Ficha disposicion

Ficha disposicion





ORDRE 2/2015, de 31 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, de convocatòria de subvencions destinades a les escoles de música dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2015.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 7606 de 02.09.2015
Número identificador:  2015/7269
Referència Base de Dades:  007172/2015
 



ORDRE 2/2015, de 31 d'agost, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, de convocatòria de subvencions destinades a les escoles de música dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana per a l'exercici 2015. [2015/7269]

PREÀMBUL



El Decret 7/2015, de 29 de juny, del president de la Generalitat, pel qual determina les conselleries en què s'organitza l'administració de la Generalitat, en l'article 6, assigna a la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, entre altres competències, les relacionades amb les bandes de música.

Dins de les disponibilitats pressupostàries de l'any 2015, la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport convoca aquestes subvencions destinades a les escoles de música que impartixen ensenyaments que no conduïxen a l'obtenció de títols amb validesa acadèmica o professional, inscrites en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana, de titularitat de les corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre, per a contribuir al finançament parcial de les despeses derivades de la contractació i de l'alta en la Seguretat Social del personal docent d'aquestes escoles, així com de despeses del personal no docent o d'altres despeses corrents d'aquestes durant l'exercici 2015.

Per això, d'acord amb el que disposa la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, que aprova el Reglament de desplegament de l'esmentada llei; el Decret 7/2015, de 29 de juny, del president de la Generalitat, i el Decret 8/2015, de 29 de juny, del president de la Generalitat, pel qual nomena vicepresidenta, consellers, secretària i portaveu del Consell.





ORDENE



Article 1. Objecte

Convocar, en règim de concurrència competitiva, la concessió de subvencions, dins dels límits pressupostaris que s'aproven per a la finalitat esmentada, destinades a les escoles de música que impartixen ensenyaments que no conduïxen a l'obtenció de títols amb validesa acadèmica o professional, inscrites en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana, de titularitat de les corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre, per al finançament parcial de les despeses derivades de la contractació i de l'alta en la Seguretat Social del personal docent de les escoles de música, així com de despeses del personal no docent o d'altres despeses corrents d'aquestes escoles durant l'últim trimestre de 2014 i els tres primers trimestres de 2015.



Article 2. Dotació econòmica

La Llei 8/2014, de 26 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l'Exercici 2015, conté la línia pressupostària T1576000, inclosa en el programa 422.40, en el capítol IV, destinada a l'esmentada finalitat, i que no ha sigut retingut per import de 5.394.220,04 euros.

L'import esmentat podrà ser incrementat com a conseqüència d'una generació, una ampliació o una incorporació de crèdit que no requerirà d'una nova convocatòria, de conformitat amb el que preveu l'article 58, apartat 2, lletra a, punt quart, del Reglament de la Llei General de Subvencions. Així mateix, el referit import podrà ser minorat quan, en el marc de les polítiques d'estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera, s'adopten mesures de no disponibilitat que afecten els crèdits de la línia de subvenció finançada.



Article 3. Política de la competència de la Unió Europea

De conformitat amb els articles 3.4 i 7.4 del Decret 147/2007, de 7 de setembre, del Consell, pel qual es regula el procediment de notificació i comunicació a la Comissió Europea dels projectes de la Generalitat dirigits a establir, concedir o modificar ajudes públiques (DOCV 5596, 11.09.2007), esta convocatòria està exempta de notificació a la Comissió Europea perquè no es d'aplicació l'article 107, apartat 1, del Tractat de Funcionament de la Unió Europea, atés que les ajudes van dirigides a entitats que no realitzen activitats econòmiques i, per tant, no afecten els intercanvis comercials entre els estats membres.





Article 4. Pronunciament de la Comissió Delegada del Consell d'Hisenda i Pressupostos

Segons el que establix el Decret 198/2004, d'1 d'octubre, del Consell, pel qual s'adequa la composició de la Comissió Delegada del Consell per a Assumptes Econòmics i es regula el seu funcionament, i el Decret 80/2011, d'1 de juliol, del Consell, pel qual es modifica la denominació i la composició de l'esmentada comissió, esta convocatòria no necessita el pronunciament de l'ara denominada Comissió Delegada del Consell d'Hisenda i Pressupostos, ja que no té una especial incidència pressupostària i econòmica.



Article 5. Aprovació de les bases i dels models de la convocatòria



Aprovar les bases per les quals es regix esta convocatòria, incloses com a annex I d'esta orde, així com el models de sol·licitud generats telemàticament.





DISPOSICIONS ADDICIONALS



Primera. Documents en poder de l'Administració de la Generalitat

1. En el cas que els documents, d'acord amb les normes aplicables, que s'han d'adjuntar a la sol·licitud de concessió de subvencions ja estiguen en poder de qualsevol òrgan de l'administració actuant, l'entitat interessada podrà acollir-se al que establix l'apartat f de l'article 35 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, sempre que es faça constar el número d'expedient, la data i l'òrgan o dependència on van ser presentats o, si és el cas, emesos, i que no hagen transcorregut més de cinc anys des de la finalització del procediment a què corresponen.

2. Per al cas d'impossibilitat material d'obtindre els documents esmentats, l'òrgan competent podrà requerir a l'entitat sol·licitant la seua presentació o, si no és possible, l'acreditació per altres mitjans dels requisits als quals fan referència aquests documents.

3. En tot cas, de conformitat amb el que disposen els articles 4 i 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, pel qual s'establixen mesures de simplificació i de reducció de càrregues administratives en els procediments gestionats per l'Administració de la Generalitat i el seu sector públic, a les entitats que concórreguen a aquesta convocatòria no se'ls exigirà la presentació dels documents a què fan referència els preceptes esmentats, ni en el moment de formular la sol·licitud ni tampoc, si resulten beneficiàries, en el de justificar el pagament de les subvencions concedides.



