Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 17 de juliol de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2018-2019. Referència 1479/18.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8345 de 24.07.2018
Número identificador:  2018/7122
Referència Base de Dades:  007170/2018
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat Miguel Hernández
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, A/A1



RESOLUCIÓ de 17 de juliol de 2018, de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, per la qual es convoquen diverses places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral per al curs 2018-2019. Referència 1479/18. [2018/7122]

Per Resolució del rector, amb data de 17 de juliol de 2018, s'ha disposat el següent:



«De conformitat amb el que estableix la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d'abril, el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, sobre règim i retribucions del personal docent i investigador contractat laboral de les universitats públiques valencianes i sobre retribucions addicionals del professorat universitari, els estatuts i el Reglament General del Personal Docent i Investigador de la Universitat Miguel Hernández d'Elx, aprovat pel Consell de Govern en la sessió de 7 de juny de 2006, en la seua última redacció aprovada el 14 de desembre de 2016, i d'altra normativa de general aplicació; la Universitat Miguel Hernández d'Elx (UMH) convoca: concurs públic per a la provisió de les places de personal docent i investigador en règim de contractació laboral, conforme als punts següents:



Característiques de la convocatòria



Primera. Nombre i característiques de les places convocades

Es convoquen les places de personal docent i investigador que especifica l'annex I.



Segona. Requisits generals i específics

2.1. Els requisits generals que hauran de complir les persones aspirants a les places convocades són els que s'especifiquen a continuació:

a) Tindre complits els 16 anys i no haver complit l'edat de jubilació.



b) No haver patit separació, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l'administració de l'Estat o de l'administració autonòmica, local o institucional, ni trobar-se en situació d'inhabilitació per sentència ferma per a l'exercici de funcions públiques. Les persones aspirants la nacionalitat dels quals no siga l'espanyola hauran d'acreditar, igualment, no estar sotmeses a cap sanció disciplinària o condemna penal que impedisca, en el seu estat, l'accés a la funció pública.

c) Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

d) Estar en possessió de la titulació corresponent.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.

2.2. Els requisits específics per a concursar en les places de professorat universitari són els que estableix l'annex II.

A més, per a la categoria de professorat associat en Ciències de la Salut, únicament podran presentar sol·licitud, els facultatius i facultatives especialistes de les àrees assistencials a les quals corresponguen les places convocades. Igualment, per a aquesta categoria és requisit imprescindible estar en possessió de la llicenciatura en medicina i cirurgia, llicenciatura en farmàcia, grau en medicina o en farmàcia. En els casos en els quals corresponga, caldrà estar en possessió del títol de psicologia, podologia o fisioteràpia. En qualsevol cas, és requisit imprescindible ocupar plaça en una de les institucions sanitàries, de les que arreplega el conveni subscrit entre la Universitat Miguel Hernández, la Conselleria de Sanitat i la Diputació Provincial d'Alacant (DOGV núm. 3437, de 18.02.1999), o de les que aprova la Comissió Mixta de l'esmentat conveni.

La concurrència dels requisits anteriors haurà d'estar referida a una data anterior a l'expiració del termini de presentació d'instàncies.





Tercera. Sol·licituds

3.1. Termini.

El termini de presentació de sol·licituds serà de 10 dies hàbils comptadors a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

3.2. Sol·licituds i documentació que cal presentar.

Necessàriament, s'hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a les quals s'opte.

Las persones interessades en formar part d'aquesta convocatòria hauran de presentar la documentació següent:

A) Instància segons model de la UMH, que es troba en l'annex IV, que li serà facilitada en el Registre General o en els centres de gestió de campus d'aquesta universitat i que està disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios.

B) Fotocòpia del DNI o, en cas de no posseir la nacionalitat espanyola, del document que acredite la seua identitat i data de naixement.

C) Fotocòpia del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició que corresponga, d'acord amb els requisits de l'annex II. En cas de titulacions estrangeres, hauran d'acreditar l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.



