquest lloc de treball és el de lliure designació, conforme al que es disposa en l'article 102 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana (d'ara en avant LOGFPV), i la citada relació de llocs de treball de l'Agència.

De conformitat amb l'article 80 del Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (d'ara en avant EBEP), i amb el citat article 102.1 de la LOGFPV, el procediment de lliure designació amb convocatòria pública, consisteix en l'apreciació discrecional per l'òrgan competent de la idoneïtat de les persones candidates en relació amb els requisits exigits per a l'acompliment del lloc.



En virtut d'això, d'acord amb el que es disposa en els articles 99 i següents de la LOGFPV i, de conformitat amb les atribucions de l'article 13.1.d del Reglament de funcionament i règim interior de l'Agència, de 27 de juny de 2019 (DOGV 8582, 2.7.2019), resolc:



Primer

Convocar per a la seua provisió pel sistema de lliure designació el lloc de treball que s'assenyala en l'annex I d'aquesta resolució.



Segon

Aprovar les bases que regiran la present convocatòria i que figuren en l'annex II d'aquesta resolució.



Tercer

Aprovar els models de sol·licitud d'admissió per a la provisió d'aquest lloc de treball i de declaració responsable, que figuren com a annex III i IV d'aquesta resolució.



Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es podrà interposar potestativament un recurs de reposició davant l'òrgan que ha dictat l'acte, en el termini d'un mes a comptar des de l'endemà de la notificació, d'acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, o bé recurs contenciós administratiu davant el jutjat contenciós administratiu corresponent en el termini de dos mesos, conforme al previst en els articles 8, 14 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altra acció que s'estime procedent.





València, 7 de juliol de 2020.– El director de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana: Joan A. Llinares Gómez.



ANNEX II

Bases de la convocatòria



Primera. Objecte i forma de provisió

És objecte d'aquesta convocatòria la provisió, pel sistema de lliure designació, del lloc de treball vacant de l'Agència de Prevenció i Lluita contra el Frau i la Corrupció de la Comunitat Valenciana descrit en l'annex I d'aquesta resolució.



Segona. Requisits de participació

1. Podrà participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de carrera de les diferents administracions públiques, institucions i entitats públiques, que reunisca els requisits i les condicions que estableix la normativa vigent i, en particular, els requisits per a la provisió del lloc de treball que es detallen en la convocatòria que s'efectua a través de la present resolució.

No podrà participar el personal suspés en ferm mentre dure la suspensió i el personal excedent voluntari per interés particular durant el termini legal obligatori de permanència en aquesta situació.

2. Els requisits de participació hauran de reunir-se en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds i gaudir dels mateixos durant tot el procediment de selecció fins al moment de la presa de possessió.



Tercera. Sol·licitud de participació, lloc i termini de presentació

1. La sol·licitud, acompanyada d'un historial professional de competències i capacitats, de la documentació acreditativa dels requisits i mèrits i de l'estudi exigit, ha d'adaptar-se al model que es publica en l'annex III d'aquesta convocatòria.

A la sol·licitud s'acompanyarà declaració responsable de la veracitat de la documentació aportada justificativa de la formació exigida com a requisit i mèrit, segons model que es publica en l'annex IV d'aquesta convocatòria.

Tots dos annexos es troben disponibles en la pàgina web de l'Agència:

https://www.antifraucv.es/es/portal-transparencia/informacion-institucional/

2. Les sol·licituds de participació es presentaran a través de qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Presentació a través de la seu electrònica de l'Agència:

https://sede.antifraucv.es/opencms/opencms/sede

Presentació en oficines de l'Agència (carrer Navellos, 14, porta 3, 46003 València): horari de 09.00 a 14.00 hores, de dilluns a divendres.

En el cas de no presentació a través del Registre Electrònic de l'Agència o de manera presencial, dins del termini de presentació d'instàncies, haurà de remetre's còpia del document que acredite la seua presentació a l'adreça de correu electrònic:

recursoshumanos@antifraucv.es

3. Únicament es prendran en consideració aquelles sol·licituds que s'ajusten al model de referència (annex III), adequadament emplenades, així com els documents que les acompanyen justificatius dels requisits i mèrits relatius al lloc de treball.

La no aportació d'aquesta documentació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

4. El termini de presentació serà de deu dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana. De manera prèvia o simultània, es remetrà la convocatòria per a la seua publicació en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes, i l'anunci de la mateixa es publicarà en el Boletín Oficial del Estado, així com en el Tauler d'anuncis i en el Portal de Transparència de l'Agència.



Quarta. Documentació acreditativa dels requisits, mèrits i estudi a aportar

1. A la sol·licitud s'acompanyarà la següent documentació:

a) En relació al compliment dels requisits per a participar:

a.1) Nomenament com a funcionari de carrera del subgrup de titulació que dona accés al lloc al qual s'opta o documentació que l'acredite.

a.2) Titulació universitària configurada com a requisit.

a.3) L'acreditació de l'experiència haurà de ser demostrada, documentalment, mitjançant certificat, informe o full de serveis de l'administració pública, institució pública o entitat pública d'origen i, en el seu cas, d'aquelles altres en les quals haguera prestat serveis, en el qual es faça constar l'exercici de funcions en els àmbits materials descrits com a requisit en cadascun dels llocs que són convocats.