Segona. Incidència en les dotacions de despesa

La implementació i el desenvolupament posterior d'esta orde hauran de ser atesos amb els mitjans personals i materials de la conselleria competent en matèria d'educació, en la quantia prevista en els pressupostos anuals corresponents.





DISPOSICIONS FINALS



Primera. Normativa

En tot allò que no regula aquesta ordre, caldrà ajustar-se al que disposa la Llei de la Hisenda Pública de la Generalitat, el text refós de la qual va ser aprovat pel Decret Legislatiu de 26 de juny de 1991; els preceptes bàsics de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei General de Subvencions.



Segona. Delegació de competències

Es delega en la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport la facultat de dictar, quan siga procedent, les resolucions per les quals s'accepte la renúncia a les subvencions atorgades i aquelles que deixen sense efecte les subvencions concedides o en minoren la quantia; també es delega l'esmentada facultat per a dictar les resolucions per les quals s'exigisca el reintegrament d'imports indegudament percebuts en el marc d'aquesta convocatòria.

Es delega en la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial les competències per a aprovar el pla estratègic de subvencions de la conselleria, que comprendrà tant les pròpies del departament com les dels organismes públics vinculats o dependents, aprovar mitjançant una ordre les oportunes bases reguladores de la concessió de les subvencions, acordar i imposar les sancions que corresponga en matèria de subvencions, de conformitat amb l'article 160.2 de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.

Es delega en la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial la resolució dels expedients de reintegrament de la subvenció que siguen pertinents i se l'autoritza per a l'ampliació dels terminis de presentació d'instàncies i justificacions, quan es considere aconsellable per al desenvolupament i l'execució d'aquesta ordre, d'acord amb l'article 49 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú (BOE 285, de 27 de novembre).



Tercera. Entrada en vigor

Aquesta ordre entrarà en vigor l'endemà de la publicació en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.



València, 31 d'agost de 2015



El conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport,

VICENT MARZÀ IBÁÑEZ





ANNEX I

Bases de la convocatòria de subvencions destinades a les escoles de música dependents de corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre per a l'exercici 2015



Primera. Objecte de la subvenció

Aquesta convocatòria té com a objecte la concessió de subvencions destinades a les escoles de música que impartixen ensenyaments que no conduïxen a l'obtenció de títols amb validesa acadèmica o professional, inscrites en el Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana, de titularitat de les corporacions locals o d'entitats privades sense ànim de lucre, a fi de contribuir al finançament parcial de les despeses derivades de la contractació i de l'alta en la Seguretat Social del personal docent de les escoles de música, així com de les despeses del personal no docent o d'altres despeses corrents d'aquestes escoles durant l'últim trimestre de 2014 i els tres primers trimestres de 2015. Aquestes subvencions es concediran pel procediment de concurrència i prorrateig, d'acord amb l'article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.



Segona. Sol·licitants i requisits

1. Podran sol·licitar aquestes subvencions les corporacions locals i les entitats privades sense ànim de lucre de la Comunitat Valenciana que siguen titulars d'escoles de música, sempre que de conformitat amb el que preveu l'article 13.1 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, es complisquen els requisits següents:

a) Que en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds d'aquesta convocatòria, les escoles de música figuren inscrites com a tals en la secció específica del Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana. Les escoles de música que s'hagen inscrit en l'any 2015 han d'haver iniciat el tràmit de la inscripció abans del 31 de desembre de 2014.

b) Que les persones titulars de les escoles de música privades siguen entitats sense ànim de lucre.

c) Que en cas d'haver sigut beneficiàries del mateix tipus d'ajudes en l'exercici anterior, hagen presentat la corresponent justificació.



d) Que el primer dia hàbil del mes de novembre de 2014 estiga iniciada l'activitat de l'escola de música.

e) Que disposen de personal docent contractat i donat d'alta en la Seguretat Social per al curs 2014-2015, amb efectes, almenys, del primer dia hàbil del mes de novembre de 2014.

f) Que es troben al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i amb de la Seguretat Social, segons el que establix el punt 1 lletra e de l'article 14 de la Llei General de Subvencions esmentada.



2. No obstant això, si l'escola de música d'una corporació local està gestionada a través d'un concessionari, la gestió de l'ensenyament haurà de ser al 100 %, i en aquest cas sol-licitarà i percebrà la subvenció el concessionari que serà el beneficiari als efectes previstos en aquesta ordre sempre que aquest complisca els requisits i obligacions, i qualsevol disposició prevista en aquesta ordre per a les entitats privades.



3. Quedaran excloses d'aquesta convocatòria les entitats en què concórrega alguna de les circumstàncies previstes en els articles 13.2 i 13.3 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.



Tercera. Formalització de les sol·licituds i termini de presentació

1. La sol·licitud es formalitzarà de manera telemàtica. Aquest procediment de sol·licitud, degudament subscrit pel representant legal de la corporació local o entitat privada sense ànim de lucre titular de la corresponent escola de música, juntament amb la documentació indicada en la base quarta d'aquesta convocatòria s'omplirà pels mitjans electrònics facilitats pels servidors d'informació de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport (article 28, Llei 3/2010, de 5 de maig, de la Generalitat, de l'Administració Electrònica de la Comunitat Valenciana (DOCV 6262, 07.05.2010). Finalitzat el tràmit, es presentarà el document de sol·licitud degudament firmat pel representant legal de l'entitat per registre d'entrada en les direccions territorials d'Educació, Investigació, Cultura i Esport corresponents o a través de qualssevol dels mitjans establerts en l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.



2. La presentació de la documentació de sol·licitud d'aquestes ajudes per altres mitjans diferents dels previstos en aquesta convocatòria en determinarà l'exclusió.

