Ficha disposicion

Ficha disposicion





RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència



Texto
Texto Texto2
Publicat en:  DOGV núm. 9416 de 31.08.2022
Número identificador:  2022/7490
Referència Base de Dades:  007633/2022
 

  • Anàlisi documental

    Texto
    Texto Texto2
    Origen de disposició: Universitat de Valencia
    Grup temàtic: Ocupació pública
    Descriptors:
      Temàtics: ofertes d'ocupació pública i oposicions, Grup A, subgrup A2. Titulació universitària de grau, Grup A, subgrup A1. Titulació universitària de grau, Grup B. Títol de tècnic superior de Formació Professional



RESOLUCIÓ de 29 de juliol de 2022, de la Universitat de València, per la qual es convoca l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació en el marc del Pla de recuperació, transformació i resiliència (R 20.12.2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital) per a la seua execució en 2022. [2022/7490]

El Rectorat de la Universitat de València, fent ús de les atribucions que li atribueix l'article 20, en relació amb l'article 2.2 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, resol:



Convocar l'oferta pública de diferents places d'aquest organisme amb contracte laboral a càrrec del «Programa Investigo», segons figuren en els annexos d'aquesta resolució, d'acord amb les bases següents:



Primera. Normes generals

1.1. Aquesta oferta té per objecte la selecció de personal per a cobrir diversos llocs de personal laboral per al «Programa Investigo» mitjançant el sistema de concurs.

1.2. D'acord amb el que estableix l'article 73 de la Llei orgànica 6/2001, de 21 de desembre, d'universitats, modificada per la Llei 4/2007, de 12 d'abril, la realització d'aquestes proves selectives s'ha d'ajustar al que disposa la legislació vigent per a la funció pública de la Generalitat Valenciana i a la normativa laboral continguda en l'Estatut dels Treballadors i les seues modificacions.

També hi és aplicable la normativa específica universitària recollida en la Llei orgànica d'universitats, la Llei de la ciència i els Estatuts de la Universitat de València, així com en les bases d'aquesta convocatòria.



1.3. Els processos selectius que es realitzen en cada convocatòria són mitjançant un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits i, si és el cas, la realització d'una entrevista.

1.4. L'adjudicació dels llocs a les persones aspirants que superen aquests processos selectius s'efectua d'acord amb l'ordre de puntuació obtinguda, sempre que reunisquen els requisits que per a cada lloc de treball són exigits i que s'indiquen en l'annex de cada convocatòria.

1.5. Aquesta convocatòria es publica en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV), en el tauler oficial d'anuncis de la Universitat de València, l'adreça electrònica del qual és: https://webges.uv.es/uvtaeweb/vertablonfrontaction.do?filtro=tipo&valor=48&filtrar&grupoNavegacion=0&servicioNavegacion=-1, i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), secció de PAS Investigació: http://www.uv.es/pasinvest.

La publicació en el DOGV es pren com a referència a l'efecte del còmput de terminis per a la presentació de sol·licituds de participació.

La resta de les publicacions que es deriven dels actes integrants del procés selectiu es publiquen en el tauler d'anuncis oficial i en la pàgina web del Servei de Recursos Humans (PAS), Secció Investigació.





Segona. Requisits generals dels aspirants

Per a ser admesos, les persones aspirants han de reunir els requisits següents:

2.1. Tenir la nacionalitat espanyola o tenir la nacionalitat d'un país membre, o ser de qualsevol dels estats en què, en virtut de tractats internacionals establerts per la Unió Europea i ratificats per Espanya, siga aplicable la lliure circulació de treballadors, en els termes en què aquesta legislació és definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea. En aquest darrer cas, han de presentar el resguard d'haver sol·licitat la targeta de residència comunitària.

Així mateix, s'hi poden presentar aspirants amb nacionalitat diferent a la que s'ha esmentat en el paràgraf anterior. En aquest cas, és necessari complir els requisits que estableix la normativa vigent. Qui obtinga l'adjudicació del lloc de treball que s'ofereix ha d'acreditar almenys el permís de treball i de residència en el moment de la contractació.

2.2. Les persones que siguen contractades hauran de ser joves de 16 o més anys i que no hagen complit 30 anys, i que es troben desocupades i inscrites com a demandants d'ocupació en el servei públic d'ocupació corresponent en el moment de començar la relació contractual.



No es podran contractar persones joves que hagen exercit qualsevol tipus de lloc d'investigació en la mateixa entitat en el termini de 6 mesos immediatament anteriors.