D) Fotocòpia de la certificació acadèmica oficial de les titulacions consignades en el currículum.

E) Curriculum vitae, segons model d'aquesta universitat, que serà facilitat en el Registre General o en els centres de gestió de campus i disponible en la pàgina web de la UMH http://serviciopdi.umh.es/formularios. També serà vàlid, a aquests efectes, el currículum en format normalitzat CVN de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT).

F) Resguard que justifique el pagament de 27,36 euros en concepte de drets de participació que s'ingressaren en el compte corrent «Concursos i Oposicions» de l'entitat bancària següent:

Banc de Sabadell: ES07-0081-1017-67-0001079617 Universitat Miguel Hernández d'Elx.

El pagament de la taxa es justificarà amb la impressió del segell de l'entitat bancària on s'haja efectuat l'ingrés o el resguard original d'haver abonat els drets de participació, havent de fer constar: nom i cognoms, número de carnet d'identitat i indicació del número de la plaça a la qual es concursa.

El pagament de la taxa es podrà fer efectiu a través de la pàgina web: www.umh.es/recibos, tipus oposicions i concursos, subtipus concurs docent. Si s'utilitza aquesta via, l'acreditació del pagament es farà presentant el justificant en què conste el codi d'autorització i la referència de la plaça per la qual es fa aquest, o mitjançant el rebut degudament segellat pel banc.

Aquelles persones que acrediten ser beneficiaris de família nombrosa de 1a o general abonaran el 50 % de la totalitat de les taxes.

Estaran exemptes del pagament de la taxa les persones que acrediten patir una discapacitat en grau igual o superior al 33 %, mitjançant certificació de reconeixement de la discapacitat, i les que acrediten ser beneficiàries de família nombrosa de 2a i honor o especial.

La realització de l'ingrés, en cap cas, suposarà substitució del tràmit de presentació dins del termini i en la forma escaient de la sol·licitud.

Serà motiu d'exclusió inesmenable del procediment l'absència d'ingrés efectiu dels drets d'examen en el termini previst per a la presentació de sol·licituds.

L'exclusió per no complir algun dels requisits de la convocatòria o la no presentació a la prova no comportarà el dret a la devolució de les taxes.

G) Per a les categories indicades a continuació, a més:

G.1 Places de professorat associat:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb algun dels documents següents:



a) Fotocòpia d'informe de vida laboral expedit per la Tresoreria General de la Seguretat Social.

b) En cas de ser empleades o empleats públics (personal funcionari o laboral) fotocòpia del certificat de serveis prestats.

c) Qualsevol altra documentació que acredite el compliment dels requisits que estableix l'annex II.

G.2 Places de professorat associat en Ciències de la Salut:

S'acreditarà l'exercici de l'activitat professional remunerada, fora de l'àmbit acadèmic universitari, amb certificació de serveis prestats en què s'acredite que presta els seus serveis en la institució sanitària en la qual es convoca la plaça.

3.3. La documentació referida adés es presentarà en el Registre General de la Universitat, o en els registres auxiliars d'aquest, en horari de 09.00 a 14.00 hores, o en els registres i les oficines a què es refereix l'article 38 de la Llei 30/199, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en virtut del que estableix la disposició final setena, disposició derogatòria única, apartat 2, últim paràgraf, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



L'oficina de Registre General de la Universitat Miguel Hernández, està situada en l'av. de la Universitat, s/n, edifici Rectorat i Consell Social, CP 03202 Elx-Alacant.

Les sol·licituds que es presenten a través de les oficines de Correos s'hauran de contindre en sobre obert per a ser datades i segellades pel personal de Correos, abans de la seua certificació, i haurà de figurar clarament el número de l'oficina i la data.

3.4. Admissió de sol·licituds.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de les persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de les persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat (http://serviciopdi.umh.es/).



Quarta. Protecció de dades personals

Les dades de caràcter personal aportades pels aspirants seran tractades pel Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans d'aquesta universitat, per a la gestió de les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i la gestió de recursos administratius contra les propostes de provisió d'aquestes places, d'acord amb el que disposa el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades.