3. El termini de tramitació i presentació del justificant de sol·licitud generat a partir de la formalització telemàtica per registre serà de 20 dies hàbils, comptador des de l'endemà de la publicació d'aquesta ordre en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. L'incompliment del mencionat termini determinarà l'exclusió de la convocatòria.



Quarta. Documentació que s'ha de presentar per mitjans electrònics

1. Juntament amb la formalització telemàtica de la sol·licitud i la resta de dades complementàries que hi figuren, totes les entitats sol·licitants hauran d'adjuntar per mitjans electrònics la documentació següent:



a) En cas de ser una escola de música d'àmbit supramunicipal, entenent aquella en què el personal docent es desplaça a diverses localitats distintes d'aquella en què tinga la seu per a impartir els ensenyaments de música als alumnes residents en eixes poblacions haurà d'adjuntar un certificat acreditatiu on consten: les dades de l'escola de música d'àmbit supramunicipal, les localitats ateses, les hores setmanals i especialitats impartides en cada localitat, amb indicació dels dies de la setmana en els quals s'impartixen les classes. Aquest certificat ha d'anar degudament signat per la secretaria de l'entitat.



b) Adjuntar els certificats acreditatius dels cursos de formació musical corresponents al personal docent contractat de l'escola de música. Perquè els certificats puguen incloure's en la relació indicada en aquest apartat hauran de correspondre a cursos que tinguen els requisits següents:

b.1. Posseir la condició de curs de formació musical.

b.2. Estar homologat i reconegut per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, organitzats per la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV) o qualsevol altre organisme públic amb la diligència de reconeixement de l'acció formativa per part de la direcció general competent en la matèria.



b.3. Indicar la duració del curs, en hores de formació.

b.4. Haver-se cursat durant els cinc últims cinc anys.

c) El model de domiciliació bancària en cas de nova perceptora o canvi de compte bancari, ha d'anar acompanyat de l'escrit, segell i firma de l'entitat bancària on figure el compte i titular i degudament subscrit pel representant o la representant legal de l'entitat sol·licitant. El model de domiciliació bancària està disponible en la pàgina web http://www.cece.gva.es/subvencions o en l'Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, per la qual es regula la comprovació i el procediment de registre de comptes bancaris de les persones físiques i jurídiques que es relacionen econòmicament amb l'Administració del Generalitat (DOCV 6548, 21.06.2011). Segons el que disposa l'article 6.2 de la indicada Ordre 18/2011, de 17 de juny, de la Conselleria d'Economia, Hisenda i Ocupació, la persona física que sol·licite l'alta d'una domiciliació bancària en representació d'una associació musical podrà no presentar els documents vàlids en dret que deixen constància fidedigna de la seua representació, si aquesta entitat figura donada d'alta en el Registre de Representants de la Comunitat Valenciana o en el Registre de Contractistes i Empreses Classificades de la Comunitat Valenciana. En aquest cas, autoritzarà l'òrgan administratiu perquè realitze les comprovacions o les validacions informàtiques oportunes en els registres corresponents.



d) Si és procedent, certificat de la Secretaria de l'entitat respecte de l'organisme autònom, empresa pública o un altre ens de dret públic que gestiones l'escola de música. En cas de gestió indirecta, s'ha d'aportar la documentació acreditativa de la relació jurídica amb l'entitat que explota l'escola de música.

e) Presentar pel Registre d'Entrada juntament amb el justificant de la sol·licitud, la programació anual del curs 2014-2015 on conste el diagnòstic inicial, l'organització general de centre i el disseny de l'oferta formativa. El document haurà d'anar signat per la persona titular de la Secretaria de l'entitat amb el vistiplau de la Direcció de l'escola de música.

f) Si l'entitat titular de l'escola fa servir espais i/o recursos humans compartits amb un altre centre d'educació reglada, es justificarà la compatibilitat horària dels dos ensenyaments (tan per als recursos materials com humans).

2. Les corporacions locals sol·licitants també hauran d'omplir, de conformitat amb el model inclòs en la sol·licitud, el certificat expedit per la persona titular de la Secretaria de la corporació local, en el qual s'acredite:

a) La resolució o l'acord adoptat per l'òrgan competent de l'entitat local per a formular la sol·licitud de la subvenció.

b) El compromís de la corporació local de complir les obligacions que es deriven de la concessió de la subvenció en cas de resultar beneficiària.

c) El compromís d'incloure una partida pressupostària destinada al manteniment de l'escola de música en els pressupostos de l'entitat local per a l'exercici 2015.

d) L'entitat declara no estar incursa en cap prohibició per a obtindre la condició de beneficiaria assenyalada en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE 276, 18.11.2003).

En cas que la gestió de l'escola de música es realitze a través d'organismes autònoms, empreses públiques o altres ens de dret públic dependents de l'entitat local, s'haurà de presentar un certificat expedit per la persona titular de la Secretaria de la corporació local, acreditant que la corporació local és titular de l'escola de música.



3. Les entitats privades sol·licitants també hauran d'omplir, de conformitat amb el model inclòs en la sol·licitud, la declaració responsable de la persona que tinga la representació legal de l'entitat privada, en la qual declara sota la seua responsabilitat que:

a.1. La sol·licitant figura inscrita, en el registre que legalment corresponga, com a entitat sense ànim de lucre i aportar el certificat actualitzat expedit pel registre d'associacions o de fundacions acreditatiu de la inscripció de l'entitat en el mencionat registre, en el supòsit que es tracte d'una entitat d'aquest tipus.

a.2. L'escola de música de la qual és titular l'entitat sol·licitant figura inscrita com a escola de música en la secció específica del Registre de Centres Docents de la Comunitat Valenciana.

a.3. L'òrgan competent de l'entitat ha adoptat l'acord per a formular la sol·licitud de la subvenció.

a.4. La societat musical es compromet a complir totes les obligacions que es deriven de la concessió de la subvenció en el cas de resultar beneficiària.

a.5. L'òrgan competent de l'entitat ha acordat facultar-lo, com a representant legal d'aquesta, per a subscriure la sol·licitud de subvenció i realitzar tots els tràmits relacionats amb l'esmentada sol·licitud.