2.3. Hauran de complir els requisits exigits per a la modalitat de contracte que es formalitze, ajustant-se a les circumstàncies concretes de cada iniciativa, d'acord amb la legislació vigent. Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.





En el cas de titulacions obtingudes a l'estranger, s'ha d'estar en possessió de la credencial que n'acredita l'homologació o declaració d'equivalència a Espanya, una fotocòpia de la qual ha d'acompanyar la sol·licitud. Si encara no estan homologades ni se n'ha declarat la equivalència, es pot substituir aquest requisit per l'acreditació d'haver iniciat la tramitació per a la seua homologació, declaració d'equivalència o reconeixement. El contracte es rescindirà si l'autoritat acadèmica competent denega l'homologació. S'ha d'entendre que hi ha denegació quan l'homologació està condiciona al compliment de determinats requisits, mentre que no es complisquen.

2.4. Si s'exigeix com a requisit un nivell d'idioma, s'utilitza per a la seua avaluació la Taula d'Equivalències d'Acreditació de L2 de la UV, aprovada per Acord del Consell de Govern de 10 de juliol de 2018 (ACGUV 156/2018). No es valoren els cursos d'idiomes, només els nivells adquirits.

2.5. No patir malaltia ni estar afectat per limitació física o psíquica que siga incompatible amb l'exercici de les corresponents funcions.



2.6. No estar inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques, o no haver-estat separat mitjançant expedient disciplinari de qualsevol administració o treball públic. En el cas d'aspirants de nacionalitat no espanyola, han d'acreditar igualment que no estan sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedisca l'accés a la funció pública. Si no tenen aquesta acreditació, han de presentar una còpia de la sol·licitud d'emissió, sense perjudici de la declaració jurada per part de les persones interessades.

Aquest requisits s'hauran de complir a l'inici de la seua participació en el programa.

Les persones aspirants són responsables de la veracitat de totes les dades que facen constar en la sol·licitud i en la documentació aportada. En cas de falsedat, se'ls pot exigir la responsabilitat corresponent, sense perjudici, si escau, de la seua exclusió del procés selectiu.



Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones interessades han de reunir els requisits assenyalats en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Han de presentar la sol·licitud, juntament amb el curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model

http://go.uv.es/F3LCmfj) i els documents que acrediten els mèrits al·legats, obligatòriament a través de la sol·licitud electrònica que la Universitat posa a la seua disposició, l'enllaç a la qual (url) es publica en la pàgina web de la Secció de Pas Investigació, http://www.uv.es/pasinvest, a partir de la publicació d'aquesta resolució en el DOGV.

Per a emplenar la sol·licitud, la Universitat té a disposició de les persones interessades una guia a la qual es pot accedir a través de l'enllaç: https://go.uv.es/sNh0jds.

Si alguna persona té dificultats a l'hora de realitzar la tramitació electrònica, pot accedir a l'eina de suport TIC de la Universitat de València a través de l'adreça de correu electrònic: entreu@uv.es. Per a qualsevol altre dubte sobre els detalls d'aquesta convocatòria, es pot contactar amb l'equip de la secció de Gestió d'Investigació del Servei de Recursos Humans PAS mitjançant l'adreça de correu electrònic: convopi@uv.es.

3.2. El termini de presentació de les sol·licituds és de 10 dies naturals, comptadors a partir de l'endemà hàbil de la publicació d'aquesta resolució en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV).

Quarta. Documentació que cal adjuntar electrònicament

En el formulari electrònic es requereix que s'adjunte juntament al curriculum vitae cec (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj) diversa documentació, preferentment en format PDF. Aquesta documentació s'ha d'inserir en les pestanyes i en l'espai reservat per a això. S'ha de fer de la següent manera:

4.1. En la pestanya quarta s'ha d'inserir el document PDF del títol acadèmic o resguard d'haver abonat els drets d'expedició. En cas de titulacions estrangeres, cal acreditar-ne l'homologació o equivalència corresponent o haver iniciat els tràmits per aconseguir-la.



També s'hi ha d'inserir la resta de documents PDF que acrediten qualsevol altre requisit que s'exigisca en la convocatòria.



4.2. En la pestanya cinquena s'ha d'inserir el document PDF del DNI, passaport o NIE, aquests dos últims documents només si la persona que es presenta no té la nacionalitat espanyola.

4.3. També s'hi ha d'inserir en la pestanya cinquena el curriculum vitae cec en un document PDF. Es pot fer servir el model establert en aquest enllaç: http://go.uv.es/F3LCmfj (no emplenant dades personals identificatives i sense completar en l'apartat 1 de dades personals els que com ja s'ha indicat siguen identificatius, en el cas d'utilitzar el model http://go.uv.es/F3LCmfj).

