Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9416 de 31.08.2022
Número identificador:  2022/7244
Referència Base de Dades:  007630/2022
 



RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de veterinària d'aquesta universitat, convocades per la Resolució de 31 de maig de 2022. [2022/7244]

Aquest rectorat, fent ús de les atribucions que li confereix la legislació vigent, i una vegada acabats els terminis legals establerts en la convocatòria de les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), pel torn lliure, sector d'administració especial, escala tècnica superior de veterinària convocades per la Resolució de 31 de maig de 2022 (BOE 13.06.2022), fa publica la llista provisional de persones admeses i excloses (annex I).

Es prega a les persones opositores que verifiquen no sols estar-hi admeses, sinó que les dades personals que hi figuren (cognoms, nom, DNI) siguen correctes.

Les reclamacions sobre les llistes publicades es podran presentar dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/M6a9eb9.

Dins l'apartat anomenat «Els meus tràmits» haurà d'adjuntar-se la documentació requerida per a esmenar la sol·licitud, triant, dins del desplegable anomenat «Accions», l'opció «Annexar».

Si degut a una incidència tècnica relacionada amb la tramitació electrònica, que no haja estat solucionada mitjançant l'ajuda tècnica dirigida al correu institucional entreu@uv.es, i la presentació telemàtica no fora possible, les reclamacions es podran presentar excepcionalment a través del formulari electrònic de la instancia general, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica:

https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U adreçada a la unitat: «Serveis Universitaris, generals i centrals» i a l'òrgan «Servei de Recursos Humans PAS».





València, 27 de juliol de 2022.– La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.





ANNEX I



Llista provisional de persones admeses



NIF COGNOMS NOM

****792** BLANCH TORRES EVA







Llista provisional de persones excloses



NIF COGNOMS NOM MOTIUS D'EXCLUSIÓ

****757** GONZÁLEZ VILLAJOS CARLOS 2; 6; 10





Motius d'exclusió:

2. No tindre la titulació o requisit exigit en la convocatòria (posseir l'acreditació de reconeixement de capacitació per al desenvolupament de les funcions a), b), c), d), e) i f) de l'Ordre ECC/566/2015).

6. No adjuntar la fotocòpia completa del DNI o que siga il·legible.

10. No tindre el requisit lingüístic exigit en la convocatòria.

Mapa web