En la declaració responsable a què fa referència aquest apartat a es farà constar que l'entitat disposa de tota la documentació acreditativa del que s'hi ha declarat.

a.6. L'entitat declara no estar incursa en cap prohibició per a obtindre la condició de beneficiària assenyalada en l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions (BOE 276, 18.11.2003).

a.7. L'entitat declara que es troba en el supòsit d'exempció del pagament de l'impost d'activitats econòmiques.

b) Fotocòpia compulsada de l'ITA (Informe de Treballadors en Alta, fins al 30 de juny) actualitzat o informe de vida laboral d'un codi compte cotització del període en el qual el professorat ha estat contractat en el curs escolar 2014 -2015 i, si s'escau, els rebuts de pagament del règim especial de treballadors autònoms del mateix mes, on consten tots els membres de la plantilla de personal docent i no docent de l'escola de música.

c) Acreditació que l'entitat sol·licitant es troba al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social.



Respecte d'això, i de conformitat amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, en el model de sol·licitud es farà constar l'autorització perquè l'òrgan instructor obtinga de forma directa, a través de certificats electrònics, l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, de conformitat amb l'article 22.4 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

En el cas de no conferir esta autorització, l'entitat privada sol·licitant haurà d'aportar els certificats següents:

c.1. Certificat de l'Agència Estatal d'Administració Tributària, que acredite que es troba al corrent de les seues obligacions.

c.2. Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social, acreditatiu que es troba al corrent en el compliment de les seues obligacions davant de la Seguretat Social.

c.3. Certificat de la Direcció Territorial de la Conselleria d'Hisenda i Administració Pública corresponent, acreditatiu que no té deutes de naturalesa tributària amb la Generalitat.

d) Documentació acreditativa de la capacitat del firmant de la sol·licitud per a representar a l'entitat (document públic o, almenys, certificació de l'acord adoptat per l'òrgan de govern que corresponga, en el qual es faculte el representant per a subscriure la petició i fotocopia del DNI).



f) Fotocopia compulsada de la targeta de persones jurídiques i entitats en general en la qual conste el CIF de l'entitat.



Quinta. Procediment de concessió

1. L'òrgan encarregat de l'ordenació i instrucció del procediment serà la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, la qual, d'ofici, acordarà totes les actuacions necessàries per a la determinació, el coneixement i la comprovació de les dades en virtut de les quals ha de dictar-se la resolució i la resta d'informes exigits per la normativa vigent establerta en l'article 164.f de la Llei 1/2015, de 6 de febrer,de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.

2. Es requerirà les entitats sol·licitants que no reunisquen els requisits o no hagen aportat els documents que s'assenyalen en les bases d'aquesta convocatòria, perquè, en el termini màxim i improrrogable de deu dies hàbils, esmenen o acompanyen els documents preceptius, de conformitat amb l'article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, en relació amb l'article 23.5 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, amb indicació que, si no ho fan així, es considerarà que desistixen de la seua petició.



3. El termini per a tramitar les sol·licituds i resoldre i notificar les resolucions serà de quatre mesos com a màxim, comptador des de l'endemà del dia en què la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport faça públic l'import global màxim destinat a la concessió d'aquestes subvencions en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. Una vegada conclòs aquest termini sense que s'haja dictat i notificat una resolució expressa, les entitats interessades podran entendre desestimades les seues sol·licituds per silenci administratiu.

4. Les sol·licituds admeses a tràmit seran avaluades per una comissió de valoració, que elevarà una proposta motivada de resolució al conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.



Sisena. Comissió avaluadora

1. L'avaluació de les sol·licituds de subvencions admeses a tràmit correspondrà a una comissió de valoració composta pels membres següents:

a) President o presidenta: el director general de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, o persona en qui delegue.

b) Vicepresident o vicepresidenta: el cap de Servei d'Ensenyaments de Règim Especial de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, o la persona en qui delegue.

c) Vocals:

c.1. Una persona en representació de la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana, a proposta d'aquesta i nomenada pel president o la presidenta de la comissió avaluadora. A aquest efecte, l'esmentada federació proposarà dues persones perquè una tinga la condició de vocal titular i l'altra la de vocal suplent.

c.2. Les persones titulars de les direccions territorials de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport a Alacant, Castelló i València, o les persones en qui deleguen.

c.3. Un funcionari o una funcionària de la Generalitat.

d) Secretari o secretària: un funcionari o una funcionària de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

2. La comissió se sotmetrà, pel que fa al seu règim de funcionament, al que disposa per als òrgans col·legiats el capítol II del títol II de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.





Setena. Criteris de valoració

1. La comissió avaluadora efectuarà la valoració de les sol·licituds admeses a tràmit i la proposta d'assignació de l'import de les subvencions previstes en aquesta ordre, tenint en compte les bases de la convocatòria i els criteris següents:

1.1. S'assignarà inicialment a totes les sol·licituds admeses a tràmit un mòdul fix de 1.000,00 € (mil euros).

1.2. Així mateix, s'assignarà inicialment un altre mòdul a aquelles escoles de música que tinguen un àmbit d'actuació supramunicipal, entenent per aquest, aquell en què el personal docent es desplaça a diverses localitats de la comarca per a impartir els ensenyaments de música als alumnes d'aquestes poblacions. Aquest mòdul serà de 1.000,00 € (mil euros), per cada localitat atesa, sempre que en cada una d'aquestes s'impartisca un mínim de cinc hores setmanals.