No és necessari que els documents adjuntats estiguen degudament acreditats en aquest moment del procediment; n'hi ha prou amb la declaració jurada de la persona interessada sobre l'autenticitat de tot el que s'ha dit en la sol·licitud i en els documents annexats, sense perjudici que en qualsevol moment la comissió o la Universitat puga requerir als aspirants perquè acrediten la veracitat de les circumstàncies i documents aportats i que hagen sigut objecte de valoració.





Quinta. Sistema selectiu

5.1. El procés selectiu consta d'un concurs que consisteix en la valoració dels mèrits curriculars de les persones aspirants per la comissió avaluadora i, si és el cas, de la realització d'una entrevista.

Els mèrits es valoren d'acord amb el barem que figura en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita. Els mèrits que no s'hagen justificat documentalment dins del termini de presentació d'instàncies, no seran tinguts en compte en la resolució del concurs.



5.2. La comissió pot, si ho considera oportú, realitzar una entrevista a les persones aspirants. El nombre de persones que passen a la fase d'entrevista es determina per criteri de la comissió avaluadora.

5.3. Finalitzat el procés selectiu, la baremació de les persones aspirants i la proposta de contractació i de formació de la bossa es publica en el tauler d'anuncis de la Universitat de València i en la pàgina web http://www.uv.es/pasinvest.

5.4. L'adjudicació dels llocs convocats es fa per resolució de la gerència, que es publica igualment en el tauler d'anuncis i en la pàgina web esmentats en el punt 5.3. d'aquesta base.

5.5. La comissió avaluadora pot declarar desert el procediment de selecció en cas que, després de la valoració dels mèrits i, si s'escau, la realització de l'entrevista, el perfil dels candidats millor puntuats no s'ajusta íntegrament al perfil de la plaça i a les necessitats del projecte.



5.6. Les borses de treball que deriven d'aquests processos selectius romandran vigents mentre dure el projecte de recerca per al qual van ser convocats. Les crides a les persones aspirants es fa per l'ordre de la bossa.



Sisena. Comissió avaluadora

6.1. La comissió avaluadora és la que figura en l'annex corresponent a cada convocatòria.

6.2. És aplicable als membres d'aquesta comissió el que disposa l'Acord del Consell de Govern de la Universitat de València (ACGUV/303/2021) que aprova el Full de ruta sobre les mesures d'integritat pública, la prevenció i la lluita contra el frau, la corrupció i els conflictes d'interès.

A aquest efecte, els seus membres han d'emplenar la corresponent declaració d'absència de conflicte d'interessos (DACI), que s'ha d'adjuntar a l'acta de constitució de la comissió i que forma part de l'expedient administratiu. N'hi ha un model normalitzat per la Universitat en la pàgina web: https://links.uv.es/GOo6oAT.

6.3. La comissió és l'encarregada de resoldre tots els dubtes que puguen sorgir en l'aplicació d'aquestes normes i tot allò que s'haja de fer en els casos no previstos.

6.4. El procediment d'actuació de la comissió s'ha d'ajustar en cada moment al que disposa la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de règim jurídic del sector públic.

6.5. Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en lloc que s'indica en l'annex corresponent a la convocatòria que se sol·licita.



Setena. Contractació

7.1. Una vegada hagen acabat els processos selectius derivats d'aquesta convocatòria, els contractes es formalitzen per escrit, per a la qual cosa es fa servir la modalitat contractual més adequada a l'objecte d'aquest entre les que estiguen vigents en el moment d'aquesta formalització.

7.2. La data d'inici és la que està fixada en la proposta de contractació, en funció de les necessitats dels projectes i sempre que siga viable administrativament.

7.3. La finalització dels contractes pot ser deguda a qualsevol de les causes previstes en l'Estatut dels Treballadors, o en la resta de legislació aplicable, i també les que es consignen en el contracte, entre les quals s'han d'establir les següents:

7.3.1 Acabament o esgotament de la consignació pressupostària.

7.3.2 Acabament de les tasques consignades al lloc de l'empleat o empleada dins del projecte.

7.3.3 Acabament del projecte.

7.4. Els contractes derivats d'aquest convocatòria seran finançats amb càrrec a la subvenció del Programa Investigo, de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021) per a la seua execució en 2022 i tal com s'indica en la pròpia Resolució, per a fer front als costos laborals i salarials les retribucions es realitzaran a través dels mòduls A i B en funció dels grups de la Seguretat Social i que figuren en la pròpia Resolució.





