Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 14 de setembre de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat, A2-01, sector administració general, convocatòria 7/19, corresponent a la promoció interna específica per a la regularització de la relació jurídica del personal laboral fix a què es refereixen la disposició addicional segona i la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, de l'oferta d'ocupació pública de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat.



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 8908 de 18.09.2020
Número identificador:  2020/7389
Referència Base de Dades:  007212/2020
 



RESOLUCIÓ de 14 de setembre de 2020, del director general de Funció Pública, per la qual es publica la llista provisional de persones admeses a les proves selectives d'accés al cos superior de gestió d'administració general de l'Administració de la Generalitat, A2-01, sector administració general, convocatòria 7/19, corresponent a la promoció interna específica per a la regularització de la relació jurídica del personal laboral fix a què es refereixen la disposició addicional segona i la disposició transitòria cinquena de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, d'ordenació i gestió de la funció pública valenciana, de l'oferta d'ocupació pública de 2019 per al personal de l'Administració de la Generalitat. [2020/7389]

D'acord amb el que estableixen l'article 15 del Decret 3/2017, de 13 de gener, pel qual s'aprova el Reglament de selecció, provisió de llocs de treball i mobilitat del personal de la funció pública valenciana, i la base 6 de l'Ordre 56/2020, de 26 de juny, Conselleria de Justícia, Interior i Administració Pública, de la convocatòria esmentada anteriorment (DOGV 8852, 08.07.2020), resolc:



Únic

Publicar la llista provisional de persones admeses que s'assenyalen en l'annex de la present resolució.



Les persones aspirants disposen d'un termini de deu dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana per a esmenar errades o presentar les al·legacions que consideren convenients, que es formularan exclusivament de manera electrònica seguint el tràmit específic, d'ús obligatori, d'acord amb l'apartat 6 de l'article 66 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.



Al tràmit esmentat anteriorment es podrà accedir a través de l'enllaç https://bit.ly/al-legacionsDGFP o en el corresponent seguiment de les oposicions en la pàgina web de la Conselleria de Justícia, Interior i Administració pública https://bit.ly/oposicionsDGFP, i caldrà emplenar el corresponent formulari i, si pertoca, annexar-hi els documents pertinents. No serà vàlida cap altra forma de presentació.





València, 14 de setembre de 2020.– El director general de Funció Pública: David Alfonso Jarque.

Mapa web