Perquè es puga aplicar aquest mòdul als ensenyaments s'han d'impartir en dependències que no pertanyen a la seu d'una altra escola de música.

1.3. La dotació pressupostària que resulte després de l'aplicació dels mòduls anteriors es distribuirà de la forma següent i atenent els criteris establits a continuació:

A) El 90 per cent de la dotació pressupostaria resultant es distribuirà segons els següents punts:

a.1) El 80 per cent de la dotació pressupostaria resultant, segons el total de l'oferta formativa de l'escola, basada en criteris quantitatius en relació al nombre d'hores d'ensenyament impartides pel personal docent de l'escola de música que dispose del grau de titulació adequat:



Estar en possessió, com a mínim, del títol professional de Música o titulació equivalent de plans anteriors, en l'especialitat corresponent, d'acord amb l'article 14 del Decret 91/2013.

L'ensenyament dels àmbits de la formació complementària i activitats de conjunt podrà estar a càrrec de professors amb titulació específica corresponent a una altra matèria, d'acord amb l'article 20 de la Llei 2/1998, de 12 de maig, Valenciana de la Música.

Segons l'article 14 del Decret 91/2013, per a impartir la docència en l'oferta formativa per a menors de vuit anys el professorat estarà en possessió d'alguna de les titulacions o acreditacions següents:

a) Títol de Grau de Mestre en Educació Infantil o Primària, menció de Música.

b) Títol de Mestre de qualsevol especialitat o equivalent, o Grau de Mestre en Educació Infantil o Primària i, a més, estar en possessió de l'habilitació o especialitat de Música.

c) Títol Professional de Música o titulació equivalent, així com la formació pedagògica i didàctica que les administracions hagen establert per a impartir docència en els ensenyaments reglats de música.

Únicament s'exceptuarà del requisit de disposar del grau de titulació indicat, el professorat que impartisca especialitats instrumentals per a les quals no hi haja titulació acadèmica oficial reglada. En estos casos, haurà d'acreditar l'experiència professional.

A l'efecte de determinar la puntuació d'aquest apartat fins un màxim de 80 punts, s'aplicaran uns coeficients de ponderació per hora segons els trams següents:

– Fins a la 25a hora contractada 0,5 punts

– Les addicionals fins a la 50 hora contractada 0,4 punts

– Les addicionals fins a la 100 hora contractada 0,3 punts

– Les addicionals fins a la 200 hora contractada 0,2 punts

– Les addicionals a partir de la 200 hora contractada 0,1 punt

No seran baremables ni objecte de subvenció les hores de contractació del personal docent que impartisca ensenyaments de dansa o aquell que no tinga els requisits de titulació assenyalats en aquest mateix apartat.

D'acord amb l'article 4 del Decret 91/2013, de 5 de juliol, dins de l'autonomia pedagògica i organitzativa de les escoles, a fi d'orientar i preparar a l'alumnat que ho desitge cap als ensenyaments reglats de música, ja siga per a l'obtenció directa del certificat d'ensenyaments elementals o l'accés als ensenyaments professionals, i per tal de procurar una oferta diversificada, es valorarà la seua presencia en el pla formatiu de l'escola de manera que:

a.2) S'assignaran 5 punts a cada escola de música que oferisca una línia formativa específica que prepare per a l'obtenció directa del certificat de superació dels ensenyaments elementals, i tinga una matrícula mínima del 3 % del seu alumnat.

a.3) S'assignaran 5 punts a cada escola de música que oferisca un curs específic que prepare a l'alumnat per a presentar-se a la prova d'accés als ensenyaments professionals, i tinga un mínim de l'1 % matriculat del seu alumnat.

B) El 10 per cent restant, d'acord amb els criteris i procediments següents:

a) Nombre d'especialitats instrumentals corresponents als ensenyaments elemental i professional impartides per l'escola de música, fins a 2 punts. Esta puntuació es distribuirà aplicant la fórmula següent:



(Nombre d'especialitats impartides/total d'especialitats d'ensenyaments elemental i professional) x2

b) Nombre d'especialitats instrumentals impartides en l'escola de música per personal docent contractat amb la titulació acadèmica i especialitat adequada en relació amb el total d'especialitats impartides per l'escola, fins a 1 punt. Esta puntuació es distribuirà aplicant la fórmula següent:

(Nombre d'especialitats amb els requisits /total d'especialitats impartides) x 1

c) Existència d'un primer nivell o nivell d'iniciació (jardí musical) en l'oferta formativa de l'escola de música, destinat a xiquets compresos entre els 4 a 8 anys, 0,5 punts.

d) Existència de personal docent contractat que acredite haver realitzat durant els últims cinc anys un o més cursos de formació musical, fins a un màxim d'un punt. Aquesta puntuació es distribuirà aplicant la fórmula següent: 0,1 punts cada 20 hores de formació del professorat.