Vuitena. Informació sobre les dades recollides

8.1. La Universitat de València és l'entitat responsable de les dades facilitades per les persones que es presenten a aquest procés selectiu. La informació rebuda es tractarà exclusivament per a les finalitats objecte de la convocatòria, així com, en el seu cas, la posterior gestió de personal, de conformitat amb el que disposa la normativa de protecció de dades vigent.

Part de les dades poden ser publicats en el tauler oficial de la Universitat de València i en la pàgina web de la Secció de Gestió de la Investigació. A més, també se cediran als membres de la comissió avaluadora per a la valoració dels mèrits i la resolució de reclamacions plantejades, si s'escau.

8.2. Les persones que desitgen accedir a l'expedient del procés selectiu i consultar dades d'altres persones aspirants, ho han de sol·licitar prèviament a la comissió avaluadora o al Servei de Recursos Humans (PAS), Secció de PAS-Invest.

En aquesta sol·licitud s'han de comprometen a mantenir el deure de confidencialitat de les dades i a guardar-ne l'oportuna reserva, i només poden fer ús d'aquesta informació a l'efecte d'argumentar o plantejar una possible reclamació o al·legació.

L'ús o divulgació d'aquestes dades fora dels casos esmentats pot implicar l'exigència de responsabilitats de conformitat amb la legislació vigent.

8.3. Per a més informació sobre el tractament de les dades, es pot accedir a l'enllaç: http://go.uv.es/88bqyH6







Novena. Recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l'ha dictada, dins del termini d'un mes comptador a partir de l'endemà de la seua notificació o publicació, o un recurs contenciós administratiu, davant els òrgans de la jurisdicció contenciosa administrativa de la Comunitat Valenciana, dins del termini de dos mesos comptadors a partir de l'endemà de la seua notificació.

Contra els actes de la comissió avaluadora, es pot interposar el recurs d'alçada que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Així mateix, l'administració, si s'escau, pot revisar les resolucions del tribunal d'acord amb l'esmentada norma.



València, 29 de juliol de 2022.– La rectora, p. d. (DOGV 30.05.2022), el gerent: Juan Vicente Climent Espí.







ANNEX I

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-445».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.



1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Cerca bibliogràfica en bases de dades científiques nacionals i internacionals.

– Desenvolupament de metodologies analítiques de preparació de mostra per a contaminants emergents.

– Desenvolupament de sensors per a la detecció de contaminants emergents.

– Elaboració de resums, articles científics i altres documents relacionats amb la disseminació del projecte.

1.5. Objecte i Període: extracció i monitorització de contaminants emergents.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: Grau o llicenciatura en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Nota mitjana de l'expedient acadèmic.

– Coneixements d'anglès.

– Tenir o estar cursant el màster en Tècniques Experimentals de Química.

– Publicacions científiques i participació a congressos.

– Coneixement i/o experiència en la síntesi de materials funcionals i selectius amb prestacions millorades.

– Experiència en tècniques de preparació de mostra aplicada a contaminants emergents.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Enrique Javier Carrasco Correa, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3 José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.

Secretària: Miriam Beneito Cambra, professora del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Ernesto Simo Alfonso, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Maria Jesus Lerma Garcia, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Francesc Albert Esteve Turrillas, professor del Departament de Química Analítica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en al Departament de Química Analítica, Facultat de Química, de la Universitat de València.







ANNEX II

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-446».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Cerca bibliogràfica en bases de dades científiques nacionals i internacionals.

– Desenvolupament de metodologies analítiques de preparació de mostra per a contaminants emergents.

– Desenvolupament de sensors per a la detecció de contaminants emergents.

– Elaboració de resums, articles científics i altres documents relacionats amb la disseminació del projecte.

1.5. Objecte i Període: extracció i monitorització de contaminants emergents.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: grau o llicenciatura en Química, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Nota mitjana de l'expedient acadèmic.

– Coneixements d'anglès.

– Publicacions científiques i participació a congressos.

– Coneixement i/o experiència en la síntesi de materials funcionals i selectius amb prestacions millorades.

– Experiència en tècniques de preparació de mostra aplicada a contaminants emergents.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Salvador Garrigues Mateo, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Enrique Javier Carrasco Correa, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 2: Sacramento Ferrer Llusar, professora del Departament de Química Inorgànica.

Vocal 3 José Manuel Herrero Martínez, professor del Departament de Química Analítica.

Secretària: Miriam Beneito Cambra, professora del Departament de Química Analítica.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Yolanda Moliner Martínez, professora del Departament de Química Analítica.