La no aportació de la documentació acreditativa suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

a.4) Acreditació de la formació específica configurada com a requisit del lloc de treball.

La no acreditació documental de la formació suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria.

b) En relació als mèrits s'acompanyarà justificant de tots els al·legats, així com un historial professional de competències i capacitats (currículum complet).

Només seran tinguts en compte els mèrits perfeccionats amb anterioritat a la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Els aspirants es responsabilitzen expressament de la veracitat de la documentació aportada, com a requisit o mèrit. En cas de falsedat o alteració d'algun document decauran en el dret a la participació en la present convocatòria, amb independència de la responsabilitat al fet que pertocara.

L'Agència es reserva el dret a requerir en qualsevol moment del desenvolupament del procediment l'aportació de la documentació original dels requisits i/o mèrits que es considere necessària.

c) Els qui sol·liciten participar en el procediment de selecció, hauran d'aportar un estudi tenint en compte les funcions del lloc, fent referència als següents continguts:

– Proposta de Pla de Sistemes d'Informació en escenaris distribuïts en alta disponibilitat que complisca amb les obligacions establides pel Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional de Seguretat en l'àmbit de l'Administració Electrònica i pel Reial decret 4/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l'Esquema Nacional d'Interoperabilitat en l'àmbit de l'Administració Electrònica i les normes que els desenvolupen.

– Proposta de les polítiques de seguretat i mesures complementàries necessàries per a la implantació del teletreball en situacions d'emergència.

– Proposta d'un pla anual d'explotació TIC en el qual es reporte la situació dels Sistemes d'informació de l'Agència a la Direcció.



Per a la redacció de l'estudi, es prendran com a base les dades presents en el Portal de Transparència de l'Agència i qualsevol altre remarcable, citant-lo expressament en les referències del document elaborat.



Aquest estudi tindrà una extensió màxima de 12 pàgines (6 fulls a doble cara), en tipus de lletra Arial 11, interlineat simple i marges justificats. En la qualificació de l'estudi es valoraran, principalment, els aspectes següents:

– la claredat i correcció en l'estructuració i l'exposició de les idees i qüestions abordades;

– la coherència, racionalitat, raonabilitat i viabilitat de les propostes formulades, prenent en consideració la seua justificació, argumentació i possibilitat d'aplicació en l'Agència;

– el grau de detall i precisió de les propostes i aspectes tractats; i,



– la innovació, originalitat i creativitat de les idees i propostes plantejades.

La no presentació de la documentació requerida en aquest apartat c, suposarà l'exclusió de la persona participant en la convocatòria a aquest lloc de treball.



Cinquena. Comprovació del compliment dels requisits de participació

La persona titular de l'àrea d'Administració, Gestió Econòmica i Recursos Humans de l'Agència comprovarà el compliment dels requisits dels participants i, si escau, requerirà a les persones interessades perquè en un termini de deu dies hàbils realitzen les esmenes que procedisquen.



Una vegada realitzats els tràmits anteriors, emetrà informe preceptiu i vinculant en relació amb les sol·licituds que complisquen els requisits, i ho remetrà a la persona titular de la direcció de l'Agència per a la seua resolució conforme al que es preveu en la LOGFPV i en l'article 13.1d del seu Reglament de funcionament i règim interior de 27 de juny de 2019.



Sisena. Avaluació i resolució de la convocatòria del procediment de selecció

1. Amb caràcter previ a la resolució, es podran realitzar entrevistes a totes o a alguna de les persones participants en la convocatòria que reunisquen els requisits exigits, per a la comprovació dels mèrits al·legats i avaluació del contingut de l'estudi presentat, a què es refereix l'anterior base quarta, així com de les habilitats, actituds i aptituds de les persones aspirants en relació amb les funcions concretes a desenvolupar i els principis d'actuació del personal de l'Agència a què es refereix l'article 5 del seu Reglament de funcionament i règim interior.



Per a l'apreciació i avaluació de l'estudi presentat podrà recórrer-se a l'assessorament per personal qualificat procedent d'altres administracions.

2. La persona titular de la direcció de l'Agència resoldrà, de conformitat amb el que s'estableix en l'article 102.3 de la LOGFPV, bé la seua adjudicació a la persona que considere més idònia per a l'acompliment del lloc de treball convocat, bé que es declare desert, fins i tot existint persones que reunisquen els requisits exigits, si considerara que cap resulta idònia per al seu acompliment.

3. La resolució de nomenament es motivarà amb referència al compliment per la persona triada dels requisits exigits en la convocatòria, així com dels mèrits i capacitat tinguts en compte per a considerar que resulta la més idònia per a l'acompliment del lloc de treball.

4. La resolució de la convocatòria haurà d'indicar el termini en el qual haja de tindre lloc la presa de possessió en el nou destí.

5. La resolució serà objecte de publicació en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i en el Butlletí Oficial de les Corts Valencianes.

6. La present convocatòria es resoldrà en un termini no superior a dos mesos, comptats des de l'endemà a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Mapa web