Només seran baremables els cursos de formació musical homologats i reconeguts per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, organitzats per la FSMCV o qualsevol altre organisme públic amb la diligència de reconeixement de l'acció formativa per part de la direcció general competent en la matèria.

e) Existència en l'escola de música de personal docent contractat que dispose de titulació superior, fins a un màxim d'un punt. Esta puntuació es distribuirà aplicant la fórmula següent:

(Nombre de professors o professores amb titulació superior/total professors o professores contractats) x1

f) Existència en l'escola de l'aplicació de noves metodologies musicals actives (Orff, Kodály, Willems, Martenot, Ward, Suzuki, entre d'altres), fins un màxim d'1 punt.

g) Existència en el personal directiu que acredite haver realitzat cursos de formació per a equips directius en direcció i gestió fins un màxim d'1 punt (0,1 punts per cada 10 hores de formació).

h) Existència en el personal administratiu que acredite haver realitzat cursos de formació en gestió administrativa fins un màxim de 0,5 punts (0,1 punts per cada 10 hores de formació).

i) Presència en l'escola de música d'especialitats de promoció: violí, viola, violoncel, contrabaix, dolçaina, cant valencià, baix elèctric, guitarra elèctrica, guitarra i arpa, instruments de corda polsada, instruments de plectre, instruments del renaixement i del barroc. En aquest apartat s'assignaran 0,25 punts per cada especialitat impartida, fins a 0,5 punts.



j) Existència en l'oferta formativa de l'escola de música dels següents conjunts instrumentals: banda, orquestra, orquestra de pinçament i plectre, big-band, combo de jazz, grup pop-rock, 0,2 punts per conjunt instrumental, fins a 0,5 punts. L'existència d'aquestes agrupacions haurà de ser acreditada per la federació especialitzada de cada àmbit (Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana, Federació de Folklore de la Comunitat Valenciana, Federació d'Orquestres de Pinçament i plectre de la Comunitat Valenciana...).

k) Existència en l'escola de oferta formativa complementària a banda del llenguatge musical i el cor, de tecnologia musical (edició partitures, gravació i edició musical, etc.), música electrònica, musicoteràpia, formació específica d'adults, apreciació i cultura musical, i harmonia, fins un màxim d'un punt. S'assignarà 0,2 punts per cada curs oferit.



3. Cap entitat beneficiària podrà rebre de la convocatòria, en concepte de subvenció per a l'escola de música per a l'exercici 2015, una quantitat superior a la menor de les següents:

a) L'ajuda sol·licitada per l'entitat.

b) El 75 per cent de la diferència entre el total de despeses que tinga previst efectuar l'entitat i el total d'ingressos que tinga previst liquidar per al manteniment de l'escola de música durant tot l'exercici.



c) L'import de les despeses previstes per l'entitat per a la contractació de personal docent de l'escola de música per al dit exercici, incrementat en un 10 per cent.

Quan la subvenció resulte superior a la menor de les tres quantitats esmentades en l'apartat anterior, se li assignarà directament aquesta última al sol·licitant en qui concórrega la circumstància descrita.

La quantitat sobrant es distribuirà aplicant el criteri de valoració assenyalat en l'apartat 1.3.A d'aquesta base, entre els sol·licitants que encara no hagen aconseguit aquells límits i així successivament, fins que no quede cap quantitat per repartir.



Vuitena. Proposta de resolució

1. Després d'avaluar totes les sol·licituds admeses a tràmit, la comissió avaluadora elevarà a l'òrgan competent per a resoldre una proposta motivada de resolució.

2. En la proposta motivada de resolució:

a) Figuraran les entitats a què podria atorgar-se la subvenció, així com la quantia que s'ha de concedir, fins a esgotar el crèdit total disponible.

b) Es faran constar, si és el cas, les condicions, obligacions i determinacions accessòries a què haja de subjectar-se l'entitat beneficiària proposada.

c) Es ressenyaran les sol·licituds que hagen de ser denegades, així com les causes de denegació de les subvencions.

d) S'assenyalarà el procediment a seguir per a portar a terme la justificació de la subvenció atorgada així com els annexos pertinents.



Novena. Resolució de la convocatòria

1. Vista la proposta motivada de resolució formulada per la comissió avaluadora, el conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport dictarà la resolució que siga procedent.

2. El conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, a proposta de la comissió de valoració, podrà declarar deserta, totalment o parcialment, l'adjudicació de les subvencions convocades.

3. La resolució de la convocatòria serà publicada en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana de conformitat amb l'article 18 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

4. Contra les resolucions, expresses o presumptes, del procediment de concessió de les subvencions, que esgoten la via administrativa:

a) Les entitats privades titulars de les escoles de música interessades podran interposar potestativament un recurs de reposició en el termini d'un mes davant del conseller d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, d'acord amb el que disposen els articles 116 i 117, de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, o bé podran plantejar directament recurs contenciós administratiu en la forma deguda, els terminis corresponents i les condicions que determina la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. No obstant l'assenyalat en els apartats a) i b) anteriors, les persones interessades poden interposar qualsevol altre recurs que consideren pertinent.





Deu. Obligacions de les entitats beneficiàries

1. Les entitats beneficiàries que obtinguen aquestes ajudes estan obligades a:

a) Mantindre, com a mínim, el volum de contractació de personal docent que haja sigut considerat per a la concessió de la subvenció, així com el funcionament de l'escola de música, durant els períodes lectius del curs 2014-2015 (d'octubre 2014 a juny 2015).

b) Que el primer dia hàbil del mes de novembre de 2015, l'escola de música tinga iniciada l'activitat. I que el personal docent de l'escola de música estiga contractat, almenys, amb efectes del primer dia hàbil del mes de novembre de 2015.

c) Comunicar a la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, per mitjà de declaració responsable de la persona que tinga la representació legal de l'entitat, l'obtenció de subvencions o ajudes per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, amb indicació expressa de l'import de les subvencions o ajudes aconseguides, a quins conceptes es destinaran i si cobrixen el cent per cent (100 %) de la totalitat de les despeses objecte de subvenció. La comunicació haurà d'efectuar-se tan aviat com es tinga coneixement de l'obtenció de la subvenció o de l'ajuda i, en tot cas, amb anterioritat a la justificació de l'aplicació donada als fons percebuts, d'acord amb el que disposa la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

d) Trobar-se al corrent en el compliment de les seues obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, de conformitat amb el que preveuen els articles 22 i 23 del Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, aprovat per Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol.

e) Justificar les subvencions obtingudes dins del termini màxim establert en aquesta ordre i de conformitat amb el que exigix la base següent.

f) Incloure, en la publicitat de l'escola de música, el fet d'estar subvencionada per la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

g) No estar incurses en les prohibicions que s'establixen en l'article 13.2 i 13.3, segons siga procedent, de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions, a l'efecte de les quals s'aportarà declaració responsable.