Vocal 1: Ernesto Simo Alfonso, professor del Departament de Química Analítica

Vocal 2: Miguel de la Guardia Cirugeda, professor del Departament de Química Analítica.

Vocal 3: Maria Jesus Lerma Garcia, professora del Departament de Química Analítica.

Secretari: Francesc Albert Esteve Turrillas, professor del Departament de Química Analítica.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu en al Departament de Química Analítica, Facultat de Química, de la Universitat de València.







ANNEX III

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-436».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Manejar la base de dades MedCat associada al grup de recerca Sciència.cat.

– Introduir documentació original i documentació recollida parcialment per diferents investigadors, particularment a través de regests.



– Estar familiaritzat amb la documentació medieval de l'àmbit de la Corona d'Aragó per tal de poder interpretar-lar, regestar-la i fitxar-la convenientment a través de paraules clau.

– Realitzar fitxes dels personatges i llocs que apareixen en la documentació.

– Desenvolupar una estada de recerca en cadascun dels anys de contracte.

1.5. Objecte i Període: introducció de documentació medieval sobre història de la medicina en bases de dades.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Història, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en Patrimoni Cultural: Identificació, Anàlisi i Gestió, o titulació equivalent.

1.6.3. Màster en Història de la Formació del Món Occidental, o titulació equivalent.

1.6.4. Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en investigació arxivística.

Coneixements de paleografia i diplomàtica.

Coneixements de llatí medieval i català.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Ximo Guillem Llobat, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Carmel Ferragud Domingo, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 2: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 3 Cristina Rius Leiva, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretària: Aurora M. González Teruel, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enric Josep Novella Gaya, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Nicolás Joaquin Bas Martin, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 2: Manuel Ruzafa García, professor del Departament d'Història Medieval y Cièncias y Técnicas Historiográficas.

Vocal 3: Maria Francisca Abad García, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretària: Máxima Bolaños Pizarro, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari López Piñero, de la Universitat de València.







ANNEX IV

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-437».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Manejar la base de dades MedCat associada al grup de recerca Sciència.cat.

– Introduir documentació original i documentació recollida parcialment per diferents investigadors, particularment a través de regests.



– Estar familiaritzat amb la documentació medieval de l'àmbit de la Corona d'Aragó per tal de poder interpretar-lar, regestar-la i fitxar-la convenientment a través de paraules clau.

– Realitzar fitxes dels personatges i llocs que apareixen en la documentació.

– Desenvolupar una estada de recerca en cadascun dels anys de contracte.

1.5. Objecte i Període: introducció de documentació medieval sobre història de la medicina en bases de dades.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Història, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en Patrimoni Cultural: Identificació, Anàlisi i Gestió, o titulació equivalent.

1.6.3. Màster en Història de la Formació del Món Occidental, o titulació equivalent.

1.6.4. Valencià: Certificat de nivell C1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Experiència en investigació arxivística.

Coneixements de paleografia i diplomàtica.

Coneixements de llatí medieval i català.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Ximo Guillem Llobat, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Carmel Ferragud Domingo, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 2: Javier Esparcia Pérez, professor del Departament de Geografia.

Vocal 3 Cristina Rius Leiva, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretària: Aurora M. González Teruel, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Enric Josep Novella Gaya, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 1: Nicolás Joaquin Bas Martin, professor del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Vocal 2: Manuel Ruzafa García, professor del Departament d'Història Medieval y Cièncias y Técnicas Historiográficas.

Vocal 3: Maria Francisca Abad García, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.

Secretària: Máxima Bolaños Pizarro, professora del Departament d'Història de la Ciència i Documentació.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut Interuniversitari López Piñero, de la Universitat de València.







ANNEX V

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-477.».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a especialista de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a especialista de suport a la investigació.

Grup: B.

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:



– Manteniment de les col·leccions de bacteris, llevats i plasmidis.

– Preparació de glicerinats per a congelació a -80 °C de cèl·lules de bacteri i llevat transformades o mutants.

– Preparació de DNA plasmídic a escala petita i mitjana per al manteniment de les

col·leccions de DNA.

– Comprovació dels mutants fenotípicament i dels plasmidis per cort amb enzims de restricció i electroforesi de DNA.

– Preparació de mitjans de cultiu de bacteris i llevat i de dissolucions i material estèril per a cultius i protocols.

– Tasques de suport en clonacions: preparacions de DNA, anàlisi de colònies per PCR.

