Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 8 de juliol de 2021, del síndic major de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, per la qual s'eleva a definitiva la relació provisional d'admesos i admeses al concurs oposició per a la cobertura, a través del torn de promoció interna, d'una plaça d'ajudant o ajudanta de la Unitat d'Auditoria de Sistemes de la Informació, subgrup A2, sector administració general, i es convoca l'aspirant admés a la realització de la primera part del primer exercici. Convocatòria 03/2019.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9129 de 16.07.2021
Número identificador:  2021/7608
Referència Base de Dades:  007084/2021
 



RESOLUCIÓ de 8 de juliol de 2021, del síndic major de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, per la qual s'eleva a definitiva la relació provisional d'admesos i admeses al concurs oposició per a la cobertura, a través del torn de promoció interna, d'una plaça d'ajudant o ajudanta de la Unitat d'Auditoria de Sistemes de la Informació, subgrup A2, sector administració general, i es convoca l'aspirant admés a la realització de la primera part del primer exercici. Convocatòria 03/2019. [2021/7608]

Per mitjà de la Resolució de 13 de novembre de 2020, del síndic major, es va publicar l'Acord d'11 de novembre de 2020, del Consell de la Sindicatura de Comptes de la Comunitat Valenciana, pel qual es prorrogava el termini d'execució de les convocatòries incloses en l'oferta pública d'ocupació de 2019 fins al 31 de desembre de 2021 (BOCV i DOGV de 23.11.2020).

Per mitjà de la Resolució de 14 de desembre de 2020, del síndic major, es va publicar l'acord del Consell de la Sindicatura de Comptes pel qual s'ajornava la data a partir de la qual tindria efecte la reactivació del calendari de desenvolupament dels processos derivats de l'oferta pública d'ocupació per a 2019, fins a les 00.00 hores del dia 9 de maig de 2021 (BOCV i DOGV de 17.12.2020).

A la vista de tot el que antecedeix, d'acord amb el que es preveu en la base 7.5 de la convocatòria (DOGV i BOCV de data 28.06.2019), resolc:



Primer

Aprovar i publicar la relació definitiva de persones admeses que s'adjunta en l'annex I.



Segon

Convocar la persona admesa a la realització de la primera part del primer exercici, que se celebrarà en el lloc, data i hora que s'especifiquen a continuació:

Primera part del primer exercici:

Lloc: seu de la Sindicatura de Comptes. Carrer de Sant Vicent Màrtir, núm. 2. 46002 València.

Data: 6 de setembre de 2021.

Hora: 11.30 hores.



Tercer

El participant ha d'adoptar les mesures necessàries per a evitar la generació de riscos de propagació de la malaltia Covid-19, així com la mateixa exposició a aquests riscos, d'acord amb el que s'estableix en el protocol que s'adjunta com a annex I a aquesta resolució. Per consegüent, es prega la màxima col·laboració en el desenvolupament de l'exercici.

L'opositor ha d'anar proveït del seu document nacional d'identitat, permís de conduir o passaport, així com de la declaració responsable que s'adjunta en l'annex II degudament emplenada, mascareta i bolígraf.



Quart

Contra aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs contenciós administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l'endemà de la publicació, davant de la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, de conformitat amb els articles 10.1.c i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant això, es pot interposar potestativament un recurs de reposició davant del mateix òrgan que va dictar l'acte contra el qual es recorre, en el termini d'un mes comptador des de l'endemà de la publicació, o qualsevol altre recurs que s'estime procedent.



València, 8 de juliol de 2021.– El síndic major: Vicent Cucarella Tormo.



ANNEX I

Torn promoció interna



DNI/CIF COGNOM 1 COGNOM 2 NOM TORN

XXXXXX794S MARTÍNEZ LÓPEZ JOSÉ ANTONIO PI









ANEXO II

Protocol Covid per a la realització del primer exercici,

mesures que han de complir els aspirants



1. Abans d'entrar a l'examen

– Els aspirants han d'acudir al lloc de celebració de l'examen proveïts de mascareta quirúrgica o FFP2 i bolígrafs propis. No es permetran les mascaretes que estiguen proveïdes de vàlvula exhaladora. No es permetrà l'accés al lloc d'examen sense mascareta.

– Durant tot el temps de permanència en el centre d'examen és obligatori l'ús de la mascareta, excepte els casos previstos en la normativa. Aquesta circumstància s'ha d'acreditar amb un informe facultatiu i s'ha de comunicar amb caràcter previ al dia de l'examen al tribunal de selecció.

– En el moment de la identificació, el personal responsable pot sol·licitar als aspirants que es retiren la mascareta.

– S'accedirà a l'aula amb el material mínim indispensable per a la realització de l'examen. Aquest material ha d'anar en una sola bossa o motxilla, de grandària xicoteta, que cada aspirant ha de portar sempre amb ell mateix.

– No es permetrà l'accés al recinte a les persones acompanyants, llevat que l'aspirant requerisca assistència personal. En cas que porten en vehicle algun aspirant, hauran d'abandonar les instal·lacions tan prompte com siga possible.

– Se seguiran en tot moment les indicacions del personal de l'organització, així com les indicacions marcades quant al trànsit i circulació de persones, ús de material higiènic, accés a lavabos i a la resta d'instal·lacions.



2. Entrada a l'examen

– S'atindrà a la senyalització de les portes d'entrada formant una fila ordenada per a l'accés al centre d'examen.