2. Són també obligacions de les beneficiàries d'aquestes subvencions, les que, amb caràcter general, s'establixen en l'article 14 de la Llei General de Subvencions.

3. També es produirà la pèrdua del dret al cobrament la subvenció atorgada quan es produïsca alguna de les circumstàncies que són motiu de baixa d'ofici en el Registre de Centres de la Comunitat Valenciana. El cobrament de la subvenció quedarà en suspens fins que l'Administració educativa no resolga l'expedient administratiu corresponent.



4. L'incompliment de les obligacions anteriors produirà la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de la subvenció atorgada, deixarà aquesta sense efecte i donarà lloc, si és el cas, a l'exigència de les responsabilitats que corresponguen d'acord amb la legislació vigent i, de forma especial, atenent el que disposa el Decret Legislatiu de 26 de juny de 1991, del Consell, pel qual s'aprova el text refós de la Llei d'Hisenda Pública de la Generalitat.



Onze. Justificació de les subvencions

1. La justificació per les entitats beneficiàries del compliment de les obligacions imposades i de la consecució dels objectius previstos en l'acte de concessió de la subvenció, es realitzarà de conformitat amb les condicions i els requisits previstos en aquesta base.

2. Les corporacions locals efectuaran la justificació per la totalitat de l'import destinat a finançar les despeses subvencionades, per mitjà de la rendició del compte justificatiu simplificat regulat en l'article 75 del Reglament de la Llei 38/2003, General de Subvencions, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juny, de la manera següent:



a) El noranta per cent (90 %), com a mínim, de la subvenció concedida ha de ser justificat amb despeses de contractació del personal docent i no docent de l'escola de música i quotes de Seguretat Social d'aquest personal.

b) I, si és el cas, el deu per cent (10 %), com a màxim, de la subvenció concedida podrà justificar-se amb altres despeses corrents.

c) Presentació d'una relació classificada, detallada i comprensiva de la totalitat dels ingressos i despeses i obligacions generats pel funcionament de l'escola de música imputables a l'últim trimestre de l'any 2014 i primers tres trimestres de 2015. En el cas que la subvenció s'atorgue d'acord amb un pressupost estimat, s'indicaran les desviacions succeïdes.

d) Presentació de la memòria anual del curs 2014-2015 amb indicació de la següent informació: dades de matricula, horaris del personal docent, dades acadèmiques de la valoració del curs i activitats culturals i formatives desenvolupades.

e) Acreditació, de conformitat amb l'annex corresponent, dels punts següents:

e.1. Que s'han complert les condicions imposades en la concessió de la subvenció i que, durant el curs 2014-2015 (d'octubre 2014 a juny 2015), s'ha mantingut el volum de contractació de personal docent que ha sigut considerat per a la concessió de la subvenció, així com el funcionament de l'escola de música durant els períodes lectius de l'esmentat curs.

e.2. Que la totalitat dels justificants originals corresponents a les dades consignades en les relacions dels apartats precedents estan sota el depòsit i custòdia en la intervenció i tresoreria de la corporació local, a disposició de les comprovacions i requeriments que, si és el cas, consideren necessàries els òrgans gestors de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport.

e.3. De l'existència de consignació pressupostària suficient per a poder sufragar les despeses i obligacions generades pel funcionament de l'escola de música.

f) Si és el cas, carta de pagament de reintegrament en el casos de romanents no aplicats així com dels interessos derivats d'aquests.

g) Tots els documents inclosos en el compte justificatiu simplificat, als quals fa referència el número 2 d'aquesta base, la persona titular de la Secretaria de l'entitat local els ha de certificar, amb el vistiplau de la persona que tinga la representació legal de la corporació local.



h) En relació amb el compte justificatiu simplificat, la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport comprovarà, a través de les tècniques de mostreig aleatori simple o per raó de la quantia i/o la destinació dels fons aplicats a les despeses subvencionades, els justificants que considere oportuns i que permeten obtindre evidència raonable sobre l'adequada aplicació de la subvenció, per a aquesta finalitat podrà requerir a l'entitat beneficiària la remissió dels originals dels justificants de despeses seleccionades.

3. Les entitats privades sense ànim de lucre efectuaran la justificació per la totalitat de l'import destinat a finançar les despeses subvencionades, per mitjà de la rendició del compte justificatiu regulat en l'article 72 del Reglament de la Llei 38/2003, General de Subvencions, aprovat pel Reial Decret 887/2006, de 21 de juny, de la manera següent:



a) Presentació de la documentació de caràcter econòmic (nòmines, TC1, TC2, factures i/o altres documents de valor probatori equivalent en el tràfic mercantil o amb eficàcia administrativa), que justifique les despeses efectuades per l'escola de música durant l'últim trimestre de l'any 2014 i els tres primers trimestres de 2015, segons l'especificació següent:

a) El noranta per cent (90 %), com a mínim, de la subvenció concedida ha de ser justificat amb despeses de contractació del personal docent i no docent de l'escola de música i quotes de Seguretat Social d'aquest personal.

b) I, si és el cas, el deu per cent (10 %), com a màxim, de la subvenció concedida podrà justificar-se amb altres despeses corrents.

Totes les nòmines, TC1, TC2, factures o documents que s'aporten hauran de ser originals o fotocòpies compulsades:

– S'ha d'acreditar el pagament dels TC1 amb l'extracte bancari de cadascuna de les mensualitats o amb la validació mecànica i segell de l'entitat bancària en el document TC1.