Les dades de caràcter personal aportades només es conservaran durant el temps necessari per a les finalitats del tractament per a les quals han sigut arreplegades.

La Universitat Miguel Hernández d'Elx és la responsable del tractament de les dades i, com a tal, garanteix els drets d'accés, rectificació, oposició, supressió, portabilitat i limitació del tractament quant a les dades facilitades. Per a exercir els drets indicats s'haurà de dirigir per escrit a: Universitat Miguel Hernández d'Elx, Servei Jurídic, a l'atenció del delegat de Protecció de Dades, edifici Rectorat i Consell Social, av. de la Universitat s/n, 03202, Elx-Alacant. De la mateixa manera, la Universitat es compromet a respectar la confidencialitat de les seues dades i a utilitzar-les de conformitat amb la finalitat de la seua recollida.





Cinquena. Composició de les comissions de contractació

5.1. Les comissions de contractació dels concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador contractat estaran formades per cinc membres titulars i els seus corresponents suplents, i correspon al rector el nomenament dels seus membres i la designació de les tres cinquenes parts d'aquests i la presidència de la Comissió. La resta de membres seran nomenats pel rector, oït el departament que no tindrà caràcter vinculant.

5.2. La composició nominal concreta de cadascuna de les comissions es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.



Sisena. Criteris de valoració de les comissions de contractació

6.1. Una vegada constituïda, la Comissió corresponent fixarà i farà públics amb anterioritat a l'acte d'obertura de la documentació presentada per les persones aspirants, els criteris per a la valoració dels mèrits d'aquests i la puntuació mínima a obtindre pels candidats i candidates.

6.2. Cadascuna de les persones aspirants podrà obtindre un màxim de 10 punts, dels quals 7 correspondran als mèrits aportats i 3 a l'adequació de l'aspirant a l'activitat docent i, si escau, d'investigació a realitzar.

6.3. Els 7 punts a atorgar per mèrits aportats seran concedits per la Comissió de Contractació, d'acord amb els criteris generals següents:



6.3.1. Per a places de professorat associat

a) Valoració de les activitats professionals extra-universitàries, o, si escau, obra artística. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.3.2. Per a places de professorat associat en Ciències de la Salut

a) Valoració de les activitats professionals extrauniversitàries. Màxim 5 punts.

b) Altres mèrits. Màxim 2 punts

6.4. Els 3 punts a atorgar per adequació de la persona aspirant a l'activitat docent o d'investigació a realitzar, seran concedits per la Comissió de Contractació pel que fa a les necessitats específiques de la Universitat posades de manifest en la convocatòria de la plaça.



Setena. De les proves

Els concursos per a la provisió de places de personal docent i investigador es realitzaran en qualsevol dels campus de la UMH i constaran d'una primera prova d'avaluació, i si la Comissió ho entén necessari, d'una segona prova consistent en la realització d'una entrevista. En el transcurs dels seus treballs, la Comissió de Contractació podrà sol·licitar els informes que estime oportuns per al millor acompliment de les seues funcions.

7.1. Admissió de sol·licituds.

Els i les aspirants hauran de presentar tantes sol·licituds i documentació com places a què s'opte, indicant-ne en cadascuna el contingut de la convocatòria.

Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, es publicarà la llista provisional de persones admeses i excloses i els motius d'exclusió en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

A través del Registre General, les persones interessades que ho entenguen necessari, podran formular reclamacions dirigides al responsable del Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans en un termini de 5 dies hàbils comptadors des de la publicació de les llistes. Revisades les reclamacions es publicarà la relació definitiva de persones admeses i excloses en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

7.2. Primera prova.

La primera prova consistirà en la valoració per la Comissió dels mèrits del candidat o candidata i de l'adequació de l'aspirant a les necessitats de la Universitat expressades en la convocatòria.

