RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fan públiques les llistes provisionals de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A
Texto | Texto2 | |
---|---|---|
Publicat en: | DOGV núm. 9416 de 31.08.2022 | |
Número identificador: | 2022/7306 | |
Referència Base de Dades: | 007632/2022 | |
-
Anàlisi jurídica
Texto Texto Texto2 Data d'entrada en vigor: 31.08.2022 Aquesta disposició afecta: Afecta: -
Anàlisi documental
Texto Texto Texto2 Origen de disposició: Universitat de Valencia Grup temàtic: Ocupació pública Descriptors: Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau
RESOLUCIÓ de 27 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es fan públiques les llistes provisionals de persones admeses i excloses en les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), per promoció interna (torn especial), sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació (perfil hivernacle) d'aquesta Universitat, convocades per la Resolució de 14 de juny de 2022. [2022/7306]
Aquest rectorat, fent ús de les atribucions que li confereix la legislació vigent, i una vegada finalitzats els terminis legals establerts en la convocatòria de les proves selectives d'accés al grup A (subgrup A1), per promoció interna (torn especial), sector d'administració especial, escala tècnica superior d'investigació (perfil hivernacle) convocades per la Resolució de 14 de juny de 2022 (DOGV 21.06.2022), fa públiques les llistes provisionals de persones admeses i excloses (annex I).
Es prega a les persones opositores que verifiquen no sols estar-hi admeses, sinó que les dades personals que hi figuren (cognoms, nom, DNI) siguen correctes.
Les reclamacions sobre les llistes publicades es podran presentar, dins del termini de deu dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en la seu electrònica de la Universitat de València (ENTREU), en l'adreça electrònica: https://go.uv.es/M6a9eb9.
Dins l'apartat anomenat «Els meus tràmits», haurà d'adjuntar-se la documentació requerida per a esmenar la sol·licitud, triant, dins del desplegable «Accions», l'opció «Annexar».
Si degut a una incidència tècnica relacionada amb la tramitació electrònica, que no haja estat solucionada mitjançant ajuda tècnica dirigida al correu institucional entreu@uv.es, i la presentació telemàtica no fora possible, les reclamacions es podran presentar excepcionalment a través del formulari electrònic de la instancia general, que es troba en l'entorn de tramitació electrònica de la Universitat de València (ENTREU) en l'adreça electrònica:
https://webges.uv.es/uvEntreuWeb/menu.jsp?idtramite=EXPSOLP2U adreçada a la unitat: «Serveis Universitaris, generals i centrals», i a l'òrgan «Servei de Recursos Humans (PAS)».
València, 27 de juliol de 2022. La rectora, p. d. (R 20.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.
ANNEX I
Llista provisional de persones admeses
NIF/NIE COGNOMS NOM
****377** NAVAJO MARTÍNEZ CRISTINA
Llista provisional de persones excloses
No hi ha persones excloses.