– Extraccions de proteïna a partir de cèl·lules de llevat o de ratolí. Preparació de gels SDS-PAGE. Quantificació de proteïnes amb Nanodrop.

– Extraccions d'RNA i quantificació amb nanodrop. Conversió d'RNA a cDNA i preparació de PCRs quantitatives.

– Manteniment d'equipament especialitzat: congeladors -20 °C, -80 °C, balances, autoclau, equipament electroforesi DNA i proteïnes, centrífugues, màquines PCR, ultracentrífuga, nanodrop, campana esterilitat, incubadors, microscopis.

– Maneig de les comandes per a l'adquisició de material fungible. Revisió de productes, ofertes, compres a cases comercials, recepció de productes i emmagatzematge.

– Es donarà la possibilitat de treballar en el animalari amb els tractaments a ratolins, prèvia obtenció del títol de manipulació d'animals.



1.5. Objecte i Període: manteniment de laboratori d'investigació en biologia molecular i suport en els projectes d'investigació.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1 Titulació: cicle formatiu de grau superior en Laboratori clínic i Biomèdic, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència professional en l'àrea, en particular en laboratori de biologia molecular i bioquímica.

– Experiència en preparació de medis de cultiu per a cèl·lules de ratolí i per a llevats i dissolucions per a biologia molecular.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Elia Paula Alepuz Martínez, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Jesús Bertomeu Muñoz, professor del Departament de Biología Vegetal.

Vocal 3 Maria Isabel Fariñas Gómez, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Secretari: Roque Luis Ros Palau, professor del Departament de Biologia Vegetal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Carmen Baño Aracil, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecología.

Secretària: Ester Carbo Valverde, professora del Departament de Biologia Vegetal.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX VI

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-478.».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Desenvolupament de nous sistemes de modulació dels nivells d'eIF5A en llevat.

– Realitzar estudis de mesures d'extensió de vida cronològica amb cèl·lules de llevat amb diferents dosis d'eIF5A.

– Mesures d'activitat mitocondrial en estudis d'extensió de vida cronològica

– Posada a punt d'un model in vivo de mamífer, ratolins, per a determinar l'extensió de vida cronològica per increment i disminució dels nivells d'eIF5A hipusinat i el seu efecte en l'activitat mitocondrial.



1.5. Objecte i Període: investigació dins del projecte de funció del factor d'elongació eIF5A en l'envelliment.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau en Bioquímica o en Biomedicina o en Biotecnologia, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Realització de treball de fi de grau en investigació en Biologia Molecular.

– Experiència de treball en el laboratori en biologia molecular de llevat.

– Experiència en estudis de longevitat.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Elia Paula Alepuz Martínez, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Jesús Bertomeu Muñoz, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3 Maria Isabel Fariñas Gómez, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Secretari: Roque Luis Ros Palau, professor del Departament de Biologia Vegetal.



4. Comissió avaluadora suplent

Presidenta: Carmen Baño Aracil, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 3: Ester Carbo Valverde, professora del Departament de Biologia Vegetal.

Secretària: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX VII

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-443».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Anàlisi funció molecular eIF5A: anàlisi per Western blot, PCR quantitativa, microscòpia de fluorescència i confocal, citometria de flux, mesures de funció mitocondrial.

– Obtenció de mutants de llevat i construcció de plasmidis: clonatge DNA, extraccions DNA i anàlisi, transformació de llevat i bacteri, producció de DNA.

– Maneig de cultius cel·lulars de cèl·lules de ratolí i humanes. Transfeccions, interferència, anàlisi de proteïnes, RNAs i DNA, viabilitat, activitat mitocondrial.

1.5. Objecte i Període: estudi de la funció i regulació del factor d'elongació eIF5A en llevat i altres organismes models. S'estudiaran les seues funcions cel·lulars i les seues dianes.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Bioquímica o en Biomedicina o en Biotecnologia, o titulació equivalent.

1.6.2. Màster en investigació en Biomedicina o en Biologia Molecular, Cel·lular i Genètica, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

– Experiència en Pràctiques Externes, Treball Fi de Grau i Treball Fi de Màster en laboratori de biologia molecular i bioquímica.

– Experiència en Biologia molecular de llevat.

– Treball Fi de grau i/o Tesi de Màster en investigació en biologia molecular.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Elia Paula Alepuz Martínez, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Jesús Bertomeu Muñoz, professor del Departament de Biología Vegetal.

Vocal 3 Maria Isabel Fariñas Gómez, professora del Departament de Biologia Cel·lular, Biologia Funcional i Antropologia Física.