En el termini fixat, el president o presidenta procedirà a la constitució de la Comissió i a establir els criteris d'avaluació específics, que hauran de conformar el que estableix, amb caràcter general, la present convocatòria. De tot això es donarà publicitat en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/.

Amb posterioritat a la publicació dels criteris d'avaluació, el president o presidenta procedirà a obrir la documentació i a aplicar-los als i les concursants admesos.

En el termini màxim de 3 dies hàbils des de la finalització dels treballs de la Comissió, es farà pública en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat (TOUMH) i a títol informatiu, en la pàgina web de la Universitat http://serviciopdi.umh.es/ la valoració de les persones aspirants en la primera prova i el resultat d'aquesta, així com la proposta de provisió de la plaça en cas que no calga, segons el parer de la Comissió, passar a la segona prova.

La Comissió podrà fer la segona prova quan finalitzada la primera hi haja concursants que superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, tres dels seus membres.

7.3. Segona prova.

Si escau, amb la publicació de la valoració dels i les aspirants en la primera prova, se'ls citarà per a la realització de la segona prova, indicant lloc, dia i hora. El termini per a la realització de la segona prova, no podrà ser inferior a 3 dies hàbils ni superior a 10 dies hàbils, des que es publique la citació.

La segona prova que serà pública, consistirà en una entrevista en la qual la Comissió debatrà amb el o la concursant, durant un temps màxim de 3 hores, sobre els documents presentats en la primera prova, i de tots aquells aspectes curriculars i documentals que considere rellevants per a la seua millor selecció.

Amb anterioritat al començament de la segona prova, la Comissió de Contractació publicarà, en el seu lloc de realització, els criteris de valoració qualitativa d'aquesta.

Finalitzada la segona prova i en el termini màxim de 3 dies hàbils, la Comissió farà públics els resultats de l'avaluació que en aquesta prova li mereix cada persona aspirant, així com la proposta de provisió de la plaça.



Huitena. De la proposta de provisió

8.1. En qualsevol cas, el temps transcorregut entre la publicació de les llistes definitives de persones admeses i la proposta de provisió del concurs no podrà excedir de 3 mesos.

Les comissions de contractació proposaran al rector la relació del candidat proposat o la candidata proposada per a la seua contractació.

En els concursos en els quals no calga passar a la segona prova, la proposta de provisió s'ordenarà de major a menor puntuació, sempre que els i les aspirants superen el mínim quantitatiu que estableixen els criteris de valoració i, a més, obtinguen el vot favorable de, com a mínim, 3 dels membres de la Comissió. En cas d'empat, el president o presidenta de la Comissió tindrà vot de qualitat.



Quan s'hagen convocat diverses places d'igual categoria en una mateixa àrea de coneixement i amb idèntiques activitats docents i investigadores, se citarà els i les concursants proposats per l'ordre de valoració que se n'haja efectuat, perquè procedisquen a triar vacant.



En les places de professorat associat, l'ordre de puntuació dels i les aspirants establit en la primera prova quedarà constituït com a llista de reserva per al curs acadèmic en què es convoque la plaça.



En cap cas, es podran fer més propostes de provisió que places convocades. Tots els concursos es podran resoldre amb l'absència de proposta de provisió de la plaça o places.

Les persones concursants que no hagen sigut proposades per a ser nomenades per a la plaça objecte de concurs no podran al·legar cap dret sobre places vacants.

8.2. Expedient administratiu del concurs.

El dia hàbil següent al de finalitzar l'actuació de la Comissió, el secretari o la secretària d'aquesta entregarà en la Secretaria General de la Universitat, a través del Registre General o auxiliars, l'expedient administratiu del concurs, que incorporarà els documents següents:

a) Acta de constitució de la Comissió.

b) Criteris de valoració de la primera prova.

c) Acta en la qual conste la valoració de la primera prova i la motivació del vot dels membres de la Comissió, per a cada concursant.



d) Si escau, acta en la qual conste la motivació del vot dels membres de la Comissió respecte de la segona prova, per a cada concursant.



e) Acta de proposta de provisió de les persones concursants que siga procedent, per ordre de preferència per a la seua contractació.

f) Documentació presentada pels i les concursants, així com qualsevol altra que la Comissió haja tingut en compte en el seu treball.