– S'haurà d'extremar en tot moment la precaució i respectar la distància interpersonal d'1,5 metres, evitar aglomeracions i realitzar una circulació fluida.

– En el moment en què es realitze l'entrada a l'edifici, s'haurà d'accedir de manera ordenada i l'aspirant es dirigirà sense dilació a l'aula assignada.

– L'aspirant ha de portar el DNI i la declaració responsable emplenada i signada (annex II). És imprescindible presentar-los per a accedir a l'aula.

– S'haurà de procedir a la higiene de mans en els expenedors de solució hidroalcohòlica situats en les entrades de les aules d'examen, on es depositaran les declaracions responsables.

– S'utilitzaran les escales en lloc de l'ascensor. Aquest s'utilitzarà únicament en cas de necessitat o limitació física i serà d'ús preferent per a persones amb discapacitat. En tot cas, només hi haurà una persona per viatge.



3. Durant el desenvolupament del primer exercici

– Situe el DNI al cantó superior esquerre de la taula, on ha d'estar visible en tot moment.

– La bossa o motxilla que porte es col·locarà en terra, davall del seient. No es podrà prestar, amprar o intercanviar cap material.

– Utilitze bolígraf blau o negre per a realitzar l'examen.

– Durant tot l'exercici s'haurà de mantindre la mascareta posada. Cal evitar tocar-se els ulls, el nas i la boca. En tossir o esternudar es cobrirà la boca i nas amb el colze flexionat.



4. Eixida de l'examen

– Una vegada finalitzat l'examen, sempre d'acord amb les indicacions del personal de l'organització, s'abandonarà l'aula de manera ordenada i sempre amb la mascareta posada.

– Els aspirants hauran d'abandonar les instal·lacions de la manera més ràpida possible, guardant la distància interpersonal d'1,5 metres, sense parar-se a conversar, i evitar qualsevol tipus d'agrupació o contacte.



5. Instruccions relacionades amb la Covid-19.

5.1. Comunicació prèvia

Amb caràcter previ al dia de celebració de l'examen, s'ha de comunicar per correu electrònic al tribunal de selecció perquè ho valore:



– Si l'aspirant presenta símptomes compatibles amb la Covid-19, si se li ha diagnosticat la malaltia i no ha finalitzat el període d'aïllament o si es troba en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de la Covid-19.

Si els símptomes compatibles amb la Covid-19 o el diagnòstic de la malaltia es produeixen dins de les 24 hores immediatament anteriors a l'hora de celebració de l'examen, i no han pogut manifestar-se abans de l'examen al tribunal, l'aspirant s'ha d'abstindre d'acudir al lloc de l'examen i ha de comunicar la causa de la seua no assistència tan ràpidament com puga de la manera que s'assenyala més avant.

– Si l'aspirant es troba dins de la població vulnerable a Covid-19, i indicar si necessita alguna adaptació per a la realització de l'examen.



La comunicació es realitzarà a través del correu sindicom@gva.es i s'adjuntarà el justificant mèdic degut o una declaració jurada signada per l'aspirant.

5.2. Declaració responsable de no tindre símptomes de la Covid-19 (annex II)

S'ha d'imprimir, emplenar i signar el document «Declaració responsable de no presentar símptomes compatibles amb la Covid-19» i lliurar-lo en l'entrada al personal de l'organització.







ANNEX III

Declaració responsable Covid-19



El sotasignat, participant en les proves selectives de concurs oposició per a cobertura mitjançant promoció interna, d'una plaça d'ajudant de la Unitat d'Auditoria de Sistemes de la Informació, subgrup A2, declara que, d'acord amb el deure que li imposen l'article 4 del Reial Decret llei 21/2020, de 9 de juny, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per a fer front a la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19, així com les mesures preventives acordades per les autoritats sanitàries per a fer front a la crisi sanitària ocasionada per la Covid-19:



– No presenta símptomes compatibles amb la Covid-19, no es troba en període d'aïllament per haver-se-li diagnosticat la malaltia, ni està en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de Covid-19.



– Que durant la seua permanència en les instal·lacions del centre en què ha sigut convocat complirà les instruccions de seguretat relatives a la Covid-19 que es relacionen a continuació. Aquesta és una relació de mesures preventives no exhaustiva que es completarà, si és el cas, amb les indicacions que aporte en tot moment el personal de l'organització.



L'aspirant es compromet a

1. Utilitzar el gel desinfectant existent a l'entrada de les aules i lliurar aquest document degudament emplenat i signat.

2. Utilitzar en tot moment la mascareta de seguretat, excepte els casos previstos en la normativa acreditats per personal facultatiu.

3. Mantindre una distància de seguretat amb la resta dels companys.



4. Seguir estrictament les indicacions del personal del centre.

5. Usar el lavabo seguint les pautes d'ús marcades en cada centre.



6. Utilitzar l'avantbraç en tossir o esternudar i tindre present que el virus es propaga tant en tossir i esternudar (a través de gotetes en l'aire) com a través del contacte directe.

7. Utilitzar mocadors d'un sol ús per a eliminar secrecions respiratòries i depositar-los en els contenidors disponibles en aules i banys.

8. No romandre en corredors i zones comunes, ni esperar els companys a l'interior del centre.

9. Accedir al centre sense acompanyants i amb el material imprescindible per al desenvolupament dels exàmens.



Nom i cognoms: Signatura:

NIF/NIE:

Mapa web