Secretari: Roque Luis Ros Palau, professor del Departament de Biologia Vegetal.



4. Comissió avaluadora suplent

President: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia.

Vocal 1: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 2: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 3: Ester Carbo Valverde, professora del Departament de Biologia Vegetal.

Secretària: M. Mercedes Costell Rossello, professora del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.







ANNEX VIII

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-467».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització de mesures de camp.

– Calibratge d'instrumentació.

– Processament imatges satèl·lit i/o avió.

– Elaboració d'informes.

– Publicació de resultats en revistes internacionals.

– Desenvolupament pàgines web.

1.5. Objecte i Període: tasques d'investigació relacionades amb el projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau, llicenciatura o enginyeria, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements de:

Programació Python, R, SQL i Anàlisi Geoespacial: Google Earth Engine.

Processament imatges de satèl·lits Sentinel, MSG, TERRA/AQUA, LANDSAT, NOAA i productes de reanàlisi.

Radiometria de camp, Calibratge, validació i manteniment estacions de mesura.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Victor Reglero Velasco, professor del Departament de Astronomia i Astrofisica.

Vocal 1: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament de Astronomia i Astrofisica.

Vocal 3: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretària: Maria Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Felicisimo Moreno Mendez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Guillem Pau Soria Barres, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Vicente Muñoz Sanjosé, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: M. del Carmen Martínez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Laboratori de Processament d'Imatges (IPL), de la Universitat de València.







ANNEX IX

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-466».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització de mesures de camp.

– Calibratge d'instrumentació.

– Processament imatges satèl·lit i/o avió.

– Elaboració d'informes.

– Publicació de resultats en revistes internacionals.

– Programació.

1.5. Objecte i Període: tasques d'investigació relacionades amb el projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau, llicenciatura o enginyeria, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements de:

Programació Python, R, SQL i Anàlisi Geoespacial: Google Earth Engine.

Processament imatges de satèl·lits Sentinel, MSG, TERRA/AQUA, LANDSAT, NOAA i productes de reanàlisi.

Radiometria de camp, Calibratge, validació i manteniment estaciones de mesura.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Victor Reglero Velasco, professor del Departament de Astronomia i Astrofisica.

Vocal 1: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament de Astronomia i Astrofisica.

Vocal 3: M.Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretària: Maria Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Felicisimo Moreno Mendez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Juan Carlos Jiménez Muñoz, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Vicente Muñoz Sanjosé, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: M. del Carmen Martínez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Laboratori de Processament d'Imatges (IPL), de la Universitat de València.





ANNEX X



Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-464».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a superior de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a superior de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A1

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establira en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

– Realització de mesures de camp.

– Calibratge d'instrumentació.

– Processament imatges satèl·lit i/o avió.

– Elaboració d'informes.

– Publicació de resultats en revistes internacionals.

– Desenvolupament pàgines web.

1.5. Objecte i Període: tasques d'investigació relacionades amb el projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: grau, llicenciatura o Enginyeria, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Coneixements de:

Programació Python, R, SQL i anàlisi Geoespacial: GoogleEarth Engine.

Processament imatges de satèl·lits Sentinel, MSG, TERRA, AQUA, LANDSAT, NOAA i productes de reanàlisi.

Radiometria de camp, Calibratge, validació i manteniment estacions de mesura.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.



3. Comissió avaluadora titular

President: Victor Reglero Velasco, professor del Departament de Astronomia i Astrofísica.

Vocal 1: José Antonio Sobrino Rodríguez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Miguel Angel Aloy Toras, professor del Departament de Astronomia i Astrofísica.

Vocal 3: M. Victoria Castillo Giménez, professora del Departament de Física Atòmica, Molecular i Nuclear.

Secretària: Maria Jesús Hernández Lucas, professora del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Felicisimo Moreno Mendez, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 1: Juan Carlos Jiménez Muñoz, professor del Departament de Física de la Terra i Termodinàmica.

Vocal 2: Gabriela Alejandra Barenboim Szuchman, professora del Departament de Física Teòrica.

Vocal 3: Vicente Muñoz Sanjosé, professor del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.

Secretària: M. del Carmen Martínez Tomas, professora del Departament de Física Aplicada i Electromagnetisme.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu al Laboratori de Processament d'Imatges (IPL), de la Universitat de València.







ANNEX XI

Projecte: «MRR-GVA Programa INVESTIGO2022 (Ajudes per a la contractació de joves demandants d'ocupació. CPI-22-416».

Oferta pública d'un lloc de treball de tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.