Els i les concursants que no hagen obtingut plaça, amb la sol·licitud prèvia a la Secretaria General de la Universitat, podran retirar la documentació presentada al concurs en el termini d'un mes des que resulte ferma la resolució administrativa (o judicial, si escau) del concurs. A partir d'aquest termini, la Universitat disposarà d'aquesta documentació, i procedirà a destruir-la.



Novena. De la contractació

9.1. Contractació de la persona candidata.

A la vista de la proposta de provisió feta per la Comissió, i si ho entén oportú, el rector determinarà l'efectivitat de la proposta. El Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans comunicarà la incorporació del nou professorat als departaments implicats.

9.2. Tràmits de la contractació.

El centre de gestió de campus que corresponga citarà el candidat proposat o la candidata proposada perquè, en un termini màxim de 3 dies hàbils, es persone en aquest centre a fi d'aportar la documentació acreditativa de complir els requisits que estableix la convocatòria i procedir, si escau, a la signatura de tota la documentació que calga per a la formalització de la seua contractació, que serà remesa immediatament al Servei de Personal Docent i Investigador i de Gestió Econòmica dels Recursos Humans per a la seua tramitació. Transcorregut aquest termini sense haver-se personat, la persona candidata perdrà el dret, i es procedirà a citar la següent i, si escau, successives.

En cas de renúncia explícita d'un candidat o candidata, amb anterioritat a la presentació de la documentació acreditativa dels requisits, s'aplicarà el mateix procediment de citació de l'apartat anterior.





Desena. Dels recursos

Contra les resolucions de les comissions de contractació es podrà interposar un recurs d'alçada, que preveu l'article 121 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini d'un mes, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquestes resolucions. El recurs es podrà interposar davant de l'òrgan que va dictar l'acte que s'impugna o davant del rector de la UMH com a òrgan competent per a resoldre'l.



Onzena. Característiques dels contractes

Els contractes laborals del personal docent i investigador tenen naturalesa especial (art. 2.2. del Decret 174/2002).

Els contractes del personal docent i investigador contractat en règim laboral es formalitzaran per escrit, d'acord amb el model que, a aquest efecte, ha aprovat el Consell de Govern d'aquesta universitat.

Les retribucions són les que determina el Decret 174/2002, de 15 d'octubre, del Govern Valencià, considerant-se, si escau, aquelles variacions que aproven els òrgans competents d'aquesta universitat.



Les retribucions íntegres mensuals seran les que estableix l'annex III.

En l'annex I s'especifica el codi o número de la plaça, el tipus de contracte, la dedicació, el departament, l'àrea de coneixement a què s'adscriu la plaça, activitats que cal exercir i durada del contracte. La data d'inici del contracte que figura en l'annex I estarà vinculada a la signatura d'aquest amb anterioritat o en el mateix dia de l'assenyalat com a inici, en cas contrari l'inici del contracte coincidirà amb la data de formalització d'aquest.



Abreviatures utilitzades:

ASSO: Professorat associat

ASSOCS: Professorat associat en Ciències de la Salut

P03 (3+3): Dedicació a temps parcial (3 h lectives + 3 h tutories/setmana)

DFC: Des de la firma de contracte



Dotzena. Règim de recursos

Les convocatòries de places de personal docent i investigador contractat i tots els actes administratius que se'n deriven, podran ser impugnades en els casos i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Tots els actes de notificació dels procediments que s'inicien com a conseqüència d'admetre els recursos regulats en la present resolució, es faran amb text íntegre, en els taulers del Registre General i a títol informatiu, en la pàgina web http://serviciopdi.umh.es/.»



Elx, 17 de juliol de 2018.– La vicerectora de Professorat, p. d. (RR 0730/11, de 19.05.2011; DOGV 6530 de 27.05.2011 i RR 646/15 de 29.04.2015, DOGV 7522 d'11.05.2015), la professora: Eva Aliaga Agulló.