– S'ha d'acreditar el pagament de les factures amb l'extracte bancari si s'han fet per transferència; amb el segell de l'empresa que emet la factura o amb el resguard de pagament per mitjans electrònics si el pagament s'ha realitzat al comptat.

– Les nòmines han d'anar signades pel representant legal de l'empresa, pel treballador i han de portar el segell de l'entitat titular de l'escola.

Quan una entitat sol·licitant de la subvenció siga titular a més d'un centre autoritzat caldrà indicar les despeses corresponents a cada centre docent.

c) Presentació d'una relació classificada, detallada i comprensiva de la totalitat dels ingressos i les despeses que es corresponguen amb la documentació a què fa referència l'apartat a anterior. En el cas que la subvenció s'atorgue d'acord amb un pressupost estimat, s'indicaran les desviacions succeïdes. Aquesta relació estarà firmada per la persona que ocupe la representació legal de l'entitat beneficiària.



d) Presentació de la memòria anual del curs 2014-2015 amb indicació de la següent informació: dades de matrícula, horaris del personal docent, dades acadèmiques de la valoració del curs i activitats culturals i formatives desenvolupades.

e) Acreditació, de les subvencions o ajudes rebudes per a la mateixa finalitat, procedents de qualssevol administracions o ens públics o privats, amb indicació expressa de l'import de les subvencions o ajudes obtingudes, a quins conceptes es destinaran i si cobrixen el cent per cent (100 %) del total de les despeses objecte de subvenció.

f) Declaració responsable, de la persona que tinga la representació legal de l'entitat beneficiària acreditativa del fet que s'han complert les condicions imposades en la concessió de la subvenció i del fet que, durant el curs 2014-2015 (d'octubre 2014 a juny 2015), s'ha mantingut el volum de contractació de personal docent que ha sigut considerat per a la concessió de la subvenció, així com el funcionament de l'escola de música durant els períodes lectius de l'esmentat curs.



g) Si és el cas, carta de pagament de reintegrament en el cas de romanents no aplicats, així com dels interessos derivats d'aquests.

4. Juntament amb la justificació, les entitats privades beneficiàries hauran d'acreditar que es troben al corrent en el compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social. Respecte d'això, i de conformitat amb el que disposa l'article 5 del Decret 165/2010, de 8 d'octubre, del Consell, en el model de sol·licitud es farà constar l'autorització perquè l'òrgan instructor obtinga, de forma directa a través de certificats electrònics, l'acreditació del compliment de les obligacions tributàries i davant de la Seguretat Social, de conformitat amb l'article 22.4 del Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions. Si no atorga aquesta autorització, l'entitat beneficiària haurà d'aportar els certificats corresponents.

5. El termini perquè les entitats beneficiàries puguen presentar la justificació de la subvenció en els termes descrits en els apartats anteriors serà de 15 dies hàbils comptats des de l'endemà de la publicació de la resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. L'incompliment del mencionat termini determinarà la pèrdua de la subvenció concedida.

6. La tramitació del pagament de les subvencions concedides es realitzarà quan es presenten, es comproven i s'aproven els justificants corresponents. El pagament de les subvencions es realitzarà d'una sola vegada, per mitjà d'una transferència bancària.

7. La no-presentació de la justificació de les despeses en el termini fixat donarà lloc a la pèrdua de la subvenció i, així mateix, l'entitat beneficiària podrà ser exclosa en les convocatòries d'anys successius, sense perjuí que es concedisca, amb caràcter previ a l'adopció de qualsevol decisió, el tràmit d'audiència legalment establert.



Dotze. Desistiment sense efecte o minoració de l'import de la subvenció i exigència de reintegraments d'imports indegudament percebuts

1. En cas d'incompliment de les obligacions a què fan referència les bases deu i onze d'aquesta convocatòria, es produirà la pèrdua del dret al cobrament total o parcial de la subvenció atorgada i es podrà deixar aquesta sense efecte o minorar-ne la quantia, amb reintegrament de les quantitats indegudament percebudes i l'exigència dels interessos de demora des del moment del pagament de la subvenció en els casos de l'article 37 de la Llei 38/2013, de 17 de novembre, General de Subvencions, i el regulat en l'article 172 de reintegrament de subvencions de la Llei 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.

2. Tota alteració de les condicions tingudes en compte per a la concessió de la subvenció, i en tot cas l'obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per part d'altres administracions o ens públics o privats la suma total de les quals supere el cost de l'activitat subvencionable, donarà lloc a la modificació de la resolució de concessió.



3. L'entitat beneficiària haurà d'efectuar el reintegrament per mitjà de transferència bancària o xec nominatiu a favor de la Generalitat.

4. El procediment de reintegrament de les quantitats indegudament percebudes l'iniciarà la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, que notificarà a la interessada l'import de la subvenció que ha de ser reintegrat a la Generalitat, l'obligació que ha resultat incomplida pel centre i la motivació que justifica el reintegrament. Aquest procediment de reintegrament haurà de garantir la preceptiva audiència a la interessada, abans de l'elaboració de la resolució definitiva. Aquesta serà notificada igualment a la interessada i tindrà naturalesa de liquidació definitiva, a l'efecte del còmput del cobrament del deute en període voluntari de recaptació.



Tretze. Règim d'infraccions i sancions

El règim sancionador en la matèria regulada en aquesta ordre serà l'establit en el capítol IV del títol X de la LLEI 1/2015, de 6 de febrer, de la Generalitat, d'Hisenda Pública, del Sector Públic Instrumental i de Subvencions.



Catorze. Interpretació i acceptació de les bases

1. La Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport es reserva la facultat d'interpretar el contingut d'aquesta ordre als efectes d'adjudicació de les subvencions.

2. La participació en aquesta convocatòria implica l'acceptació de les bases que la regulen.

Mapa web