1. Condicions generals del lloc de treball que s'ofereix

1.1. Denominació i classificació del lloc de treball:

Tècnic/a mitjà/na de suport a la investigació.

Grup: A,

subgrup: A2

1.2. Jornada de treball: 35 hores setmanals.

1.3. Dotació de l'ajuda: Les subvencions se destinaran al finançament dels costos laborals i salarials, incloent la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. La dotació de l'ajuda s'establirà en funció dels grups de cotització de la Seguretat Social, tal com s'estableix en el punt 7.4 d'aquesta convocatòria.

1.4. Funcions i tasques que s'han de desenvolupar:

Activitats Formatives:

– Formació en el grup PAFZP.

– Curs d'experimentació animal.

– Cursos d'anàlisi estadística de dades.

– Cursos OPAL i ADEIT de millora d'ocupabilitat.

– Visites formatives a empreses d'aqüicultura amb les quals col·labora el grup.

Activitats de suport a la investigació:

– Manteniment del laboratori del grup PAFZP.

– Manteniment del socari del grup: control de la col·lecció de mutants per PCR.

– Elaboració de protocols experimentals.

– Identificació de bacteris per mètodes bioquímics, serològics i genètics.

– Titulació de sèrums per ELISA.

– Anàlisi d'antígens per inmunoblot.

– Suport en els experiments amb animals (infecció/vacunació/inmunoestimulació, seguiment, presa de mostres i anàlisi microbiològica i immunològica).

– Anàlisi estadística de les dades.

– Elaboració d'informes, comunicacions a congrés i articles d'investigació.

1.5. Objecte i Període: investigació i formació en el grup PAFZP dins del projecte.

El contracte està determinat per la durada del projecte i la disponibilitat pressupostària.

1.6. Requisits:

1.6.1. Titulació: Grau en Ciències de la Mar, o titulació equivalent.



1.6.2. Anglès: Certificat de nivell B1, o titulació equivalent.

1.6.3. Valencià: Certificat de nivell B1, o titulació equivalent.



2. Barem

Les persones treballadores objecte de contractació se seleccionaran tenint en compte els criteris del punt Dècim, apartat 2 de la Resolució de 20 de desembre de 2021, de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Investigació i Societat Digital, DOGV del 29.12.2021, per la que es convoquen subvencions destinades al finançament del «Programa Investigo» de contractació de persones joves demandants d'ocupació en la realització d'iniciatives d'investigació i innovació, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència.



2.1. Anys de serveis prestats en les diferents administracions públiques: fins a 0,5 punt per any acreditat, amb un màxim de 2 punts.



2.2. Titulacions acadèmiques i cursos de formació:

– Titulació superior a la requerida en la convocatòria: fins a 0,5 punts.

– Cursos de formació i perfeccionament: fins a 1 punt.

– Cursos de valencià: fins a 0,5 punts.

2.3. Altres mèrits preferents relacionats amb l'objecte del contracte, experiència prèvia i coneixements concrets: fins a 4 punts.

Màster en Biologia Marina. Es valoraran els crèdits cursats, cas de no haver acabat el màster.

Experiència de treball en un laboratori de microbiologia de nivell de bioseguretat 2.

Experiència en identificació de patògens de peixos mitjançant mètodes culturals, serològics i genètics (PCR).

Experiència en identificació d'espècies d'animals marins.

La Comissió podrà acordar la realització d'una entrevista amb l'objecte de concretar millor la valoració dels mèrits preferents: fins a 2 punts.

3. Comissió avaluadora titular

President: Juan Ferre Manzanero, professor del Departament de Genètica.

Vocal 1: Carmen Amaro González, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Vocal 2: Jesús Bertomeu Muñoz, professor del Departament de Biologia Vegetal.

Vocal 3: Belén Fouz Rodríguez, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.

Secretària: M. Isabel Pardo Cubillos, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



4. Comissió avaluadora suplent

President: José Enrique Pérez Ortín, professor del Departament de Bioquímica i Biologia Molecular.

Vocal 1: Misericordia Jiménez Escamilla, professora del Departament de Microbiologia i Ecología.

Vocal 2: Rodolfo Gozalo Gutiérrez, professor del Departament de Botànica i Geologia

Vocal 3: Eva Sanjuan Caro, investigadora de l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina.

Secretari: Sergi Ferrer Soler, professora del Departament de Microbiologia i Ecologia.



Per a les comunicacions i qualsevol problema que puga sorgir, la comissió avaluadora té la seu a l'Institut de Biotecnologia i Biomedicina (BIOTECMED), de la Universitat de València.

Mapa web