ANNEX I



Núm. de plaça: DC2870

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Farmacologia, Pediatria i Química Orgànica

Àrea de coneixement: Farmacologia

Perfil: Docència en farmacologia. Hospital General Universitari d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Núm. de plaça: DC2871

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Farmacologia, Pediatria i Química Orgànica

Àrea de coneixement: Pediatria

Perfil: Docència en pediatria. Hospital General Universitari d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 31.08.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Núm. de plaça: DC801

Categoria: ASSO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Física I Arquitectura de Computadors

Àrea de coneixement: Arquitectura i Tecnologia de Computadors

Perfil: Docència en xarxes de computadors

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019



Núm. de plaça: DC1161

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Enginyeria

Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Perfil: Docència en farmàcia i tecnologia

Farmacèutica. Hospital Vega Baixa (Oriola).

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital Vega Baixa Oriola



Núm. de plaça: DC1521

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Enginyeria

Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Perfil: Docència en farmàcia i tecnologia

Farmacèutica. Centre Socioassistencial Doctor Esquerdo.

Durada del contracte: DFC FINS AL 30.09.2019

Centre assistencial: Centre Socioassistencial Doctor Esquerdo



Núm. de plaça: DC1547 (2/2)

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Enginyeria

Àrea de coneixement: Farmàcia i Tecnologia Farmacèutica

Perfil: Docència en farmàcia i tecnologia farmacèutica. Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant.

Durada del contracte: DEL 01.04.2019 fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant.



Núm. de plaça: DC324 (1/2)

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Medicina Clínica

Àrea de coneixement: Medicina

Perfil: Docència en cardiologia. Hospital General

Universitari d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 31.03.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant







Núm. de plaça: DC255

Categoria: ASSO

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Cirurgia

Perfil: Docència en cirurgia

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019



Núm. de plaça: DC2624

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: PATOLOGIA I CIRURGIA

Àrea de coneixement: Cirurgia

Perfil: Docència en cirurgia. Hospital General d'Elda.

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Elda



Núm. de plaça: DC511

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en fisioteràpia. Hospital General Universitari d'Elx.

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Elx



Núm. de plaça: DC516

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Fisioteràpia

Perfil: Docència en fisioteràpia a l'Hospital

General Universitari d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Núm. de plaça: DC2628

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Oftalmologia

Perfil: Docència en oftalmologia. Hospital General Universitari d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 30.09.2019

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Alacant



Núm. de plaça: DC291 (1/2)

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Otorinolaringologia

Perfil: Docència en otorinolaringologia. Hospital

Universitari de Sant Joan d'Alacant.

Durada del contracte: DFC fins al 31.03.2019

Centre assistencial: Hospital Universitari de Sant Joan d'Alacant



Núm. de plaça: DC288 (1/4)

Categoria: ASSOCS

Dedicació: P03 (3+3)

Departament: Patologia i Cirurgia

Àrea de coneixement: Urologia

Perfil: Docència en urologia. Hospital General Universitari d'Elx

Durada del contracte: DFC fins al 31.12.2018

Centre assistencial: Hospital General Universitari d'Elx









ANNEX II

Requisits específics per a participar en concursos docents a places de contractació



Professorat associat

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional fora de l'àmbit acadèmic universitari.



Professorat associat en Ciències de la Salut

Especialistes de reconeguda competència que acrediten exercir la seua activitat professional en la institució sanitària en què es convoca la plaça.







ANNEX III

Retribucions mensuals de personal docent i investigador contractat laboral (*)



Professorat associat i professorat associat en Ciències de la Salut

Professorat associat



Sou Complement de destinació Total mensual

Temps parcial P03 (3+3) 165,11 € 94,96 € 260,07 €





(*) Les pagues extraordinàries es percebran pels imports que establisca la legislació vigent i sempre que no es perceben a càrrec d'una altra administració pública.

Mapa web